Mja, ik mag zaterdag livequote:Op zaterdag 6 november 2010 12:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Uitvaart van Mulisch Pee.. ik ben echt een sucker voor uitvaarten geloof ik
Ken niemand die graag naar uitvaarten gaatquote:
Dat zou kunnen. Ik lees niet zover terug.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:51 schreef Bluezz het volgende:
Hey vork hoe was het werken? Vroeg ik gisteravond al, maar nergens een antwoord geloof ik
Ze heeft op veel plekken in het ziekenhuis gewerkt dus het zal druk zijnquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:52 schreef Isabeau het volgende:
Ken niemand die graag naar uitvaarten gaatMaar je aanwezigheid is vaak reuze waardevol, voor de familie en voor jezelf. Ga je met veel collega's?
Nog gecondoleerd Bluezz, ik heb niet teruggelezen dus had dit nog niet meegekregenquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze heeft op veel plekken in het ziekenhuis gewerkt dus het zal druk zijn
De laatste jaren heeft ze vooral met ons 5-en gewerkt, ze heeft mij nog ingewerkt, en in april zijn wij 5-en heel druk geweest met haar pensionering compleet met fotoboek, stukjes en een liedje (ook nog hier gepost) dus wij met ons 5jes gaan ook een apart bloemstuk doen.
golfer en nog 2 mannen van andere meiden gaan ook mee.
Ach, was zij dat van dat stukje en de jolijt. Super dat dat zo leuk is geweest en dat jullie dat dedenquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:56 schreef Bluezz het volgende:
Ze heeft op veel plekken in het ziekenhuis gewerkt dus het zal druk zijn
De laatste jaren heeft ze vooral met ons 5-en gewerkt, ze heeft mij nog ingewerkt, en in april zijn wij 5-en heel druk geweest met haar pensionering compleet met fotoboek, stukjes en een liedje (ook nog hier gepost) dus wij met ons 5jes gaan ook een apart bloemstuk doen.
golfer en nog 2 mannen van andere meiden gaan ook mee.
De meest trieste uitvaart die ik tot nu toe heb meegemaakt was die van het 2jarige kleinzoontje van mijn zus...quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:55 schreef Vork het volgende:
[quote]Op zaterdag 6 november 2010 12:58 schreef Aure het volgende:
Nog gecondoleerd Bluezz, ik heb niet teruggelezen dus had dit nog niet meegekregen
En niemand houdt van uitvaarten idd...
Ik heb het ook niet meer meegekregen, sorryquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:58 schreef Aure het volgende:
[..]
Nog gecondoleerd Bluezz, ik heb niet teruggelezen dus had dit nog niet meegekregen
En niemand houdt van uitvaarten idd...
Ik ken dat hele jongetje niet en toch voel ik direct droefheid bij het lezen van die leeftijd. Kan me goed voorstellen dat dat een verschrikkelijke uitvaart was.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:58 schreef Bluezz het volgende:
De meest trieste uitvaart die ik tot nu toe heb meegemaakt was die van het 2jarige kleinzoontje van mijn zus...
Grappig dat opeens allerlei mensen die nooit iets van hem gelezen hebben dan nu wel z'n boeken gaan lezen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:59 schreef Isabeau het volgende:
Mijn nooit lezende vader vroeg mij of ik wel eens iets van die Mulisch had gelezen. Dus ik zeg dat ik dat heb gedaan en ook wel een paar van zijn boeken heb. Nu wil pa een boek van die Mulisch lezen en ik heb hem maar De Ontdekking van de Hemel aangeraden
No sorry's hoor, dat maakt toch niet uit?quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:00 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb het ook niet meer meegekregen, sorry![]()
Gecondoleerd
Maak je een leuk verslagjequote:Op zaterdag 6 november 2010 13:01 schreef kahlie het volgende:
Dank je wel! Werk is geupload, dus nu ga ik stoppen met online zijn.
Mijn vader zei dat de boekhandels waren uitverkocht (betreffende Mulisch dusquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:01 schreef golfer het volgende:
Grappig dat opeens allerlei mensen die nooit iets van hem gelezen hebben dan nu wel z'n boeken gaan lezen.
Je moet als auteur eerst dood gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |