Al de topics tegenwoordig. Wist niet eens dat de vorige dicht was!quote:
In de nieuwe layout kun je toch direct een nieuw topic openen als je een ander sluit? Inclusief nummer verhoging en link naar het oude? Tenminste, dat dacht ik.quote:Op zondag 7 november 2010 13:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Al de topics tegenwoordig. Wist niet eens dat de vorige dicht was!
yup, keihandigquote:Op zondag 7 november 2010 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In de nieuwe layout kun je toch direct een nieuw topic openen als je een ander sluit? Inclusief nummer verhoging en link naar het oude? Tenminste, dat dacht ik.
rrrrrrrrrrremix!quote:
Ik had hem nog nooit gezienquote:
Nee Feyenoordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op zondag 7 november 2010 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee Feyenoordwe kunnen nog steeds winnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The line is a dot to you!
Geen idee Gijs!quote:Op zondag 7 november 2010 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In de nieuwe layout kun je toch direct een nieuw topic openen als je een ander sluit? Inclusief nummer verhoging en link naar het oude? Tenminste, dat dacht ik.
Je twittert, hele discussies op facebook over een filmpje en je download allerlei nutteloze apps voor je iPhone.quote:
Nee,... heb geen problemen met de layout. Zag het alleen net niet.quote:Op zondag 7 november 2010 16:37 schreef kepler het volgende:
[..]
Je twittert, hele discussies op facebook over een filmpje en je download allerlei nutteloze apps voor je iPhone.
Maar een simpele forum lay-out is te moeilijk voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |