abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88397815
:+
pi_88397823
}:|
pi_88397832
Ja :P En waarom ze nou zitten te janken is me nog niet duidelijk eigenlijk :?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_88397851
Uitvaart van Mulisch Pee.. ik ben echt een sucker voor uitvaarten geloof ik ;(
  zaterdag 6 november 2010 @ 12:50:49 #6
3878 Vork
Manisch creatief
pi_88397880
Maar je zoekt het zelf op!
pi_88397891
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 12:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Uitvaart van Mulisch Pee.. ik ben echt een sucker voor uitvaarten geloof ik ;(
Mja, ik mag zaterdag live :{
pi_88397900
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 12:50 schreef Vork het volgende:
Maar je zoekt het zelf op!
Hey vork hoe was het werken? Vroeg ik gisteravond al, maar nergens een antwoord geloof ik ;)
pi_88397941
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 12:51 schreef Bluezz het volgende:
Mja, ik mag zaterdag live :{
Ken niemand die graag naar uitvaarten gaat ;) Maar je aanwezigheid is vaak reuze waardevol, voor de familie en voor jezelf. Ga je met veel collega's?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 6 november 2010 @ 12:55:13 #10
3878 Vork
Manisch creatief
pi_88398007
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 12:51 schreef Bluezz het volgende:
Hey vork hoe was het werken? Vroeg ik gisteravond al, maar nergens een antwoord geloof ik ;)
Dat zou kunnen. Ik lees niet zover terug.
Nee de nieuwe baan bevalt prima. Het is helaas nog niet zo druk, maar dat geeft niet. Ik moet toch op een of andere manier een hoop achtergrond informatie tot me zien te nemen.
pi_88398030
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 12:52 schreef Isabeau het volgende:
Ken niemand die graag naar uitvaarten gaat ;) Maar je aanwezigheid is vaak reuze waardevol, voor de familie en voor jezelf. Ga je met veel collega's?
Ze heeft op veel plekken in het ziekenhuis gewerkt dus het zal druk zijn :Y
De laatste jaren heeft ze vooral met ons 5-en gewerkt, ze heeft mij nog ingewerkt, en in april zijn wij 5-en heel druk geweest met haar pensionering compleet met fotoboek, stukjes en een liedje (ook nog hier gepost) dus wij met ons 5jes gaan ook een apart bloemstuk doen.
golfer en nog 2 mannen van andere meiden gaan ook mee.
pi_88398074
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 12:56 schreef Bluezz het volgende:

[..]

De laatste jaren heeft ze vooral met ons 5-en gewerkt, ze heeft mij nog ingewerkt, en in april zijn wij 5-en heel druk geweest met haar pensionering compleet met fotoboek, stukjes en een liedje (ook nog hier gepost) dus wij met ons 5jes gaan ook een apart bloemstuk doen.
Nog gecondoleerd Bluezz, ik heb niet teruggelezen dus had dit nog niet meegekregen :*

En niemand houdt van uitvaarten idd... :N
pi_88398084
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 12:56 schreef Bluezz het volgende:

Ach, was zij dat van dat stukje en de jolijt. Super dat dat zo leuk is geweest en dat jullie dat deden O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_88398093
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 november 2010 12:55 schreef Vork het volgende:

[quote]1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 12:58 schreef Aure het volgende:

Nog gecondoleerd Bluezz, ik heb niet teruggelezen dus had dit nog niet meegekregen :*

De meest trieste uitvaart die ik tot nu toe heb meegemaakt was die van het 2jarige kleinzoontje van mijn zus... ;(
pi_88398116
Die quotes :o helemaal fout en raar :{ Hopelijk snappen jullie het, want ik kan ook niet editten |:(
pi_88398127
Hmm zit nog in een badjas op de bank.......straks maar eens omkleden want moet nog gaan sporten.
Wel al 2 kleine opdrachten voor school gedaan (had beter aan de grote opdracht kunnen beginnen maar ach _O- )

Oja het parfum dat het gisteren is geworden:

pi_88398128
Mijn nooit lezende vader vroeg mij of ik wel eens iets van die Mulisch had gelezen. Dus ik zeg dat ik dat heb gedaan en ook wel een paar van zijn boeken heb. Nu wil pa een boek van die Mulisch lezen en ik heb hem maar De Ontdekking van de Hemel aangeraden :7
pi_88398143
quote:
1.gif Op zaterdag 6 november 2010 12:58 schreef Aure het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet meer meegekregen, sorry -O-
Gecondoleerd
pi_88398152
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 12:58 schreef Bluezz het volgende:

De meest trieste uitvaart die ik tot nu toe heb meegemaakt was die van het 2jarige kleinzoontje van mijn zus... ;(
Ik ken dat hele jongetje niet en toch voel ik direct droefheid bij het lezen van die leeftijd. Kan me goed voorstellen dat dat een verschrikkelijke uitvaart was.
pi_88398158
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 12:46 schreef Isabeau het volgende:
kahlie heel veel plezier vanavond! :W

Dank je wel! Werk is geupload, dus nu ga ik stoppen met online zijn. :W
  zaterdag 6 november 2010 @ 13:01:23 #21
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88398159
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 12:59 schreef Isabeau het volgende:
Mijn nooit lezende vader vroeg mij of ik wel eens iets van die Mulisch had gelezen. Dus ik zeg dat ik dat heb gedaan en ook wel een paar van zijn boeken heb. Nu wil pa een boek van die Mulisch lezen en ik heb hem maar De Ontdekking van de Hemel aangeraden :7
Grappig dat opeens allerlei mensen die nooit iets van hem gelezen hebben dan nu wel z'n boeken gaan lezen. :)

Je moet als auteur eerst dood gaan. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_88398162
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 13:00 schreef Sarabi het volgende:

Ik heb het ook niet meer meegekregen, sorry -O-
Gecondoleerd
No sorry's hoor, dat maakt toch niet uit?
pi_88398176
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 13:01 schreef kahlie het volgende:

Dank je wel! Werk is geupload, dus nu ga ik stoppen met online zijn. :W
Maak je een leuk verslagje *O*
pi_88398180
Maar goed, eerst gaan we er een gezellig avondje van maken bij de suntavsammies *O*
pi_88398197
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 13:01 schreef golfer het volgende:

Grappig dat opeens allerlei mensen die nooit iets van hem gelezen hebben dan nu wel z'n boeken gaan lezen. :)

Je moet als auteur eerst dood gaan. ;)
Mijn vader zei dat de boekhandels waren uitverkocht (betreffende Mulisch dus :7 ) ! Nou ja zeg! Die boeken kan je beter leven als de schrijver in kwestie nog leeft; dan heeft hij of zij er nog wat aan :') Zelfde geldt overigens voor zangers en andere kunstenaars :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')