abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88423662
quote:
Op zondag 7 november 2010 02:33 schreef capricia het volgende:

[..]

Had je ook zo gereageerd als ik Siberie gezegd had? Had nl net zo goed kunnen zijn.. En ik betwijfel of de mannen daar anders waren. Tis alleen maar werk, namelijk.
Er is geen enkele aanleiding voor om een eventueel verschil te bestuderen.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_88423673
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:38 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Cultuurverschil zal zeker wel invloed hebben.
pi_88423700
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:33 schreef TC_Artemis het volgende:
2 Woorden: chill out. Ik weet niet hoe oud je bent maar je hebt nog een heel leven voor je, en je komt vanzelf iemand tegen die je prikkelt en zal blijven boeien.

En als je denkt dat uitgaan om hersenloos scoren van vrouwen/mannen gaat, denk ik dat je je analyse ietwat moet bijstellen óf dat je naar het verkeerde soort feestjes gaat :) .
Ik heb het gister nog meegemaakt met een vriendin van me :'). We zitten wat te kletsen, gozer stapt op haar af, "mag ik je een drankje aanbieden"? Dus zij "ja mag wel, doe maar Bacardi Razz". Gast komt terug met drankje en begint met haar te praten over hoe mooi ze wel niet is. Zo'n standaard playertje met een oorbelletje, je kent het wel. Daarna vraagt ie haar nummer, wat ze ook nog geeft (ik was verbijsterd, maar goed haar zaak), krijgt ze later een smsje of ik haar vriend ben _O- en of ik het wel leuk vond dat hij haar een drankje had aangeboden :') .. Anyway even later komt ie naar haar toe, kletsen ze even wat. Daarna moest meneer naar huis en wilde hij perse een zoen van haar :') . Ik zat echt naar het schouwspel te kijken waarin hij haar bedelde om een zoen, zij steeds weigerde, waarop hij zelf maar probeerde haar te zoenen en zij hem uit alle macht probeerde te ontwijken. Het was een triest aanzicht kan ik je vertellen.

En nou niet zeggen dat dit soort figuren maar op 1 plaats voorkomen want dat is gewoon dikke bullshit. Elke populaire club of kroeg heeft er last van. En het zijn er knap veel.
pi_88423707
Ik herken het helemaal. Ik zie er niet slecht uit en maak heel makkelijk contact met mensen. Zowel mannelijk als vrouwelijk. p.s. Ik val op vrouwen! Op m'n werk voel ik precies aan hoe iemand denkt. Niet altijd natuurlijk. Als ik met vrouwen omga krijg ik ook een soortgelijke gevoel. Ze zijn aardig maar niet waar ik m'n leven mee wilt delen. (krijg ik achteraf hoop gezeik mee) Ik heb geen hoog niveau maar ben zeker niet dom. Er zijn wel mensen die respectvol zijn maar die zijn bijna niet te vinden.
Ik bedoel vrouwen die een beetje normaal zijn.
En niet zo van: Zie mij mooi zijn en ik krijg wat ik wil.
TS Heb je morgen wat te doen?
pi_88423711
quote:
Op zondag 7 november 2010 02:39 schreef TC_Artemis het volgende:

[..]

Cultuurverschil zal zeker wel invloed hebben.
Dat betwist ook niemand, maar het zal zeer zeker geen invloed hebben op de manier van kijken naar de materie, zoals TS doet. Er is geen enkele kans van dat zij het anders ervaart in Amerika of Japan for that matter.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  Moderator zondag 7 november 2010 @ 02:43:30 #106
236264 crew  capricia
pi_88423723
quote:
Op zondag 7 november 2010 02:38 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Niet?
Ik vind het opvallen, nl.
Soort MacDonalds doorsnee man, over de hele wereld. NL is geen uitzondering helaas.

De vraag/ opmerking van TS is terecht.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 7 november 2010 @ 02:44:39 #107
296183 anufri
Master Po
pi_88423740
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:33 schreef capricia het volgende:

[..]

Had je ook zo gereageerd als ik Siberie gezegd had? Had nl net zo goed kunnen zijn.. En ik betwijfel of de mannen daar anders waren. Tis alleen maar werk, namelijk.
in Seberia zijn ze vast wat dikker aangekleed, dat dan weer wel...
## I seek not to know the answers, but to understand the questions.##
Grasshopper Dialog
pi_88423745
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:41 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Ik heb het gister nog meegemaakt met een vriendin van me :'). We zitten wat te kletsen, gozer stap op haar af, "mag ik je een drankje aanbieden"? Dus zij "ja mag wel, die maar Bacardi Razz". Gast komt terug met drankje en begint met haar te praten over hoe mooi ze wel niet is. Zo'n standaard playertje met een oorbelletje, je kent het wel. Daarna vraagt ie haar nummer, wat ze ook nog geeft (ik was verbijsterd, maar goed haar zaak), krijgt ze later een smsje of ik haar vriend ben _O- en of ik het wel leuk vond dat hij haar een drankje had aangeboden :') .. Anyway even later komt ie naar haar toe, kletsen ze even wat. Daarna moest meneer naar huis en wilde hij perse een zoen van haar :') . Ik zat echt naar het schouwspel te kijken waarin hij haar bedelde om een zoen, zij steeds weigerde, waarop hij zelf maar probeerde haar te zoenen en zij hem uit alle macht probeerde te ontwijken. Het was een triest aanzicht kan ik je vertellen.

En nou niet zeggen dat dit soort figuren maar op 1 plaats voorkomen want dat is gewoon dikke bullshit. Elke populaire club of kroeg heeft er last van.
Tja in en in triest maar je doet er helaas niks aan :P . I'm just out to have a good time, dat zouden meer mensen moeten doen dan, beter dat eeuwige fixxen.
pi_88423750
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:42 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Dat betwist ook niemand, maar het zal zeer zeker geen invloed hebben op de manier van kijken naar de materie, zoals TS doet. Er is geen enkele kans van dat zij het anders ervaart in Amerika of Japan for that matter.
Tja, tunnelvisie :P .
  Moderator zondag 7 november 2010 @ 02:46:38 #110
236264 crew  capricia
pi_88423766
quote:
Op zondag 7 november 2010 02:42 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Idd, als ik het extreem moet trekken zou ik het culturele armoede noemen. Maar zo zou een vent in India het niet zien, voor hem is het vooruitgang.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator zondag 7 november 2010 @ 02:48:05 #111
236264 crew  capricia
pi_88423789
quote:
Op zondag 7 november 2010 02:45 schreef TC_Artemis het volgende:

[..]

Tja in en in triest maar je doet er helaas niks aan :P . I'm just out to have a good time, dat zouden meer mensen moeten doen dan, beter dat eeuwige fixxen.
Culturele armoede dus.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_88423809
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:41 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Ik heb het gister nog meegemaakt met een vriendin van me :'). We zitten wat te kletsen, gozer stapt op haar af, "mag ik je een drankje aanbieden"? Dus zij "ja mag wel, doe maar Bacardi Razz". Gast komt terug met drankje en begint met haar te praten over hoe mooi ze wel niet is. Zo'n standaard playertje met een oorbelletje, je kent het wel. Daarna vraagt ie haar nummer, wat ze ook nog geeft (ik was verbijsterd, maar goed haar zaak), krijgt ze later een smsje of ik haar vriend ben _O- en of ik het wel leuk vond dat hij haar een drankje had aangeboden :') .. Anyway even later komt ie naar haar toe, kletsen ze even wat. Daarna moest meneer naar huis en wilde hij perse een zoen van haar :') . Ik zat echt naar het schouwspel te kijken waarin hij haar bedelde om een zoen, zij steeds weigerde, waarop hij zelf maar probeerde haar te zoenen en zij hem uit alle macht probeerde te ontwijken. Het was een triest aanzicht kan ik je vertellen.

En nou niet zeggen dat dit soort figuren maar op 1 plaats voorkomen want dat is gewoon dikke bullshit. Elke populaire club of kroeg heeft er last van. En het zijn er knap veel.
Wat een debiel _O- Maar wel stom van je vriendin dat ze haar nummer gaf. Dat doe ik dus never nooit. Ik ben zelf niet van Nederlandse afkomst, hoewel ik hier wel ben geboren en getogen. Vaak zien mannen dat als een excuus om me aan te spreken.

Vraag: '''Goh, waar kom je eigenlijk vandaan?''
Ik: ''Uit de hemel'' daarna ga ik gewoon verder met waar ik op dat moment mee bezig was.

Natuurlijk doe ik dit niet bij iedereen. Maar sommige mannen zijn gewoon een open boek. Degene die non stop om zich heen kijken. Zowel in bars als sportscholen of school. Bah.
pi_88423811
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:45 schreef TC_Artemis het volgende:

[..]

Het gaat mij erom dat het begrip "respect voor vrouwen" ontzettend ondergesneeuwd lijkt te zijn. Jongens denken overal aan te mogen zitten en alles te mogen maken wat ze zelf willen. Dat ik mij als man daar al aan erger, dat moet toch wat zeggen lijkt me?
pi_88423832
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:49 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Het gaat mij erom dat het begrip "respect voor vrouwen" ontzettend ondergesneeuwd lijkt te zijn. Jongens denken overal aan te mogen zitten en alles te mogen maken wat ze zelf willen. Dat ik mij als man daar al aan erger, dat moet toch wat zeggen lijkt me?
Meiden kunnen echt wel bepalen hoe ver een man gaat. Ik pik geen respectloosheid. Zodra een man mij complimenten geeft in de trant van ''sexy'' zeik ik hem af :) Misschien gaat dit te ver, maar je bent sexy... voor wat? Voor de seks natuurlijk. Ik ontvang liever minder complimenten over mijn uiterlijk. En mocht ik die ontvangen, wil ik die liever op een elegante manier. Cheap compliments can go to hell.
pi_88423843
Er moet natuurlijk wel bij aangetekend worden dat de ruige playertjes vooral zo opereren wanneer ze onder invloed zijn. Het zijn dezelfde figuren die doordeweeks amper het lef hebben om een gesprekje te voeren met bijv. een mooie klasgenote, waar ze 's avonds op hun zolderkamer over fantaseren.
pi_88423883
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:51 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:

[..]

Meiden kunnen echt wel bepalen hoe ver een man gaat. Ik pik geen respectloosheid. Zodra een man mij complimenten geeft in de trant van ''sexy'' zeik ik hem af :) Misschien gaat dit te ver, maar je bent sexy... voor wat? Voor de seks natuurlijk. Ik ontvang liever minder complimenten over mijn uiterlijk. En mocht ik die ontvangen, wil ik die liever op een elegante manier. Cheap compliments can go to hell.
Zaten maar meer vrouwen zo in elkaar als jij, misschien zouden mannen dan wat respectvoller zijn tegenover vrouwen en wat meer tact hebben. Het wordt volgens mij ook voor een groot deel veroorzaakt omdat veel vrouwen/meisjes best onzeker zijn over zichzelf. En als ze dan aandacht krijgen van een vent, ze ook meteen heel erg veel pikken en ombuigen naar iets positiefs. Mannen hebben dit doorgekregen, en maken daar volgens mij handig gebruik van.
pi_88423943
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:57 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Zaten maar meer vrouwen zo in elkaar als jij, misschien zouden mannen dan wat respectvoller zijn tegenover vrouwen en wat meer tact hebben. Het wordt volgens mij ook voor een groot deel veroorzaakt omdat veel vrouwen/meisjes best onzeker zijn over zichzelf. En als ze dan aandacht krijgen van een vent, ze ook meteen heel erg veel pikken en ombuigen naar iets positiefs. Mannen hebben dit doorgekregen, en maken daar volgens mij handig gebruik van.
Mannen hebben dit al door sinds hun geboorte joh :D Eerst begon het met onnodig huilen en krijsen als baby. Dan was het de boel vernielen als een snotneus. Dit alles was puur om aandacht te krijgen. Een boze moeder was immers een moeder die veel om hun gaf. En ze gaan net zo door totdat ze op hun plek worden gezet. Dat was ook vaak de reden waarom ze altijd verliefd waren op hun juf.

Mannen lopen van kinds af aan te klieren en hun grenzen te zoeken. Uiteindelijk waarderen ze alleen de meiden die niemand over zich heen laten lopen. Maar daar kunnen ze niet tegenop. Schaadt hun ego, dus gaan ze maar weer kansloos doen bij de meiden die hun boosts geven.
pi_88423979
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 03:03 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:

[..]

Mannen hebben dit al door sinds hun geboorte joh :D Eerst begon het met onnodig huilen en krijsen als baby. Dan was het de boel vernielen als een snotneus. Dit alles was puur om aandacht te krijgen. Een boze moeder was immers een moeder die veel om hun gaf. En ze gaan net zo door totdat ze op hun plek worden gezet. Dat was ook vaak de reden waarom ze altijd verliefd waren op hun juf.

Mannen lopen van kinds af aan te klieren en hun grenzen te zoeken. Uiteindelijk waarderen ze alleen de meiden die niemand over zich heen laten lopen. Maar daar kunnen ze niet tegenop. Schaadt hun ego, dus gaan ze maar weer kansloos doen bij de meiden die hun boosts geven.
Doe mij maar een zelfstandige meid die weet wat ze wil en duidelijk in het leven staat. Heerlijk lijkt me dat.
pi_88424034
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 03:07 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Doe mij maar een zelfstandige meid die weet wat ze wil en duidelijk in het leven staat. Heerlijk lijkt me dat.
Zo'n meid heeft vaak wel een ''rijke'' verleden. Vind je dat ook heerlijk? Want uiteindelijk is niemand zelfbewust, zelfstandig, zelfverzekerd en wijs geboren.
pi_88424040
quote:
Op zondag 7 november 2010 03:15 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:

[..]

Zo'n meid heeft vaak wel een ''rijke'' verleden.
Wat bedoel je hier precies mee?
pi_88424046
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 03:15 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:

[..]

Zo'n meid heeft vaak wel een ''rijke'' verleden. Vind je dat ook heerlijk? Want uiteindelijk is niemand zelfbewust, zelfstandig, zelfverzekerd en wijs geboren.
Ik heb zelf ook een rijk verleden dus waarom zou ik dat als een afknapper beschouwen in iemand anders? Je bent degene die je bent door wat je in je leven hebt meegemaakt en geleerd. Daar horen mooie dingen bij en minder mooie dingen.
pi_88424054
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 03:16 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook een rijk verleden dus waarom zou ik dat als een afknapper beschouwen in iemand anders? Je bent degene die je bent door wat je in je leven hebt meegemaakt en geleerd. Daar horen mooie dingen bij en minder mooie dingen.
Ik denk er net zo over, maar waarschijnlijk zijn degene die er net zo over denken ook ''dun uitgezaaid''.
pi_88424089
Minstens zo belangrijk is hoe de belangrijkste kenmerken van een karakter al gevormd worden in de baarmoeder en in de 1e levensjaren en natuurlijk genetische factoren.

Het is iig niet zo dat alleen gebeurtenissen bepalend zijn.
pi_88424094
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 03:18 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:

[..]

Ik denk er net zo over, maar waarschijnlijk zijn degene die er net zo over denken ook ''dun uitgezaaid''.
Misschien wel.. Maar goed dat houdt mij niet tegen alsnog het vertrouwen te hebben dat ik ooit iemand tegenkom waarmee ik een speciale band kan opbouwen. Het is immers ook in het verleden gebeurd. Uiteindelijk gaat het erom wat je voor iemand anders kunt zijn. Daar is waar de liefde vandaan komt en dat is ook meteen het meest belangrijkst. Dat wat je hebt meegemaakt maakt je nou juist de persoon die je nu bent. De persoon met zijn eigen opvattingen en belevingswereld. Een wereld die boeiend en rijk genoeg is om met iemand anders te delen en diegene weet te boeien.
pi_88424118
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 03:24 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Misschien wel.. Maar goed dat houdt mij niet tegen alsnog het vertrouwen te hebben dat ik ooit iemand tegenkom waarmee ik een speciale band kan opbouwen. Het is immers ook in het verleden gebeurd. Uiteindelijk gaat het erom wat je voor iemand anders kunt zijn. Daar is waar de liefde vandaan komt en dat is ook meteen het meest belangrijkst. Dat wat je hebt meegemaakt maakt je nou juist de persoon die je nu bent. De persoon met zijn eigen opvattingen en belevingswereld. Een wereld die boeiend en rijk genoeg is om met iemand anders te delen en diegene weet te boeien.
Cultuur heeft hier ook iets mee te maken. Ik ben zelf niet Nederlands, hoewel ik wel ben opgegroeid tussen Nederlanders en ook de mentaliteit draag. Na de middelbare school heb ik interesse gekregen in mijn mannelijke versies. Helaas is dat vaak stuk gelopen. Het grappige is; elke keer om dezelfde redenen. Ik heb soms hekel aan mijn narrow-minded-cultuur. Hoewel het eigenlijk geen cultuur meer is. In mijn land van herkomst is iedereen zoals hier. Althans in de grotere steden. Wellicht helpt het als ik enkele segmenten diskwalificeer in mijn doelgroepen :)
pi_88424133
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 03:29 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:

[..]

Cultuur heeft hier ook iets mee te maken. Ik ben zelf niet Nederlands, hoewel ik wel ben opgegroeid tussen Nederlanders en ook de mentaliteit draag. Na de middelbare school heb ik interesse gekregen in mijn mannelijke versies. Helaas is dat vaak stuk gelopen. Het grappige is; elke keer om dezelfde redenen. Ik heb soms hekel aan mijn narrow-minded-cultuur. Hoewel het eigenlijk geen cultuur meer is. In mijn land van herkomst is iedereen zoals hier. Althans in de grotere steden. Wellicht helpt het als ik mijn ''doelgroep'' opnieuw segmenteer :)
Wat is er precies narrow-minded dan?
pi_88424156
In mijn cultuur is het nog steeds een ramp om geen maagd meer te zijn. Het is al erg als je enkele exen hebt. Dat wordt vaak ontkend om ellende in de toekomst te voorkomen. In beide situaties krijg je óf problemen omrent acceptatie óf het wordt het later (in je huwelijk) tegen je gebruikt.

Daarnaast zijn er bepaalde kleding- en uitgaansvoorschriften. Teveel huid mag er niet gezien worden. Ook mag je outfit niet zo strak zijn. Discotheken/bars/cafe's bezoeken maakt je al gauw een slecht meisje. Omgang met mannen is nog steeds niet goed voor je reputatie.

Al met al krijg je veel hypocrisie bij zowel mannen als vrouwen. Het is één grote mess.

Ik sta er nu geheel los van. Mijn familie bevat nu ook Nederlandse schoonzonen en schoondochters :) En weinig keuren het goed in de sociale kring, maar dat boeit niet. Ik woon op mezelf en mijn ouders keuren het goed. Ik ga neem mijn afstand van soortgelijke mensen en het gaat goed. Maar ik ben genoeg afgewezen, afgekeurd, of verlaten door mijn soortgenoten, omdat ik weinig had met mijn cultuur en geloof. Ik heb ook een veel vrijere leefstijl (wat voor Nederlanders normaal is), wat zij niet konden uitstaan. Ja, ik geloof in God, maar daar blijft het ook bij. In 2010 is het al een kunst om een fatsoenlijk mens te zijn én blijven.
pi_88424198
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 03:38 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
In mijn cultuur is het nog steeds een ramp om geen maagd meer te zijn. Het is al erg als je enkele exen hebt. Dat wordt vaak ontkend om ellende in de toekomst te voorkomen. In beide situaties krijg je óf problemen omrent acceptatie óf het wordt het later (in je huwelijk) tegen je gebruikt.

Daarnaast zijn er bepaalde kleding- en uitgaansvoorschriften. Teveel huid mag er niet gezien worden. Ook mag je outfit niet zo strak zijn. Discotheken/bars/cafe's bezoeken maakt je al gauw een slecht meisje. Omgang met mannen is nog steeds niet goed voor je reputatie.

Al met al krijg je veel hypocrisie bij zowel mannen als vrouwen. Het is één grote mess. Ik sta er nu geheel los van. Mijn familie bevat nu ook Nederlandse schoonzonen en schoondochters :) En weinig keuren het goed in de sociale kring, maar dat boeit niet. Ik woon op mezelf en mijn ouders keuren het goed. Maar ik ben genoeg afgewezen of verlaten door mijn soortgenoten, omdat ik weinig had met mijn cultuur en geloof. Ja, ik geloof in God, maar daar blijft het ook bij. In 2010 is het al een kunst om een fatsoenlijk mens te zijn én blijven.
Tjah hier kan ik maar 1 ding op zeggen: "volg je hart". waarom zou je iets aantrekken van wat in een boekje staat, maar waar je je verder helemaal niet verbonden mee voelt, of waarvan je zelfs zoiets hebt dat het je beperkt? Wat is daarvan de meerwaarde? Omdat mensen in je omgeving het ook doen? Mag ik even heel eerlijk zijn? Ik vind geloof in religies schapengedrag. Ik heb veel meer respect voor mensen die rationeel nadenken en hun eigen conclusies durven te trekken op basis van wat ze geleerd of meegemaakt hebben, dan de mensen die klakkeloos een boek achterna lopen en dat als de enige waarheid beschouwen. Het gaat er niet om wat anderen goedkeuren in jouw leven. Het is jouw leven! Als jij iets goedkeurt dan is het voor jou goed. En dat is wat telt. Het gaat erom waar jij je fijn bij voelt, niet om waar anderen zich fijn bij voelen. En als jij dingen doet waar andere mensen zich fijn voelen, en dat geeft jou voldoening, dan is dat een meerwaarde voor jouw leven. Iedereen die je probeert te beperken in het "jezelf" zijn, zijn geen meerwaarde voor jouw leven, maar een beperking. En ik zou me zeker niet laten beperken door een boekje dat duizenden jaren geleden geschreven is door iemand die dacht dat ie iedereen wel even de les zou lezen.
pi_88424221
Nee nee. Vergeet het boekje. The narrow-minded-culture is nu de trend. Tegenwoordig leeft niemand meer voor het geloof. Net zoals meiden die wel (orale) seks hebben, maar toch maagd blijven. Alles draait om cultuur en ze maken zich meer zorgen over wat de samenleving erop te zeggen heeft. Net zoals hypocriete mannen die zich uitleven tot rond hun 25/30e en dan met een 18/20 jarige clean en maagd trouwen. En iedereen doet eraan mee! Ouders die hun dochters extreem beperken tot man en schoonouders die het van hun overnemen. Iedereen die erbuiten staat stimuleert deze onzin door neer te kijken op degene die ''fouten'' hebben gemaakt.

Nou weet er niemand iets over mijn privé leven, omdat ik niet met mijn soortgenoten omga. Maar ik zal zeker wel een hoop opmerkingen krijgen als ze meer van me wisten :)
pi_88424254
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 04:00 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Nee nee. Vergeet het boekje. The narrow-minded-culture is nu de trend. Tegenwoordig leeft niemand meer voor het geloof. Net zoals meiden die wel (orale) seks hebben, maar toch maagd blijven. Alles draait om cultuur en ze maken zich meer zorgen over wat de samenleving erop te zeggen heeft. Net zoals hypocriete mannen die zich uitleven tot rond hun 25/30e en dan met een 18/20 jarige maagd trouwen. En iedereen doet eraan mee! Ouders die hun dochters extreem beperken tot man en schoonouders die het van hun overnemen. Iedereen die erbuiten staat stimuleert deze onzin door neer te kijken op degene die ''fouten'' hebben gemaakt.

Nou weet er niemand iets over mijn privé leven, omdat ik niet met mijn soortgenoten omga. Maar ik zal zeker wel een hoop opmerkingen krijgen als ze meer van me wisten :)
Het gaat erom of jij ervoor kiest om hiermee geassocieerd te worden of niet. Is dit het wereldje en het gedachtengoed waar jij je mee identificeert? Zo nee, zorg dan dat je je ervan losmaakt. Niet voor mij, niet voor de rest van de wereld, maar voor jezelf. Jij bent jij, en je doet wat je zelf goed vind voelen. Dat is in mijn optiek ook waar het hele leven om draait. Uitvinden wie je wilt zijn en je eigen weg volgen naar je eigen geluk.
pi_88424258
HAHA, hoe corny. Kijk hoe derptiedurp TS probeert in te palmen internet talk. De "gevoelige jongen" uithangen die haar helemaal begrijpt en respecteert....Hij "onderscheidt" zich zogenaamd van de rest van de jongens. Hoe doorzichtig....

En dan TS die dit niet inziet of wilt inzien. simpele zielen :7
pi_88424265
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 04:10 schreef shibal het volgende:
HAHA, hoe corny. Kijk hoe derptiedurp TS probeert in te palmen internet talk. De "gevoelige jongen" uithangen die haar helemaal begrijpt en respecteert....Hij "onderscheidt" zich zogenaamd van de rest van de jongens. Hoe doorzichtig....

Ik vind deze reactie eerder getuigen van het hebben van een simpele ziel.
pi_88424270
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 04:09 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Het gaat erom of jij ervoor kiest om hiermee geassocieerd te worden of niet. Is dit het wereldje en het gedachtengoed waar jij je mee identificeert? Zo nee, zorg dan dat je je ervan losmaakt. Niet voor mij, niet voor de rest van de wereld, maar voor jezelf. Jij bent jij, en je doet wat je zelf goed vind voelen. Dat is in mijn optiek ook waar het hele leven om draait. Uitvinden wie je wilt zijn en je eigen weg volgen naar je eigen geluk.
I'm speechless. Ik ga deze stukje van je bewaren, want dit blijft terugkomen, gezien ik me nooit helemaal kan losmaken.
pi_88424275
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 04:14 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Ik vind deze reactie eerder getuigen van het hebben van een simpele ziel.
Indeed.

quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 04:10 schreef shibal het volgende:

Desnoods palmt hij me in door te doen alsóf hij me begrijpt. Ik denk dat jij dát zelfs niet kunt ;)
pi_88424280
Of we gaan gwoon slape? I zegjezus
“Take care of life, before life takes care of you!”
pi_88424282
Ik heb helemaal geen behoefte om iemand in te palmen. Iemand helpen, daar heb ik wel behoefte aan. En ik ben blij dat me dat vanavond min of meer gelukt is.

Ik ga nu slapen ;). Mocht je nog willen praten dan weet je me te vinden via PM.

Slaap lekker! :*
pi_88424291
Bedankt voor de nieuwe inzichten!

Ik wens jou ook een fijne nachtrust :)
  zondag 7 november 2010 @ 04:23:05 #138
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88424302
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 00:58 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Hallo,

Dit wordt geen ''Oh, ik kan geen vriendje krijgen. Hebben jullie tips hoe ik leuker kan worden?''-topic.

Ten eerste kan ik het wel. Ten tweede ben ik leuk genoeg, inclusief mijn uiterlijk.

Wat is mijn probleem? Ik kom amper een man tegen die ík leuk vind. Dat leuk is inclusief respect, vertrouwen, golflengte etc. Met name: een echte chemie.

Ik wil niet uitgaan, omdat alles zo oppervlakkig is. Het draait alleen maar om scoren. Iedereen heeft een eigen style. Met alle respect. Maar ik geloof er niet in dat ik een langdurige relatie kan aanknopen met iemand die ik daar tref. Daarom kijk ik liever tv op een zaterdag avond/nacht zoals deze.

Op school ben ik voor mijn studie. En degene die daar niet voor zijn zie ik bij de ingang van zowel de school als de restaurant of mediatheek staan en meiden beoordelen.

Het internet zit vol met van alles. Ik wil niet het risico lopen afstand te nemen van de realiteit. IRL ben ik beter in staat om te beoordelen of iemand bij me past. Gezien ik mijn 6e zintuig dan kan gebruiken.

Kortom: Ik ben geen meid die zomaar in een relatie wilt duiken om vervolgens te kampen met instabiliteit, omdat de persoon tegenover me niet geschikt blijkt te zijn. Wanhopig ben ik niet, want ik vermijd alles wat kan leiden tot een relatie (van laag kwaliteit).

Mijn vraag is: Hoe tref ik wél iemand waarmee ik een kwalitatieve en duurzame relatie kan aanknopen? Ik heb nu genoeg bezigheden en een sociale kring wat me bezig houdt, maar ik wil niet alleen dood. Ik wil ook niet iemand om maar iemand te hebben. Ik wil mijn soulmate ontmoeten en tegen hem aan kruipen voordat ik ga slapen.

Is er dan geen manier om hem aan te trekken? Of moet ik vaker studeren in de mediatheek of de bibliotheek? Ik wil namelijk wel dat hij intelligent is. Waar tref ik zulke mannen? :) Natuurlijk wil ik hem beter leren kennen voordat ik er iets mee krijg. Maar ergens moet het toch beginnen. Als ik thuis blijf zitten zoals ik nu doe, komt er helemaal niets van. En in mijn ''kring'' zit niets interessants voor mijn gevoel.
Jezus wat lijk je mij.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_88424324
Dat kan. Mensen lijken in grote lijnen veel op elkaar... Maar als je inzoomt verschillen ze enorm :)
pi_88424327
quote:
Op zondag 7 november 2010 04:15 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:

[..]

I'm speechless. Ik ga deze stukje van je bewaren, want dit blijft terugkomen, gezien ik me nooit helemaal kan losmaken.
Dit had je jezelf niet kunnen bedenken? :')
  zondag 7 november 2010 @ 04:31:53 #141
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88424333
quote:
Op zondag 7 november 2010 04:19 schreef DerptieDurp het volgende:
Ik heb helemaal geen behoefte om iemand in te palmen. Iemand helpen, daar heb ik wel behoefte aan. En ik ben blij dat me dat vanavond min of meer gelukt is.

Busted, met je strategisch geplaatste smileys. :* Het enige verschil tussen jou en die player is dat die player een stuk meer lef heeft door het in real life te doen, terwijl jij bent aangewezen op smooth talk via internet.

quote:
Op zondag 7 november 2010 02:49 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:

[..]

Wat een debiel _O-

Maar sommige mannen zijn gewoon een open boek. Degene die non stop om zich heen kijken. Zowel in bars als sportscholen of school. Bah.
Overigens denk ik dat die player in de disco, die 'debiel', in al zijn simpelheid een leukere avond heeft gehad en een leuker leven heeft dan iemand die midden in de nacht in het weekend verzuurd zit te zijn over het huidige mannenaanbod.

[ Bericht 9% gewijzigd door goofy_goober op 07-11-2010 06:08:38 ]
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_88424344
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 04:29 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Dit had je jezelf niet kunnen bedenken? :')
Als het over mezelf gaat ben ik minder rationeel. Vooral nu, gezien de tijdstip. Ik ga maar eens slapen.

quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 04:31 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Busted.

Overigens denk ik dat die player in de disco, die 'debiel', in al zijn simpelheid een leukere avond heeft gehad en een leuker leven heeft dan iemand die midden in de nacht in het weekend verzuurd zit te zijn over het huidige mannenaanbod.
Het is maar net waar je voldoening uit haalt.
  zondag 7 november 2010 @ 04:42:55 #143
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88424356
Jij haalt er voldoening uit door midden in de nacht te gaan zeuren op een forum over mannen die niet aan jouw standaard kunnen voldoen en andere mensen, die wel plezier kunnen halen uit 'simpele' dingen, en passant af te doen als minderwaardig en debiel? Whatever floats your boat.

quote:
Op zondag 7 november 2010 01:13 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:

[..]

Hij was ongelukkig in zijn relatie, maar kon er geen einde aan maken. Dit omdat ze autistisch is en super afhankelijk van hem is. Ik gaf hem - zonder dat er iets gaande was tussen ons - een kans om een keuze te maken. Heeft hij gemaakt. Vriendschap hoefde voor mij niet meer. Ik verdien meer dan een back-up zijn.
Hij realiseerde zich waarschijnlijk dat er bij zijn autistische vriendin altijd nog meer liefde te halen valt dan bij jou.

[ Bericht 16% gewijzigd door goofy_goober op 07-11-2010 04:55:55 ]
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_88424525
quote:
Op zondag 7 november 2010 02:57 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Zaten maar meer vrouwen zo in elkaar als jij, misschien zouden mannen dan wat respectvoller zijn tegenover vrouwen en wat meer tact hebben.
quote:
Op zondag 7 november 2010 03:07 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

quote:
Op zondag 7 november 2010 04:19 schreef DerptieDurp het volgende:

Slaap lekker! :*
Eigenlijk heb je dus evenveel diepgang als die zogenaamde players die je haat :D
  zondag 7 november 2010 @ 05:45:44 #145
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_88424531
Tsja, als je alles op een dergelijk vooringenomen manier kapot analyseert dan zul je krijgen wat je verdient.... En dat is niets.

Je denkt iets te weten over mensen blijkbaar. Nogal arrogant. Toontje lager zingen, en gewoon proberen dus.
Intelligent, but fucked up.
pi_88424532
quote:
Op zondag 7 november 2010 04:17 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:

Desnoods palmt hij me in door te doen alsóf hij me begrijpt. Ik denk dat jij dát zelfs niet kunt ;)
Ik kan je evengoed inpalmen als hem, alleen ben ik efficiënter:

-Ik heb diepgang. Neuken?
  zondag 7 november 2010 @ 09:47:31 #147
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_88425401
Cursus creatief schrijven? Leesclub?
Al vrees ik dat er meer vrouwen dan mannen lid zijn van die clubs maar dat is enkel mijn vooroordeel omdat ik het nog nooit op waarheid getest heb door er zelf lid van te worden :P
  zondag 7 november 2010 @ 11:06:57 #148
321876 Cherna
Fuck the System
pi_88426635
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:49 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Tja de tijden zijn schijnbaar veranderd. Maar zou dat ook niet komen omdat veel meiden zich zo aanbieden. In mijn jeugdjaren hadden jongens wel degelijk respect voor meiden en anders om ook. Uitzonderingen had je natuurlijk altijd.
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 03:03 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:

[..]

Nou, ik heb twee dochters en een zoon. Maar ik heb me totaal vergist. Ik dacht bij de geboorte dat het opvoeden van dochters wel een eitje zou zijn. Goh een totale vergissing.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_88429938
Haha ik kan heel slecht tegen vrouwen die zo praten. Dus dit wordt een laaaaange post!

Om te beginnen, jij denkt teveel. Stel je is wat meer open. Liefde, verliefdheid en relaties zijn zaken van het hart. Die staan los van wat je wilt. Dat overkomt je

quote:
Ten eerste kan ik het wel. Ten tweede ben ik leuk genoeg, inclusief mijn uiterlijk.
Niet heel relevant maar, dit zou geen persoon op deze manier over zichzelf moeten zeggen, hoe zelfverzekerd je ook probeert te zijn/bent(?)

quote:
Wat is mijn probleem? Ik kom amper een man tegen die ík leuk vind. Dat leuk is inclusief respect, vertrouwen, golflengte etc. Met name: een echte chemie.
Respect en vertrouwen zijn vereiste, dat lijkt me logisch. Maar golflengte heeft met wederzijds begrip te maken, daarvoor hoef je dus niet hetzelfde te zijn en/of denken. Ik denk dat je daar de fout in gaat. Hetzelfde geldt voor chemie. Je kan best chemie hebben met mensen die totaaal verschillend, zijn. Alleen jij stelt je daar niet of nauwelijks voor open.. Althans die indruk krijg ik van je. Ik kan dat natuurlijk alleen baseren op jouw reacties.

quote:
Ik wil niet uitgaan, omdat alles zo oppervlakkig is. Het draait alleen maar om scoren. Iedereen heeft een eigen style. Met alle respect. Maar ik geloof er niet in dat ik een langdurige relatie kan aanknopen met iemand die ik daar tref. Daarom kijk ik liever tv op een zaterdag avond/nacht zoals deze.
Wederom, je stelt je niet open voor een groot aantal mogelijkheden leuke mensen te leren kennen. Zelf ga ik wel veel uit en dan met als doel een leuke avond te hebben met m'n dierbaren. En ook ik acht de kans nihil daar een langdurige partner te vinden. Er bestaat een stereotype uitgaanspersoon dat niet aan mijn eisen voldoet, en hetzelfde geldt voor jou. Maar dat wil niet zeggen dat je ieder persoon die je daar leert kennen ook daaraan voldoet.

quote:
Het internet zit vol met van alles. Ik wil niet het risico lopen afstand te nemen van de realiteit. IRL ben ik beter in staat om te beoordelen of iemand bij me past. Gezien ik mijn 6e zintuig dan kan gebruiken.
True, lichaamstaal kan je niet beoordelen. Maar je kan wel beter beoordelen met wat voor persoon je te maken hebt. Neem hyves als voorbeeld, je kan lid worden van jouw universiteit, jouw sportvereniging, etc. Ik vind het daarom juist tegenstrijdig dat jij internet niet als optie ziet. Daar weet je direct alles over de persoon waar je mee te maken hebt.

quote:
Mijn vraag is: Hoe tref ik wél iemand waarmee ik een kwalitatieve en duurzame relatie kan aanknopen? Ik heb nu genoeg bezigheden en een sociale kring wat me bezig houdt, maar ik wil niet alleen dood. Ik wil ook niet iemand om maar iemand te hebben. Ik wil mijn soulmate ontmoeten en tegen hem aan kruipen voordat ik ga slapen.
Is er dan geen manier om hem aan te trekken? Of moet ik vaker studeren in de mediatheek of de bibliotheek? Ik wil namelijk wel dat hij intelligent is. Waar tref ik zulke mannen? Natuurlijk wil ik hem beter leren kennen voordat ik er iets mee krijg. Maar ergens moet het toch beginnen. Als ik thuis blijf zitten zoals ik nu doe, komt er helemaal niets van. En in mijn ''kring'' zit niets interessants voor mijn gevoel.
Ik vind niet dat je intelligentie als eis moet stellen. Dat is allemaal relatief. Want wat is de grens voor wel/niet intelligent. Ligt dat bij prestaties(rijkdom) of bij opleiding (mbo,hbo,wo)? Daarnaast heb je nog mensen die op een andere manier slim zijn.

Probeer mannen die je leert kennen niet aan je hele lijst te onderwerpen (lijst: uiterlijk, intelligentie, moet van schrijven/filosofie houden, gaat hij uit?, hoe leer ik hem kennen?, etc). Als je iemand leert kennen heb je daar een bepaald gevoel bij. Dat gevoel is waarop relaties gebaseerd zijn. Natuurlijk moet je voor jezelf ook richtlijnen stellen, want je moet goed terecht komen, maar ik heb bij jou het gevoel dat jij zo op zoek bent naar en obsessief bezig bent met het vinden van de perfecte man dat je geen richtlijnen maar eisen hebt met een hele checklist waaraan hij moet voldoen.

Mijn conclusie, je stelt je te oppervlakkig op en veroordeelt mensen te snel. Als ik dit alles zo lees, maak je op mij de indruk verbitterd, arrogant en onredelijk te zijn. Dat wilt niet zeggen dat je zo bent. Hetzelfde geldt voor personen die jij ontmoet. Die ene man in de club kan net als jij alleen uit zijn voor z'n vrienden. En die ene jongen die jou een berichtje stuurt op facebook ofzo, die kan gezien hebben dat jij, weetikveel, filosofie studeert en je daar om waardeert. Uit je post komt naar buiten dat je diepzinnig en echt een denker bent. Maar daarnaast wijs je alles en iedereen af die je op internet zou kunnen leren kennen, in de club zou kunnen leren kennen, niet intelligent genoeg is, en dat alles zonder dat je die persoon leert kennen. Jij vindt jezelf overduidelijk slim en diepzinnig, maar als je dit zo leest, hoeveel blijft er daar dan nog van over?
pi_88430032
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 04:31 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Busted, met je strategisch geplaatste smileys. :* Het enige verschil tussen jou en die player is dat die player een stuk meer lef heeft door het in real life te doen, terwijl jij bent aangewezen op smooth talk via internet.

Natuurlijk joh. Keep thinking that ;). Gelukkig weet ik zelf heel wat beter hoe ik in elkaar zit en wat mijn intenties zijn dan jij. Je kent me niet eens.

quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 05:45 schreef shibal het volgende:

[..]

Ik kan je evengoed inpalmen als hem, alleen ben ik efficiënter:

-Ik heb diepgang. Neuken?
Nogmaals ben ik hier niet om iemand "in te palmen", en ik heb daar ook helemaal geen behoefte aan.

Ik vind je een opgefokt persoontje dat maar al te snel zijn oordeel klaar heeft, zonder eigenlijk te weten waar het over gaat. De uitspraak die je hier neerzet onderstreept het nog maar eens. Maar goed blijf lekker denken wat je wilt. Alsof het mij verder een zak interesseert wat jij over mij denkt. :O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')