Ik ook! Ik verloor erquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:36 schreef Lutte het volgende:
Jammer HT! Ik had een helse dag in Nijmegen.
Leuk! Zoiets doe ik morgen! Maar dan maak ik huiswerk met een katerquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:38 schreef tdrone het volgende:
vandaag hele dag binnen geweest eerst nog van 9 tot 1 gewerkt met kater...
Was je in Nijmegen? Supervetjes.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook! Ik verloor er![]()
Was het leuk?
Hoezo? Die komt volgend jaar toch pas?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Was je in Nijmegen? Supervetjes.
En het was wel leuk, alleen ik zit nu in de uitlootstress.
Ik ook. Met kater ben ik bang. Sowieso met een dikke poes. (Zo'n beest met vier poten weetjewel?!?!?!)quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Leuk! Zoiets doe ik morgen! Maar dan maak ik huiswerk met een kater
Ja, maar ik wil het zooooo graag!quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoezo? Die komt volgend jaar toch pas?
Dat is een goede instellingquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:41 schreef tdrone het volgende:
kun je maar beter niet over stressen want je kan er toch niks aan veranderen
Was het maar, dan had ik me daar nog rustig mee kunnen houden, maar je kunt proberen cum laude te slagen en je hebt de decentrale selectie.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:41 schreef tdrone het volgende:
kun je maar beter niet over stressen want je kan er toch niks aan veranderen
Dan moet je leren, niet stressen!quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Was het maar, dan had ik me daar nog rustig mee kunnen houden, maar je kunt proberen cum laude te slagen en je hebt de decentrale selectie.
zit je wel op koers?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Was het maar, dan had ik me daar nog rustig mee kunnen houden, maar je kunt proberen cum laude te slagen en je hebt de decentrale selectie.
Jupjup!! Ik heb nu de eerste SE's achter de rug en sta nu een 7.7 gemiddeld, maar daar zit nog een 5.3 voor Latijn tussen die na de SO van dinsdag hopelijk een 7 is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:52 schreef tdrone het volgende:
straks nog op stap mensen??Huum, weet niet. Thomas komt vanavond waarschijnlijk, dus denk het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ga je doen?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:52 schreef tdrone het volgende:
straks nog op stap mensen??Ik ook, eerst een feest bij een vriend, en later nog naar stadje toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |