abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88430501
Mensen, ik heb een vraagje:

Nadat m'n OV-studenten-chipkaart niet meer geldig is, en ik een voordeelurenkaart van de NS heb gekregen, wil ik deze graag toevoegen op de ov-chipkaart-site.

Ik type dus mijn kaartnummer in.
Daarna vraagt 'ie om de 'kaartnaam'. Op de kaart is deze nergens expliciet te vinden.

- Is het mijn egen achternaam
- Is het de 7-cijferige code aan de bovenkant van de kaart
- Is het de code onde rhet kaartnummer (NS... gevolgd door n aantal cijfers)

Wat ik ook probeer, de OV-chipkaart-site blijft aangeven dat de gegevens niet kloppen.

Alvast dank voor uw hulp!
pi_88430698
Kaartnaam is de naam die je er zelf aan wilt geven, het mag alles zijn wat je wilt. Ik denk dat je fout eerder zit in het nummer de regel erboven (3528 etc.).
pi_88430769
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 13:27 schreef Wimpeh het volgende:
Kaartnaam is de naam die je er zelf aan wilt geven, het mag alles zijn wat je wilt. Ik denk dat je fout eerder zit in het nummer de regel erboven (3528 etc.).
Ik weet eigenlijk bijna helemaal zeker dat ik deze goed heb overgetypt. Heb 'm namelijk al wel 20 keer ingevoerd,...

Maar thnx voor je uitleg w.b. de kaartnaam
pi_88431283
Ik kon eerst ook geen nieuwe kaart toevoegen. Toen bleek dat mijn gegeven van die nieuwe kaart niet klopten, (het huisnummer 7 ipv1, hadden ze blijkbaar verkeerd ingevoerd daar). Als de gegevens van je nieuwe kaart anders zijn dan je oude kaart kun je hem dus niet toevoegen. Ik zou dus even bellen, als je gegeven niet kloppen dan kom je er nooit achter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')