Als ze stiekem doet, doet ze t goed stiekemquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
kijkt ze ook niet stiekem even? dan inderdaad maar next
Nja, das een goeie. Ze is in ieder geval niet verlegen ofzo. Daar heb ik nog nooit iets van gemerkt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:34 schreef Adfundum het volgende:
Doet ze dit alleen bij jou of ook bij anderen?
Nja ze is van zichzelf niet onzeker. Dat gaat er bij mij gewoon niet in. Misschien dan in dit geval omdat ik (de schijn heb gewekt dat ik) haar afgewezen heb.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:37 schreef broodjeeimetui het volgende:
ze meurt ongelooflijk uit d'r bek dus wend ze zich af. Of ze is gewoon heel onzeker.
Hmm, misschien kijkt ze me wel aan als ik tegen dr praat (zelfs daar ben ik niet zeker van). Maar t gaat erom dat als je twintig keer op een avond langsloopt, dan kan het geen toeval meer zijn als je elke keer straal langs me heen kijkt. Daar geloof ik niet in.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:49 schreef waht het volgende:
"Kijk me aan als ik tegen je praat, jongedame"
Ook aan gedacht. Na t feest nagevraagd, en scheen absoluut niets van te merken te zijn geweest. Waarschijnlijk zelfs nuchter.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:55 schreef LostFormat het volgende:
Personeelsfeest dus dronken. Nuchter val je tegen.
Niet heel veel nee, ik zal dit zelf uit moeten zoeken denk ikquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:24 schreef 08gnoT. het volgende:
Ze zou gewoon verlegen kunnen zijn ja. Of geen behoefte om op dat moment met je te praten, ofwel omdat ze je leuk vindt en bang is om iets verkeerds te zeggen, ofwel omdat ze je niet ziet zitten.
Oke, daar schiet je ook niks meer op
Nja, op mijn werk zie je mekaar continu. Dan ga je geen rug groeten ofzo. Dan zeg je gewoon gedag op t moment dat de blikken elkaar kruisen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 08:10 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb nu precies zo'n probleem!
Er was een meisje op school die regelmatig met mij kwam praten en ze wilde graag iets meer contact. Vanwege haar afkomst heb ik niet meteen een move proberen te maken.
Maar nu praat ze de hele tijd met me op MSN terwijl ik weinig terug zeg (ben geen fan van MSN). Vroeger groette ze me heel spontaan nu kijkt ze mij niet eens in de ogen.
Maar ik heb haar gewoon gevraagd om volgende week een keer een drankje te gaan halen en ze zei ja. Maar ik zag haar gisteren op school en ze keek weer niet mijn richting.
Maar in ieder geval zou je gewoon duidelijk moeten groeten. Waarom ben jij aan het afwachten wat zij gaat doen? Volgende keer dat je dat meisje ziet, loop gewoon naar haar toe, groet haar vriendelijk en loop verder door. Kijken hoe ze reageert.
Dat lijkt me wat overdreven, maar de reden dat ik hier zo mee zit is dat je gewoon aan jezelf gaat twijfelen als iemand zo maf doet.quote:
Daarom moet je haar juist gewoon groeten. Kijken hoe ze reageerd en dan weet je ook meteen wat meer. En het is niet abnormaal om iemand te groeten waar je vaker mee hebt gesproken. Waarom heb je het idee dat haar groeten terwijl ze haar rug omgedraaid heeft abnormaal is?quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:31 schreef Westerling het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat overdreven, maar de reden dat ik hier zo mee zit is dat je gewoon aan jezelf gaat twijfelen als iemand zo maf doet.
Uiteraard is het niet vreemd om zo iemand te begroeten. Sterker nog ik begroet ook mensen die ik nooit spreek maar wel vaak zie.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:49 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Daarom moet je haar juist gewoon groeten. Kijken hoe ze reageerd en dan weet je ook meteen wat meer. En het is niet abnormaal om iemand te groeten waar je vaker mee hebt gesproken. Waarom heb je het idee dat haar groeten terwijl ze haar rug omgedraaid heeft abnormaal is?
Kom op, je collega niet aankijken of groeten. Das nie normaal.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
Wat TS ziet als ontwijkend gedrag kan ook gewoon complete desinteresse zijn. Maarja, TS is geinteresseerd DUS is het ontwijkend gedrag
Ligt helemaal aan de grote van het bedrijf, jullie werkzaamheden etc etc.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:20 schreef Westerling het volgende:
[..]
Kom op, je collega niet aankijken of groeten. Das nie normaal.
Mee eens.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan de grote van het bedrijf, jullie werkzaamheden etc etc.
Ik beweer niet standvastig dat ze je niet zitten maar ik heb wel het idee dat jij dat als onmogelijk beschouwt.
