je bent er zelf een man.quote:Op zondag 7 november 2010 20:05 schreef wikwakka2 het volgende:
'k ben niet bang voor een paar doetjes.
Denk geef een compliment, tjeeh.quote:Op zondag 7 november 2010 20:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wat lief van jedit had ik nooit achter je gezocht
ik zeg toch wat lief van je!quote:Op zondag 7 november 2010 20:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denk geef een compliment, tjeeh.
quote:Op zondag 7 november 2010 20:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat lief van je dat je dat zegt
Ik zou het omschrijven als 'weemoedig' of melancholisch.quote:Op zondag 7 november 2010 20:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wik, vond je me deze keer trouwens ook boos kijken?
moet leren, maar goedquote:Op zondag 7 november 2010 20:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
iyiyim trigger, asil seni sormali
Is dat beter dan boos voor jou?quote:Op zondag 7 november 2010 20:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zou het omschrijven als 'weemoedig' of melancholisch.
Als je het zo bekijkt, gaat het ook niet goed met mijquote:
Uiteraard. Weemoedig kan nog inhouden dat je (licht) glimlacht, wat beter is dan boos kijken.quote:Op zondag 7 november 2010 20:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is dat beter dan boos voor jou?
Het zijn geen synoniemen, het zijn twee verschillende emoties.quote:Op zondag 7 november 2010 20:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Uiteraard. Weemoedig kan nog inhouden dat je (licht) glimlacht, wat beter is dan boos kijken.
zijn wij familie?quote:Op zondag 7 november 2010 20:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt, gaat het ook niet goed met mij
te vroeg gefaald in het leven
Yoksa sen Emel misin?quote:Op zondag 7 november 2010 20:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zou heel goed kunnen als je het mij vraagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |