Tyfus Gijs, het was gezellig. Hoiquote:Op donderdag 25 november 2010 20:09 schreef Bastard het volgende:
Slotje op gooien maar dan?
Iemand nog een laatst ceremonieel woord ?
It's done.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:09 schreef Bastard het volgende:
Slotje op gooien maar dan?
Iemand nog een laatst ceremonieel woord ?
Zie soms een post van Roy, tamme post ook. Je kan afzeiken en dan krijg je een stel dakloze op je hoofd. Geef mij dan maar de Gijsjes, maar het zijn huilies.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:50 schreef kepler het volgende:
pff, stelletje huilies
Een layout verandering (nog een goede ook), en iedereen is wegEn om nu te zeggen dat Facebook duidelijker is
Ik snap werkelijk niets van wat je zegtquote:Op donderdag 25 november 2010 22:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zie soms een post van Roy, tamme post ook. Je kan afzeiken en dan krijg je een stel dakloze op je hoofd. Geef mij dan maar de Gijsjes, maar het zijn huilies.
Nog niet zo veel. Nu wel, doeidoei.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:53 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niets van wat je zegtHeb je gedronken?
Pff, ik ben net thuis van werk en jij gaat nu pas beginnenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:54 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nog niet zo veel. Nu wel, doeidoei.
Jouw werk is zuipen? Epischquote:Op donderdag 25 november 2010 22:56 schreef kepler het volgende:
[..]
Pff, ik ben net thuis van werk en jij gaat nu pas beginnen![]()
• Oud Gijsjes posten op FBquote:Op donderdag 25 november 2010 22:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zie soms een post van Roy, tamme post ook. Je kan afzeiken en dan krijg je een stel dakloze op je hoofd. Geef mij dan maar de Gijsjes, maar het zijn huilies.
Concurrentie over een andere concurrent:quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:28 schreef gijsje79 het volgende:
Competitie noemt Gran Turismo saai en 'steriel'
Was het wachten dus niet waard.
Hulde aan Forza.
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:28 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Concurrentie over een andere concurrent:
Nee, topgame hoorHet is gewoon GT
Is dat hetzelfde als een lelijke chick met een geweldige persoonlijkheid? Ik zou er nog steeds niet mee spelen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:00 schreef Wessiej het volgende:
Kheb Gran Turismo 5 ook, het is zeg maar een 10/10 simulatie game verpakt in een 5/10 game.
Oude menu's, liftdeuntjes, laadtijden, onoverzichtelijk.
Beetje wel jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als een lelijke chick met een geweldige persoonlijkheid? Ik zou er nog steeds niet mee spelen.
IGN quotequote:Op vrijdag 26 november 2010 14:00 schreef Wessiej het volgende:
Kheb Gran Turismo 5 ook, het is zeg maar een 10/10 simulatie game verpakt in een 5/10 game.
Oude menu's, liftdeuntjes, laadtijden, onoverzichtelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |