Gratis?quote:Op zondag 7 november 2010 09:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gaan jullie mee naar de dierentuin? Het is gratis vandaag.
Blijdorp is gratis vandaag!quote:Op zondag 7 november 2010 10:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Gratis?Hoe dat zo?
Het klinkt als een geslaagde meet.
Oh ik hou van Blijdorpquote:
Met korting kost een retourtje Rotterdam ongeveer 12,- ? Valt toch wel mee?quote:Op zondag 7 november 2010 10:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh ik hou van Blijdorp. Maar OV is niet gratis, dus ik geloof dat ik dan alsnog meer kwijt ben
.
Ohja?quote:Op zondag 7 november 2010 10:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Met korting kost een retourtje Rotterdam ongeveer 12,- ? Valt toch wel mee?
Ja. Dank je.quote:Op zondag 7 november 2010 01:42 schreef Wolve000 het volgende:
En rip aan de nabestaanden voor mister XM die nuchter in een karaokebar zat.
Wat ga je snel! Ik ben nu van plan de 23e helemaal over te gaan. Als de verhuizer dan ook kan, morgen even afspraken over gaan maken.quote:Op zondag 7 november 2010 11:29 schreef MevrouwPuff het volgende:vanuit mn nieuwe etage!
Heeeeel langzaamaan mn kasten vullen wordt het plan vandaag
Op mn studentenkamer staat nog veel van mn kinderkamer dat nu echt gaar is, dus heb veel bij moeten kopen, dat scheelt wel. Meubels zijn nu in elkaar gezetquote:Op zondag 7 november 2010 11:59 schreef Merel het volgende:
[..]
Wat ga je snel! Ik ben nu van plan de 23e helemaal over te gaan. Als de verhuizer dan ook kan, morgen even afspraken over gaan maken.
Eten deze weken is natuurlijk een ramp. Ik wou zeggen dat ik in december vast weer wat meer regelmaat heb, maar dat is december hè...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |