Ik word er heerlijk rustig van, vooral met een pilsje erbij. Ik doe het niet vaak hoor.quote:Op zondag 7 november 2010 00:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
blowen vind ik echt geen reet aan, en heb ik nooit gevonden ook
En ja ik heb het best geprobeerd... Het doet niks met me
quote:Op zondag 7 november 2010 00:59 schreef Franneh het volgende:
[..]
Drink een breezer en je weet niet wat je overkomt.
Overal lullen
Nja als ik jou 5 breezers voer ga je vast wel een hele nacht meequote:
Bij jou ook jaquote:
Gekke Belgenquote:Op zondag 7 november 2010 00:59 schreef Nikoslaggas het volgende:
[..]
Haha, ja ik kende inderdaad een belg die heel onorthodox een curryworst klaarmaakte in een microgolf (magnetron)![]()
Daar zit mijn bloed nog vol van, van net, ik mis zequote:Op zondag 7 november 2010 01:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik neem wel rode vodka redbull mee
een keer gedaan goed zat. Heb ik zo'n kut taxi onder gekotst, mijn vrouw schoonmaken.quote:Op zondag 7 november 2010 01:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik word er heerlijk rustig van, vooral met een pilsje erbij. Ik doe het niet vaak hoor.
fles nu al opquote:Op zondag 7 november 2010 01:01 schreef Franneh het volgende:
[..]
Daar zit mijn bloed nog vol van, van net, ik mis ze
5 maar?quote:Op zondag 7 november 2010 01:00 schreef Creeg het volgende:
[..]
Nja als ik jou 5 breezers voer ga je vast wel een hele nacht mee
Wil je me in slaap hebben ofzoquote:
Ja sorry heb er nog maar 5quote:
ja I knowquote:Op zondag 7 november 2010 01:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zijn die olifantjes niette zwaar om weg te schoppen???
Ik schop iever hrtjes weg... rotdingen zoms
Diepzinnigquote:Op zondag 7 november 2010 01:02 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Een vallende ster als een kristal in de nacht
http://www.hardcoreradio.nl/player/quote:Op zondag 7 november 2010 01:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Joe Jackson, Yes, Talk Talk en Run DMC slaapverwekkend vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |