Dat is niet waar. Als je hem niet open zet, dan heb je ook een probleem. Dus even controleren of de klep niet dicht staat.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:55 schreef dandybleu het volgende:
ha leuk hoor als je een openhaard hebt... zou ik bijna een moord voor doen maar ha ja ik woon in een klein stom flatje..... lekker romantisch voor de openhaard in de winter met een glas rode wijn en was kaashapjes en een lekker muziekje
( boehoe had ik dat maar maar helaas pindakaas )
ja verder? de schoorsteen moet een keer in het jaar geveegd worden ( ivm met brandgevaar )... is dat in orde dan kan er eigenlijk nix meer mis gaan....veel plezier gewenst en toi toi toi
Je "stofzuiger effect" komt pas als het kanaal warm is, en de warme lichte lucht daarin gaat opstijgen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:01 schreef dandybleu het volgende:
oja inderdaad das een standaard ding wat inderdaad klopt..... als je een krant in de brand steekt? in de openhaard? dan ontstaat er rook en die rook moet wegtrekken ....zoniet? dan kan het zijn dat de klep dicht zit.....je moet de rook als het ware weggezuigd zien worden....een beetje als een soort stofzuiger effect...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop