hoezo lukte het ineens niet?quote:Op maandag 8 november 2010 10:17 schreef TAV74 het volgende:
Zo, was dat even dolle paniek, ik kon niet inloggen![]()
Wat een stress zo op de maandag
Oh man, dat meen je! Daar blijf je dan de rest van de week last van houden he?quote:Op maandag 8 november 2010 10:17 schreef TAV74 het volgende:
Kan ik me voorstellen als je niet kunt FOK!-kenquote:Op maandag 8 november 2010 10:17 schreef TAV74 het volgende:
Ik vemoed dat Al-Queda er achter zitquote:Op maandag 8 november 2010 10:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoezo lukte het ineens niet?
Zeker omdat ik vandaag de beoordelignsformulieren aan het invullen ben (deze week de beoordelingsgesprekken). Dat is niet bepaald inspirerend werk,. kan ik tussendoor wel wat afleiding gebruikenquote:Op maandag 8 november 2010 10:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen als je niet kunt FOK!-ken
Coolquote:Op maandag 8 november 2010 10:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zeker omdat ik vandaag de beoordelignsformulieren aan het invullen ben (deze week de beoordelingsgesprekken). Dat is niet bepaald inspirerend werk,. kan ik tussendoor wel wat afleiding gebruiken
Oh leuk, hopelijk kom ik daar nog even aan toe....quote:Op maandag 8 november 2010 10:51 schreef PdeHoog het volgende:
En TAV-je, als je je verveelt: FOK! album top 100 allertijden 2010 - Uitslag
Radiohoofd op 1. Beetje jammer weer.quote:Op maandag 8 november 2010 10:51 schreef PdeHoog het volgende:
Duidelijk niet mijn muzieksmaakquote:Op maandag 8 november 2010 10:51 schreef PdeHoog het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |