Bij de prijsvechters komt dat inderdaad voor. Maar daar zou ik niet aan meedoen denk ikquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:00 schreef PixieDot het volgende:
Ik krijg soms ook mails om te mystershoppen.. Maar ik ga er eigenlijk nooit op in.. Gevoel dat het weinig verdiend, en dit bevestigd mijn gevoel. Moet je echt van te voren producten kopen en zelf houden? Wordt dat dan niet vergoed?
het hangt ervan af, soms moet je iets kleins kopen en de kassabon inscannen, zodat ze zeker weten dat je er geweest bent, soms vragen ze bijvoorbeeld een bepaald product of kledingsstuk te kopen en moet je dat achteraf terugbrengen naar de winkel of opsturen naar het bureau en krijg je dan pas je geld terug, soms moet je iets kopen uit een bepaald productgroep, maar mag je zelfs kiezen wat en moet je het houden en zit het in de vergoeding in. Het is verschillend en iedereen moet maar zelfs bedenken of die dat wil doen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:00 schreef PixieDot het volgende:
Ik krijg soms ook mails om te mystershoppen.. Maar ik ga er eigenlijk nooit op in.. Gevoel dat het weinig verdiend, en dit bevestigd mijn gevoel. Moet je echt van te voren producten kopen en zelf houden? Wordt dat dan niet vergoed?
nu ja, het hangt dus ervan af waar je woont. In een stad in de achterhoek met een drogist en een supermarkt is dat anders dan in de randstad. Dan kun je je wel bij een bureau inschrijven, maar als ze geen opdrachten hebben, heb je er niets aan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:41 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Heb je mijn reactie op Cat's post wel goed begrepen? Het gaat mij niet om het geld en ik hoef niet veel opdrachten, lijkt mij gewoon leuk om een keertje te doen. Ik vind het dus niet nodig om bij meerdere ingeschreven te staan...
Dit staat altijd goed in de omschrijving vermeld inderdaad, zorg altijd dat je je bonnetjes bewaard. Mocht onverhoopt je opdracht afgekeurd zijn of iets anders, kun je het altijd zelf retourneren.quote:En zo ja, bij een kledingwinkel krijg je dan je product bovenop je vergoeding nog uitbetaald of zit dit al ik je vergoeding in?
Wat is het nou? Betalen de bedrijven nou wel of niet goed uit?quote:Op donderdag 28 november 2013 09:41 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb ervaringen met diverse bureau's en eigenlijk nog nooit meegemaakt dat ze niet uit betalen. Je moet inderdaad soms wel even wachten (4-8 weken) maar het geld komt er wel. Mijn beste ervaringen zijn met Gapbuster en mysteryshoppen.nl, de rest betalen niet goed uit, naar mijn mening (lees: eerst informeren naar bepaalde artikel, ander artikel kopen en 10 min later terug brengen naar kassa voor 8 euro, waarvan je natuurlijk eerst de auto in een parkeergarage moet zetten voor 2,50 per uur..)
[..]
Dit staat altijd goed in de omschrijving vermeld inderdaad, zorg altijd dat je je bonnetjes bewaard. Mocht onverhoopt je opdracht afgekeurd zijn of iets anders, kun je het altijd zelf retourneren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |