DragonFodder +1quote:Op zondag 7 november 2010 21:36 schreef DragonFodder het volgende:
Afgaande op de beschrijving die je eerder gaf zal dat wel Arn zijn. Dus: Arn the knight templar?
Ik vond het wel een aardige film. Werd niet alleen Zweeds in gesproken, maar ook Engels en Arabisch. IMDB geeft hem een 6.4, ik geef hem een 7.quote:Op zondag 7 november 2010 21:38 schreef DragonFodder het volgende:
Nooit van gehoord is ie een beetje goed?
quote:
quote:A 16 year old Louisiana girl moves in with her homosexual half-brother and immediately starts coming on to his sexual partner, finally forcing him into an affair in which she becomes pregnant. The whole affair blows into a scandal exposing her school teacher brother and the true parent of the child is called into question as it is revealed that there have been a series of lovers.
Dogma en Alan Rickman klopt als een busquote:Op zondag 7 november 2010 23:39 schreef DragonFodder het volgende:
Er staat me iets van bij dat dit een engel oid is. Ik gok op dogma (metatron, alan rickman). Volgens mij liet die zijn broek zakken, maar ik heb die film in geen 5 jaar meer gezien
En dan allebei tegelijk hetzelfde fout hebben...quote:
Met dit soort screenshot vragen probeer ik altijd te beginnen met plaatjes die niet veel weggeven.quote:Op maandag 8 november 2010 00:06 schreef DragonFodder het volgende:
Ik moet zeggen Samuel, je bouwt je vragen altijd mooi op. Steeds iets meer relevante info, netjes!
Dat probeer ik ook, maar faal meestal glansrijk.quote:Op maandag 8 november 2010 00:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm is die film zo slecht?
[..]
Met dit soort screenshot vragen probeer ik altijd te beginnen met plaatjes die niet veel weggeven.
Same here.quote:Op maandag 8 november 2010 00:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook, maar faal meestal glansrijk.Jullie raden mijn plaatjes vaak in 1x
Ik neig naar een film van Robin Hood... Am i right?quote:
Nope.quote:Op maandag 8 november 2010 00:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik neig naar een film van Robin Hood... Am i right?
dungeon siege was de originele game, magoe, firefox was eerderquote:Op maandag 8 november 2010 00:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dingeon Keeper in name of the king
Ja, dit bedoel ik nouquote:
Daar hoopte is dus ook op. Linker is Tom Hanks. Maar dat is je waarschijnlijk ook al opgevallenquote:Op maandag 8 november 2010 00:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik moest wel even heel dichtbij het scherm kijken om leo te herkennen
Heb de film zeker 3x gezien, en nog kwam het me niet bekend voor.. Tijd om te slapen denk ikquote:
Geen probleem, ik had het toch niet goed;)quote:Op maandag 8 november 2010 01:12 schreef 7eVeNL het volgende:
[ afbeelding ]
enigszins warm
Ja sorry, ik dacht dat twee te makkelijk was mocht iemand het al raden aan de hand van de screenshots. Vandaar 3 namen wat overigens prima te doen is.
DragonFodder+1quote:
Olivia Wilde uit House .quote:Op maandag 8 november 2010 10:20 schreef DragonFodder het volgende:
hint? ze komt me wel bekend voor, maar waarvan?
Ja.quote:
Je zit warm...mag wat lager.quote:Op maandag 8 november 2010 13:32 schreef Hulkio het volgende:
Pas nog gezien, maar geen idee.....Gokje: 1 miljoen?
We komen er wel zo...ga doorquote:
quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 14:08 schreef DragonFodder het volgende:
Sea of love? Verder met john goodman en al pacino
Nope, zitten wel meerdere muzikanten in de film. Een zie je op beide foto's hierboven.quote:Op maandag 8 november 2010 14:12 schreef DragonFodder het volgende:
Die eerste foto heeft wel een beetje rock 'n roll vibe, dusseh, eddie and the cruisers?
Dan hebben we drie namen, nu de titel nog. Film is van de man achter o.a. Broken Flowers.quote:Op maandag 8 november 2010 15:22 schreef Patch het volgende:
Geen idee, ik zie wel Tom Waits en Roberto Begnini
Lamers+1quote:
Transformers?quote:
Hij lijkt op Kris Kristofferson.quote:
Absoluut!quote:Op maandag 8 november 2010 17:03 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik herken hem wel, maar geen idee hoe de film heet.. Ik zal zijn naam hier niet posten, maar humor heeft hij wel
quote:Billy Connolly plays Steve Myers, a lawyer who became a fisherman from frustration. When his one piece of property, his boat, is struck by lightning and destroyed he is denied insurance money because it was 'an act of God'. He re-registers as a lawyer and sues the insurance company and the church under the geise of God, defending himself. The accident leads him to a friendship and eventual relationship with a journalist, Anna Redmond (Davis).
Ik heb werkelijk geen idee!quote:
...sues Godquote:Op maandag 8 november 2010 18:49 schreef DragonFodder het volgende:
Maak de titel af: the man who .... ...
Uit welke film komt deze uitspraak?quote:The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.
Andy Garciaquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:22 schreef Hulkio het volgende:
Brad Pitt
George Clooney
Don Cheadle
Casey Affleck
Julia Roberts
Matt Damon
3 goed, 2 te gaanquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:36 schreef hornage het volgende:
Is Bernie Mac dood joh?
Dan ook nog Transformers
Hulkio +1quote:
SamuelofSEK+1quote:
7eVeNL+1quote:
Nog 2. Denk aan een komedie met de Amerikaanse Ricky Gervais (The Office) en een film die dit jaar kans maakte op een paar oscars.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zack Gakriodias (of wat dan ook)
The Hangover
Due Date
Dinner for Schmucks.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:10 schreef lamers het volgende:
[..]
Nog 2. Denk aan een komedie met de Amerikaanse Ricky Gervais (The Office) en een film die dit jaar kans maakte op een paar oscars.
quote:
Dudes..quote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:26 schreef DragonFodder het volgende:
dat ziet er vaag uit. Gezien het gevangenispakje:
O brother, where art thou?
Euj, ik heb nog nooit The Thing gezienquote:
Welkom.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:30 schreef CherryLips het volgende:
OK, even denken hoorBen nieuw enzo.
Gratis tip: kijken!quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:29 schreef hornage het volgende:
[..]
Euj, ik heb nog nooit The Thing gezien
Voor Patch is volgens mij alles een makkiequote:
maar the Thing vond je een uitdaging?quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:43 schreef Patch het volgende:
Ik betrap mezelf erop dat ik de laatste tijd alleen vragen beantwoord die een bepaalde uitdaging hebben. Zo sla ik bewust ook vragen over, zoals die van Zach net. Gewoon omdat ik er geen zin in heb. Verwend?Maar het moet voor mij ook een spelletje zijn.
Vraag komt eraan.
Een uitdaging omdat er al 2 foute titels gepost waren.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
maar the Thing vond je een uitdaging?
(of overschat ik de populariteit van deze film?)
Ik lurk al langer mee, weet wel vaker de antwoorden maar ik kanzelf gewoon geen fatsoenlijke vragen bedenkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:43 schreef Patch het volgende:
Ik betrap mezelf erop dat ik de laatste tijd alleen vragen beantwoord die een bepaalde uitdaging hebben. Zo sla ik bewust ook vragen over, zoals die van Zach net. Gewoon omdat ik er geen zin in heb. Verwend?Maar het moet voor mij ook een spelletje zijn.
Vraag komt eraan.
quote:
Uncle Buckquote:
Quote uit welke film?quote:"I'm your number one fan. There's nothing to worry about. You're gonna be just fine. I'll take good care of you."
Schijnbaar toch weer te simpel.quote:
De heren zien er nogal bleek uit, iets met vampieren?quote:
Ik wou het net zeggen, maar je was me net voor.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:07 schreef Patch het volgende:
Dan doe ik een wilde gok op Interview with the Vampire
Jungle book?quote:
Antwoorden terwijl je zelf nog een vraag moet stellen...quote:
Nou, in ieder geval hulde voor de moeite die je erin gestoken hebt 7!quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:06 schreef 7eVeNL het volgende:
Nice Samuel!
De fout klopt niet, maar de rest klopt zo goed als, in de laatste zin is het, "No, do you mind if we search your's?" De reeks heet overigens ''The Night Chronicles' wat je overigens goed uitlegde. Kijk nog een keer goed naar de montage van deze clip. de 'fout' zit blijkbaar erg goed door mij er in verweven
Maar ik kan het punt wel aan je toekennen![]()
Is ie ook te vinden als je de film niet gezien hebt? Want ik heb devil nog niet gezien.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:11 schreef 7eVeNL het volgende:
Nee! nog steeds niet! Jammer dat er zo weinig mensen nu actief zijn, leuke trivia vraag om uit te pluizen![]()
Ik zal het antwoord straks wel geven hoor. en dan is het 'Oja'
Nicely done! Die had ik er trouwens nooit uitgehaald.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:45 schreef 7eVeNL het volgende:
Om terug te komen op de 'fout'. De orginele scene bevat geen muziekIk heb muziek uit Shyamalan's Signs er tussen in gezet
In Nothing But Troublequote:
DragonFodder+1quote:
quote:Features appearances by most of the acting members of the Cusack family: John Cusack, Joan Cusack, Ann Cusack and Bill Cusack. Only their father, Dick Cusack, is absent.
Als je dan ook nog een nieuwe vraag stelt..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |