Jaquote:Op donderdag 9 december 2010 18:11 schreef Oognip het volgende:
Haha hoezo wil je dat? Voor als dit topic vol is bedoel je?
Mensen gaan vanavond naar de dierenarts en dan laten ze het weten!
De knuffelhoerquote:Op donderdag 9 december 2010 18:33 schreef Oognip het volgende:
Haha helemaal mee eens. Toevallig vandaag even wat foto's van Muis bekeken. Check dit:![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oeh ik hou van hem! En ook van mn andere 2 poekies hoor
quote:Hoii,
Het oog van Mees is goed ontstoken volgens de Dierenarts, maar verder is alles in orde met hem. (longen, hart, enz) Dus dat is positief he :-d We hebben druppels meegekregen en daar moet het mee weggaan.
Ben je een beetje gerustgesteld nu?
Arm moppiequote:Op donderdag 9 december 2010 21:31 schreef Oognip het volgende:
Mailtje van baasjes van Mees, ik moest een beetje huilen
[..]
Nee ze weten niet waardoor, kan van alles zijn.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:35 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Arm moppieweten ze ook waardoor?
En meis, jij hebt alles gedaan voor hem (en alle andere poezels) wat je kon. Dankzij jou gaat hij een super leventje tegemoet bij die mensen
Dat blijft altijd moeilijk, maar het maakt het nog moeilijker dat hij ziek was. Ik wil graag voor zieke wezens zorgen, dus dat vond ik heel erg. Gelukkig heb ik wel de goede studie gekozen merk ik nuquote:Op donderdag 9 december 2010 22:01 schreef indaha het volgende:
Maar dus geen niesziekte gelukkig.![]()
Ik kan me voorstellen dat je hem mist, ik heb ook wel eens over kittenopvang gedacht maar ik ben bang dat ik ze niet meer af wil geven dan
Welke studie dierverzorging of zoiets?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat blijft altijd moeilijk, maar het maakt het nog moeilijker dat hij ziek was. Ik wil graag voor zieke wezens zorgen, dus dat vond ik heel erg. Gelukkig heb ik wel de goede studie gekozen merk ik nu
Nee HBO-verpleegkundequote:Op donderdag 9 december 2010 23:14 schreef indaha het volgende:
[..]
Welke studie dierverzorging of zoiets?
De foto's uploaden gaat op dit moment niet zo goed, want internet in de trein is langzaamquote:Het gaat super hier. Het oog van Mees is niet meer rood en er komt ook geen troep meer uit. Maar we blijven nog wel even door druppelen voor de zekerheid. Tussen hem en Shilo gaat het steeds beter. Ze zijn zeker aan elkaar gewaagd, haha.
Zie de foto's maar
quote:Een paar foto's van Sam.
Zijn favoriete speeltje : een simpel zwart muisje die hij kreeg bij zijn dierenartsbezoek voor zijn spuit en ontwormingskuur.
We hebben veel lol om zijn capriolen.
Hij ligt graag op de plavuizen want die zijn verwarmt met vloerverwarming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |