je bent er zelf een man.quote:Op zondag 7 november 2010 20:05 schreef wikwakka2 het volgende:
'k ben niet bang voor een paar doetjes.
Denk geef een compliment, tjeeh.quote:Op zondag 7 november 2010 20:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wat lief van jedit had ik nooit achter je gezocht
ik zeg toch wat lief van je!quote:Op zondag 7 november 2010 20:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denk geef een compliment, tjeeh.
quote:Op zondag 7 november 2010 20:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat lief van je dat je dat zegt
Ik zou het omschrijven als 'weemoedig' of melancholisch.quote:Op zondag 7 november 2010 20:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wik, vond je me deze keer trouwens ook boos kijken?
moet leren, maar goedquote:Op zondag 7 november 2010 20:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
iyiyim trigger, asil seni sormali
Is dat beter dan boos voor jou?quote:Op zondag 7 november 2010 20:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zou het omschrijven als 'weemoedig' of melancholisch.
Als je het zo bekijkt, gaat het ook niet goed met mijquote:
Uiteraard. Weemoedig kan nog inhouden dat je (licht) glimlacht, wat beter is dan boos kijken.quote:Op zondag 7 november 2010 20:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is dat beter dan boos voor jou?
Het zijn geen synoniemen, het zijn twee verschillende emoties.quote:Op zondag 7 november 2010 20:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Uiteraard. Weemoedig kan nog inhouden dat je (licht) glimlacht, wat beter is dan boos kijken.
zijn wij familie?quote:Op zondag 7 november 2010 20:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt, gaat het ook niet goed met mij
te vroeg gefaald in het leven
Yoksa sen Emel misin?quote:Op zondag 7 november 2010 20:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zou heel goed kunnen als je het mij vraagt
Weet je wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cool story, mooi verwoord (van internet gejat).quote:Op zondag 7 november 2010 20:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het zijn geen synoniemen, het zijn twee verschillende emoties.
Weemoed is niet dieper dan melancholie, integendeel.
Melancholie gaat veel verder.
Melancholie is een zeer gecompliceerde, bittere emotie.
Het is diepe pijn, een onstilbaar verlangen, maar ergens is het is o, zo mooi, op een bijna krankzinnige manier.
Het schijnt dat een groot deel van de mensheid niet in staat is deze complexe emotie te ervaren. (Dat heb ik ooit gehoord, en ik vind het vrij aannemelijk.)
Er bestaan bij mijn weten geen synoniemen voor melancholie, geen woord dekt de hele betekenis.
Weemoed is als een zachte motregen van jammerlijkheid, terwijl melancholie meer is als een grootse storm van gevoelens waar eigenlijk elke emotie wel een beetje bij wordt betrokken
quote:Op zondag 7 november 2010 20:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Weet je wel.
Ben jij m'n vader??????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
Ik had dat zelf een tijdje geleden op internet gepost, sukkel.quote:Op zondag 7 november 2010 20:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Cool story, mooi verwoord (van internet gejat).
Je hoefde toch niet op te zoeken wat weemoed en melancholie betekenden?
Mooier dan?quote:Op zondag 7 november 2010 20:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar m'n vader is veel mooier. Bendeki guzellik sende nerdeeeee
Hepsi birbirinden guzel :") ofzoquote:Op zondag 7 november 2010 20:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou mooier dan mijzelf zijn?
Neyim eksik enzo.quote:Op zondag 7 november 2010 20:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hepsi birbirinden guzel :") ofzo
ohnee dat geldt natuurlijk niet.
Je bent m'n vader gewoon niet! Ga weggggggg gaa
Mensen die rode klompsloffen dragen.quote:
Helemaal niet, tenzij je menno heetquote:Op zondag 7 november 2010 20:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik had dat zelf een tijdje geleden op internet gepost, sukkel.
Jawel, ik wilde het verschil even opzoeken.
Wordt dan kizim.quote:Op zondag 7 november 2010 20:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bir eksikligin yok canim, ama babam degilsin
pseudoniemquote:Op zondag 7 november 2010 20:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mensen die rode klompsloffen dragen.
[..]
Helemaal niet, tenzij je menno heet.
Ik heb wel werk voor je.quote:Op zondag 7 november 2010 20:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik wil je best als papa die me geld geeft voor niets
College humor.quote:Op zondag 7 november 2010 20:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sapiens whahahahahhahaha
Echt een biologengrap dit.
Niet eens.quote:Op zondag 7 november 2010 20:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sapiens whahahahahhahaha
Echt een biologengrap dit.
Ja wilde net zeggen, was m al aan het opzoekenquote:
Je kent ook alles hé.quote:Op zondag 7 november 2010 20:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja wilde net zeggen, was m al aan het opzoeken
oeh, het versieren is begonnen!quote:Op zondag 7 november 2010 20:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee want deze ken ik niet, anders zou ik m wel herkennen aan de titel
vanwege hem?quote:Op zondag 7 november 2010 20:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Een tijdje echt veel
problemen mee ?
leg eens uitquote:Op zondag 7 november 2010 20:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
oeh, het versieren is begonnen!
hoeveel anderen zijn er dan?quote:Op zondag 7 november 2010 20:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bedoel je wie ik denk dat je bedoelt? Haha NEEEE
door mij dan?quote:Op zondag 7 november 2010 20:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wilde geen verkeerd beeld geven hoor
maar het kwam niet door hem.
Hey, maar ik heb wel een vaag plaatje van Sinan! Jammer dat je niet mee mog discussiëren. Anders had je je discussieskils kunnen gebruikenquote:
Niet echt.quote:Op zondag 7 november 2010 20:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Een tijdje echt veel
problemen mee ?
Nice.quote:Op zondag 7 november 2010 20:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja, was mee met een studente Media en Cultuur
sictin batirdin man.quote:Op zondag 7 november 2010 20:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
denk ik ook wel eens
alles komt goed
je moet je sterk houden! geen afvallige wordenquote:Op zondag 7 november 2010 20:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gesprekken met Trigger gaan altijd zo
ja joh, schuif het op mij.quote:Op zondag 7 november 2010 20:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gesprekken met Trigger gaan altijd zo
Okéquote:Op zondag 7 november 2010 20:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je moet je sterk houden! geen afvallige worden
Sehmuzun sucu ne?quote:Op zondag 7 november 2010 20:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar is een trend om dat met je eigen naam te vervangen!
Mja, je hebt nog gelijk ook.quote:Op zondag 7 november 2010 20:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze niet in Lourdes zijn?
Maar nee, amin.
Thx!quote:Op zondag 7 november 2010 20:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik dacht Ayca's ouders.. of allebei
Allah kabul etsin
quote:Op zondag 7 november 2010 20:53 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat mijn moeder wel een slipper naar mij zou gooien als ik het Lourdes grapje maakte bij haar
Je moeder is een hater.quote:Op zondag 7 november 2010 20:53 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat mijn moeder wel een slipper naar mij zou gooien als ik het Lourdes grapje maakte bij haar
jepquote:Op zondag 7 november 2010 20:52 schreef IHVK het volgende:
Fatmagül is toch verkracht en zwanger en daar is een hele dizi omheengemaakt toch?
Eigenlijk was matrix best raar.quote:
Je moet niet alles doen wat iedereen je adviseert. #adviesquote:Op zondag 7 november 2010 20:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wow zo'n gozer die ik van vakantie ken, heeft m'n facebook gevonden en adviseert me om m'n contactgegevens te wijzigen als ik onbekenden toevoeg aan m'n msn.![]()
soberso inderdaadquote:Op zondag 7 november 2010 20:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Saoediers![]()
sowieso arabieren
![]()
Gebouw L en M ook wel.quote:Op zondag 7 november 2010 21:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Erasmus MC is wel toppie, ja. De erasmusbrug ook.
Mwah dit advies was opzich goedquote:Op zondag 7 november 2010 20:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je moet niet alles doen wat iedereen je adviseert. #advies
Driekwart is spuuglelijk, ik snap niet waarom ze zulke lelijke gebouwen blijven maken in Rotterdam. Wie gaat daarover ?quote:
Nou...quote:
Wattesquote:
bij gebrek aan het gebruik van Oud-Hollandsche architectuur kunnen ze beter zoals hier moderne zooi neerplempen, dan van die naoorlogse rommel waar het halve stadscentrum mee is bevuild.quote:Op zondag 7 november 2010 21:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Driekwart is spuuglelijk, ik snap niet waarom ze zulke lelijke gebouwen blijven maken in Rotterdam. Wie gaat daarover ?
Ik vind statendam (naast de bieb met dat groenige dak) wel tof eigenlijk, een combi van klassiek en moderne hoogbouw.quote:Op zondag 7 november 2010 21:03 schreef IHVK het volgende:
Voor Centraal Station ziet er echt niet uit.
Je mag het best wel wat meer klassiek ontwerpen ipv dat lelijke futuristische broiekasontwerp wat ze nu ook in Leiden hebben. Alleen maar glas overal.
Zeker.quote:Op zondag 7 november 2010 21:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou...
M gaat nog wel, van binnen erg mooi. Maar T is gewoon Top.
[..]
Wattes?
Ja? Ik vind het mwoah.quote:Op zondag 7 november 2010 21:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind statendam (naast de bieb met dat groenige dak) wel tof eigenlijk, een combi van klassiek en moderne hoogbouw.
Rood met grijs? Waar?quote:Op zondag 7 november 2010 21:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja? Ik vind het mwoah.
Dat rode met grijze/metalen gebouw 'in de buurt' van de bieb vind ik wel mooi.
quote:Op zondag 7 november 2010 20:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik dacht Ayca's ouders.. of allebei
Allah kabul etsin
Jij wordt rijk, dus jij moet er 1 voor mij halen.quote:Op zondag 7 november 2010 21:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh die, ja. Doe mij een plezier en koop er een penthousje voor mij?
Namaz.quote:Op zondag 7 november 2010 21:13 schreef IHVK het volgende:
Jullie hebben Trigger weggejaagd met jullie spam
Ik wist het!quote:Op zondag 7 november 2010 21:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja wij zijn bang voor namaz in dit duivelse topic.
Dit is idd een duivels topic.quote:Op zondag 7 november 2010 21:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja wij zijn bang voor namaz in dit duivelse topic.
quote:Op zondag 7 november 2010 21:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ga maar naar een sociaal werkplaats.
quote:Op zondag 7 november 2010 21:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ga maar naar een sociaal werkplaats.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 november 2010 22:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Als het nu ook eens correct Nederlands was.
Echt woaarrr???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jou, Emellebelquote:Op zondag 7 november 2010 22:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
Waar the fuck hebben jullie het over
Het lukt niet. Ik krijg al anderhalf uur lang geen oog dicht. Hm.quote:
Kwam deze zomer nog iemand uit Trabzon tegen. Het zijn net Grieken.quote:Op maandag 8 november 2010 06:05 schreef zarGon het volgende:
Hm, Trabzonspor 2 - 0 Galatasaray.
Trabzonspor staat op de eerste plek..
Grieken zijn net Lazen, Grieken zijn net Turken, Lazen zijn net Turken, Turken zijn net Grieken, Turken zijn net Lazen, Lazen zijn net Grieken enzovoorts.quote:Op maandag 8 november 2010 06:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kwam deze zomer nog iemand uit Trabzon tegen. Het zijn net Grieken.
Yavuz Selim!quote:Op maandag 8 november 2010 06:40 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Suiker,. Melk,
. Koffie,
.
Hahahahaquote:Op maandag 8 november 2010 08:37 schreef Julis het volgende:
[..]
Yavuz Selim!!!! Ik drink nu ook koffie! Met suiker, melk en koffie (uiteraard)
!
Goedemorgen, Jülide!quote:Op maandag 8 november 2010 08:37 schreef Julis het volgende:
[..]
Yavuz Selim!!!! Ik drink nu ook koffie! Met suiker, melk en koffie (uiteraard)
!
quote:Op maandag 8 november 2010 08:53 schreef Ayca het volgende:
Goedemorgen!
Wilde bijna vragen of je lekker had geslapen. Whehehe
quote:Op maandag 8 november 2010 09:01 schreef Ayca het volgende:
![]()
![]()
Ik heb eigenlijk niet zo lekker geslapen.Werd steeds wakker.
Maargoed.
Unglaublich.quote:Op maandag 8 november 2010 09:06 schreef zarGon het volgende:
For fuck's sake, Google.
[ afbeelding ]
30 seconden..
Zolang je later maar niet zegt dat je er toentertijd (nu) duidelijk over bent geweest en mij ergens mee gaat beschuldigen en gaat zeggen dat ik niet luister en je niet snap vind ik het best.quote:
Waarom zou ik je gaan beschuldigen?quote:Op maandag 8 november 2010 09:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zolang je later maar niet zegt dat je er toentertijd (nu) duidelijk over bent geweest en mij ergens mee gaat beschuldigen en gaat zeggen dat ik niet luister en je niet snap vind ik het best..
Je beschuldigt me nu al.quote:Op maandag 8 november 2010 09:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom zou ik je gaan beschuldigen?
Wat heb je gedaan?
IN IEDER GEVAL NIET GESLAPEN.quote:Op maandag 8 november 2010 09:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens mij luister je niet.
Ik vraag je alleen wat je hebt gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |