abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88423662
quote:
Op zondag 7 november 2010 02:33 schreef capricia het volgende:

[..]

Had je ook zo gereageerd als ik Siberie gezegd had? Had nl net zo goed kunnen zijn.. En ik betwijfel of de mannen daar anders waren. Tis alleen maar werk, namelijk.
Er is geen enkele aanleiding voor om een eventueel verschil te bestuderen.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_88423673
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:38 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Cultuurverschil zal zeker wel invloed hebben.
pi_88423700
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:33 schreef TC_Artemis het volgende:
2 Woorden: chill out. Ik weet niet hoe oud je bent maar je hebt nog een heel leven voor je, en je komt vanzelf iemand tegen die je prikkelt en zal blijven boeien.

En als je denkt dat uitgaan om hersenloos scoren van vrouwen/mannen gaat, denk ik dat je je analyse ietwat moet bijstellen óf dat je naar het verkeerde soort feestjes gaat :) .
Ik heb het gister nog meegemaakt met een vriendin van me :'). We zitten wat te kletsen, gozer stapt op haar af, "mag ik je een drankje aanbieden"? Dus zij "ja mag wel, doe maar Bacardi Razz". Gast komt terug met drankje en begint met haar te praten over hoe mooi ze wel niet is. Zo'n standaard playertje met een oorbelletje, je kent het wel. Daarna vraagt ie haar nummer, wat ze ook nog geeft (ik was verbijsterd, maar goed haar zaak), krijgt ze later een smsje of ik haar vriend ben _O- en of ik het wel leuk vond dat hij haar een drankje had aangeboden :') .. Anyway even later komt ie naar haar toe, kletsen ze even wat. Daarna moest meneer naar huis en wilde hij perse een zoen van haar :') . Ik zat echt naar het schouwspel te kijken waarin hij haar bedelde om een zoen, zij steeds weigerde, waarop hij zelf maar probeerde haar te zoenen en zij hem uit alle macht probeerde te ontwijken. Het was een triest aanzicht kan ik je vertellen.

En nou niet zeggen dat dit soort figuren maar op 1 plaats voorkomen want dat is gewoon dikke bullshit. Elke populaire club of kroeg heeft er last van. En het zijn er knap veel.
pi_88423707
Ik herken het helemaal. Ik zie er niet slecht uit en maak heel makkelijk contact met mensen. Zowel mannelijk als vrouwelijk. p.s. Ik val op vrouwen! Op m'n werk voel ik precies aan hoe iemand denkt. Niet altijd natuurlijk. Als ik met vrouwen omga krijg ik ook een soortgelijke gevoel. Ze zijn aardig maar niet waar ik m'n leven mee wilt delen. (krijg ik achteraf hoop gezeik mee) Ik heb geen hoog niveau maar ben zeker niet dom. Er zijn wel mensen die respectvol zijn maar die zijn bijna niet te vinden.
Ik bedoel vrouwen die een beetje normaal zijn.
En niet zo van: Zie mij mooi zijn en ik krijg wat ik wil.
TS Heb je morgen wat te doen?
pi_88423711
quote:
Op zondag 7 november 2010 02:39 schreef TC_Artemis het volgende:

[..]

Cultuurverschil zal zeker wel invloed hebben.
Dat betwist ook niemand, maar het zal zeer zeker geen invloed hebben op de manier van kijken naar de materie, zoals TS doet. Er is geen enkele kans van dat zij het anders ervaart in Amerika of Japan for that matter.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  Moderator zondag 7 november 2010 @ 02:43:30 #106
236264 crew  capricia
pi_88423723
quote:
Op zondag 7 november 2010 02:38 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Niet?
Ik vind het opvallen, nl.
Soort MacDonalds doorsnee man, over de hele wereld. NL is geen uitzondering helaas.

De vraag/ opmerking van TS is terecht.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 7 november 2010 @ 02:44:39 #107
296183 anufri
Master Po
pi_88423740
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:33 schreef capricia het volgende:

[..]

Had je ook zo gereageerd als ik Siberie gezegd had? Had nl net zo goed kunnen zijn.. En ik betwijfel of de mannen daar anders waren. Tis alleen maar werk, namelijk.
in Seberia zijn ze vast wat dikker aangekleed, dat dan weer wel...
## I seek not to know the answers, but to understand the questions.##
Grasshopper Dialog
pi_88423745
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:41 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Ik heb het gister nog meegemaakt met een vriendin van me :'). We zitten wat te kletsen, gozer stap op haar af, "mag ik je een drankje aanbieden"? Dus zij "ja mag wel, die maar Bacardi Razz". Gast komt terug met drankje en begint met haar te praten over hoe mooi ze wel niet is. Zo'n standaard playertje met een oorbelletje, je kent het wel. Daarna vraagt ie haar nummer, wat ze ook nog geeft (ik was verbijsterd, maar goed haar zaak), krijgt ze later een smsje of ik haar vriend ben _O- en of ik het wel leuk vond dat hij haar een drankje had aangeboden :') .. Anyway even later komt ie naar haar toe, kletsen ze even wat. Daarna moest meneer naar huis en wilde hij perse een zoen van haar :') . Ik zat echt naar het schouwspel te kijken waarin hij haar bedelde om een zoen, zij steeds weigerde, waarop hij zelf maar probeerde haar te zoenen en zij hem uit alle macht probeerde te ontwijken. Het was een triest aanzicht kan ik je vertellen.

En nou niet zeggen dat dit soort figuren maar op 1 plaats voorkomen want dat is gewoon dikke bullshit. Elke populaire club of kroeg heeft er last van.
Tja in en in triest maar je doet er helaas niks aan :P . I'm just out to have a good time, dat zouden meer mensen moeten doen dan, beter dat eeuwige fixxen.
pi_88423750
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:42 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Dat betwist ook niemand, maar het zal zeer zeker geen invloed hebben op de manier van kijken naar de materie, zoals TS doet. Er is geen enkele kans van dat zij het anders ervaart in Amerika of Japan for that matter.
Tja, tunnelvisie :P .
  Moderator zondag 7 november 2010 @ 02:46:38 #110
236264 crew  capricia
pi_88423766
quote:
Op zondag 7 november 2010 02:42 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Idd, als ik het extreem moet trekken zou ik het culturele armoede noemen. Maar zo zou een vent in India het niet zien, voor hem is het vooruitgang.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator zondag 7 november 2010 @ 02:48:05 #111
236264 crew  capricia
pi_88423789
quote:
Op zondag 7 november 2010 02:45 schreef TC_Artemis het volgende:

[..]

Tja in en in triest maar je doet er helaas niks aan :P . I'm just out to have a good time, dat zouden meer mensen moeten doen dan, beter dat eeuwige fixxen.
Culturele armoede dus.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_88423809
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:41 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Ik heb het gister nog meegemaakt met een vriendin van me :'). We zitten wat te kletsen, gozer stapt op haar af, "mag ik je een drankje aanbieden"? Dus zij "ja mag wel, doe maar Bacardi Razz". Gast komt terug met drankje en begint met haar te praten over hoe mooi ze wel niet is. Zo'n standaard playertje met een oorbelletje, je kent het wel. Daarna vraagt ie haar nummer, wat ze ook nog geeft (ik was verbijsterd, maar goed haar zaak), krijgt ze later een smsje of ik haar vriend ben _O- en of ik het wel leuk vond dat hij haar een drankje had aangeboden :') .. Anyway even later komt ie naar haar toe, kletsen ze even wat. Daarna moest meneer naar huis en wilde hij perse een zoen van haar :') . Ik zat echt naar het schouwspel te kijken waarin hij haar bedelde om een zoen, zij steeds weigerde, waarop hij zelf maar probeerde haar te zoenen en zij hem uit alle macht probeerde te ontwijken. Het was een triest aanzicht kan ik je vertellen.

En nou niet zeggen dat dit soort figuren maar op 1 plaats voorkomen want dat is gewoon dikke bullshit. Elke populaire club of kroeg heeft er last van. En het zijn er knap veel.
Wat een debiel _O- Maar wel stom van je vriendin dat ze haar nummer gaf. Dat doe ik dus never nooit. Ik ben zelf niet van Nederlandse afkomst, hoewel ik hier wel ben geboren en getogen. Vaak zien mannen dat als een excuus om me aan te spreken.

Vraag: '''Goh, waar kom je eigenlijk vandaan?''
Ik: ''Uit de hemel'' daarna ga ik gewoon verder met waar ik op dat moment mee bezig was.

Natuurlijk doe ik dit niet bij iedereen. Maar sommige mannen zijn gewoon een open boek. Degene die non stop om zich heen kijken. Zowel in bars als sportscholen of school. Bah.
pi_88423811
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:45 schreef TC_Artemis het volgende:

[..]

Het gaat mij erom dat het begrip "respect voor vrouwen" ontzettend ondergesneeuwd lijkt te zijn. Jongens denken overal aan te mogen zitten en alles te mogen maken wat ze zelf willen. Dat ik mij als man daar al aan erger, dat moet toch wat zeggen lijkt me?
pi_88423832
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:49 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Het gaat mij erom dat het begrip "respect voor vrouwen" ontzettend ondergesneeuwd lijkt te zijn. Jongens denken overal aan te mogen zitten en alles te mogen maken wat ze zelf willen. Dat ik mij als man daar al aan erger, dat moet toch wat zeggen lijkt me?
Meiden kunnen echt wel bepalen hoe ver een man gaat. Ik pik geen respectloosheid. Zodra een man mij complimenten geeft in de trant van ''sexy'' zeik ik hem af :) Misschien gaat dit te ver, maar je bent sexy... voor wat? Voor de seks natuurlijk. Ik ontvang liever minder complimenten over mijn uiterlijk. En mocht ik die ontvangen, wil ik die liever op een elegante manier. Cheap compliments can go to hell.
pi_88423843
Er moet natuurlijk wel bij aangetekend worden dat de ruige playertjes vooral zo opereren wanneer ze onder invloed zijn. Het zijn dezelfde figuren die doordeweeks amper het lef hebben om een gesprekje te voeren met bijv. een mooie klasgenote, waar ze 's avonds op hun zolderkamer over fantaseren.
pi_88423883
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:51 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:

[..]

Meiden kunnen echt wel bepalen hoe ver een man gaat. Ik pik geen respectloosheid. Zodra een man mij complimenten geeft in de trant van ''sexy'' zeik ik hem af :) Misschien gaat dit te ver, maar je bent sexy... voor wat? Voor de seks natuurlijk. Ik ontvang liever minder complimenten over mijn uiterlijk. En mocht ik die ontvangen, wil ik die liever op een elegante manier. Cheap compliments can go to hell.
Zaten maar meer vrouwen zo in elkaar als jij, misschien zouden mannen dan wat respectvoller zijn tegenover vrouwen en wat meer tact hebben. Het wordt volgens mij ook voor een groot deel veroorzaakt omdat veel vrouwen/meisjes best onzeker zijn over zichzelf. En als ze dan aandacht krijgen van een vent, ze ook meteen heel erg veel pikken en ombuigen naar iets positiefs. Mannen hebben dit doorgekregen, en maken daar volgens mij handig gebruik van.
pi_88423943
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:57 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Zaten maar meer vrouwen zo in elkaar als jij, misschien zouden mannen dan wat respectvoller zijn tegenover vrouwen en wat meer tact hebben. Het wordt volgens mij ook voor een groot deel veroorzaakt omdat veel vrouwen/meisjes best onzeker zijn over zichzelf. En als ze dan aandacht krijgen van een vent, ze ook meteen heel erg veel pikken en ombuigen naar iets positiefs. Mannen hebben dit doorgekregen, en maken daar volgens mij handig gebruik van.
Mannen hebben dit al door sinds hun geboorte joh :D Eerst begon het met onnodig huilen en krijsen als baby. Dan was het de boel vernielen als een snotneus. Dit alles was puur om aandacht te krijgen. Een boze moeder was immers een moeder die veel om hun gaf. En ze gaan net zo door totdat ze op hun plek worden gezet. Dat was ook vaak de reden waarom ze altijd verliefd waren op hun juf.

Mannen lopen van kinds af aan te klieren en hun grenzen te zoeken. Uiteindelijk waarderen ze alleen de meiden die niemand over zich heen laten lopen. Maar daar kunnen ze niet tegenop. Schaadt hun ego, dus gaan ze maar weer kansloos doen bij de meiden die hun boosts geven.
pi_88423979
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 03:03 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:

[..]

Mannen hebben dit al door sinds hun geboorte joh :D Eerst begon het met onnodig huilen en krijsen als baby. Dan was het de boel vernielen als een snotneus. Dit alles was puur om aandacht te krijgen. Een boze moeder was immers een moeder die veel om hun gaf. En ze gaan net zo door totdat ze op hun plek worden gezet. Dat was ook vaak de reden waarom ze altijd verliefd waren op hun juf.

Mannen lopen van kinds af aan te klieren en hun grenzen te zoeken. Uiteindelijk waarderen ze alleen de meiden die niemand over zich heen laten lopen. Maar daar kunnen ze niet tegenop. Schaadt hun ego, dus gaan ze maar weer kansloos doen bij de meiden die hun boosts geven.
Doe mij maar een zelfstandige meid die weet wat ze wil en duidelijk in het leven staat. Heerlijk lijkt me dat.
pi_88424034
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 03:07 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Doe mij maar een zelfstandige meid die weet wat ze wil en duidelijk in het leven staat. Heerlijk lijkt me dat.
Zo'n meid heeft vaak wel een ''rijke'' verleden. Vind je dat ook heerlijk? Want uiteindelijk is niemand zelfbewust, zelfstandig, zelfverzekerd en wijs geboren.
pi_88424040
quote:
Op zondag 7 november 2010 03:15 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:

[..]

Zo'n meid heeft vaak wel een ''rijke'' verleden.
Wat bedoel je hier precies mee?
pi_88424046
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 03:15 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:

[..]

Zo'n meid heeft vaak wel een ''rijke'' verleden. Vind je dat ook heerlijk? Want uiteindelijk is niemand zelfbewust, zelfstandig, zelfverzekerd en wijs geboren.
Ik heb zelf ook een rijk verleden dus waarom zou ik dat als een afknapper beschouwen in iemand anders? Je bent degene die je bent door wat je in je leven hebt meegemaakt en geleerd. Daar horen mooie dingen bij en minder mooie dingen.
pi_88424054
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 03:16 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook een rijk verleden dus waarom zou ik dat als een afknapper beschouwen in iemand anders? Je bent degene die je bent door wat je in je leven hebt meegemaakt en geleerd. Daar horen mooie dingen bij en minder mooie dingen.
Ik denk er net zo over, maar waarschijnlijk zijn degene die er net zo over denken ook ''dun uitgezaaid''.
pi_88424089
Minstens zo belangrijk is hoe de belangrijkste kenmerken van een karakter al gevormd worden in de baarmoeder en in de 1e levensjaren en natuurlijk genetische factoren.

Het is iig niet zo dat alleen gebeurtenissen bepalend zijn.
pi_88424094
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 03:18 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:

[..]

Ik denk er net zo over, maar waarschijnlijk zijn degene die er net zo over denken ook ''dun uitgezaaid''.
Misschien wel.. Maar goed dat houdt mij niet tegen alsnog het vertrouwen te hebben dat ik ooit iemand tegenkom waarmee ik een speciale band kan opbouwen. Het is immers ook in het verleden gebeurd. Uiteindelijk gaat het erom wat je voor iemand anders kunt zijn. Daar is waar de liefde vandaan komt en dat is ook meteen het meest belangrijkst. Dat wat je hebt meegemaakt maakt je nou juist de persoon die je nu bent. De persoon met zijn eigen opvattingen en belevingswereld. Een wereld die boeiend en rijk genoeg is om met iemand anders te delen en diegene weet te boeien.
pi_88424118
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 03:24 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Misschien wel.. Maar goed dat houdt mij niet tegen alsnog het vertrouwen te hebben dat ik ooit iemand tegenkom waarmee ik een speciale band kan opbouwen. Het is immers ook in het verleden gebeurd. Uiteindelijk gaat het erom wat je voor iemand anders kunt zijn. Daar is waar de liefde vandaan komt en dat is ook meteen het meest belangrijkst. Dat wat je hebt meegemaakt maakt je nou juist de persoon die je nu bent. De persoon met zijn eigen opvattingen en belevingswereld. Een wereld die boeiend en rijk genoeg is om met iemand anders te delen en diegene weet te boeien.
Cultuur heeft hier ook iets mee te maken. Ik ben zelf niet Nederlands, hoewel ik wel ben opgegroeid tussen Nederlanders en ook de mentaliteit draag. Na de middelbare school heb ik interesse gekregen in mijn mannelijke versies. Helaas is dat vaak stuk gelopen. Het grappige is; elke keer om dezelfde redenen. Ik heb soms hekel aan mijn narrow-minded-cultuur. Hoewel het eigenlijk geen cultuur meer is. In mijn land van herkomst is iedereen zoals hier. Althans in de grotere steden. Wellicht helpt het als ik enkele segmenten diskwalificeer in mijn doelgroepen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')