Nee, er zat geen voer bijquote:Op zondag 7 november 2010 10:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh leukZijn er al veel vogeltjes op afgekomen?
Zal binnenkort ook eens mezenbollen ophangenIs leuk voor de poezels
Niet alleen kijkenquote:Op zondag 7 november 2010 10:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, voor mij is het eigen belangPoezels kijken graag naar vogeltjes
lolquote:
.______.'quote:Op zondag 7 november 2010 10:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, voor mij is het eigen belangPoezels kijken graag naar vogeltjes
Mijn oudste heeft nog nooit een vogeltje gevangen, maar ik ben dan ook een kreng en geef haar een bandje met belletjequote:
Ik heb er van die pelpinda's uit 2008 ingstopt.quote:Op zondag 7 november 2010 10:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
lolHad je dat er niet meteen bij gekocht?
Maar je punt ook gewoon pinda's of brood neerleggen nu, kun je ze in elk geval alvast lokken
quote:Op zondag 7 november 2010 10:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
.______.'
Anticlimax [clownssmiley, weet de combinatie niet op m'n mobiel]
Dan maak je toch een pindaketting?quote:Op zondag 7 november 2010 10:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb er van die pelpinda's uit 2008 ingstopt.
Maar ik vraag me af of ze door het raster heen kunnen pikken
Hihi, op school loopt op het schoolplein ook altijd een kat rond met een belletjequote:Op zondag 7 november 2010 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn oudste heeft nog nooit een vogeltje gevangen, maar ik ben dan ook een kreng en geef haar een bandje met belletjeEn ze gaan amper naar buiten, dus vanaf de vensterbank kijken is ook leuk
Met naald en draadquote:Op zondag 7 november 2010 10:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan maak je toch een pindaketting?Net als vroeger
toen die van mij nog leefde maakte hij altijd kleine miauwtjes naar ze, en Soms met z'n poot tegen het raam aan. Bewegen, god, wat mis ik dat beestquote:Op zondag 7 november 2010 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn oudste heeft nog nooit een vogeltje gevangen, maar ik ben dan ook een kreng en geef haar een bandje met belletjeEn ze gaan amper naar buiten, dus vanaf de vensterbank kijken is ook leuk
Ik vind het zielig als ze vogeltjes vangenquote:Op zondag 7 november 2010 10:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hihi, op school loopt op het schoolplein ook altijd een kat rond met een belletje
Jaquote:Op zondag 7 november 2010 10:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Met naald en draad
En dan je vingers verneuken omdat de naald niet door de pinda heen gaat
Ja, van die "eh eh" geluidjes maken zequote:Op zondag 7 november 2010 10:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
toen die van mij nog leefde maakte hij altijd kleine miauwtjes naar ze, en Soms met z'n poot tegen het raam aan. Bewegen, god, wat mis ik dat beest
quote:Op zondag 7 november 2010 10:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het zielig als ze vogeltjes vangenMijn ex-kat (woont nu bij m'n ex
) heeft 2 keer een vogeltje mee naar huis genomen. De eerste keer lag echt overal bloed
Toen een bandje met belletje om gedaan en toen is het 'r alsnog gelukt
![]()
da beest heeft 12 jaar van m'n 14 jarige leven bij me gewoond :pquote:Op zondag 7 november 2010 10:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, van die "eh eh" geluidjes maken zeHet universele "ik zi een prooi" geluid
En dat kan ik me voorstellen![]()
Ja, dat had je verteld jaquote:Op zondag 7 november 2010 10:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
da beest heeft 12 jaar van m'n 14 jarige leven bij me gewoond :p
Maar het allerkutste is nog wel dat mijn ouders geen nieuwe kat willen, maar het is nu zo stil in huis zonder Pleurtje, dus ik probeer ze nog steeds te overtuigen
Goedemorgen Gierquote:
goeiemorgenquote:
ik wel maar hoef er geen eenquote:
hij, maar, jaquote:Op zondag 7 november 2010 10:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat had je verteld jaDan is het sowieso gek als zo'n beestje er dan niet meer is
Hihihi, dat snap ikEn heette ze pleurtje?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |