Ik quote gewoon vrolijk doorquote:
Nee serieus, ik heb de knopjes nogquote:
Niet met mijn knopjes?quote:Op zondag 7 november 2010 13:31 schreef Greys het volgende:
Knopjes zijn vast zo weer terug, zijn er even mee bezig.
Welke dierentuin?quote:Op zondag 7 november 2010 13:33 schreef Ingetje79 het volgende:
29 december komen Cat, Tombo en Greysie hier loosjeren en dan gaan we naar de dierentuin en uit eten en Singstart doen
Dat otterpark?quote:
Nee hoor.quote:... aan tafel ontbijten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja, maar volgens mij is het nu ook uitgebreid. Ik ben er voor het laatst geweest toen ik tien was ofzoquote:Op zondag 7 november 2010 13:37 schreef Loveless85 het volgende:
Waaaaaaat hebben ze een otterpark in Leeuwarden?![]()
Zo ongeveer, jaquote:
Ik herken ze niet, die man zou wel kunnen misschien, maar die vrouwquote:Op zondag 7 november 2010 13:52 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.dierenthuis.nl(...)il.php?nieuws_id=776
Was dit stel er gisteren ook?
Ik herken ze er niet van, maar afgezien van ons en die 2 andere stellen waren er geen bezoekerts toch?
Die vrouw herken ik er ook niet van, maar het moet haast wel toch?quote:Op zondag 7 november 2010 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik herken ze niet, die man zou wel kunnen misschien, maar die vrouw
Nee, maar afgelopen zaterdag op 6-11 was dus vorige weekquote:Op zondag 7 november 2010 13:52 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.dierenthuis.nl(...)il.php?nieuws_id=776
Was dit stel er gisteren ook?
Ik herken ze er niet van, maar afgezien van ons en die 2 andere stellen waren er geen bezoekerts toch?
Wat Tombo zegt, berichtje is van gister, dus 'afgelopen zaterdag' zal vorige week zaterdag zijn?quote:Op zondag 7 november 2010 13:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die vrouw herken ik er ook niet van, maar het moet haast wel toch?
Damned, dat heb ik wel gedaan, maar ik vind dat ik het niet wasquote:Op zondag 7 november 2010 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
Die iets met landbouw ofzo studeerde?
Oh jaquote:Op zondag 7 november 2010 13:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, maar afgelopen zaterdag op 6-11 was dus vorige week
Ja idd, SSSSSSSSSSSSSSSTquote:
Whut?quote:Op zondag 7 november 2010 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
Zing anders nog ff een moppie joh, Ing
Ik bedoelde; je zit nog teveel met je hoofd bij de singstar, daarom snapte je niet dat ze het over vorige zaterdag hadden ipv deze.quote:
Bedankt voor de waarschuwingquote:Op zondag 7 november 2010 13:59 schreef APK het volgende:
Gb, je PM-doos is vol.
Mijn zus zat op dezelfde middelbare school als jij, alleen een jaar of 80 eerder.
Veeeeeel jongerquote:Op zondag 7 november 2010 14:01 schreef Goodbye het volgende:
Een jaar of 80 eerder.. was jij nou jonger of ouder dan je zus?
Poeh, ik dacht al!quote:
Anders was APK ouder dan 100!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Juist niet doen en je camera meenemenquote:Op zondag 7 november 2010 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik wilde ff een stukkie gaan wandelen maar toen kwam ik er achter dat ik dat haarmasker nog in mn haar heb , dus ik ga geloof ik eerst maar es ff douchen
En weer een kitten met een nieuw huisjequote:Op zondag 7 november 2010 15:13 schreef Cat22 het volgende:
Saiph heeft nog geen baasje.![]()
Maar Alnilam wel!Baasje = vrouw dus die mogen van gedachten veranderen.
![]()
En Thabith was zichzelf zo goed aan het verkopen dat ze er overgaat nadenken of ze misschien wel 2 katten wil.Het is een oudere dame en haar vorige (enige) kat is 16 geworden, dus ik denk dat het niet gaat gebeuren, maar wie weet....
![]()
En ik kan nog even verder knuffen met Saiph.
quote:Op zondag 7 november 2010 15:36 schreef oh-oh het volgende:
@ f_r als jij dr een over hebt , best tof ja![]()
Twee truitjes down hier, one more to go![]()
En als dr iemand krullen heeft en stijl haar wil kan ik dat yasmin henna fluff masker aanraden.
Kutzooi
heb je ze nog niet dan?quote:Op zondag 7 november 2010 16:07 schreef Greys het volgende:
Ik ben mijn mail aan het opruimen en nu zie ik dat ik woensdag een mail heb gehad dat mijn wedstrijdbonen zijn verstuurd. Die doen er dan wel erg lang over
Ik heb ze ook nog niet, maar m'n knopjes zijn wel terugquote:Op zondag 7 november 2010 16:07 schreef Greys het volgende:
Ik ben mijn mail aan het opruimen en nu zie ik dat ik woensdag een mail heb gehad dat mijn wedstrijdbonen zijn verstuurd. Die doen er dan wel erg lang over
een grote geadresseerde bubbeltjesenvelop wegmieteren?quote:Op zondag 7 november 2010 16:16 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat Heer G ze als zijnde 'reclame' weggeflikkerd heeft![]()
Arme, arme boontjes
Als er 'Hak' op stond, grote kans jaquote:Op zondag 7 november 2010 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een grote geadresseerde bubbeltjesenvelop wegmieteren?
Kijk even op hak.nl en dan die pop up die je krijgtquote:
jepquote:Op zondag 7 november 2010 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Als er 'Hak' op stond, grote kans ja
Waar heb ik dat aan verdiend dan?quote:
Oh das wel erg zonde jaquote:Op zondag 7 november 2010 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar heb ik dat aan verdiend dan?
Ik had een uitnodiging van mijn ouders voor hun zoveeljarig huwelijk en ze hadden postzegels van een foto van hen twee laten maken en gebruikt op de enveloppenMaar nu is die envelop dus ook weg
Die had ik willen bewaren.
Mijn wedstrijdboon wordt verstuurd!quote:Op zondag 7 november 2010 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk even op hak.nl en dan die pop up die je krijgt
Dan kan je wedstrijdbonen bestellen en die gaan we dan allemaal laten groeien
Hebben ze geen postzegels over misschien? Anders wel erg zonde ja.quote:Op zondag 7 november 2010 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar heb ik dat aan verdiend dan?
Ik had een uitnodiging van mijn ouders voor hun zoveeljarig huwelijk en ze hadden postzegels van een foto van hen twee laten maken en gebruikt op de enveloppenMaar nu is die envelop dus ook weg
Die had ik willen bewaren.
quote:Op zondag 7 november 2010 16:24 schreef Loveless85 het volgende:
"Zet jij hem even in de garage schatje?"
[ afbeelding ]
quote:
quote:Een 46-jarige man uit Monster zette de versnelling van zijn auto in z'n achteruit, maar volgens eigen zeggen ging de wagen toen een eigen leven leiden, met als gevolg dat deze door de muur van de garage heen reed.
De schade aan de auto en garage is groot, maar er raakte verder niemand gewond. Twee andere geparkeerde auto's en een motorfiets (in de garage) raakten ook beschadigd bij dit incident. De brandweer is ter plaatse gekomen om het één en ander te stutten, ten einde verdere instorting van de garage te voorkomen.
jaja, een eigen leven leidenquote:
Ah, man achter het stuur.quote:
Ik hoop hetquote:Op zondag 7 november 2010 16:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik wacht ook nog op mn boon en ik heb gelijk met de rest aangemeld, dus mss komt jouw boon nog gewoon hoor Greys.
Alledrie de truitjes zijn af, we gaan lekker wandelen nu
Girl power!quote:
Wanneer loopt je huur ook alweer af?quote:
Geen einddatum ingevuld in internetbankierenquote:Op zondag 7 november 2010 16:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wanneer loopt je huur ook alweer af?
Ik weet het niet hoor... maar zelfs op emotioneel gebied luistert hij niet naar je. Hij ziet er in ieder geval niet zo blij uit.quote:Op zondag 7 november 2010 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Hij mag blij zijn dat ik wat voor m maak
Ow crap.quote:Op zondag 7 november 2010 16:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen einddatum ingevuld in internetbankieren
Mensen wel, maar oh-oh is de uitzondering.quote:Op zondag 7 november 2010 16:54 schreef Loveless85 het volgende:
Het is denk ik maar goed dat ze geen schaamte kunnen voelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
quote:Op zondag 7 november 2010 16:54 schreef Loveless85 het volgende:
Het is denk ik maar goed dat ze geen schaamte kunnen voelen
De hondjes (en jij) zullen wel blij zijn dat de naaimachien het weer doetquote:
Truequote:Op zondag 7 november 2010 18:41 schreef oh-oh het volgende:
Het is maar goed dat ze wel lekker warm zijn en dat smaken verschillen , ik kreeg net alleen maar onwijs leuke reacties buiten
Nee hoor.quote:Op zondag 7 november 2010 18:37 schreef Ml-etje het volgende:
* gniffel het is hier stiekem gewoon een friese enclave.
Mijn boontjes zijn er ook nog nietquote:Op zondag 7 november 2010 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop hetMaar dan moeten ze niet mailen dat ie woensdag al is verstuurd, dan raak ik ongerust over verdwaalde boontjes
Wandel ze!
Neequote:Op zondag 7 november 2010 18:51 schreef tombolafan het volgende:
Heeft hier iemand de telegraaf van gister over?
Mn oppaskindjes staan erinquote:
Wij hebben hier een nieuw postagentschap. Ik kreeg die man niet aan zijn verstand dat het gewoon door de brievenbus kon. Postkantoor is gewoon helemaal wegquote:Op zondag 7 november 2010 18:54 schreef oh-oh het volgende:
Maes, wat stom trouwens dat je pakketpost moest betalen voor dat boek, want het paste gewoon in mn brievenbus hoor, tis echt een stelletje oplichters bij TNT
Nou lekker is dat , was eigenlijk een veel te duur grapje zo dusquote:Op zondag 7 november 2010 18:58 schreef Maes het volgende:
[..]
Wij hebben hier een nieuw postagentschap. Ik kreeg die man niet aan zijn verstand dat het gewoon door de brievenbus kon. Postkantoor is gewoon helemaal weg
Ach maakt niet uit, ik wilde het gewoon graag naar je toe sturenquote:Op zondag 7 november 2010 18:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou lekker is dat , was eigenlijk een veel te duur grapje zo dus
Keiliefquote:Op zondag 7 november 2010 19:00 schreef Maes het volgende:
[..]
Ach maakt niet uit, ik wilde het gewoon graag naar je toe sturen
Ingquote:Op zondag 7 november 2010 18:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Maessie![]()
Wat was het weer gezellig gisteren he?
Bomba.quote:
Ja die hebben wij nog wel.quote:Op zondag 7 november 2010 18:51 schreef tombolafan het volgende:
Heeft hier iemand de telegraaf van gister over?
quote:Op zondag 7 november 2010 19:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja die hebben wij nog wel.
Waar staan ze ergens (mag per pm)?
Wat leuk!quote:Op zondag 7 november 2010 19:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze staan in dat extra blaadje, dat kleintjeSowieso voorop volgens mij (die drie blonde kindjes), en verder in het stuk over amsterdam steeds in andere kleren (op de schommel, op de koets, met paraplu etc...
)
Wacht ik loop even naar de keuken. Nu moet ik zien of dat niet verdwenen isquote:Op zondag 7 november 2010 19:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze staan in dat extra blaadje, dat kleintjeSowieso voorop volgens mij (die drie blonde kindjes), en verder in het stuk over amsterdam steeds in andere kleren (op de schommel, op de koets, met paraplu etc...
)
Je keuken zal toch niet weg zijn?quote:Op zondag 7 november 2010 19:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wacht ik loop even naar de keuken. Nu moet ik zien of dat niet verdwenen is
Met dat betonnen blad? I doubtquote:
Ja, graag!quote:Op zondag 7 november 2010 19:27 schreef Ml-etje het volgende:
Gevonden, wil je die hebben Tombo?
Ze staan er erg leuk opfrisse kinderen.
Het heet Weekeindequote:Op zondag 7 november 2010 19:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, graag!
Tnx
Hoe heet dat blaadje?
quote:Op zondag 7 november 2010 19:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het heet Weekeinde
Ga het meenemen naar mijn werk want heb geen groot formaat enveloppen liggen en mijn Mr gooit hem zo weg.
Komt hij morgen je kant uit. Als mijn adresboekje gunstig gezind is
Fijnquote:
Veel plezierquote:Op zondag 7 november 2010 19:43 schreef oh-oh het volgende:
Zooooooo de afwas is weer gedaan en hond nr 3 is ook gewassen , ik ga es aan Dexter beginnen
Wanneer gaan we weer?quote:
Zit hier misschien iets bij?quote:Op zondag 7 november 2010 19:44 schreef Maes het volgende:
Ik ben op zoek naar curlies. Dat zijn versiersels voor je haar. Nou is mij verteld dat je die bij Claire's kunt kopen. Ik kan ze niet vindenWel hele dure
![]()
[ afbeelding ]
Ja die had ik ook al gevonden. Maar bij Claire's zou je ze voor de helft kunnen kopen. Nou ja ik ga deze maar bestellen. What the h*** tis voor me bruiloft jaquote:Op zondag 7 november 2010 19:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zit hier misschien iets bij?
http://www.megosbruidsmod(...)raccessoires/Curlies
Ik hoop snelquote:Op zondag 7 november 2010 19:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer?![]()
En idd...Bomba, morgen al
Had je vorig weekend ff aan moeten denken, hadden we ff samen kunnen kijken bij Claire's hier , ik wil best van de week een keer voor je kijken of ze ze hebben en foto's maken !quote:Op zondag 7 november 2010 19:52 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja die had ik ook al gevonden. Maar bij Claire's zou je ze voor de helft kunnen kopen. Nou ja ik ga deze maar bestellen. What the h*** tis voor me bruiloft ja
Ja graag! Oeh ik ben benieuwdquote:Op zondag 7 november 2010 19:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Had je vorig weekend ff aan moeten denken, hadden we ff samen kunnen kijken bij Claire's hier , ik wil best van de week een keer voor je kijken of ze ze hebben en foto's maken !
Oh, is er in Amsterdam een Clair's? Anders kijk ik daar wel een keer voor je?quote:Op zondag 7 november 2010 19:52 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja die had ik ook al gevonden. Maar bij Claire's zou je ze voor de helft kunnen kopen. Nou ja ik ga deze maar bestellen. What the h*** tis voor me bruiloft ja
Dat kan haast niet anders , wij hebben er al 2 hierquote:Op zondag 7 november 2010 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, is er in Amsterdam een Clair's? Anders kijk ik daar wel een keer voor je?
Ja, hier ook 2 in Amsterdam iddquote:Op zondag 7 november 2010 19:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat kan haast niet anders , wij hebben er al 2 hier
Claire's zit in R'dam aan einde van de koopgoot (aan de kant van Vanillia en the Sting) de trap op links.quote:Op zondag 7 november 2010 19:52 schreef Maes het volgende:
[..]
I know, daar hadden ze ze niet.quote:Op zondag 7 november 2010 20:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Claire's zit in R'dam aan einde van de koopgoot (aan de kant van Vanillia en the Sting) de trap op links.
Oh nou je hebt een heel team dat gaat kijken nuquote:
ik vond dat altijd het begin van de koopgootquote:Op zondag 7 november 2010 20:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Claire's zit in R'dam aan einde van de koopgoot (aan de kant van Vanillia en the Sting) de trap op links.
quote:Op zondag 7 november 2010 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vond dat altijd het begin van de koopgoot
Mijn Mr kijkt met puur afgrijzenquote:
Wat is er zo stressvol dan?quote:Op zondag 7 november 2010 20:11 schreef Maes het volgende:
Wij hebben de tv uit ivm de huiswerkstress
Ah, pedagoochelen?quote:Op zondag 7 november 2010 20:11 schreef Maes het volgende:
Wat voor stress?quote:Op zondag 7 november 2010 20:11 schreef Maes het volgende:
Wiskunde, tangens enzo. meneer Maes doet de begeleidingquote:
Hou op, schei uitquote:
Ik zit op de bank en postquote:
Oh, S.O.S, C.A.S, T.O.Aquote:Op zondag 7 november 2010 20:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Wiskunde, tangens enzo. meneer Maes doet de begeleiding
[..]
Hou op, schei uit
met de oma van moeders kant?quote:Op zondag 7 november 2010 20:18 schreef Maes het volgende:
Meneer Maes krijgt net een sms van ex. Kind mag geen contact meer van haar met haar oma. Hoe zielig is dat?
En dat bepaald de ex?quote:Op zondag 7 november 2010 20:18 schreef Maes het volgende:
Meneer Maes krijgt net een sms van ex. Kind mag geen contact meer van haar met haar oma. Hoe zielig is dat?
Dat je die nog weet!quote:
Hoe komt dat dan zo ineens?quote:Op zondag 7 november 2010 20:18 schreef Maes het volgende:
Het zegt mij helemaal niets en dat heeft dan heel die wiskundebrij doorgeploetert.quote:Op zondag 7 november 2010 20:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat je die nog weet!![]()
Nu ik het zo lees rinkelt er ergens heel ver een klepel, maar de klok ben ik al jaren kwijt.![]()
[..]
quote:Op zondag 7 november 2010 20:23 schreef Maes het volgende:
Het gaat om de moeder van ex. R heeft gister contact gehad met oma en dat was niet naar de zin van ex. R zegt trouwens ook dat ze het zelf wel uitmaakt.
Go R. !quote:Op zondag 7 november 2010 20:23 schreef Maes het volgende:
Het gaat om de moeder van ex. R heeft gister contact gehad met oma en dat was niet naar de zin van ex. R zegt trouwens ook dat ze het zelf wel uitmaakt.
Ik was ook de draad kwijt hoor. Gelukkig hebben wij meneer Maesquote:Op zondag 7 november 2010 20:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het zegt mij helemaal niets en dat heeft dan heel die wiskundebrij doorgeploetert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Ik nou van wiskundequote:
SOS:quote:Nu ik het zo lees rinkelt er ergens heel ver een klepel, maar de klok ben ik al jaren kwijt.![]()
Ik doe even een foto en dan weer weg!quote:
Heel goed van haarquote:Op zondag 7 november 2010 20:23 schreef Maes het volgende:
Nederlands was niet je sterkste punt nee.quote:
Ja, waar was dat toch weer goed voor? Hoeken berekenen? Waar is Zwabber als je hem nodig hebt?quote:[..]
SOS:
Sinus van een hoek is de Overstaande zijde gedeeld door de Schuine zijde
CAS
Cosinus van een hoek is de Aanliggende zijde gedeeld door de Schuine zijde
TOA
Tangens van een hoek is de Overstaande zijde gedeeld door de Aanliggende zijde
Maar vraag me niet waar het nuttig voor is
Ja, om hoeken te berekenen van een rechthoekige driehoek iddquote:Op zondag 7 november 2010 20:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nederlands was niet je sterkste punt nee.![]()
[..]
Ja, waar was dat toch weer goed voor? Hoeken berekenen? Waar is Zwabber als je hem nodig hebt?
Dat doe ik toch netquote:
Zijn die kriebeltjes op de tekening de hoeken? Had ik het dus goed?quote:Op zondag 7 november 2010 20:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat valt daar aan uit te leggen dan?
Relax! Ik ben bezig met de hogere lagere wiskunde hier.quote:
Staat haar harstikke leukquote:Op zondag 7 november 2010 20:32 schreef Maes het volgende:
Vanmiddag in het bos.
het zit mooier als het pas gewassen is maar dat doet ze vanavond weer!
je zei het p-woord, nu wordt loveless wakkerquote:Op zondag 7 november 2010 20:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Staat haar harstikke leuklang ook maar dit is lekker pittig!
quote:Op zondag 7 november 2010 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je zei het p-woord, nu wordt loveless wakker
Gemist.quote:Op zondag 7 november 2010 20:32 schreef Maes het volgende:
poppetje gezien, kastje dicht![]()
Vanmiddag in het bos.
het zit mooier als het pas gewassen is maar dat doet ze vanavond weer!
Is al wegquote:Op zondag 7 november 2010 20:42 schreef Maes het volgende:
Doe jij de foto ook even uit quote halen MI? Thanks!
Spammertquote:Op zondag 7 november 2010 20:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gemist.![]()
Omdat Gastgezin Redcat: Cat's 6e nestje #2 - en toen waren er nog vier
PM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 7 november 2010 20:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gemist.![]()
Omdat Gastgezin Redcat: Cat's 6e nestje #2 - en toen waren er nog vier
Die film brengt heel wat in je wakkerquote:
Dank! En leuk hoor!quote:
Ben dol op abba liedjes, sowieso al het meebleer werkquote:Op zondag 7 november 2010 20:44 schreef Maes het volgende:
[..]
Die film brengt heel wat in je wakker
quote:Op zondag 7 november 2010 20:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb verdorie al een paar keer om foto's van het korte haar gevraagd Maes![]()
![]()
Nog erger huilen moet ik om Mama Mia, waaaaaat een ellende, ik dacht ff een stukje te kijken zodat ik de was in de droger kon doen voor ik Dexter ging kijken.Meryl Streep verdient hier echt zware straf voor zeg
Ik ook hoor oh-ohquote:
Sjeezzz wat is dat?quote:
de bron van de pagina waar je naar aan het kijken was, ff weghalen anders kunnen mensen op je account inloggen met de codes die daar in staanquote:
Dat was bizar! Zijn de modjes ziek? Ik kan Senesta net al niet PMmen.quote:
Ja dat begrijp ik maar hoe die daar komtquote:Op zondag 7 november 2010 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de bron van de pagina waar je naar aan het kijken was, ff weghalen anders kunnen mensen op je account inloggen met de codes die daar in staan
Nee hoor, is al geregeld.quote:Op zondag 7 november 2010 21:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik maar hoe die daar komt
Heb het even nagevraagd.
Cat, kan ik iets doen?
Erg nep zo nu en dan maar de abba nr's blijven leuk.quote:Op zondag 7 november 2010 21:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh god dit is met stip een van de slechtste films die ik ooit aanschouwt heb....
Gelukkig is de wasmachine al aan het centrifugeren
Ik vind dat ze nodeloos verkracht worden, en ik snap echt niet dat niemand Meryl even vertelde hoe slecht dit isquote:Op zondag 7 november 2010 21:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Erg nep zo nu en dan maar de abba nr's blijven leuk.
Ik zou voor de zekerheid a.s. dinsdag maar thuis blijven, je weet het niet hè?quote:Op zondag 7 november 2010 21:34 schreef Cat22 het volgende:
Vrieskist besteld... levertijd 1 tot 2 werkdagen.
Dus ik selecteer als afleverdag aanstaande dinsdag.
Net kijk ik de status door: staat hij op volgende week dinsdag! En dan ben ik niet thuis. Morgen maar eens kijken of ik de datum kan veranderen.
Even bellen dan?quote:Op zondag 7 november 2010 21:34 schreef Cat22 het volgende:
Vrieskist besteld... levertijd 1 tot 2 werkdagen.
Dus ik selecteer als afleverdag aanstaande dinsdag.
Net kijk ik de status door: staat hij op volgende week dinsdag! En dan ben ik niet thuis. Morgen maar eens kijken of ik de datum kan veranderen.
Wordt lastig als ik de ochtend moet werken, dus ik moet de tijd sowieso in de middag zetten (was ik al van plan te regelen zodra de bestelling in het systeem stond). Want de rest van de week wordt ook niks.quote:Op zondag 7 november 2010 21:47 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid a.s. dinsdag maar thuis blijven, je weet het niet hè?
Ik heb ze net gemaild, ik weet niet of ik morgen tijd heb om te bellen.quote:
Irritant is dat ja.quote:Op zondag 7 november 2010 21:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wordt lastig als ik de ochtend moet werken, dus ik moet de tijd sowieso in de middag zetten (was ik al van plan te regelen zodra de bestelling in het systeem stond). Want de rest van de week wordt ook niks.
[..]
Ik heb ze net gemaild, ik weet niet of ik morgen tijd heb om te bellen.
Maar het is gewoon stom dat je bij afleverdag alleen voor een weekdag kunt kiezen zonder datum. Alsof iedereen elke dinsdag op dezelfde tijd thuis is.
En dan kwaad zijn omdat ze voor niks komen.quote:Op zondag 7 november 2010 21:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Irritant is dat ja.
Hier komt binnen nu en 4 weken de meteropnemerniet dus want die man treft ons nooit thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |