abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88738136
Ik was nog in overleg met PaarsBeestje over Prins wel of niet daar naar toe doen ivm fulltime werken en maar 1 kat. Heb contact gehad met de coordinator en die adviseert het toch niet te doen. Prins gaat dus woensdag of donderdag naar het asiel. Het plaatsen vanuit het asiel gaat op het moment heel goed, zo zijn er zaterdag 8 katten geplaatst dus ik heb goede moed!

Sam krijgt zondag bezoek van zijn nieuwe baasje. De ouders van het meisje willen graag een keer langskomen met hun dochter (voor wie Sam is). Erg leuk.
pi_88743815
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:37 schreef Oognip het volgende:
Ik was nog in overleg met PaarsBeestje over Prins wel of niet daar naar toe doen ivm fulltime werken en maar 1 kat. Heb contact gehad met de coordinator en die adviseert het toch niet te doen. Prins gaat dus woensdag of donderdag naar het asiel. Het plaatsen vanuit het asiel gaat op het moment heel goed, zo zijn er zaterdag 8 katten geplaatst dus ik heb goede moed!

Sam krijgt zondag bezoek van zijn nieuwe baasje. De ouders van het meisje willen graag een keer langskomen met hun dochter (voor wie Sam is). Erg leuk.
Wat jammer dat Prins naar het asiel moet ;( maar laten ze het jou wel weten als hij een baasje krijgt?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_88745294
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 17:08 schreef indaha het volgende:

[..]

Wat jammer dat Prins naar het asiel moet ;( maar laten ze het jou wel weten als hij een baasje krijgt?
Dat ga ik wel vragen ja. Maar misschien is het daar te druk voor. Ik ga gewoon af en toe even bellen en misschien kom ik er nog wel eens als ik nieuwe kittens heb en zoek ik hem op :)
pi_88770639
Had ik al gezegd dat Prins een baasje zoekt voor donderdag? :9
pi_88788278
Net lag Pingoo heel lief met aan de ene kant Mees en aan de andere kant Sam. Toen ik een foto wilde maken, liep ie uiteraard weg dus dan alleen maar deze twee monstertjes

En natuurlijk deze lieverd: Prins!
pi_88788662
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 17:46 schreef Oognip het volgende:

[..]

Dat ga ik wel vragen ja. Maar misschien is het daar te druk voor. Ik ga gewoon af en toe even bellen en misschien kom ik er nog wel eens als ik nieuwe kittens heb en zoek ik hem op :)
Met een paperclip een briefje aan de nieuwe eigenaren in zijn entboekje hangen dat je Prins een hele tijd thuis verzorgd hebt, met je contactgegevens erbij "voor als ze zijn kittenfoto's willen hebben" :P ;)
pi_88790838
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:37 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Met een paperclip een briefje aan de nieuwe eigenaren in zijn entboekje hangen dat je Prins een hele tijd thuis verzorgd hebt, met je contactgegevens erbij "voor als ze zijn kittenfoto's willen hebben" :P ;)
Haha dat is wel een goede. Het nare is alleen dat het DOC zijn inentingenboekje heeft totdat er nieuwe eigenaren zijn gevonden. Ik zal iig wel vragen of ze mijn gegevens door willen geven, das wel een goede!
pi_88813492
Zo Sam heeft zojuist zijn eerste inenting en chip gekregen. Prins moest voor de laatste keer ontwormd worden en dat heb ik geweten ook :P Hij heeft al zoveel medicijnen gekregen in zijn leventje dus nu is hij er niet meer zo van gedient. Hij heeft mn arm en nek opengekrabt, maar hij zit er in :)
pi_88815347
En er is toch iemand die Prins misschien wel wil hebben! Ze twijfelt alleen omdat ze zelf een kat van 15 jaar hebben die een hekel heeft aan andere katten. Maar ja als een vreemde kat zomaar in je territorium komt zou ik hem ook wegjagen. Grote kans dat het minder wordt als het katje langer in het territorium blijft. Ze zijn verder wel veel thuis dus ze kunnen het wel een beetje in de gaten houden.

I hope so!
pi_88815431
Ik hoop het zo voor Prins... laat die mensen alsjeblieft vandaag beslissen zodat ie niet naar het asiel hoeft....

in de duimstand voor Prins
pi_88819020
quote:
7s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:30 schreef -moppie- het volgende:
Ik hoop het zo voor Prins... laat die mensen alsjeblieft vandaag beslissen zodat ie niet naar het asiel hoeft....

in de duimstand voor Prins
Ik heb geregeld met het asiel dat Prins nog een nachtje langer mag blijven :) Die mensen hebben dus en dagje langer om te beslissen en zodat Prins niet onnodig hoeft te verhuizen.
pi_88820960
* CantFazeMe duimt voor Prins!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_88833204
Whaa! Ik ben zo blij, ik kan wel janken!! Prins heeft waarschijnlijk toch een nieuw baasje gevonden! :D Toch nog!
De vrouw die hem eerst wilde hebben kon het niet eens worden met haar vriend dus die is het niet geworden maar ze heeft het hele verhaal van Prins vertelt aan haar moeder en haar moeder wil hem heel graag hebben!
Haar moeder heeft al 4 katten en een mopshond. Ze wonen op een bovenwoning maar gaan elke avond met de katten aan de wandel :P haha. Nu nog ff afspraak maken met moeder om te kijken of ze hem in het echt ook wel zo graag wil hebben :D
pi_88833320
Wat fijn! *O* Hopelijk klikt het. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88833603
Ik duim ook dat het gaat lukken ,het zou geweldig zijn op het laatste moment. *O*
Ik zal wel de verhaaltjes missen als ze dadelijk alledrie een nieuw huisje hebben. ;)
pi_88833850
*O*
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_88834842
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 19:48 schreef Oognip het volgende:
Whaa! Ik ben zo blij, ik kan wel janken!! Prins heeft waarschijnlijk toch een nieuw baasje gevonden! :D Toch nog!
De vrouw die hem eerst wilde hebben kon het niet eens worden met haar vriend dus die is het niet geworden maar ze heeft het hele verhaal van Prins vertelt aan haar moeder en haar moeder wil hem heel graag hebben!
Haar moeder heeft al 4 katten en een mopshond. Ze wonen op een bovenwoning maar gaan elke avond met de katten aan de wandel :P haha. Nu nog ff afspraak maken met moeder om te kijken of ze hem in het echt ook wel zo graag wil hebben :D
Ja ja jaaaaaaaaaaaaa *O* *O* *O*

Hup moeders O+
♥ scars make us who we are ♥
pi_88835044
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 19:56 schreef indaha het volgende:
Ik duim ook dat het gaat lukken ,het zou geweldig zijn op het laatste moment. *O*
Ik zal wel de verhaaltjes missen als ze dadelijk alledrie een nieuw huisje hebben. ;)
Haha er komen vast wel weer nieuwe :)
pi_88840320
Ik heb net Prins nieuwe baasje aan de telefoon gehad en dat klonk zo leuk! Ze hebben 4 ontzettende knuffel katten, naar katten en ook naar mensen toe. 's Avonds gaan ze allemaal even uit wandelen, ik dacht met een riempje ofzo maar dat is dus niet zo. Hun galerij loopt in een u-vorm en 's avonds na het eten als de koffie loopt weten de katten het precies: ze gaan weer wandelen. Ze gaan dan rondjes lopen over de galerij zonder riempje, heel leuk dus! Ik ben altijd welkom om hem te bezoeken en ze gaan me veel foto's sturen en op de hoogte houden. Op het laatste moment dus alsnog een baasje gevonden en wat voor 1!
Vrijdag komen ze hem ophalen, wat ben ik blij voor hem! Ik ga hem erg missen maar ooooh wat ben ik blij!
pi_88841759
Ik lees het net en heb de tranen in mijn ogen van blijdschap.
Geweldig dat het nog gelukt is *O*
pi_88843358
O+ O+ O+ Prinsjeeee O+ die krijgt een gouden mandje daar wat ik zo hoor :Y *O*
♥ scars make us who we are ♥
pi_88851881
Oh Prins, wat fijn voor je! O+
Ik ben zo blij! *O*
pi_88855751
*O* Jaaa! Het prinsje heeft een huisje *O*
pi_88856179
Ja fijn hè!? Morgen middag wordt hij opgehaal door zijn nieuwe baasje helemaal uit delft. Dat zegt dus wel iets over wat ze voor hem over hebben!
Morgen wordt sowieso een spannende dag want dat is ook de dag dat Luna wordt gesteriliseerd!
pi_88881812
Prinsje wordt morgenmiddag dus opgehaald. Mijn bezorgde moederhart gaat ervoor zorgen dat er een tasje voor hem klaar staat met zijn lievelingsspulletjes :) Hij krijgt een kruik + handdoekje mee, wat voer en een paar speeltjes :) Allemaal in overleg met de nieuwe baasjes natuurlijk. Maar het geeft me een goed gevoel dat hij toch nog wat van mij bij zich heeft, dat ik toch nog een beetje voor hem kan zorgen.
Ze gaan de eerste paar dagen voor hem elke avond een kruik maken net zoals wij hier :) Ze doen er alles aan om hem lekker op zijn gemak te stellen.

De nieuwe baasjes hebben erg veel zin dat Prins bij hen woont. Ze moeten ook wel 2.5 uur reizen voor hem, hopen dat Prins dat niet heel erg vindt. Het is allemaal erg spannend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')