Het was dit of Paulaquote:Op zondag 7 november 2010 20:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Er zijn echt té veel faaltitels in MyAt.
quote:
Nu je het zegtquote:Op zondag 7 november 2010 20:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Er zijn echt té veel faaltitels in MyAt.
Ik zie alleen maar "[SHJN SC] Waar we wederom"quote:
Must..... Resist.... The.... Puppyness... Gna......quote:
owkay done!quote:Op zondag 7 november 2010 20:24 schreef Lindytje het volgende:
Sjaan, ga je die matte palette bestellen???
Zo ja, doe mij ook eentje
brons? je moest vanaf rechts kijken toch? niet vanaf links ..quote:Op zondag 7 november 2010 20:25 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en dat oranje-achtige dikke potlood in het vorige topic... is dat echt oranje of meer brons?
show die 120 eens!quote:Op zondag 7 november 2010 20:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet niet ook nog een 88 matte bestlelen![]()
Mss als er alleen veel shimmer in de 120 zit!
Had ik al gedaan in vorig topicquote:
owkay ik vind de 88 mooier :$quote:Op zondag 7 november 2010 20:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Had ik al gedaan in vorig topic![]()
http://cgi.ebay.com/Pro-1(...)D4781530590704041723
Gelukkig staat alles onder mn favorieten
Hoeveel van die matte moet je er nou bestellen??quote:Op zondag 7 november 2010 20:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
owkay ik vind de 88 mooier :$
nou bestellen dan maar
alleen voor mij en jou falert!quote:Op zondag 7 november 2010 20:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoeveel van die matte moet je er nou bestellen??
Rood haarquote:Op zondag 7 november 2010 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
* Debsterr wordt een Sharana mini-me
Nu nog alleen mn haren rood verven
Als je rood haar neemt wordt je mijn bitch!quote:Op zondag 7 november 2010 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
* Sharana_LV wordt een Sharana mini-me
Nu nog alleen mn haren rood verven
Ik houd het lekker zwartquote:Op zondag 7 november 2010 20:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Rood haar. Ik heb zin om m'n haar weer rood te verven. Alles is net uitgegroeid
.
quote:Op zondag 7 november 2010 20:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je rood haar neemt wordt je mijn bitch!
SYTYCDquote:Op zondag 7 november 2010 20:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
ALL EYES ON ME IN THE CENTER OF THE RING JUST LIKE A CIRCUS
quote:Op zondag 7 november 2010 20:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
ALL EYES ON ME IN THE CENTER OF THE RING JUST LIKE A CIRCUS
Ik voel me aangesproken.quote:
http://www.ilvoelv.com/2010/01/louis-vuitton-monogram-artsy.html/quote:Op zondag 7 november 2010 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sharaan hoe heet die LV tas die je bij je had in A'dam?
Ja diequote:Op zondag 7 november 2010 20:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.ilvoelv.com/2010/01/louis-vuitton-monogram-artsy.html/
deze had ik dacht ik mee?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geen idee hoor, kan ook een ander geweest zijnheb er meerdere
Volgens mij had ie een groter hengsel ding.. but i can be wrongquote:Op zondag 7 november 2010 20:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.ilvoelv.com/2010/01/louis-vuitton-monogram-artsy.html/
deze had ik dacht ik mee?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geen idee hoor, kan ook een ander geweest zijnheb er meerdere
Die was uitgelubbert omdat ze er zoveel in had gepleurdquote:Op zondag 7 november 2010 20:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Volgens mij had ie een groter hengsel ding.. but i can be wrong
Never mind
alleen mijn laptoptas en reistassen hebben groter hengsel, de rest hebben kleine hengsels dus dan moet het deze wel zijnquote:Op zondag 7 november 2010 20:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Volgens mij had ie een groter hengsel ding.. but i can be wrong
Never mind
Allemaal die Chanel en LV armbanden en sjaaltjes enzo.quote:Op zondag 7 november 2010 20:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die was uitgelubbert omdat ze er zoveel in had gepleurd
50kg ofzo
ja joh anders wou jij de hele dag met mijn tas lopen .. nu was hij te zwaarquote:Op zondag 7 november 2010 20:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die was uitgelubbert omdat ze er zoveel in had gepleurd
50kg ofzo
morgen bij Chanel shoppenquote:Op zondag 7 november 2010 20:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Allemaal die Chanel en LV armbanden en sjaaltjes enzo.
pics!quote:Op zondag 7 november 2010 20:41 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb nu bruin/blond/koper kleurtjes in m'n haar.
Ik vind het gewoon zielig voor die chinezen als ze niks verkopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op zondag 7 november 2010 20:44 schreef Lindytje het volgende:
Kijk, ik had rood haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mooi rood is anders heul niet lelijkquote:Op zondag 7 november 2010 20:46 schreef Lindytje het volgende:
Ik wil mijn haar weer zo lang hebben.... *spaart rustig door*
FOTOOOOOOOOOquote:Op zondag 7 november 2010 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had 2jaar geleden asymmetrisch haar.
Echt heel erg. Met ingeschoren streepjes. Waarom heb ik dat ooit gedaan
Die komen uit Boxtelquote:Op zondag 7 november 2010 20:51 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Hm hier zie je wel beetje blond
Met one two trio
Die hebben slaapliedje voor mij gezongen toenquote:
NICKquote:Op zondag 7 november 2010 20:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Picspam lol
[ afbeelding ]
Met mijn scheetje in turkije vorig jaar
ja zonder die lippiercing indeeddquote:Op zondag 7 november 2010 20:57 schreef Sharana_LV het volgende:
SI fotos
zonder piercing is wel mooier hoor
Op ebayquote:Op zondag 7 november 2010 20:58 schreef Debsterr het volgende:
Dames met blog, waar vind je volgers?
quote:Op zondag 7 november 2010 20:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Versturen die Chinezen ook al volgers ja?
quote:Op zondag 7 november 2010 20:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Versturen die Chinezen ook al volgers ja?
Ik zie het al voor me, zo'n bubbelenvelop die sluit met een touwtje om een knoopje en die doe je dan open en dan zo HUP lopen er volgers uitquote:
quote:Op zondag 7 november 2010 21:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, zo'n bubbelenvelop die sluit met een touwtje om een knoopje en die doe je dan open en dan zo HUP lopen er volgers uit.
Met een fanfare vooropquote:Op zondag 7 november 2010 21:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, zo'n bubbelenvelop die sluit met een touwtje om een knoopje en die doe je dan open en dan zo HUP lopen er volgers uit.
I haz a visual..quote:Op zondag 7 november 2010 21:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 november 2010 21:03 schreef Sharana_LV het volgende:
ook een pallet voor lindytje besteld:
[ afbeelding ]
'quote:
[ afbeelding ]
en dan die ene kung fu kerelquote:Op zondag 7 november 2010 21:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
'
Of van die kung fu pupkes, met zo'n draak erbij!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 november 2010 21:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
'
Of van die kung fu pupkes, met zo'n draak erbij!
Jij snapt hetquote:Op zondag 7 november 2010 21:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
en dan die ene kung fu kerel
jackie chan
![]()
![]()
Die ene is meer een Chinese My Little Ponyquote:
quote:Op zondag 7 november 2010 21:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die ene is meer een Chinese My Little Pony!
Kung fu dudesquote:Op zondag 7 november 2010 21:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij snapt het. Mijn ex was zo'n kung fu dude
.
MTV. EMA! Best leuk om te koekeloeren.
My Little Ponyquote:Op zondag 7 november 2010 21:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die ene is meer een Chinese My Little Pony!
Ja hij was/is een beetje een sukkel.quote:Op zondag 7 november 2010 21:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kung fu dudes![]()
Nick loopt nu al een week te zeuren dat bijna black ops uitkomt
Mijnes is eerder vrij van werk en 2 dagen erna ook vrijquote:Op zondag 7 november 2010 21:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja hij was/is een beetje een sukkel.
Een vriend van m'nheeft die dag vrij als 'ie uitkomt.
En OH MIJN GOD TAYLOR MOMSEN IS EEN KINDHOER.
Truste falerd !quote:Op zondag 7 november 2010 21:09 schreef Sharana_LV het volgende:
k ga in bed peter r de vries kijkn, dan kan ik niet meer shoppen!
dag dames
Oud nieuwsquote:Op zondag 7 november 2010 21:10 schreef Sharana_LV het volgende:
OH EN BLACK OPS IS AL TE DOWNLOADEN!!!
Omdat ze dat waarschijnlijk isquote:Op zondag 7 november 2010 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat heeft die kesha nou aan d'r broek hangen? En waarom klinkt ze dronken?
heeftie al, alleen dan kan ie neit online spelen want dan wordt ie weer gebanned.quote:Op zondag 7 november 2010 21:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan moet je vriendje niet zo zeuren en downloaden!
Het was wel een beetje een open deur ja.quote:
Jaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En dan ook Barbabob er op, want die is tofquote:Op zondag 7 november 2010 21:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders gaat met Lindy trouwen en als bruidstaart nemen we een grote barbapapa taart![]()
![]()
quote:Op zondag 7 november 2010 21:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En dan ook Barbabob er op, want die is tof
Dan mag ik Nick wel hebben hequote:Op zondag 7 november 2010 21:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders gaat met Lindy trouwen en als bruidstaart nemen we een grote barbapapa taart![]()
![]()
JE NEEMT NIET EENS VRIJ VOOR MIJ?????!!?!?!?!quote:Op zondag 7 november 2010 21:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ok, wel voor 4 uur, want dan moet ik werken
We gaan pas trouwen als jij je AK kent!quote:Op zondag 7 november 2010 21:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik neem de begrippen wel door achter de laptop![]()
/AKfaal
Ik haal toch een 7 zonder te lerenquote:Op zondag 7 november 2010 21:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
We gaan pas trouwen als jij je AK kent!
*kijkt streng*
Nou, dan gaat bij nader inzien het hele huwelijk niet doorquote:Op zondag 7 november 2010 21:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JE NEEMT NIET EENS VRIJ VOOR MIJ?????!!?!?!?!![]()
![]()
Ik wil nu al scheiden voordat we getrouwd zijn![]()
I haz a sadquote:Op zondag 7 november 2010 21:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, dan gaat bij nader inzien het hele huwelijk niet door
Ebayquote:Op zondag 7 november 2010 21:24 schreef Lindytje het volgende:
Waar halen we zo snel een barbapapataart vandaan??
www.hippecake.nl !quote:Op zondag 7 november 2010 21:24 schreef Lindytje het volgende:
Waar halen we zo snel een barbapapataart vandaan??
quote:Op zondag 7 november 2010 21:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOL
als ik morgen een antwoord op de toets neit weet vul ik gewoon 'ebay' in.
Ebay is het antwoord op alles![]()
Die maakt toffe dingenquote:Op zondag 7 november 2010 21:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
www.hippecake.nl !
En hoe slecht zingt Katy Perry.
Jaaaaaaaaaaaa!! Ge-zellig!!quote:Op zondag 7 november 2010 21:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit volgend jaar bij lindy op school
De Menza is stomquote:Op zondag 7 november 2010 21:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In de menza ruikt het naar kroketten
Dat zag er leuk uit jaquote:Op zondag 7 november 2010 21:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
De Menza is stom![]()
Café Esplanade FTW
Blegh....quote:Op zondag 7 november 2010 21:49 schreef Diconnected het volgende:
Gatver moet morgen allemaal huishoudelijke klusjes doen
Ebay kan allesquote:Op zondag 7 november 2010 21:50 schreef Joysa het volgende:
Ik smste Gwen dat het hier stil was vanaf dat ze weg is.
Krijg ik terug:
'Op ebay kun je mensen bestellen die de sc volspammen'![]()
quote:Op zondag 7 november 2010 21:50 schreef Joysa het volgende:
Krijg ik terug:
*proest*quote:Op zondag 7 november 2010 21:50 schreef Joysa het volgende:
Krijg ik terug:
Gezelligquote:Op zondag 7 november 2010 21:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
. Ik heb een kat onder de deken. Sjoerd wil altijd overal in/tussen/onder
.
Ja hij is heel knus, maar soms ook vervelend want als 'ie wil kroelen moet dat per se, dan loopt 'ie heel de tijd over je heen, constant kopjes geven en hij bijt je als je dan niet aaitquote:
Zonde!quote:Op zondag 7 november 2010 21:53 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb mn nagels overgelakt zonder eerst een foto van mn halloweennagels te maken
Zonde idd!!quote:Op zondag 7 november 2010 21:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja hij is heel knus, maar soms ook vervelend want als 'ie wil kroelen moet dat per se, dan loopt 'ie heel de tijd over je heen, constant kopjes geven en hij bijt je als je dan niet aait.
[..]
Zonde!
Ja niet heel erg hard hoor, maar als je 'm niet kent dan kan het wel een beetje een enge kat zijn. Het is ook nog eens een zwarte die zijn altijd wel evilquote:Op zondag 7 november 2010 21:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zonde idd!!
En bijten?? Echt!!![]()
Ja, da's minder
We hebben er vandaag wel zin in jaquote:Op zondag 7 november 2010 22:04 schreef mirannie het volgende:
dames, ik kan jullie echt niet bijhouden. gaat het hier zo snel? of heb ik gewoon te weinig tijd momenteel??
Oh ja, kind is vandaag 3de geworden met paardrijdenen ze had maar liefst een 9 voor haar theorie. Ik = trots
Normaal rijdt ze gewoon FNRS proeven en daar moet ze nu naar F4-1B, maar vandaag waren het lesuurkampioenschappen, dus met alle kids uit haar eigen groep tegen alle andere groepen. Erg leuk om te zien omdat ze van die mooie figuren kunnen rijden met een groep.quote:Op zondag 7 november 2010 22:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
We hebben er vandaag wel zin in ja.
En gefeliciteerd! Welke klasse rijdt ze?
Wooow ik ken die termen allemaal niet meerquote:Op zondag 7 november 2010 22:07 schreef mirannie het volgende:
[..]
Normaal rijdt ze gewoon FNRS proeven en daar moet ze nu naar F4-1B, maar vandaag waren het lesuurkampioenschappen, dus met alle kids uit haar eigen groep tegen alle andere groepen. Erg leuk om te zien omdat ze van die mooie figuren kunnen rijden met een groep.
Het FNRS systeem schijnt ook wel iets vrij nieuws te zijn, van de laatste 8 jaar ofzo, weet het niet precies. Ik ben er ook niet zo in thuis hoor, heb zelf helemaal geen paardrij achtergrond.quote:Op zondag 7 november 2010 22:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wooow ik ken die termen allemaal niet meer.
Tof hoorquote:Op zondag 7 november 2010 22:11 schreef mirannie het volgende:
[..]
Het FNRS systeem schijnt ook wel iets vrij nieuws te zijn, van de laatste 8 jaar ofzo, weet het niet precies. Ik ben er ook niet zo in thuis hoor, heb zelf helemaal geen paardrij achtergrond.
Wat dat betreft heb ik het volgende week makkelijkerDan heeft ze weer een wedstrijd ritmische gymnastiek, daar ben ik wel in thuis. En dat doet ze ook op regionaal niveau en hopelijk dit jaar ook naar het NK.
quote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 7 november 2010 22:04 schreef mirannie het volgende:
dames, ik kan jullie echt niet bijhouden. gaat het hier zo snel? of heb ik gewoon te weinig tijd momenteel??
Oh ja, kind is vandaag 3de geworden met paardrijdenen ze had maar liefst een 9 voor haar theorie. Ik = trots
Thanks!!quote:Op zondag 7 november 2010 22:24 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Slaap lekker allemaal
Ik mag ook niet, moet morgen om 7 uur in de bus zittenquote:Op zondag 7 november 2010 23:11 schreef Joysa het volgende:
Ik mag van mezelf niet nachtbraken, maar ik ben niet moe
Mobiel internetquote:Op zondag 7 november 2010 23:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik mag ook niet, moet morgen om 7 uur in de bus zittenNu mn spullen in pakken en dan gaat de boel uit, écht
niet
Ahwwwquote:Op zondag 7 november 2010 23:16 schreef Diconnected het volgende:
Ik zit allemaal jeugdfilmpjes van Sesame street en Barney te kijken
Same herequote:Op zondag 7 november 2010 23:58 schreef Joysa het volgende:
Ik had me nog zo voorgenomen om niet te gaan nachtbaggeren
Wie anders dan wijquote:
Waar zie je zulk soort dingen?quote:
quote:
General chat..quote:Op maandag 8 november 2010 00:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
Waar zie je zulk soort dingen?
Jij bent ook best vaak alive 's nachtsquote:
Maar mijn wekker gaat niet om half 6quote:Op maandag 8 november 2010 00:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij bent ook best vaak alive 's nachts
Over 5u wekker
Herkenbaarquote:Op maandag 8 november 2010 00:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar mijn wekker gaat niet om half 6![]()
En 's nachts ben ik gewoon actiever. Helemaal in vergelijking met 's ochtends.
Trustenquote:Op maandag 8 november 2010 00:33 schreef Joysa het volgende:
Nu ga ik echt telefoon weg leggen en slapen!
Truste
Echt he! We hebben er gewoon al 2 uren opzittenquote:Op maandag 8 november 2010 05:59 schreef Joysa het volgende:
Nou princess.. Het is niet leukdamn vroeg!
Heb jij net zo crap geslapen als ik? Eerste nacht hier dat ik niet uitgerust ben 's ochtendsquote:
Ik heb echt verschrikkelijk geslapenquote:Op maandag 8 november 2010 08:40 schreef Loqi het volgende:
[..]
Heb jij net zo crap geslapen als ik? Eerste nacht hier dat ik niet uitgerust ben 's ochtends
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 november 2010 08:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb echt verschrikkelijk geslapeneerst kon ik niet slapen dus heb om 2 uur snachts dit topic nog bijgelezen op mijn telefoon (
) en liggen woelen enzo ... toen was ik ook nog vergeten mijn werkker uit te zetten dus die ging om half 7 al af, en toen was ik het zo zat dat ik er maar uit gegaan ben
![]()
![]()
![]()
![]()
Het kan zo opluchten om dan lekker even te klagen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben kussens op mn bank aan het leggen en gordijn aan het ophangen
Veul belangrijker dan op tijd op school zijn om mn moduulboek te halen
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 8 november 2010 09:24 schreef PriemGirl het volgende:
Morgen...
Pfff...eng hoor... was het IN het huis of op straat vlakbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
Hihi..Ik ook...quote:Op maandag 8 november 2010 10:24 schreef DeltaCephei het volgende:
voor iedereen!
Ik ben op eBay aan het kijken![]()
He is dat je zo ver weg woont anders had je inkopen bij me mogen worden, veel kopen zonder dat het voor jezelf isquote:
verschillende dingen, of je lijn kan gewoon klapperend zijn in de centrale, of het ligt aan je modem/router of er kan ergens een stoorzender zitten.quote:Op maandag 8 november 2010 11:06 schreef tliciouz het volgende:
Voor iedereen die het nodig heeft. Ik lig momenteel ziek in bed. Bijna geen stem meer over en wil overgeven maar het lukt niet.
En Sharana, jij hebt verstand van computers toch?Weet jij hoe het kan of wat ik kan doen als internet om de 5 minuten eruit knalt?
Het is een kpn experia box ofzo.quote:Op maandag 8 november 2010 11:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
verschillende dingen, of je lijn kan gewoon klapperend zijn in de centrale, of het ligt aan je modem/router of er kan ergens een stoorzender zitten.
welke provider heb je? wat voor modem? draadloos etc?
hoe lang heb je er al last van? modem al eens opnieuw opgestart?quote:Op maandag 8 november 2010 11:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is een kpn experia box ofzo.ik heb er weinig verstand van.
Op hun terrein.. Hebben 2 huizen daar staan en gigantisch lap grond.quote:Op maandag 8 november 2010 10:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Pfff...eng hoor... was het IN het huis of op straat vlakbij?
Sinds vanochtend. Maar het gebeurd wel eens vaker. En ik heb hem al een aantal keer opgestart ja.quote:Op maandag 8 november 2010 11:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoe lang heb je er al last van? modem al eens opnieuw opgestart?
Beterschapquote:Op maandag 8 november 2010 11:06 schreef tliciouz het volgende:
Voor iedereen die het nodig heeft. Ik lig momenteel ziek in bed. Bijna geen stem meer over en wil overgeven maar het lukt niet.
Als je draadloos werkt: kijk even of je op andere plekken in het huis hetzelfde probleem hebtquote:Op maandag 8 november 2010 11:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sinds vanochtend. Maar het gebeurd wel eens vaker. En ik heb hem al een aantal keer opgestart ja.
Lang leve vrouw zijn met rare kuurtjesquote:Op maandag 8 november 2010 11:43 schreef Diconnected het volgende:
Beterschap voor alle kneusjes enzo![]()
Ja m'n misselijkheid en kramp was echt bizar... Heb 2 paracetamolletjes genomen en ben als een blok in slaap gevallenen nu nergens meer last van haha.
Psst, htmlquote:Op maandag 8 november 2010 11:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Lang leve vrouw zijn met rare kuurtjes![]()
Ik had net Teal The Cows Come Home gelakt en er weer afgehaald want ik vond em toch niet zo leuk
quote:Op maandag 8 november 2010 12:50 schreef kieskleurig het volgende:
Jullie zijn echt helemaal doorgeslagen met die palettes
Ontpotten HOE???quote:Op maandag 8 november 2010 12:53 schreef Loqi het volgende:
Ja maar palettes zijn toooof![]()
ik heb een 96 palette (zijn oude) en t warm palettesuper dingen
en een Z-palette waar ik verschillende merken schaduws ingedaan heb door ze zelf te ontpotten
Met beleid Gwenquote:Op maandag 8 november 2010 12:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ontpotten HOE???
Ik ben bang dat ik alles mol
rot opquote:Op maandag 8 november 2010 12:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Metal stone palette, want
quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 13:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zullen we dan maar samen falen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)geName=STRK:MEWNX:IT
quote:Op maandag 8 november 2010 13:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Dear sharanaaaa,
Thank you for your order.
Your payment USD 9.78 has been received for the following item.
-----------------------------------------------
eBay item number: [ 250668971612 ]
Item title: [ Pro 28 Color Ultra Shimmer Eyeshadow Palette Eye Shadow ]
quote:Op maandag 8 november 2010 13:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Dear sharanaaaa,
quote:Op maandag 8 november 2010 13:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dear spaceinvadersz,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |