abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88419580
Ik ben op zoek naar een paar leuke opdrachten dat we eens onder vrienden kunnen houden!

- Zap de neger!
Gedurende één minuut zap je zoveel mogelijk, iedere neger dat je ziet is pintje ad-fundum salamanderen!

- Een standbeeld van stront maken!

Oh ja, wat vrienden van mij ooit nog gedaan hebben is het volgende:
De voetbalclub uit jou stad speelt een wedstrijd, die volg jij thuis op TV met een aantal vrienden!
Voor de match begint kies je een speler uit (herken je vaak aan z'n nummer of de naam die genoemd wordt door de commentator van dienst).
Telkens deze persoon de bal heeft moet je bier beginnen drinken, pas als deze persoon de bal doorpast mag je stoppen en dan begint de andere te drinken.

Wanneer er gescoord wordt door jou speler moeten alle andere personen 1 pintje ad-fundum uitdrinken. (Jij mag toekijken hoe ze dat doen ;) )

Diegene die na 90min. nog nuchter is wint! :D

Echt leuke spelletjes!
Kennen jullie er nog? Eventueel voor buiten?
pi_88419645
belletje trekken!!!

dan met ze alle een rij pakken dat is echt kickuhhh
pi_88419668
Cracker trekken.
pi_88419774
Oh ja, wat vrienden van mij in het secundair ooit hebben gedaan was echt vies!
Ik dacht eerst dat het een troll was, maar bleek het toch wel echt te zijn!

Ze hadden een boterham in het midden gelegd en iedereen moest fappen (ze waren met 3 ofzo).
Diegene die het laatst klaarkwam moest hem opeten, de eer was aan Bram omdat hij gewoon niet klaarkwam!

Maar hij heeft het uiteindelijk niet moeten doen, ik moest bijna kotsen toen ik het hoorde!
  zondag 7 november 2010 @ 00:09:03 #5
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_88419838
Krant in de wc leggen en dan erin poepen en dan over auto's smeren
pi_88419846
quote:
Op zondag 7 november 2010 00:07 schreef Vanky het volgende:

Ze hadden een boterham in het midden gelegd en iedereen moest fappen (ze waren met 3 ofzo).
Diegene die het laatst klaarkwam moest hem opeten, de eer was aan Bram omdat hij gewoon niet klaarkwam!

Maar hij heeft het uiteindelijk niet moeten doen, ik moest bijna kotsen toen ik het hoorde!
Ja iewl Sick mind.
:r
pi_88420017
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 00:07 schreef Vanky het volgende:

TS = Bram :+
pi_88420202
een bammetje voor brammetje
pi_88420350
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 00:14 schreef HaJee het volgende:

[..]

TS = Bram :+
Ik ben Bram niet! Bram was een pussy, zo iemand die altijd gepest werd maar wij altijd terug naar kwamen om iets grappigs uit te halen en het probleem van Bram was dat hij telkens weer dacht dat we het meenden!

Maar op een dag is de leerkracht ons allemaal komen aanspreken, omdat Brams mama naar de school is gaan klagen met wat we allemaal uithaalden met hem! Toen moesten we wel stoppen of we werden van school gestuurd. Toen keek helemaal niemand meer naar Bram!
pi_88431951
quote:
Op zondag 7 november 2010 00:24 schreef Vanky het volgende:

[..]

Ik ben Bram niet! Bram was een pussy, zo iemand die altijd gepest werd maar wij altijd terug naar kwamen om iets grappigs uit te halen en het probleem van Bram was dat hij telkens weer dacht dat we het meenden!

Maar op een dag is de leerkracht ons allemaal komen aanspreken, omdat Brams mama naar de school is gaan klagen met wat we allemaal uithaalden met hem! Toen moesten we wel stoppen of we werden van school gestuurd. Toen keek helemaal niemand meer naar Bram!
Ok Bram :)
Het boterhamspel :')
Brinky, de nieuwe BMW
pi_88432266
Daarna hadden ze die boterham beter aan een dakloze gegeven en om het hoekje blijven kijken of ie het zou opeten :D
pi_88432507
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 00:05 schreef Kabolter het volgende:
Cracker trekken.
Dit
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 00:07 schreef Vanky het volgende:

Is dit, alleen gebeurd het hier met een broodje
pi_88432927
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 14:27 schreef SperzieboonToon het volgende:

[..]

Dit

[..]

Is dit, alleen gebeurd het hier met een broodje
Ik was er niet bij! (En gelukkig maar, ik zou ook niet klaargekomen zijn. De gedachte alleen al dat je er met 3 staat te fappen en gewoon moet hopen dat je niet de laatste bent :S )
Ik haalde andere geintjes uit met ons Brammetje :D
  zondag 7 november 2010 @ 14:41:18 #14
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_88432948
Een standbeeld van stront maken een leuk spel? :{
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_88432962
Of een flesje volkwakken, de eerste die het vol krijgt is baas!
(Hebben we nooit gespeeld, kwam zo plots in me op nu we het over dat brood hadden).

Wat een vunzige spelletjes eigenlijk!
pi_88432982
Wat een stel homos ben je als je met zijn <x>en boven een broodje gaat aftrekken om daarna zelf de boterham op te moeten eten/de ander de boterham op te zien eten :')
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_88436684
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 14:42 schreef Trommeldaris het volgende:
Wat een stel homos ben je als je met zijn <x>en boven een broodje gaat aftrekken om daarna zelf de boterham op te moeten eten/de ander de boterham op te zien eten :')
Dit.
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
pi_88437331
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 14:42 schreef Trommeldaris het volgende:
pi_88437392
Wanky :')
pi_88455035
Kingsen..

Geen zin om t uit te leggen, google maar!
pi_88455115
Ik hoop dat TS een keer op Everybody hates Chris of de film Friday! terecht komt tijdens het zappen.
pi_88459871
M'n zus wou vanavond 'zap de neger' spelen en vroeg of ik mee deed? Maar omdat ik het te druk heb heb ik moeten weigeren, en gelukkig maar!

Er was net een basketwedstrijd en voetbalwedstrijd aan de gang, ze telde al meteen 8 negers in 20 sec. :s

Ze lachte al stil, 'Man had je nu meegedaan zat je hier poepeloerezat in de zetel in je eigen kots!'
pi_88459959
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 00:26 schreef Vanky het volgende:
M'n zus wou vanavond 'zap de neger' spelen en vroeg of ik mee deed? Maar omdat ik het te druk heb heb ik moeten weigeren, en gelukkig maar!

Er was net een basketwedstrijd en voetbalwedstrijd aan de gang, ze telde al meteen 8 negers in 20 sec. :s

Ze lachte al stil, 'Man had je nu meegedaan zat je hier poepeloerezat in de zetel in je eigen kots!'
goed verhaal
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  maandag 8 november 2010 @ 02:11:54 #24
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_88461503
Vroeger toen we eens gingen Kingsen was Dave Chapelle nog op televisie. :')
Elke neger was een adje. Dave Chapelle was goed voor flink wat bier.
This isn't even my final form.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')