Dat eerste is echt onmogelijk, ik heb echt niets in die richting gedaan omdat simpelweg niet het flauwste idee had dat zij mij leuk vond/had kunnen vinden.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Misschien vond ze je juist opdringerig op het feest?
Of ze vindt je heel leuk en maakt nu geen contact meer omdat ze niet de schijn wil wekken naar andere mannen te kijken omdat ze een relatie heeft.
Of je bent het slachtoffer van roddel..
Of...
Nou ja, zij kan alleen het antwoord geven
Graag! Ben altijd wel benieuwd naar de afloop als iemand om advies heeft gevraagdquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:10 schreef Westerling het volgende:
[..]
Dat eerste is echt onmogelijk, ik heb echt niets in die richting gedaan omdat simpelweg niet het flauwste idee had dat zij mij leuk vond/had kunnen vinden.
Ze heeft geen relatie.
Soort van roddel zou kunnen. Dat ze rondvraag gedaan heeft en dat ik niet zon koel persoon bleek te zijn.
Ik ga dr achter komen hoe dan ook, kan t niet subtiel dan maar botweg vragen.
Mochten het jullie wat kunnen schelen dan schrijf ik hier de uitkomst van mijn bevindingen.
Ik ben precies zoals meisje van TS.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:30 schreef Westerling het volgende:
Oke, dit topic komt voornamelijk voort uit frustratie maar misschien heb ik er nog wat aan.
Wat betekent het in godesnaam als een meisje je gewoon CONSEQUENT niet aan durft te kijken?
En nee, ik ben geen creep ofzo.
Ik zal t verhaal heel kort uit de doeken doen. T komt erop neer dat ik op een personeelsfeest echt heel leuk heb staan praten met een meisje. Achteraf bezien schijnt t redelijk duidelijk te zijn dat ze me zag zitten, alleen ben ik een dwaas die zoiets pas achteraf doorheeft. Nu is t wel een hele leuke meid, en probeer ik nu dus alsnog een beetje aan te pappen.
Alleen werkt dat dus niet echt. Ik kan dr nog niet eens normaal gedag zeggen omdat ze me simpelweg niet aan kijkt (ik ga niet tegen een rug praten), nu kan dat 1 of 2 keer toevallig gebeuren maar als ze me standaard niet aankijkt lijkt t toch op ontwijken. Zodra ik dr aanspreek (triviaal, niet geforceerd en zoals je iedereen aan kunt spreken) doet ze heel lief en normaal. Nu vraag ik jullie, wat in hemelsnaam betekent dit?
Ik bedoel, stel dat ik er helemaal naast zit en ze me helemaal niet ziet zitten dan is er nog steeds gen reden tot ontwijken aangezien ik niks geprobeerd of geforceerd heb ofzo.
Stel dat ik t goed gezien heb en ze me wel leuk vindt, dan ga je toch niet zo doen? Of voelt ze zich afgewezen en zou ze daarom zo doen?
Ik snap dr HE-LE-MAAL niets van.
Op TS?quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:19 schreef Saphia het volgende:
Ze is smoorverliefd op je, en ontwijkt je ogen/gezicht zodat ze zichzelf niet verraad.
Hmm, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit meisje zo verlegen is. Zo komt ze echt totaal niet over. Als ze het wel is, moet ik mn beeld van mn mensenkennis toch dringend bijstellen...quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:32 schreef diginoob2 het volgende:
[..]
Ik ben precies zoals meisje van TS.Ik voel me gewoon heel ongemakkelijk als een jongen iets van me wil of met me gaat zitten flirten en durf m dan niet aan te kijken omdat ik bang ben dat hij dat doorheeft of dat ik een of andere vertrokken bek trek. Hoe verliefder ik ben, hoe onzekerder in zo´n situatie want kwetsbaarder. Dan is het maar makkelijk helemaal niet te kijken. Wat als sneeuw voor de zon verdwijnt als de jongen in kwestie me aanspreekt want dan is er een vorm van contact waar ik blijkbaar wel goed mee om kan gaan.
Nou ja, ik ken dat meisje natuurlijk niet, maar bij mij denken ook veel mensen dat ik zelfverzekerd ben als ik praat met iemand ben ik dus wel veel meer op mijn gemak. Ik zou haar gewoon vragen of ze met je af wil spreken en er dan als het goed loopt naar vragen.quote:Op zondag 14 november 2010 13:38 schreef Westerling het volgende:
[..]
Hmm, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit meisje zo verlegen is. Zo komt ze echt totaal niet over. Als ze het wel is, moet ik mn beeld van mn mensenkennis toch dringend bijstellen...
Maargoed, ik zal er rekening mee houden dat dit ook de oorzaak kan zijn.
Ditquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:19 schreef Saphia het volgende:
Ze is smoorverliefd op je, en ontwijkt je ogen/gezicht zodat ze zichzelf niet verraad.
Achteraf bezien leek het me behoorlijk duidelijk, helemaal zeker ben ik echter niet.quote:Op zondag 14 november 2010 16:53 schreef CherryBoomBoom het volgende:
Ze denkt dat je haar niet moet hebben door hoe je reageerde op het feestje en nu negeert ze je gewoon. Als jij nu geen move maakt doet zij het zeker niet meer. Want zij redeneert "Ik heb hem al duidelijk gemaakt dat ik hem leuk vind, dus nu is het aan hem!"
Dit geldt natuurlijk alleen als ze op dat feestje héél duidelijk heeft laten merken dat ze je leuk vond en jij daar echt helemaal niet op gereageerd hebt.
Dat was ook mijn eerste gedachte, of er een steekje los zat.quote:Op zondag 14 november 2010 17:41 schreef Radioheart het volgende:
Ze kijkt scheel?:P
maar even serieus. Ik denk dat ze óf geen interesse heeft, óf sdat er een steekje los zit bij haar. Wil je een vriendin die je niet eens durft aan te kijken? Straks mag je haar ook niet zoenen of seks met haar hebben...
Ik hoop er een beetje op, ik laat het weten zodra ik vordering maakquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:49 schreef Id_do_her het volgende:
Als meisjes met je praten en je niet aankijken kan het zijn omdat dat ze verlegen zijn en je gewoon echt heel leuk vinden.
Ik zie het een beetje als een signaal.
Verlegen meisjes.
Je topic staat in MyAT dus ik lees het vanzelf.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:13 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ik hoop er een beetje op, ik laat het weten zodra ik vordering maak.
Ha! Ik voel me aangesproken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:43 schreef martinus- het volgende:
TS, het antwoord op je vraag kan alleen maar positief zijn. Je verhaal klinkt echt helemaal als iemand die smoorverliefd op je is maar op de een of andere manier bang is om dat te uiten, of niet goed weet hoe dat moet.
Daarom zou ik haar zo snel mogelijk afserveren. Als iemand in deze fase al het gedrag van een een 12-jarige vertoont kun je er donder op zeggen dat ze in bed ook waardeloos is (tenzij het je aantrekkelijk lijkt een lijk te duwen natuurlijk). Er nog van afgezien dat je er waarschijnlijk de komende 3 maanden niet op ligt omdat ze 'alles rustig aan wil ondergaan'
Studeerde ik ook maar psychologie zeg, dan kon ik ook gedrag duidden met een olijke theorie!quote:Op woensdag 17 november 2010 09:00 schreef diginoob2 het volgende:
[..]
Ha! Ik voel me aangesproken.
Ik zal even iets uitleggen voor de leken hier onder ons:
Wat jij hier doet noemt de psychologie het halo-effect. Aan de ene eigenschap een andere verbinden. http://nl.wikipedia.org/wiki/Halo-effect
En helaas hoeft het niet te kloppen. Verlegenheid generaliseert zich niet naar elke situatie. Zoals ik al eerder heb gepost in dit topic ben ik enorm verlegen zolang er alleen maar gekeken wordt, maar is dat weg zodra ik aangesproken wordt. En als ik iemand dan lief en leuk genoeg vind en me op mijn gemak voel, ga ik in de seks ook los. Maar goed, vermoedelijk lees je dit in de vorm van een confirmation bias, haha: http://en.wikipedia.org/wiki/Confirmation_bias
Negeren wat tegen je eigen vooronderstellingen ingaat.
Ik zei toch, confirmation bias.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:40 schreef martinus- het volgende:
[..]
Studeerde ik ook maar psychologie zeg, dan kon ik ook gedrag duidden met een olijke theorie!
Tuurlijk veronderstel jij dat ik een vooringenomen standpunt heb, wat ook zeker waar is omdat ik er bakken aan ervaring van heb. Die ervaring brengt het Halo-effect teweeg (wat vrijwel niks meer is dan een pavlov-reactie), en ook die blijkt uit mijn ervaring geheel terecht.
Ik zie het echter juist niet als een reactie, of effect, maar meer als een compleet gedragspatroon waarin de door mij gekenschetste patronen zijn geïntegreerd.
Dat jij volgens jezelf hierin de uitzondering op de regel bent, is natuurlijk uiterst merkwaardig en daarnaast sterk subjectief. Ik denk dat als je echt zo verlegen bent de seksuele prestaties ook vies tegen zullen vallen, al zul je dat ongetwijfeld ontkennen.
prosopagnosiaquote:Op woensdag 17 november 2010 12:48 schreef fullmetal het volgende:
Ergens gelezen dat sommige mensen een "stoornis" hebben: ze kunnen geen gezichten herkennen. Andere mensen worden herkent op Namen en kleeding, en moet dagelijks herhaald worden.
Ditquote:Op woensdag 24 november 2010 10:36 schreef HappyGirl91 het volgende:
Nee, ze is verlegen. Ik heb dat ook als ik nerveus ben. Ik denk dat ze je leuk vindt.
Jij hebt toch een importbruidquote:Op donderdag 25 november 2010 11:27 schreef Prenzlauer het volgende:
Mijn vriendinnetje heb ik ook bijna laten schieten omdat ze weinig zei op dates en totaal geen affectie toonde. Wat bleek, ze werd zo verlegen van me dat ze met knikkende knietjes naar dates toe ging (wat wel klopte want ze wist met elk afspraakje wel iets van drankjes over zichzelf heen te gooien)
Als ze tegen me praat kijkt ze me sowieso wel aan hoor.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:07 schreef BruinBeertje het volgende:
ze is verlegen denk ik. Ik vind het trouwens wel als je ''zonder gevoelens'' met iemand praat en diegene kijkt je niet aan, héél onbeschoft
Haha, dat klingt al heel anders als de volgende quote:quote:Op zondag 28 november 2010 21:02 schreef Westerling het volgende:
[..]
Als ze tegen me praat kijkt ze me sowieso wel aan hoor.
Ze heeft me zelfs 1 keer heel diep in de ogen gekeken, dat was dus op dat personeelsfeest maar toen was ik een beetje apathisch en heb ik er niks achter gezocht.
Zou vreemd zijn als jij haar ook niet zou aan kijken als jullie met elkaar zitten te kletsenquote:Hmm, misschien kijkt ze me wel aan als ik tegen dr praat (zelfs daar ben ik niet zeker van). Maar t gaat erom dat als je twintig keer op een avond langsloopt, dan kan het geen toeval meer zijn als je elke keer straal langs me heen kijkt. Daar geloof ik niet in.
Oh pardon dan was ik er toen niet zeker van (omdat je daar normaal gesproken niet op let), maar nu welquote:Op zondag 28 november 2010 22:12 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Haha, dat klingt al heel anders als de volgende quote:
[..]
Zou vreemd zijn als jij haar ook niet zou aan kijken als jullie met elkaar zitten te kletsen![]()
Ze is gewoon verlegen. En als ze dat niet bij andere mensen is (en je bent ook geen creep) dan vind ze je erg leuk
Beter spreek je af en toe af en zoen je geregeld. En consequent he!quote:Op zondag 6 maart 2011 13:40 schreef Westerling het volgende:
Inmiddels spreken we geregeld af en zoenen af en toe.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:37 schreef broodjeeimetui het volgende:
ze meurt ongelooflijk uit d'r bek dus wend ze zich af. Of ze is gewoon heel onzeker.
Geen van beiden was t uiteindelijk. Ik denk dat ik gewoon duidelijk de eerste stap moest zetten.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:38 schreef Arriviste het volgende:
Kan 2 dingen betekenen.
1. Ze ziet je niet staan.
2. Ze ziet je wel staan maar ze is verlegen en onzeker.
En wanneer mag je hem erin hangen?quote:Op maandag 4 april 2011 22:05 schreef Westerling het volgende:
[..]
Geen van beiden was t uiteindelijk. Ik denk dat ik gewoon duidelijk de eerste stap moest zetten.
Dat mag volgens mij al. Laatst bijna zover alleen t was bepaald niet de ideale gelegenheid.quote:Op maandag 4 april 2011 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wanneer mag je hem erin hangen?
Als je al zover bent, dan nodig je haar toch gewoon lekker thuis uit? Of ga je daar langs?quote:Op maandag 4 april 2011 22:37 schreef Westerling het volgende:
[..]
Dat mag volgens mij al. Laatst bijna zover alleen t was bepaald niet de ideale gelegenheid.
Dus dat moet niet lang meer duren.
Dat is dus ook precies wat er moet gebeuren alleen heeft zij doordeweeks geen tijd (is 2 uur reizen) en ben ik in t weekend bij mn ouders. Zij woont in het dorp waar me ouders wonen dus daar zie ik haar telkens. Maar in t ouderlijk huis is dus niet de ideale plekquote:Op maandag 4 april 2011 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je al zover bent, dan nodig je haar toch gewoon lekker thuis uit? Of ga je daar langs?
Ik maak me alles behalve druk. En je ouderlijk huis is niet ideaal. Zijn ze zo preuts?quote:Op maandag 4 april 2011 22:58 schreef Westerling het volgende:
[..]
Dat is dus ook precies wat er moet gebeuren alleen heeft zij doordeweeks geen tijd (is 2 uur reizen) en ben ik in t weekend bij mn ouders. Zij woont in het dorp waar me ouders wonen dus daar zie ik haar telkens. Maar in t ouderlijk huis is dus niet de ideale plek.
Maar maak je niet druk, t is een kwestie van tijd. Komt goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |