Het ziet er wel leuk uit, maar sfeer en eten vallen imho erg tegenquote:Op maandag 8 november 2010 09:52 schreef Lienekien het volgende:
Deze zag ik gisteren voorbijkomen in een toeristisch programma op de Belg, over Amsterdam.
Zag er leuk uit.
http://www.bazaramsterdam.nl/
Jammer!quote:Op maandag 8 november 2010 09:55 schreef zquing het volgende:
[..]
Het ziet er wel leuk uit, maar sfeer en eten vallen imho erg tegen
Mn moeder heeft laatst bij Humphries gegeten (in het centrum), daar was zij erg tevreden over, ze vond het ook gezellig... Mocht je ook van sushi houden dan is shabushabu echt een aanraderquote:Op maandag 8 november 2010 09:48 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik ga binnenkort 2 dagen naar Amsterdam (kids uit logeren, wij naar Amsterdam).
Nu willen we in het Centrum nog lekker uit eten. We zoeken een leuke tent om uit eten te gaan.
Geen chique tent (ala le garage) maar gewoon een leuke tent waar je goed kan eten (kan ook een goed eetcafe zijn). Ik ben niet zo bekend met de restaurants in Amsterdam.
Heeft iemand leuke tips.
Tapas eten vinden we ook erg leuk, zitten er een beetje goede tapas restaurants in het centrum?
We slapen waarschijnlijk in een hotel op het leidsche plein of rembrandtplein.
Als het daar net zo druk als in Rotterdam mag je daar wel ruim op tijd reserveren.quote:Op maandag 8 november 2010 09:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mn moeder heeft laatst bij Humphries gegeten (in het centrum), daar was zij erg tevreden over, ze vond het ook gezellig... Mocht je ook van sushi houden dan is shabushabu echt een aanrader
Zit shabu Shabu ook al in Amsterdam ?, ik dacht alleen in Rotterdam en Zoetermeer/Den Haagquote:Op maandag 8 november 2010 09:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mn moeder heeft laatst bij Humphries gegeten (in het centrum), daar was zij erg tevreden over, ze vond het ook gezellig... Mocht je ook van sushi houden dan is shabushabu echt een aanrader
Ik heb laatst op dinsdag gebeld en kon zaterdag nog terecht, het is nog vrij nieuw in Amsterdamquote:Op maandag 8 november 2010 09:58 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als het daar net zo druk als in Rotterdam mag je daar wel ruim op tijd reserveren.
Ja, sinds kort, en binnenkort ook in Haarlemquote:Op maandag 8 november 2010 09:59 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Zit shabu Shabu ook al in Amsterdam ?, ik dacht alleen in Rotterdam en Zoetermeer/Den Haag
dat ziet er wel leuk uitquote:Op maandag 8 november 2010 10:00 schreef Griebus het volgende:
Cafe Restaurant Amsterdam; gisteren nog geweest. Voor elk wat wils.
Is gevestigd in het oude waterpompgebouw, er zijn nog een aantal dingen in oude staat achter gebleven. Wel groot en druk maar goed eten en goede service.
www.cramsterdam.nl
Gisteren Fuits de mer plateau extra genomen Heerlijk!!
Ja, dat is denk ik het beste restaurant dat ook nog betaalbaar is in Amsterdam. Goede service, uitgebreid menu en erg lekker!quote:Op maandag 8 november 2010 10:00 schreef Griebus het volgende:
Is gevestigd in het oude waterpompgebouw, er zijn nog een aantal dingen in oude staat achter gebleven. Wel groot en druk maar goed eten en goede service.
www.cramsterdam.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de link werkt (bij mij) niet.quote:Op maandag 8 november 2010 10:00 schreef Griebus het volgende:
www.cramsterdam.nl
Inderdaad, aangepast!quote:Op maandag 8 november 2010 10:14 schreef The_stranger het volgende:
[..]
de link werkt (bij mij) niet.
www.cradam.nl wel...
Hier ben ik ook wel eens geweest, met een hele groep, was ook erg lekker:quote:Op maandag 8 november 2010 10:33 schreef utrecht1970 het volgende:
Kent iemand cafe dos? Tapas bar in Amsterdam.
Ik denk dat de voorkeur voor tapas uitgaat (zeker bij mijn man)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |