Ik ook! Ik verloor erquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:36 schreef Lutte het volgende:
Jammer HT! Ik had een helse dag in Nijmegen.
Leuk! Zoiets doe ik morgen! Maar dan maak ik huiswerk met een katerquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:38 schreef tdrone het volgende:
vandaag hele dag binnen geweest eerst nog van 9 tot 1 gewerkt met kater...
Was je in Nijmegen? Supervetjes.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook! Ik verloor er![]()
Was het leuk?
Hoezo? Die komt volgend jaar toch pas?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Was je in Nijmegen? Supervetjes.
En het was wel leuk, alleen ik zit nu in de uitlootstress.
Ik ook. Met kater ben ik bang. Sowieso met een dikke poes. (Zo'n beest met vier poten weetjewel?!?!?!)quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Leuk! Zoiets doe ik morgen! Maar dan maak ik huiswerk met een kater
Ja, maar ik wil het zooooo graag!quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoezo? Die komt volgend jaar toch pas?
Dat is een goede instellingquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:41 schreef tdrone het volgende:
kun je maar beter niet over stressen want je kan er toch niks aan veranderen
Was het maar, dan had ik me daar nog rustig mee kunnen houden, maar je kunt proberen cum laude te slagen en je hebt de decentrale selectie.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:41 schreef tdrone het volgende:
kun je maar beter niet over stressen want je kan er toch niks aan veranderen
Dan moet je leren, niet stressen!quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Was het maar, dan had ik me daar nog rustig mee kunnen houden, maar je kunt proberen cum laude te slagen en je hebt de decentrale selectie.
zit je wel op koers?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Was het maar, dan had ik me daar nog rustig mee kunnen houden, maar je kunt proberen cum laude te slagen en je hebt de decentrale selectie.
Jupjup!! Ik heb nu de eerste SE's achter de rug en sta nu een 7.7 gemiddeld, maar daar zit nog een 5.3 voor Latijn tussen die na de SO van dinsdag hopelijk een 7 is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:52 schreef tdrone het volgende:
straks nog op stap mensen??Huum, weet niet. Thomas komt vanavond waarschijnlijk, dus denk het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ga je doen?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:52 schreef tdrone het volgende:
straks nog op stap mensen??Ik ook, eerst een feest bij een vriend, en later nog naar stadje toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mogguh!! Jou altijd!quote:Op zondag 7 november 2010 10:17 schreef honkeytonk het volgende:
Gaan jullie mij helpen met leren voor mijn SE?
Yeah! Ik ben nu bezig met een samenvattingquote:
Huiswerk maken. Welk vak?quote:Op zondag 7 november 2010 10:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Yeah! Ik ben nu bezig met een samenvattingHet is veel te moeilijk
Ga jij nog wat doen vandaag?
Klein beetje brak, gister lekker feestje, daarna nog even naar stad en naar vrienden.. Dus een beetje moequote:
quote:Op zondag 7 november 2010 10:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gezellig. Al is Nectar best vervelend, wij hebben nu Biologie voor Jou, die is wel te doen.
Haha, die van mij gaat op aan levensbeschouwing.quote:Op zondag 7 november 2010 10:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wil ik ook! Ik vind het veel te ingewikkeld... Daar gaat mijn vrije zondag
![]()
![]()
Hihi! Dat heb ik lekker nietquote:Op zondag 7 november 2010 10:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, die van mij gaat op aan levensbeschouwing.
Jij altijd! Ik ben Rooms-Katholiek Ik ben gedoopt en heb mijn communie gedaan en ben een tijdje echt actief geweest, met naar de kerk gaan en bidden en de Bijbel lezen, maar ik heb wel bewust mijn vormsel uitgesteld, en toen ik na een jaar of drie er weer over nadacht had ik het eigenlijk helemaal gehad en heb mijn vormsel niet meer gedaan, omdat ik er niet helemaal achterstond.quote:Op zondag 7 november 2010 11:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat vraag ik me gewoon af![]()
Mag ik het antwoord?
quote:Op zondag 7 november 2010 11:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij altijd! Ik ben Rooms-Katholiek Ik ben gedoopt en heb mijn communie gedaan en ben een tijdje echt actief geweest, met naar de kerk gaan en bidden en de Bijbel lezen, maar ik heb wel bewust mijn vormsel uitgesteld, en toen ik na een jaar of drie er weer over nadacht had ik het eigenlijk helemaal gehad en heb mijn vormsel niet meer gedaan, omdat ik er niet helemaal achterstond.
Ik ben nog wel steeds gelovig, zal nooit vloeken etc., maar ik heb niks tegen homo's en voorbehoedsmiddelen.
En jij?
Mijn ouders zijn ook niet echt gelovig, wel gedoopt enzo maar ze doen er niks mee, dus ik ben een tijdje de enige geweest die gelovig was. Best raar.quote:Op zondag 7 november 2010 11:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik geloof niet, ook nooit gedaan, dat komt ook omdat mijn ouders niet geloven
Dit veranderd mijn beeld van jouquote:Op zondag 7 november 2010 11:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij altijd! Ik ben Rooms-Katholiek Ik ben gedoopt en heb mijn communie gedaan en ben een tijdje echt actief geweest, met naar de kerk gaan en bidden en de Bijbel lezen, maar ik heb wel bewust mijn vormsel uitgesteld, en toen ik na een jaar of drie er weer over nadacht had ik het eigenlijk helemaal gehad en heb mijn vormsel niet meer gedaan, omdat ik er niet helemaal achterstond.
Ik ben nog wel steeds gelovig, zal nooit vloeken etc., maar ik heb niks tegen homo's en voorbehoedsmiddelen.
En jij?
Die samenvatting is zo gemaakt, maar om alles te gaan leren! Dat is pas een hoop!quote:Op zondag 7 november 2010 11:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn ook niet echt gelovig, wel gedoopt enzo maar ze doen er niks mee, dus ik ben een tijdje de enige geweest die gelovig was. Best raar.
Hoe vlot je samenvatting?
Waarom vind jij het erg dan?quote:Op zondag 7 november 2010 11:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit veranderd mijn beeld van jouOp een negatieve manier...
Erg is een groot woord.. Ik heb er een tijdje over nagedacht om theologie te gaan studeren, toch maar niet gedaan.. Als het over geloven gaat weet ik heel goed waar ik het over heb, heb er veel over gelezen, documentaires e.d. gekeken, maar toch ben ik een tegenstander.quote:
Okéquote:Op zondag 7 november 2010 11:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Erg is een groot woord.. Ik heb er een tijdje over nagedacht om theologie te gaan studeren, toch maar niet gedaan.. Als het over geloven gaat weet ik heel goed waar ik het over heb, heb er veel over gelezen, documentaires e.d. gekeken, maar toch ben ik een tegenstander.
Ik denk niet dat het verstandig is om deze discussie te gaan voeren hier, heb er een keer iemand mee aan het huilen gemaakt (onbedoeld uiteraard), en dat wil ik niet nog een keer!
Neu hoeftnietquote:Op zondag 7 november 2010 12:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik had al PM contact met hemHij had maar 3 posts... Zal ik doorsturen?
Hoezo dat nu weer?quote:Op zondag 7 november 2010 11:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit verandert mijn beeld van jouOp een negatieve manier...
Ooh, oké!quote:Op zondag 7 november 2010 13:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Michhas voelt zich altijd superieus en hij weet het beter.
Ik vind eigenlijk wel dat het hard feelings zijn bij mijquote:Op zondag 7 november 2010 13:44 schreef Michhas het volgende:
Nou gewoon... Ik vond je altijd heel down to earth, heel nuchter, maar blijkbaar is dat dus niet helemaal het geval...
Verder no hard feelings hoor
Je lokt een discussie uit, en zoals ik al zei, doe dat alsjeblieft niet manquote:Op zondag 7 november 2010 14:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk wel dat het hard feelings zijn bij mijDie reactie van jou vind ik best wel respectloos. Dus als je gelooft, ben je niet nuchter en down to earth?
Wat ging je zeggenquote:
Hè? Waar is mijn post heen? Ik had een heel verhaal getypt... Ik typ het zo wel even opnieuw, het zal wel fout zijn gegaan toen ik typfoutje ging veranderen.quote:Op zondag 7 november 2010 14:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je lokt een discussie uit, en zoals ik al zei, doe dat alsjeblieft niet man
Mijn reactie is niet respectloos, ik zei alleen dat mijn beeld van Lutte nu wel een beetje veranderd is, daar is verder niks respectloos of beledigend aan.
[..]
Wat ging je zeggen
Wat ik dus had getypt was dat HT wel gelijk had, want door te stellen dat gelovig zijn niet nuchter is stel je ook meteen dat God niet bestaat. Nu geloof ik dan ook zeker niet in een grijs, oud mannetje in de wolkjes, maar oke.quote:Op zondag 7 november 2010 14:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je lokt een discussie uit, en zoals ik al zei, doe dat alsjeblieft niet man
Mijn reactie is niet respectloos, ik zei alleen dat mijn beeld van Lutte nu wel een beetje veranderd is, daar is verder niks respectloos of beledigend aan.
[..]
Wat ging je zeggen
Ik heb met geen woord over God gesproken? Jullie halen dat erbij hoor, niet ik, en het is dus onterecht om met de vinger naar mij te wijzen alsof ik zeg dat God niet bestaat.quote:Op zondag 7 november 2010 15:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat ik dus had getypt was dat HT wel gelijk had, want door te stellen dat gelovig zijn niet nuchter is stel je ook meteen dat God niet bestaat. Nu geloof ik dan ook zeker niet in een grijs, oud mannetje in de wolkjes, maar oke.
Je bent er van op de hoogte dat wat je nu zegt je eigenlijk niet mag zeggen van je geloof? Hier ben ik het overigens wel mee eens hoor, ik heb de bijbel zelf 3 keer gelezen, puur uit interessequote:En de Bijbel is een mooi boek. En nee, ik weet ook wel dat je niet over water kan lopen en dat je geen volk kan voeden van een paar broden en vissen, maar daar gaat het niet om. In de Bijbel staan mooie verhalen, leerzame verhalen, verhalen waar je een voorbeeld aan kan nemen, maar het is geen geschiedenisboek. Op het moment dat je het wel zo opneemt, dan gaat het fout (extremisten).
Ja dat vindt ik dus wel. Het vertroebelt je gedachten met ideaalbeelden die er niet zijn, die niet bestaan en nooit zullen bestaan.quote:Dus met geloven is niks mis en het maakt je niet nuchter of minder nuchter, want je hebt zoveel manieren Voor sommigen is het een bron van kracht of inspiratie, voor anderen een 'way of life' en ik leer ervan, net als dat ik leer van dingen uit het Boeddhisme of Hindoeïsme.
Ik val even heel erg over het 'dat MAG je niet zeggen van je geloof'-stukje. Dat bepaal ik zelf wel namelijk, en ik ben ook niet meer enorm gelovig, zoals ik al zei toen ik op HT's vraag óf ik gelovig was reageerde.quote:Op zondag 7 november 2010 15:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb met geen woord over God gesproken? Jullie halen dat erbij hoor, niet ik, en het is dus onterecht om met de vinger naar mij te wijzen alsof ik zeg dat God niet bestaat.
Waar geloof jij dan wel in als ik mag vragen?
[..]
Je bent er van op de hoogte dat wat je nu zegt je eigenlijk niet mag zeggen van je geloof? Hier ben ik het overigens wel mee eens hoor, ik heb de bijbel zelf 3 keer gelezen, puur uit interesse
[..]
Ja dat vindt ik dus wel. Het vertroebelt je gedachten met ideaalbeelden die er niet zijn, die niet bestaan en nooit zullen bestaan.
Het is grijpen naar mooie lucht, maar uiteindelijk blijft het lucht, en dat is het belangrijkste.
Over dat gedeelte van kracht en inspiratie kunnen we het beter niet hebben, dan barst er hier een gevecht los
Nogmaals; ik heb niks tegen geloof, gelovigen, en al helemaal niet tegen jouJe blijft gewoon een schat!
Ik ga hier niet over door, dan ga ik kwetsende dingen zeggenquote:Op zondag 7 november 2010 16:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik val even heel erg over het 'dat MAG je niet zeggen van je geloof'-stukje. Dat bepaal ik zelf wel namelijk, en ik ben ook niet meer enorm gelovig, zoals ik al zei toen ik op HT's vraag óf ik gelovig was reageerde.
Ik laat me niet vertellen wat ik wel en niet mag zeggen door pedofiele pastoors en een Paus die tegen voorbehoedsmiddelen is, want daar kan ik me niet in vinden, want dat is gewoon dom.
Ik bid ook niet meer, ofja, ik doe hetzelfde als ik deed als ik bad (das toch de verleden tijd van bidden?), namelijk waar ik mee zit of wat ik goed of slecht of leuk of stom vond bedenken, alleen nu zeg ik er geen 'Lieve God' meer voor en geen 'In de naam van de vader, de zoon en de heilige geest Amen' meer achter.
En mensen die de Bijbel helemaal geloven? Ik ken er twee, en eentje daarvan is een losgeslagen idioot die altijd een Bijbel in zijn zakken heeft, en zijn zusje is de andere en die heeft haar haar nog nooit geknipt en draagt altijd een rok. Ik ben er ook van overtuigd dat ze zich niet laten inenten enzo, en dat doen ook zoveel mensen. Mag eigenlijk ook niet van het geloof, he.
Die twee mensen heb ik leren kennen op de vakantieweek hier in het dorp, die toevallig georganiseerd wordt door een Christelijke vereniging, en de andere organisatoren (waaronder een paar goede vriendinnen en kennissen van mij) zijn ook gelovig, en dan wel heel gelovig met bidden en wekelijks naar de kerk enzo, maar die weten ook wel dat het niet echt is. Het gaat om de figuurlijke betekenis.
Er zijn zoveel mensen, en geloof is voor iedereen anders. En bij een paar mensen vertroebeld het het zicht, en dan krijg je mensen die denken dat God een helper nodig heeft als je kleine neefje doodgaat. Toen mijn kleine neefje doodging dacht ik gewoon dat hij ziek was en dat zijn lichaam het niet meer aankon, en daar had bidden of kaarsjes branden niks aan kunnen veranderen.
En over het kracht/hoop/whatever uit de Bijbel halen... Als mensen zich beter voelen door te bidden als er iemand dood ligt te gaan, dan gun ik ze dat. Net als dat ik het mensen gun dat ze kracht halen uit schrijven of iets dergelijks. Dat is ook een manier van geloven.
Ieder mens gelooft anders, beleeft anders, verwerkt anders... En het is niet dat het hele bultje Christenen dat allemaal door te Bidden en de Bijbel te lezen doet. En als ik in een depressieve bui aan een stukje Bijbel denk (Corinthiërs 13:13): 'Kortom, er zijn drie dingen die blijven: geloof, hoop en liefde. Maar de liefde is het voornaamste.' en dat herinnert mij eraan dat het niet uitmaakt dat ik een vijf heb voor Latijn, omdat ik mijn vrienden, familie en Thomas nog heb, en daar haal ik 'kracht' uit, heeft dat niks met ideaalbeelden of luchthappen te maken.
En ik geil niet op tieten.
Huh?quote:Op zondag 7 november 2010 17:10 schreef Lutte het volgende:
Wacht, word ik gek of sinds wanneer is NJ zwart?
NJ was toch FA?quote:Op zondag 7 november 2010 17:10 schreef Lutte het volgende:
Wacht, word ik gek of sinds wanneer is NJ zwart?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 november 2010 17:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
NJ was toch FA?Misschien is het wel een fout.
Dacht ik ook. Heb het eens even gevraagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is inderdaad zwartquote:Op zondag 7 november 2010 17:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Heb het eens even gevraagd.
quote:Op zondag 7 november 2010 17:42 schreef DevilsWhore het volgende:
WTF NIEUWE KUTLAYOUT, WAAROM HEB IK WEER EEN ADVERTENTIE ONDER DE EERSTE POST STAAN?
Niet lachen.quote:
Hoe krijg ik 'm weg?quote:
Een adblocker, maar dan vlieg je er zelf ook uitquote:
Stom dat je er nu verplicht een abo voor moet hebben, eerst kon je er nog 1 weghalen.quote:Op zondag 7 november 2010 17:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Een adblocker, maar dan vlieg je er zelf ook uitOf je moet een abo nemen, dan kun je ze uitzetten
Moest je huilen toen je dat ontdekte?quote:Op zondag 7 november 2010 17:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Stom dat je er nu verplicht een abo voor moet hebben, eerst kon je er nog 1 weghalen.
Nee.quote:Op zondag 7 november 2010 18:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Moest je huilen toen je dat ontdekte?
Nee.quote:
Ik ben erg wantrouwigquote:Op zondag 7 november 2010 18:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Haha je hebt toch gezien dat ik niet van chocola ben?
die webcam was niet fakequote:Op zondag 7 november 2010 18:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben erg wantrouwigDie webcam was fake
![]()
![]()
Alles goed?
Ja alles gaat goed, beter dan eergisteren toen zag ik er echt verrot uitquote:Op zondag 7 november 2010 18:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké! Maar dat is nog geen vraag op mijn antwoord!
Alles goed?
Geweldigquote:Op zondag 7 november 2010 18:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja alles gaat goed, beter dan eergisteren toen zag ik er echt verrot uit
verjaardagshitquote:Op zondag 7 november 2010 18:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
GeweldigNog wat leuks gedaan vandaag?
quote:Op zondag 7 november 2010 19:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
verjaardagshiten eerst bij nieuwe stage langs om stage te regelen
op een boerderijquote:Op zondag 7 november 2010 19:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat voor een stage ga je dan lopen?
Ik kan geen boerin worden,. ben namelijk niet op het platteland geborenquote:Op zondag 7 november 2010 19:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ah, je wordt een echte boerin! Succes
quote:
Die kinderachtige discussie toch altijd. Noem het zoals jij vind dat je het moet noemen. Die hele discussie begint mij echt de neus uit te komenquote:
het was ook een geintjequote:Op zondag 7 november 2010 21:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[..]
Die kinderachtige discussie toch altijd. Noem het zoals jij vind dat je het moet noemen. Die hele discussie begint mij echt de neus uit te komen
HT's neusgaten zijn frietschuivers! De gaten (twee tanden getrokken) van een vriendin van mij noemen er ook altijd frietschuivers, want daar kunnen frietjes door. Ziet er echetcet uit.quote:Op zondag 7 november 2010 21:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het was ook een geintje![]()
daarom zijn je neusgaten zo groot!
Mijn neusgaten zijn loempiaschuivers?quote:Op zondag 7 november 2010 21:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
HT's neusgaten zijn frietschuivers! De gaten (twee tanden getrokken) van een vriendin van mij noemen er ook altijd frietschuivers, want daar kunnen frietjes door. Ziet er echetcet uit.
En waar friet staat mag je ook patat of loempia lezen, dat kan me namelijk geen ene hol schelen.
we spreken hier een ervaringsdeskundigequote:Op zondag 7 november 2010 21:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
HT's neusgaten zijn frietschuivers! De gaten (twee tanden getrokken) van een vriendin van mij noemen er ook altijd frietschuivers, want daar kunnen frietjes door. Ziet er echetcet uit.
En waar friet staat mag je ook patat of loempia lezen, dat kan me namelijk geen ene hol schelen.
Hierbij verklaar ik, Drs. Lutten, dat de neusgaten van heer honkeytonk het loempiaschuiverkeurmerk hebben gekregen.quote:Op zondag 7 november 2010 21:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mijn neusgaten zijn loempiaschuivers?![]()
Weet CC al van ons afkickplan?quote:Op zondag 7 november 2010 21:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hierbij verklaar ik, Drs. Lutten, dat de neusgaten van heer honkeytonk het loempiaschuiverkeurmerk hebben gekregen.
En ik ben meer van de kipsatekroketten CC.
quote:Op zondag 7 november 2010 21:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hierbij verklaar ik, Drs. Lutten, dat de neusgaten van heer honkeytonk het loempiaschuiverkeurmerk hebben gekregen.
quote:Op zondag 7 november 2010 21:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
we spreken hier een ervaringsdeskundige![]()
loempia
quote:
quote:
tering die zijn ook lekkerquote:Op zondag 7 november 2010 21:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat wil je uitproberen?quote:Op zondag 7 november 2010 21:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tering die zijn ook lekker![]()
mag ik het uitproberen bij HT?
quote:Op zondag 7 november 2010 21:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tering die zijn ook lekker![]()
mag ik het uitproberen bij HT?
quote:
quote:
quote:
quote:
Als ik wat anders in jouw neusgaten mat schuivenquote:Op zondag 7 november 2010 21:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
een loempia in je neusgaten schuiven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 november 2010 21:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als ik wat anders in jouw neusgaten mat schuiven![]()
![]()
stiekem moest ik toch grinnikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Ik ookquote:Op zondag 7 november 2010 21:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
stiekem moest ik toch grinniken
quote:Op zondag 7 november 2010 21:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als ik wat anders in jouw neusgaten mat schuiven![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 7 november 2010 21:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
stiekem moest ik toch grinnikenquote:quote:![]()
En ik wil dat Lutte het vertelt!quote:Op zondag 7 november 2010 21:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Lutte wilde dat jij het zou vertellen
aha kee, en de reden achter dit plan is?quote:Op zondag 7 november 2010 21:25 schreef Lutte het volgende:
Nou, HT en ik gaan een weekje of twee minder FOK!ken.
Dat ik autistisch word en te weinig andere dingen meer doequote:Op zondag 7 november 2010 21:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aha kee, en de reden achter dit plan is?
Persoonlijke omstandigheden.quote:Op zondag 7 november 2010 21:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aha kee, en de reden achter dit plan is?
Oke is prima, als ik nog maar wel een loempia in je neusgaten mag duwenquote:Op zondag 7 november 2010 21:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat ik autistisch word en te weinig andere dingen meer doe
Als er maar geen hete saus op zit! Dat doet pijnquote:Op zondag 7 november 2010 21:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke is prima, als ik nog maar wel een loempia in je neusgaten mag duwen
Dat. Ik doe niks anders meer dan FOK!ken en het begint voort ten kosten van mijn sociale leven te gaan. Daar ben ik heel eerlijk in.quote:
Oke, ik steun jullie in moeilijke tijden!quote:
Ik hou sowieso niet zo van hete saus, het brandt mijn tongquote:Op zondag 7 november 2010 21:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als er maar geen hete saus op zit! Dat doet pijn
Tong?quote:Op zondag 7 november 2010 21:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke, ik steun jullie in moeilijke tijden!![]()
[..]
Ik hou sowieso niet zo van hete saus, het brandt mijn tong
Gelukkig!quote:Op zondag 7 november 2010 21:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke, ik steun jullie in moeilijke tijden!![]()
[..]
Ik hou sowieso niet zo van hete saus, het brandt mijn tong
Nee want mijn tong(80) houdt niet van hete sausquote:Op zondag 7 november 2010 21:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ah, je stopt loempia's met hete saus in Tong80's neus?
Okquote:Op zondag 7 november 2010 21:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee want mijn tong(80) houdt niet van hete saus
Okee truste en succes met de afkickverschijnselenquote:Op zondag 7 november 2010 21:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ok![]()
Maar ik ga zo slapen... Ben nog moe van gisteren
Bedankt!quote:Op zondag 7 november 2010 21:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Okee truste en succes met de afkickverschijnselen![]()
Trusten HoTtie!quote:Op zondag 7 november 2010 21:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ok![]()
Maar ik ga zo slapen... Ben nog moe van gisteren
Danku!! Ik stond gisteren al niet in de top 100!!quote:Op zondag 7 november 2010 21:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij trouwens ook sterkte met het minder posten op fok!
Het gaat goed!quote:Op zondag 7 november 2010 21:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Danku!! Ik stond gisteren al niet in de top 100!!
Ow ik snap hetquote:Op zondag 7 november 2010 22:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, een edit en note van een modje kaassoufle!
Spannund hè. Nu weet ik mijn andere note ook!quote:Op zondag 7 november 2010 22:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ow ik snap het![]()
nee niet geweten
ik heb alleen notes over SCquote:Op zondag 7 november 2010 22:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Spannund hè. Nu weet ik mijn andere note ook!
quote:Op maandag 8 november 2010 09:18 schreef tdrone het volgende:
nog iemand iets anders te melden danof hoi?
Hoiquote:
Wie zit er in het noorden?quote:Op maandag 8 november 2010 09:53 schreef tdrone het volgende:
om toch even een onderwerp aan te snijden
is er daar in het noorden ook zo'n mooie ochtendlucht?
mazzelaar!quote:Op maandag 8 november 2010 09:59 schreef tdrone het volgende:
hier grijzig maar wel met mooie kleuren (geel/blauw) ertussen, dat in combinatie met herfstkleuren
Hele weekend droog geweest hier hoor!quote:Op maandag 8 november 2010 10:03 schreef tdrone het volgende:
het heeft wel het hele weekend geregend dus wat droog weer mocht wel
Hier heeft het het hele weekend geregend.. En nu nog steedsquote:Op maandag 8 november 2010 10:04 schreef NBT het volgende:
[..]
Hele weekend droog geweest hier hoor!
rookt niet fijn hequote:
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 8 november 2010 10:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
rookt niet fijn he
en na zo een heel weekend samen met je vriendin alleen thuis door te hebben gebracht, is alleen slapen echt niet leuk
Dat doe ik toch niet meer! Dat heb ik paar topiques geleden aangekondigd.quote:
Maar stiekem NBT, stiekemquote:Op maandag 8 november 2010 10:41 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat doe ik toch niet meer! Dat heb ik paar topiques geleden aangekondigd.
Zoals je ziet niet mijn schuld dit keer!quote:Op maandag 8 november 2010 10:51 schreef tdrone het volgende:
en we zijn weer terug op niveau zie ik?
PM danquote:
Wil ook niet!quote:Op maandag 8 november 2010 11:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
en maar zeggen dat ze het niet emer wilt
nog steeds grijs hier.quote:Op maandag 8 november 2010 12:10 schreef tdrone het volgende:
zon is weg en nu komen er wel donkere wolken aan
geen luxaflex hier!quote:Op maandag 8 november 2010 12:18 schreef tdrone het volgende:
[..]
doe anders de luxaflex eens omhoog
nog steeds grijs hier.quote:Op maandag 8 november 2010 13:12 schreef tdrone het volgende:
net pauze gehad dus we kunnen er weer even tegenaan!
p.s. zonnetje schijnt weer![]()
Nonsens!quote:Op maandag 8 november 2010 14:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jullie zijn weer aanbeland bij seks zag ik?
Mja, maar het ging er niet over!quote:Op maandag 8 november 2010 14:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Stiekem zag ik toch echt seks staan![]()
Is PD al gesignaleerd?
Ik begin me toch wel zorgen te makenquote:Op maandag 8 november 2010 14:41 schreef NBT het volgende:
[..]
Mja, maar het ging er niet over!
En PD is nog steeds spoorloos!
Dat is duidelijk, maar ik lach nu om jou en iedereen vraagt waarom ik zit te lachen, kijken ze me allemaal stom aan omdat zij serieus aan het werk zijnquote:
Doe ze de groetjes van mequote:Op maandag 8 november 2010 14:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat is duidelijk, maar ik lach nu om jou en iedereen vraagt waarom ik zit te lachen, kijken ze me allemaal stom aan omdat zij serieus aan het werk zijn
zal ik doenquote:Op maandag 8 november 2010 14:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Doe ze de groetjes van meDie gekke collega's van jou ook altijd
Dat weet iedereenquote:Op maandag 8 november 2010 15:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zal ik doen![]()
Gelukkig weten ze niet dat FOK! voor levenloze mensen is
ben bang dat mijn collegas het ook niet weten.. maar verder zijn ze wel heel aardigquote:
ja hetzelfde hier..quote:Op maandag 8 november 2010 15:27 schreef tdrone het volgende:
[..]
ben bang dat mijn collegas het ook niet weten.. maar verder zijn ze wel heel aardig
Dat ze aardig zijn is het belangrijkstequote:Op maandag 8 november 2010 15:27 schreef tdrone het volgende:
[..]
ben bang dat mijn collegas het ook niet weten.. maar verder zijn ze wel heel aardig
Hier gaat het nooit over sex! !!!! !!!quote:Op maandag 8 november 2010 15:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat ze aardig zijn is het belangrijkste![]()
Hier gaat het alleen maar over seks
alleen als NBT er isquote:Op maandag 8 november 2010 15:29 schreef NBT het volgende:
[..]
Hier gaat het nooit over sex! !!!! !!!
lol dit zei ik net, nu opent mijn collega net fok!quote:
ik bedoelde op de werkvloer,quote:Op maandag 8 november 2010 15:29 schreef NBT het volgende:
[..]
Hier gaat het nooit over sex! !!!! !!!
Hij is nog uitgelogd en op Frontpage.... Nieuwsartikelenquote:Op maandag 8 november 2010 15:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik bedoelde op de werkvloer,
haha NBT, gaat ie nu op het forum??
Zeg INLOGGEN ZWIJN...quote:Op maandag 8 november 2010 15:31 schreef NBT het volgende:
[..]
Hij is nog uitgelogd en op Frontpage.... Nieuwsartikelen
haha ja en dan hoe heet je dan ?quote:Op maandag 8 november 2010 15:34 schreef tdrone het volgende:
moet je heel subtiel vragen welke site het is (schaamt ie zich enzo_
Ze hebben wel een ding gemeenquote:Op maandag 8 november 2010 15:35 schreef tdrone het volgende:
het is ineens zo stil je zou bijna zeggen dat NBT het ijs gebroken heeft met de Fok! vraag...
haha, bijna iedereen fokt! Maar me collega logt niet in dus............quote:Op maandag 8 november 2010 15:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
inderdaad, ik heb ook een collega die me op fok zag en toen zei hij ik heb er ook op gezeten, maar nu ben ik mijn wachtwoord kwijt.
Dat is lame want hij ziet me toch op fok!quote:
Tot morgen!quote:Op maandag 8 november 2010 15:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ga nu naar huis ik zie jullie strakjes weer![]()
Tot morgen!quote:Op maandag 8 november 2010 15:56 schreef tdrone het volgende:
doei
edit: ik ben ook weg misschien nog tot straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |