quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:07 schreef boyoboy het volgende:
Op straat, ook op het werk en andere plekken waar ik ze tegemoet komt merk ik aan de meeste meisjes dat ze me niet meer echt zien staan, waardoor het lijkt alsof ik compleet genegeerd word door hun/vrouwen.
Voorheen kreeg ik altijd positieve aandacht van meisjes maar nou merk ik dat de meerderheid me niet meer aankijken. al loop ik ze langs houden ze hun hoofd voor zich gericht of opzettelijk op een afschrikkende manier gaan kijken waanneer ik contact zoekt. ik weet zelf niet de oorzaak waaraan het ligt, ik kan wel vertellen dat ik 2 weken geen aandacht van vrouwen meer krijgt oftewel gezegd bijna niet meer.
hij spreekt wel over zichzelf als een 'boy'.quote:
ik ken boy-oohhhh-boy meer als een uitroep die gelijk staat aan sjeetje tsjonge wow etc.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:41 schreef dr.dunno het volgende:
hij spreekt wel over zichzelf als een 'boy'.
is natuurlijk ook wel een beetje gay overkomend, misschien is dat het wel.
Ja en?quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:01 schreef picardmike het volgende:
[..]
boyo=mooi en boy=boy
mooiboy dus.
Een fopneger. Veel wezenlijk verschil -behalve eventueel de huidskleur- is er niet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja en?Dan ben je toch nog steeds geen neger.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:06 schreef Silenus het volgende:
Sowieso moet je wel een hele mislukte 'mooiboy' zijn als vrouwen verschrikt naar je kijken.
Vind het maar een raar verhaal, ik denk dat TS gewoon raar/creepy uit z'n ogen kijkt als 'ie contact wil maken.
mogelijk zo:quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:06 schreef Silenus het volgende:
Sowieso moet je wel een hele mislukte 'mooiboy' zijn als vrouwen verschrikt naar je kijken.
Vind het maar een raar verhaal, ik denk dat TS gewoon raar/creepy uit z'n ogen kijkt als 'ie contact wil maken.
Dat dacht jij!quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:08 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Gast... boeien! Waar maak je je druk om? Zolang iemand je niet kent is haar oordeel toch enkel gebaseerd op uiterlijk en een beetje vent weet dat het bij de vrouwen voornamelijk gaat om persoonlijkheid, zelfvertrouwen, zaakjes op orde etc.
Ja waarom eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:09 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Dat dacht jij!
wat mannen willen willen wij ook!
quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:08 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Gast... boeien! Waar maak je je druk om? Zolang iemand je niet kent is haar oordeel toch enkel gebaseerd op uiterlijk en een beetje vent weet dat het bij de vrouwen voornamelijk gaat om persoonlijkheid, zelfvertrouwen, zaakjes op orde etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |