abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88389492
Oke, dit topic komt voornamelijk voort uit frustratie maar misschien heb ik er nog wat aan.

Wat betekent het in godesnaam als een meisje je gewoon CONSEQUENT niet aan durft te kijken?

En nee, ik ben geen creep ofzo.
Ik zal t verhaal heel kort uit de doeken doen. T komt erop neer dat ik op een personeelsfeest echt heel leuk heb staan praten met een meisje. Achteraf bezien schijnt t redelijk duidelijk te zijn dat ze me zag zitten, alleen ben ik een dwaas die zoiets pas achteraf doorheeft. Nu is t wel een hele leuke meid, en probeer ik nu dus alsnog een beetje aan te pappen.
Alleen werkt dat dus niet echt. Ik kan dr nog niet eens normaal gedag zeggen omdat ze me simpelweg niet aan kijkt (ik ga niet tegen een rug praten), nu kan dat 1 of 2 keer toevallig gebeuren maar als ze me standaard niet aankijkt lijkt t toch op ontwijken. Zodra ik dr aanspreek (triviaal, niet geforceerd en zoals je iedereen aan kunt spreken) doet ze heel lief en normaal. Nu vraag ik jullie, wat in hemelsnaam betekent dit?

Ik bedoel, stel dat ik er helemaal naast zit en ze me helemaal niet ziet zitten dan is er nog steeds gen reden tot ontwijken aangezien ik niks geprobeerd of geforceerd heb ofzo.
Stel dat ik t goed gezien heb en ze me wel leuk vindt, dan ga je toch niet zo doen? Of voelt ze zich afgewezen en zou ze daarom zo doen?

Ik snap dr HE-LE-MAAL niets van.
pi_88389529
Next!
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_88389559
kijkt ze ook niet stiekem even? dan inderdaad maar next :+
Nieuw is niet altijd beter.
  zaterdag 6 november 2010 @ 00:32:35 #4
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_88389587
Misschien is ze verlegen?
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_88389645
Doet ze dit alleen bij jou of ook bij anderen?
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_88389647
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 00:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
kijkt ze ook niet stiekem even? dan inderdaad maar next :+
Als ze stiekem doet, doet ze t goed stiekem :P .

Nee, maar ik merk er weinig van. Hoewel je natuurlijk wel ongeveer op de uitkijk moet staan om te zien wanneer je weg moet kijken.

Maargoed, als die mij niet ziet zitten ben ik zegmaar een doodnormaal persoon voor haar. Waarom zou je die ontwijken? Dan mankeer je toch wat? :P
pi_88389705
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 00:34 schreef Adfundum het volgende:
Doet ze dit alleen bij jou of ook bij anderen?
Nja, das een goeie. Ze is in ieder geval niet verlegen ofzo. Daar heb ik nog nooit iets van gemerkt.
Misschien moet ik es wat rondvragen.
pi_88389780
ze meurt ongelooflijk uit d'r bek dus wend ze zich af. Of ze is gewoon heel onzeker.
''Altijd trek in een pilsje''
pi_88390034
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 00:37 schreef broodjeeimetui het volgende:
ze meurt ongelooflijk uit d'r bek dus wend ze zich af. Of ze is gewoon heel onzeker.
Nja ze is van zichzelf niet onzeker. Dat gaat er bij mij gewoon niet in. Misschien dan in dit geval omdat ik (de schijn heb gewekt dat ik) haar afgewezen heb.

Dit gaat allang niet meer om of t wat zou kunnen worden of niet. Ik kan t gewoon niet uitstaan dat zon leuke meid zich zo schijnbaar achterlijk gedraagt. Of is dit weer een of ander vrouwendingetje ofzo.
pi_88390257
"Kijk me aan als ik tegen je praat, jongedame"
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_88390419
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 november 2010 00:49 schreef waht het volgende:
"Kijk me aan als ik tegen je praat, jongedame"
Hmm, misschien kijkt ze me wel aan als ik tegen dr praat (zelfs daar ben ik niet zeker van). Maar t gaat erom dat als je twintig keer op een avond langsloopt, dan kan het geen toeval meer zijn als je elke keer straal langs me heen kijkt. Daar geloof ik niet in.
pi_88390451
Personeelsfeest dus dronken. Nuchter val je tegen.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_88390510
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 november 2010 00:55 schreef LostFormat het volgende:
Personeelsfeest dus dronken. Nuchter val je tegen.
Ook aan gedacht. Na t feest nagevraagd, en scheen absoluut niets van te merken te zijn geweest. Waarschijnlijk zelfs nuchter.
pi_88391904
Dit kan wijzen op een paranoide waan.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zaterdag 6 november 2010 @ 02:24:19 #15
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88392173
Ze zou gewoon verlegen kunnen zijn ja. Of geen behoefte om op dat moment met je te praten, ofwel omdat ze je leuk vindt en bang is om iets verkeerds te zeggen, ofwel omdat ze je niet ziet zitten.

Oke, daar schiet je ook niks meer op :')
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  zaterdag 6 november 2010 @ 05:26:23 #16
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zaterdag 6 november 2010 @ 08:07:08 #17
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_88393510
Ze is verlegen. Zie het als een uitdaging het lieve poppetje te onteren.
Intelligent, but fucked up.
  zaterdag 6 november 2010 @ 08:10:50 #18
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88393525
Ik heb nu precies zo'n probleem!

Er was een meisje op school die regelmatig met mij kwam praten en ze wilde graag iets meer contact. Vanwege haar afkomst heb ik niet meteen een move proberen te maken.

Maar nu praat ze de hele tijd met me op MSN terwijl ik weinig terug zeg (ben geen fan van MSN). Vroeger groette ze me heel spontaan nu kijkt ze mij niet eens in de ogen.

Maar ik heb haar gewoon gevraagd om volgende week een keer een drankje te gaan halen en ze zei ja. Maar ik zag haar gisteren op school en ze keek weer niet mijn richting.

Maar in ieder geval zou je gewoon duidelijk moeten groeten. Waarom ben jij aan het afwachten wat zij gaat doen? Volgende keer dat je dat meisje ziet, loop gewoon naar haar toe, groet haar vriendelijk en loop verder door. Kijken hoe ze reageert.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_88394425
Denk dat je vrij weinig antwoord hier zult vinden. Schaamte of verlegenheid. Ik zou het even ruimte geven om niets te forceren en als het naar jou zin iets te lang duurt, bespreekbaar maken.
pi_88397212
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 02:24 schreef 08gnoT. het volgende:
Ze zou gewoon verlegen kunnen zijn ja. Of geen behoefte om op dat moment met je te praten, ofwel omdat ze je leuk vindt en bang is om iets verkeerds te zeggen, ofwel omdat ze je niet ziet zitten.

Oke, daar schiet je ook niks meer op :')
Niet heel veel nee, ik zal dit zelf uit moeten zoeken denk ik :P .

Maar de tweede optie lijkt me zo onlogisch.
Ik bedoel, als ik iemand niet zie zitten die mij schijnbaar ook niet ziet zitten ga ik die niet ontwijken. Dan is t gewoon een normaal persoon zoals alle anderen. Of t moet een enorme kuttekop zijn, die zou ik misschien ontwijken. Maar dan ga ik ook niet gezellig met dr staan kletsen op een personeelsfeest.

Nja goed, ik vermoed dat mijn gedrag niet als vergelijkingsmateriaal toepasbaar is op vrouwen ofzo.
  zaterdag 6 november 2010 @ 12:26:39 #21
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_88397276
quote:
Ze is verlegen. Zie het als een uitdaging het lieve poppetje te onteren
pi_88397328
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 08:10 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb nu precies zo'n probleem!

Er was een meisje op school die regelmatig met mij kwam praten en ze wilde graag iets meer contact. Vanwege haar afkomst heb ik niet meteen een move proberen te maken.

Maar nu praat ze de hele tijd met me op MSN terwijl ik weinig terug zeg (ben geen fan van MSN). Vroeger groette ze me heel spontaan nu kijkt ze mij niet eens in de ogen.

Maar ik heb haar gewoon gevraagd om volgende week een keer een drankje te gaan halen en ze zei ja. Maar ik zag haar gisteren op school en ze keek weer niet mijn richting.

Maar in ieder geval zou je gewoon duidelijk moeten groeten. Waarom ben jij aan het afwachten wat zij gaat doen? Volgende keer dat je dat meisje ziet, loop gewoon naar haar toe, groet haar vriendelijk en loop verder door. Kijken hoe ze reageert.
Nja, op mijn werk zie je mekaar continu. Dan ga je geen rug groeten ofzo. Dan zeg je gewoon gedag op t moment dat de blikken elkaar kruisen.

Op haar af lopen en gedag zeggen terwijl ze bewust ergens anders naar kijkt leidt alleen maar tot een rare situatie. Maar ik zal t es proberen, misschien dat ze dan doorheeft dat ze maf doet ;) .
pi_88397404
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 november 2010 02:02 schreef Seam het volgende:
Dit kan wijzen op een paranoide waan.
Dat lijkt me wat overdreven, maar de reden dat ik hier zo mee zit is dat je gewoon aan jezelf gaat twijfelen als iemand zo maf doet.
  zaterdag 6 november 2010 @ 12:48:47 #24
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_88397825
Komt ze misschien uit een andere cultuur? In sommige culturen is het namelijk onbeleefd om elkaar aan te kijken :D
My mama didn't raise no fool
  zaterdag 6 november 2010 @ 12:49:37 #25
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88397849
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 12:31 schreef Westerling het volgende:

[..]

Dat lijkt me wat overdreven, maar de reden dat ik hier zo mee zit is dat je gewoon aan jezelf gaat twijfelen als iemand zo maf doet.
Daarom moet je haar juist gewoon groeten. Kijken hoe ze reageerd en dan weet je ook meteen wat meer. En het is niet abnormaal om iemand te groeten waar je vaker mee hebt gesproken. Waarom heb je het idee dat haar groeten terwijl ze haar rug omgedraaid heeft abnormaal is? :?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_88400055
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 12:49 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Daarom moet je haar juist gewoon groeten. Kijken hoe ze reageerd en dan weet je ook meteen wat meer. En het is niet abnormaal om iemand te groeten waar je vaker mee hebt gesproken. Waarom heb je het idee dat haar groeten terwijl ze haar rug omgedraaid heeft abnormaal is? :?
Uiteraard is het niet vreemd om zo iemand te begroeten. Sterker nog ik begroet ook mensen die ik nooit spreek maar wel vaak zie.

Alles en iedereen loopt door elkaar op mijn werk en t is vrij druk. Dat betekent dat als je tegen iemands rug praat, diegene waarschijnlijk niet eens doorheeft dat je t tegen hem/haar hebt. Maargoed, dit is niet eens echt van belang. Het is voor mij namelijk behoorlijk duidelijk dat ze oogcontact en begroeting ontwijkt. En ik wil weten waarom.

Als t niet normaliseert vraag ik t gewoon denk ik. Zijn we daar ook vanaf.
  zaterdag 6 november 2010 @ 14:18:08 #27
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_88400184
Wat TS ziet als ontwijkend gedrag kan ook gewoon complete desinteresse zijn. Maarja, TS is geinteresseerd DUS is het ontwijkend gedrag ;)
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_88400241
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
Wat TS ziet als ontwijkend gedrag kan ook gewoon complete desinteresse zijn. Maarja, TS is geinteresseerd DUS is het ontwijkend gedrag ;)
Kom op, je collega niet aankijken of groeten. Das nie normaal.
  zaterdag 6 november 2010 @ 14:53:19 #29
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_88401135
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 14:20 schreef Westerling het volgende:

[..]

Kom op, je collega niet aankijken of groeten. Das nie normaal.
Ligt helemaal aan de grote van het bedrijf, jullie werkzaamheden etc etc.

Ik beweer niet standvastig dat ze je niet zitten maar ik heb wel het idee dat jij dat als onmogelijk beschouwt.
  zaterdag 6 november 2010 @ 15:36:31 #30
324099 Millaa
Feel the music and dance!
pi_88402410
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 14:53 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ligt helemaal aan de grote van het bedrijf, jullie werkzaamheden etc etc.

Ik beweer niet standvastig dat ze je niet zitten maar ik heb wel het idee dat jij dat als onmogelijk beschouwt.
Mee eens.
Maar in dit verhaal is het wel erg raar dat ze haar zo ontwijkt.
Ts je kunt gewoon hoi zeggen tegen haar?
pi_88413210
Misschien vond ze je juist opdringerig op het feest?

Of ze vindt je heel leuk en maakt nu geen contact meer omdat ze niet de schijn wil wekken naar andere mannen te kijken omdat ze een relatie heeft.

Of je bent het slachtoffer van roddel..

Of...

Nou ja, zij kan alleen het antwoord geven :P
pi_88417669
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Misschien vond ze je juist opdringerig op het feest?

Of ze vindt je heel leuk en maakt nu geen contact meer omdat ze niet de schijn wil wekken naar andere mannen te kijken omdat ze een relatie heeft.

Of je bent het slachtoffer van roddel..

Of...

Nou ja, zij kan alleen het antwoord geven :P
Dat eerste is echt onmogelijk, ik heb echt niets in die richting gedaan omdat simpelweg niet het flauwste idee had dat zij mij leuk vond/had kunnen vinden.

Ze heeft geen relatie.

Soort van roddel zou kunnen. Dat ze rondvraag gedaan heeft en dat ik niet zon koel persoon bleek te zijn :P .

Ik ga dr achter komen hoe dan ook, kan t niet subtiel dan maar botweg vragen.

Mochten het jullie wat kunnen schelen dan schrijf ik hier de uitkomst van mijn bevindingen ;) .
pi_88442160
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 23:10 schreef Westerling het volgende:

[..]

Dat eerste is echt onmogelijk, ik heb echt niets in die richting gedaan omdat simpelweg niet het flauwste idee had dat zij mij leuk vond/had kunnen vinden.

Ze heeft geen relatie.

Soort van roddel zou kunnen. Dat ze rondvraag gedaan heeft en dat ik niet zon koel persoon bleek te zijn :P .

Ik ga dr achter komen hoe dan ook, kan t niet subtiel dan maar botweg vragen.

Mochten het jullie wat kunnen schelen dan schrijf ik hier de uitkomst van mijn bevindingen ;) .
Graag! Ben altijd wel benieuwd naar de afloop als iemand om advies heeft gevraagd :P
Ik denk dat het best legitiem is om te vragen waarom ze ineens zo bot doet.
pi_88665933
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 00:30 schreef Westerling het volgende:
Oke, dit topic komt voornamelijk voort uit frustratie maar misschien heb ik er nog wat aan.

Wat betekent het in godesnaam als een meisje je gewoon CONSEQUENT niet aan durft te kijken?

En nee, ik ben geen creep ofzo.
Ik zal t verhaal heel kort uit de doeken doen. T komt erop neer dat ik op een personeelsfeest echt heel leuk heb staan praten met een meisje. Achteraf bezien schijnt t redelijk duidelijk te zijn dat ze me zag zitten, alleen ben ik een dwaas die zoiets pas achteraf doorheeft. Nu is t wel een hele leuke meid, en probeer ik nu dus alsnog een beetje aan te pappen.
Alleen werkt dat dus niet echt. Ik kan dr nog niet eens normaal gedag zeggen omdat ze me simpelweg niet aan kijkt (ik ga niet tegen een rug praten), nu kan dat 1 of 2 keer toevallig gebeuren maar als ze me standaard niet aankijkt lijkt t toch op ontwijken. Zodra ik dr aanspreek (triviaal, niet geforceerd en zoals je iedereen aan kunt spreken) doet ze heel lief en normaal. Nu vraag ik jullie, wat in hemelsnaam betekent dit?

Ik bedoel, stel dat ik er helemaal naast zit en ze me helemaal niet ziet zitten dan is er nog steeds gen reden tot ontwijken aangezien ik niks geprobeerd of geforceerd heb ofzo.
Stel dat ik t goed gezien heb en ze me wel leuk vindt, dan ga je toch niet zo doen? Of voelt ze zich afgewezen en zou ze daarom zo doen?

Ik snap dr HE-LE-MAAL niets van.
Ik ben precies zoals meisje van TS. :P Ik voel me gewoon heel ongemakkelijk als een jongen iets van me wil of met me gaat zitten flirten en durf m dan niet aan te kijken omdat ik bang ben dat hij dat doorheeft of dat ik een of andere vertrokken bek trek. Hoe verliefder ik ben, hoe onzekerder in zo´n situatie want kwetsbaarder. Dan is het maar makkelijk helemaal niet te kijken. Wat als sneeuw voor de zon verdwijnt als de jongen in kwestie me aanspreekt want dan is er een vorm van contact waar ik blijkbaar wel goed mee om kan gaan.
zelfde als diginoob
pi_88673288
Ze is smoorverliefd op je, en ontwijkt je ogen/gezicht zodat ze zichzelf niet verraad.
pi_88675550
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:19 schreef Saphia het volgende:
Ze is smoorverliefd op je, en ontwijkt je ogen/gezicht zodat ze zichzelf niet verraad.
Op TS? :')
pi_88697358
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 11:32 schreef diginoob2 het volgende:

[..]

Ik ben precies zoals meisje van TS. :P Ik voel me gewoon heel ongemakkelijk als een jongen iets van me wil of met me gaat zitten flirten en durf m dan niet aan te kijken omdat ik bang ben dat hij dat doorheeft of dat ik een of andere vertrokken bek trek. Hoe verliefder ik ben, hoe onzekerder in zo´n situatie want kwetsbaarder. Dan is het maar makkelijk helemaal niet te kijken. Wat als sneeuw voor de zon verdwijnt als de jongen in kwestie me aanspreekt want dan is er een vorm van contact waar ik blijkbaar wel goed mee om kan gaan.
Hmm, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit meisje zo verlegen is. Zo komt ze echt totaal niet over. Als ze het wel is, moet ik mn beeld van mn mensenkennis toch dringend bijstellen...

Maargoed, ik zal er rekening mee houden dat dit ook de oorzaak kan zijn.
pi_88703505
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:38 schreef Westerling het volgende:

[..]

Hmm, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit meisje zo verlegen is. Zo komt ze echt totaal niet over. Als ze het wel is, moet ik mn beeld van mn mensenkennis toch dringend bijstellen...

Maargoed, ik zal er rekening mee houden dat dit ook de oorzaak kan zijn.
Nou ja, ik ken dat meisje natuurlijk niet, maar bij mij denken ook veel mensen dat ik zelfverzekerd ben als ik praat met iemand ben ik dus wel veel meer op mijn gemak. Ik zou haar gewoon vragen of ze met je af wil spreken en er dan als het goed loopt naar vragen.
zelfde als diginoob
  zondag 14 november 2010 @ 16:40:51 #39
318871 fervente
Nee jij bent leuk
pi_88703768
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:19 schreef Saphia het volgende:
Dit

hoewel smoorverliefd misschien wat overdreven is ;)
-----------------------------------------------------------
Good night, good night! Parting is such sweet sorrow,
that I shall say good night till it be tomorrow
------------------------------------------------------------
pi_88704195
Ze denkt dat je haar niet moet hebben door hoe je reageerde op het feestje en nu negeert ze je gewoon. Als jij nu geen move maakt doet zij het zeker niet meer. Want zij redeneert "Ik heb hem al duidelijk gemaakt dat ik hem leuk vind, dus nu is het aan hem!"
Dit geldt natuurlijk alleen als ze op dat feestje héél duidelijk heeft laten merken dat ze je leuk vond en jij daar echt helemaal niet op gereageerd hebt.
pi_88705604
Ze kijkt scheel?:P

maar even serieus. Ik denk dat ze óf geen interesse heeft, óf sdat er een steekje los zit bij haar. Wil je een vriendin die je niet eens durft aan te kijken? Straks mag je haar ook niet zoenen of seks met haar hebben...
pi_88778703
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:53 schreef CherryBoomBoom het volgende:
Ze denkt dat je haar niet moet hebben door hoe je reageerde op het feestje en nu negeert ze je gewoon. Als jij nu geen move maakt doet zij het zeker niet meer. Want zij redeneert "Ik heb hem al duidelijk gemaakt dat ik hem leuk vind, dus nu is het aan hem!"
Dit geldt natuurlijk alleen als ze op dat feestje héél duidelijk heeft laten merken dat ze je leuk vond en jij daar echt helemaal niet op gereageerd hebt.
Achteraf bezien leek het me behoorlijk duidelijk, helemaal zeker ben ik echter niet.
Ik ben wel 100% zeker dat ik er niet op gereageerd heb, want ik had t op dat moment niet eens door.

Ik zal een move proberen te maken, maar niet al te geforceerd.
pi_88778891
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 17:41 schreef Radioheart het volgende:
Ze kijkt scheel?:P

maar even serieus. Ik denk dat ze óf geen interesse heeft, óf sdat er een steekje los zit bij haar. Wil je een vriendin die je niet eens durft aan te kijken? Straks mag je haar ook niet zoenen of seks met haar hebben...
Dat was ook mijn eerste gedachte, of er een steekje los zat.
Maar toen dacht ik misschien is dit de beruchte vrouwenlogica :p .
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:49:30 #44
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_88779359
Als meisjes met je praten en je niet aankijken kan het zijn omdat dat ze verlegen zijn en je gewoon echt heel leuk vinden.

Ik zie het een beetje als een signaal.

Verlegen meisjes. O+
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_88790154
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:49 schreef Id_do_her het volgende:
Als meisjes met je praten en je niet aankijken kan het zijn omdat dat ze verlegen zijn en je gewoon echt heel leuk vinden.

Ik zie het een beetje als een signaal.

Verlegen meisjes. O+
Ik hoop er een beetje op, ik laat het weten zodra ik vordering maak ;) .
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:42:28 #46
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_88791660
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:13 schreef Westerling het volgende:

[..]

Ik hoop er een beetje op, ik laat het weten zodra ik vordering maak ;) .
Je topic staat in MyAT dus ik lees het vanzelf. :Y
With my pack on my back, down the road I will stray.
  dinsdag 16 november 2010 @ 22:43:28 #47
277933 martinus-
onvolprezen protagonist
pi_88801734
TS, het antwoord op je vraag kan alleen maar positief zijn. Je verhaal klinkt echt helemaal als iemand die smoorverliefd op je is maar op de een of andere manier bang is om dat te uiten, of niet goed weet hoe dat moet.

Daarom zou ik haar zo snel mogelijk afserveren. Als iemand in deze fase al het gedrag van een een 12-jarige vertoont kun je er donder op zeggen dat ze in bed ook waardeloos is (tenzij het je aantrekkelijk lijkt een lijk te duwen natuurlijk). Er nog van afgezien dat je er waarschijnlijk de komende 3 maanden niet op ligt omdat ze 'alles rustig aan wil ondergaan' :')
pi_88805412
koop een kinder brueno en vraag of ze de andere helft wil en maak een praatje.
werkt altijd !!
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_88805853
Nou go for it! Ben wel benieuwd, misschien kan je er anders eens vragen om een keer samen wat te gaan drinken. Als ze dat afwijst weet je al genoeg.
pi_88809090
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:43 schreef martinus- het volgende:
TS, het antwoord op je vraag kan alleen maar positief zijn. Je verhaal klinkt echt helemaal als iemand die smoorverliefd op je is maar op de een of andere manier bang is om dat te uiten, of niet goed weet hoe dat moet.

Daarom zou ik haar zo snel mogelijk afserveren. Als iemand in deze fase al het gedrag van een een 12-jarige vertoont kun je er donder op zeggen dat ze in bed ook waardeloos is (tenzij het je aantrekkelijk lijkt een lijk te duwen natuurlijk). Er nog van afgezien dat je er waarschijnlijk de komende 3 maanden niet op ligt omdat ze 'alles rustig aan wil ondergaan' :')
Ha! Ik voel me aangesproken.
Ik zal even iets uitleggen voor de leken hier onder ons:
Wat jij hier doet noemt de psychologie het halo-effect. Aan de ene eigenschap een andere verbinden. http://nl.wikipedia.org/wiki/Halo-effect
En helaas hoeft het niet te kloppen. Verlegenheid generaliseert zich niet naar elke situatie. Zoals ik al eerder heb gepost in dit topic ben ik enorm verlegen zolang er alleen maar gekeken wordt, maar is dat weg zodra ik aangesproken wordt. En als ik iemand dan lief en leuk genoeg vind en me op mijn gemak voel, ga ik in de seks ook los. Maar goed, vermoedelijk lees je dit in de vorm van een confirmation bias, haha: http://en.wikipedia.org/wiki/Confirmation_bias
Negeren wat tegen je eigen vooronderstellingen ingaat.
zelfde als diginoob
  woensdag 17 november 2010 @ 12:40:16 #51
277933 martinus-
onvolprezen protagonist
pi_88815739
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 09:00 schreef diginoob2 het volgende:

[..]

Ha! Ik voel me aangesproken.
Ik zal even iets uitleggen voor de leken hier onder ons:
Wat jij hier doet noemt de psychologie het halo-effect. Aan de ene eigenschap een andere verbinden. http://nl.wikipedia.org/wiki/Halo-effect
En helaas hoeft het niet te kloppen. Verlegenheid generaliseert zich niet naar elke situatie. Zoals ik al eerder heb gepost in dit topic ben ik enorm verlegen zolang er alleen maar gekeken wordt, maar is dat weg zodra ik aangesproken wordt. En als ik iemand dan lief en leuk genoeg vind en me op mijn gemak voel, ga ik in de seks ook los. Maar goed, vermoedelijk lees je dit in de vorm van een confirmation bias, haha: http://en.wikipedia.org/wiki/Confirmation_bias
Negeren wat tegen je eigen vooronderstellingen ingaat.
Studeerde ik ook maar psychologie zeg, dan kon ik ook gedrag duidden met een olijke theorie!

Tuurlijk veronderstel jij dat ik een vooringenomen standpunt heb, wat ook zeker waar is omdat ik er bakken aan ervaring van heb. Die ervaring brengt het Halo-effect teweeg (wat vrijwel niks meer is dan een pavlov-reactie), en ook die blijkt uit mijn ervaring geheel terecht.
Ik zie het echter juist niet als een reactie, of effect, maar meer als een compleet gedragspatroon waarin de door mij gekenschetste patronen zijn geïntegreerd.
Dat jij volgens jezelf hierin de uitzondering op de regel bent, is natuurlijk uiterst merkwaardig en daarnaast sterk subjectief. Ik denk dat als je echt zo verlegen bent de seksuele prestaties ook vies tegen zullen vallen, al zul je dat ongetwijfeld ontkennen.
pi_88815998
Ergens gelezen dat sommige mensen een "stoornis" hebben: ze kunnen geen gezichten herkennen. Andere mensen worden herkent op Namen en kleeding, en moet dagelijks herhaald worden.
Never trade the thrills of living for the security of existence.
pi_88816594
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:40 schreef martinus- het volgende:

[..]

Studeerde ik ook maar psychologie zeg, dan kon ik ook gedrag duidden met een olijke theorie!

Tuurlijk veronderstel jij dat ik een vooringenomen standpunt heb, wat ook zeker waar is omdat ik er bakken aan ervaring van heb. Die ervaring brengt het Halo-effect teweeg (wat vrijwel niks meer is dan een pavlov-reactie), en ook die blijkt uit mijn ervaring geheel terecht.
Ik zie het echter juist niet als een reactie, of effect, maar meer als een compleet gedragspatroon waarin de door mij gekenschetste patronen zijn geïntegreerd.
Dat jij volgens jezelf hierin de uitzondering op de regel bent, is natuurlijk uiterst merkwaardig en daarnaast sterk subjectief. Ik denk dat als je echt zo verlegen bent de seksuele prestaties ook vies tegen zullen vallen, al zul je dat ongetwijfeld ontkennen.
Ik zei toch, confirmation bias.
Overigens zijn seksuele prestaties niet zó subjectief, ik heb genoeg sekspartners gehad die daar iets over kunnen vertellen.
Maar goed, er zijn altijd mensen die het makkelijker vinden om binnen de standaard te blijven denken, binnen dat wat ze aannemelijk lijkt. Maakt het leven lekker overzichtelijk.
Ik kies er liever voor om niet meteen mijn conclusies te trekken maar verder te kijken dan mijn neus lang is. Leuke bijkomstigheid: relaties worden echter, de communicatie meer open en mensen interessanter.
zelfde als diginoob
pi_88817039
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:48 schreef fullmetal het volgende:
Ergens gelezen dat sommige mensen een "stoornis" hebben: ze kunnen geen gezichten herkennen. Andere mensen worden herkent op Namen en kleeding, en moet dagelijks herhaald worden.
prosopagnosia
vage shit bestaat er :P
zelfde als diginoob
pi_89085901
Nee, ze is verlegen. Ik heb dat ook als ik nerveus ben. Ik denk dat ze je leuk vindt.
pi_89086085
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:36 schreef HappyGirl91 het volgende:
Nee, ze is verlegen. Ik heb dat ook als ik nerveus ben. Ik denk dat ze je leuk vindt.
Dit :)
pi_89121753
Ik denk een combinatie van ze is verlegen + ze voelt zich afgewezen :P Sla je slag, TS
  donderdag 25 november 2010 @ 11:07:52 #58
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_89128804
ze is verlegen denk ik. Ik vind het trouwens wel als je ''zonder gevoelens'' met iemand praat en diegene kijkt je niet aan, héél onbeschoft
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
pi_89129428
Mijn vriendinnetje heb ik ook bijna laten schieten omdat ze weinig zei op dates en totaal geen affectie toonde. Wat bleek, ze werd zo verlegen van me dat ze met knikkende knietjes naar dates toe ging (wat wel klopte want ze wist met elk afspraakje wel iets van drankjes over zichzelf heen te gooien :P)
Doe eens lief!
pi_89248838
Hoe is t nou afgelopen ts?
zelfde als diginoob
pi_89257167
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 11:27 schreef Prenzlauer het volgende:
Mijn vriendinnetje heb ik ook bijna laten schieten omdat ze weinig zei op dates en totaal geen affectie toonde. Wat bleek, ze werd zo verlegen van me dat ze met knikkende knietjes naar dates toe ging (wat wel klopte want ze wist met elk afspraakje wel iets van drankjes over zichzelf heen te gooien :P)
Jij hebt toch een importbruid
pi_89271719
Ja, wat krijgen we nu toch weer. Ben je even weg, lijdt het object van mijn affectie ineens aan allerlei raargenaamde syndromen :O .

Op zich niet heel veel nieuws. Maar ze zei laatst wel uit zichzelf heel vrolijk gedag. En we hebben wat gepraat. Maar altijd met een hoop mensen in de buurt dus echt interessant wordt het ook weer niet.

Ik weet niet of ze nou verlegen is ofzo, ik kijk af en toe ff als ik voorbij loop of ze naar me kijkt ofzo maar ik merk er niks van. Als ik s met dr alleen ben zal ik wel wat proberen, kom ik verder dan laat ik het jullie weten. Maar het belangrijkste "probleem" is opgelost, ze ontwijkt me namelijk niet meer.
pi_89271840
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 11:07 schreef BruinBeertje het volgende:
ze is verlegen denk ik. Ik vind het trouwens wel als je ''zonder gevoelens'' met iemand praat en diegene kijkt je niet aan, héél onbeschoft
Als ze tegen me praat kijkt ze me sowieso wel aan hoor.
Ze heeft me zelfs 1 keer heel diep in de ogen gekeken, dat was dus op dat personeelsfeest maar toen was ik een beetje apathisch en heb ik er niks achter gezocht.
pi_89276465
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:02 schreef Westerling het volgende:

[..]

Als ze tegen me praat kijkt ze me sowieso wel aan hoor.
Ze heeft me zelfs 1 keer heel diep in de ogen gekeken, dat was dus op dat personeelsfeest maar toen was ik een beetje apathisch en heb ik er niks achter gezocht.
Haha, dat klingt al heel anders als de volgende quote:
quote:
Hmm, misschien kijkt ze me wel aan als ik tegen dr praat (zelfs daar ben ik niet zeker van). Maar t gaat erom dat als je twintig keer op een avond langsloopt, dan kan het geen toeval meer zijn als je elke keer straal langs me heen kijkt. Daar geloof ik niet in.
Zou vreemd zijn als jij haar ook niet zou aan kijken als jullie met elkaar zitten te kletsen _O-

Ze is gewoon verlegen. En als ze dat niet bij andere mensen is (en je bent ook geen creep :') ) dan vind ze je erg leuk ;)
I am free of all prejudices. I dislike everyone equally.
pi_89278051
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 22:12 schreef Aterlucis het volgende:

[..]

Haha, dat klingt al heel anders als de volgende quote:

[..]

Zou vreemd zijn als jij haar ook niet zou aan kijken als jullie met elkaar zitten te kletsen _O-

Ze is gewoon verlegen. En als ze dat niet bij andere mensen is (en je bent ook geen creep :') ) dan vind ze je erg leuk ;)
Oh pardon dan was ik er toen niet zeker van (omdat je daar normaal gesproken niet op let), maar nu wel ;) .

Misschien is ze inderdaad wel een beetje verlegen, met wat goede wil kan ik dr gedrag wel een beetje als stuntelig zien.
Ik ben er nu in ieder geval wel zeker van dat t echt een schatje is O+ .
pi_91407860
Een update dan maar:

Ik heb t toch goed gezien volgens mij :) .

Vorige week een feest gehad, en een heel gezellige avond vooral met haar gehad :) .
Misschien heb ik t alsnog verkloot hoor, ik blijf natuurlijk niet al te handig met dit soort dingen.

Maar in ieder geval snap ik t nu allemaal weer :D .
  zondag 6 maart 2011 @ 13:40:11 #67
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_93724393
Beetje late update maar toch:

Inmiddels spreken we geregeld af en zoenen af en toe :D .
pi_93724416
zooo hey, wel een beetje rustig aan doen hoor cowboy.
Doe eens lief!
  zondag 6 maart 2011 @ 14:42:53 #69
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_93726491
dat je consequent lelijk bent denk ik
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
  zondag 6 maart 2011 @ 14:43:24 #70
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_93726503
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:40 schreef Westerling het volgende:
Inmiddels spreken we geregeld af en zoenen af en toe :D .
Beter spreek je af en toe af en zoen je geregeld. En consequent he!
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
  zondag 6 maart 2011 @ 14:44:26 #71
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_93726526
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 00:37 schreef broodjeeimetui het volgende:
pi_93737196
Kan 2 dingen betekenen.

1. Ze ziet je niet staan.
2. Ze ziet je wel staan maar ze is verlegen en onzeker.
  maandag 4 april 2011 @ 22:05:49 #73
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_95047646
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:38 schreef Arriviste het volgende:
Kan 2 dingen betekenen.

1. Ze ziet je niet staan.
2. Ze ziet je wel staan maar ze is verlegen en onzeker.
Geen van beiden was t uiteindelijk. Ik denk dat ik gewoon duidelijk de eerste stap moest zetten.
  maandag 4 april 2011 @ 22:14:19 #74
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_95048218
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 22:05 schreef Westerling het volgende:

[..]

Geen van beiden was t uiteindelijk. Ik denk dat ik gewoon duidelijk de eerste stap moest zetten.
En wanneer mag je hem erin hangen?
  maandag 4 april 2011 @ 22:25:42 #75
269400 Djieluh
Flagged For Awesome
pi_95048997
Spreek haar aan en zeg: Hey, mijn ogen zijn hierboven en niet daarginds! :D
  maandag 4 april 2011 @ 22:37:35 #76
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_95049760
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 22:14 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

En wanneer mag je hem erin hangen?
Dat mag volgens mij al. Laatst bijna zover alleen t was bepaald niet de ideale gelegenheid.
Dus dat moet niet lang meer duren.
  maandag 4 april 2011 @ 22:48:23 #77
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_95050476
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 22:37 schreef Westerling het volgende:

[..]

Dat mag volgens mij al. Laatst bijna zover alleen t was bepaald niet de ideale gelegenheid.
Dus dat moet niet lang meer duren.
Als je al zover bent, dan nodig je haar toch gewoon lekker thuis uit? Of ga je daar langs?
  maandag 4 april 2011 @ 22:58:36 #78
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_95051115
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 22:48 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Als je al zover bent, dan nodig je haar toch gewoon lekker thuis uit? Of ga je daar langs?
Dat is dus ook precies wat er moet gebeuren alleen heeft zij doordeweeks geen tijd (is 2 uur reizen) en ben ik in t weekend bij mn ouders. Zij woont in het dorp waar me ouders wonen dus daar zie ik haar telkens. Maar in t ouderlijk huis is dus niet de ideale plek ;) .

Maar maak je niet druk, t is een kwestie van tijd. Komt goed.
  maandag 4 april 2011 @ 22:59:47 #79
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_95051171
Autisme
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  maandag 4 april 2011 @ 23:08:15 #80
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_95051712
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 22:58 schreef Westerling het volgende:

[..]

Dat is dus ook precies wat er moet gebeuren alleen heeft zij doordeweeks geen tijd (is 2 uur reizen) en ben ik in t weekend bij mn ouders. Zij woont in het dorp waar me ouders wonen dus daar zie ik haar telkens. Maar in t ouderlijk huis is dus niet de ideale plek ;) .

Maar maak je niet druk, t is een kwestie van tijd. Komt goed.
Ik maak me alles behalve druk. En je ouderlijk huis is niet ideaal. Zijn ze zo preuts?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')