abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88389492
Oke, dit topic komt voornamelijk voort uit frustratie maar misschien heb ik er nog wat aan.

Wat betekent het in godesnaam als een meisje je gewoon CONSEQUENT niet aan durft te kijken?

En nee, ik ben geen creep ofzo.
Ik zal t verhaal heel kort uit de doeken doen. T komt erop neer dat ik op een personeelsfeest echt heel leuk heb staan praten met een meisje. Achteraf bezien schijnt t redelijk duidelijk te zijn dat ze me zag zitten, alleen ben ik een dwaas die zoiets pas achteraf doorheeft. Nu is t wel een hele leuke meid, en probeer ik nu dus alsnog een beetje aan te pappen.
Alleen werkt dat dus niet echt. Ik kan dr nog niet eens normaal gedag zeggen omdat ze me simpelweg niet aan kijkt (ik ga niet tegen een rug praten), nu kan dat 1 of 2 keer toevallig gebeuren maar als ze me standaard niet aankijkt lijkt t toch op ontwijken. Zodra ik dr aanspreek (triviaal, niet geforceerd en zoals je iedereen aan kunt spreken) doet ze heel lief en normaal. Nu vraag ik jullie, wat in hemelsnaam betekent dit?

Ik bedoel, stel dat ik er helemaal naast zit en ze me helemaal niet ziet zitten dan is er nog steeds gen reden tot ontwijken aangezien ik niks geprobeerd of geforceerd heb ofzo.
Stel dat ik t goed gezien heb en ze me wel leuk vindt, dan ga je toch niet zo doen? Of voelt ze zich afgewezen en zou ze daarom zo doen?

Ik snap dr HE-LE-MAAL niets van.
pi_88389529
Next!
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_88389559
kijkt ze ook niet stiekem even? dan inderdaad maar next :+
Nieuw is niet altijd beter.
  zaterdag 6 november 2010 @ 00:32:35 #4
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_88389587
Misschien is ze verlegen?
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_88389645
Doet ze dit alleen bij jou of ook bij anderen?
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_88389647
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 00:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
kijkt ze ook niet stiekem even? dan inderdaad maar next :+
Als ze stiekem doet, doet ze t goed stiekem :P .

Nee, maar ik merk er weinig van. Hoewel je natuurlijk wel ongeveer op de uitkijk moet staan om te zien wanneer je weg moet kijken.

Maargoed, als die mij niet ziet zitten ben ik zegmaar een doodnormaal persoon voor haar. Waarom zou je die ontwijken? Dan mankeer je toch wat? :P
pi_88389705
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 00:34 schreef Adfundum het volgende:
Doet ze dit alleen bij jou of ook bij anderen?
Nja, das een goeie. Ze is in ieder geval niet verlegen ofzo. Daar heb ik nog nooit iets van gemerkt.
Misschien moet ik es wat rondvragen.
pi_88389780
ze meurt ongelooflijk uit d'r bek dus wend ze zich af. Of ze is gewoon heel onzeker.
''Altijd trek in een pilsje''
pi_88390034
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 00:37 schreef broodjeeimetui het volgende:
ze meurt ongelooflijk uit d'r bek dus wend ze zich af. Of ze is gewoon heel onzeker.
Nja ze is van zichzelf niet onzeker. Dat gaat er bij mij gewoon niet in. Misschien dan in dit geval omdat ik (de schijn heb gewekt dat ik) haar afgewezen heb.

Dit gaat allang niet meer om of t wat zou kunnen worden of niet. Ik kan t gewoon niet uitstaan dat zon leuke meid zich zo schijnbaar achterlijk gedraagt. Of is dit weer een of ander vrouwendingetje ofzo.
pi_88390257
"Kijk me aan als ik tegen je praat, jongedame"
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_88390419
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 november 2010 00:49 schreef waht het volgende:
"Kijk me aan als ik tegen je praat, jongedame"
Hmm, misschien kijkt ze me wel aan als ik tegen dr praat (zelfs daar ben ik niet zeker van). Maar t gaat erom dat als je twintig keer op een avond langsloopt, dan kan het geen toeval meer zijn als je elke keer straal langs me heen kijkt. Daar geloof ik niet in.
pi_88390451
Personeelsfeest dus dronken. Nuchter val je tegen.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_88390510
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 november 2010 00:55 schreef LostFormat het volgende:
Personeelsfeest dus dronken. Nuchter val je tegen.
Ook aan gedacht. Na t feest nagevraagd, en scheen absoluut niets van te merken te zijn geweest. Waarschijnlijk zelfs nuchter.
pi_88391904
Dit kan wijzen op een paranoide waan.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zaterdag 6 november 2010 @ 02:24:19 #15
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88392173
Ze zou gewoon verlegen kunnen zijn ja. Of geen behoefte om op dat moment met je te praten, ofwel omdat ze je leuk vindt en bang is om iets verkeerds te zeggen, ofwel omdat ze je niet ziet zitten.

Oke, daar schiet je ook niks meer op :')
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  zaterdag 6 november 2010 @ 05:26:23 #16
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zaterdag 6 november 2010 @ 08:07:08 #17
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_88393510
Ze is verlegen. Zie het als een uitdaging het lieve poppetje te onteren.
Intelligent, but fucked up.
  zaterdag 6 november 2010 @ 08:10:50 #18
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88393525
Ik heb nu precies zo'n probleem!

Er was een meisje op school die regelmatig met mij kwam praten en ze wilde graag iets meer contact. Vanwege haar afkomst heb ik niet meteen een move proberen te maken.

Maar nu praat ze de hele tijd met me op MSN terwijl ik weinig terug zeg (ben geen fan van MSN). Vroeger groette ze me heel spontaan nu kijkt ze mij niet eens in de ogen.

Maar ik heb haar gewoon gevraagd om volgende week een keer een drankje te gaan halen en ze zei ja. Maar ik zag haar gisteren op school en ze keek weer niet mijn richting.

Maar in ieder geval zou je gewoon duidelijk moeten groeten. Waarom ben jij aan het afwachten wat zij gaat doen? Volgende keer dat je dat meisje ziet, loop gewoon naar haar toe, groet haar vriendelijk en loop verder door. Kijken hoe ze reageert.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_88394425
Denk dat je vrij weinig antwoord hier zult vinden. Schaamte of verlegenheid. Ik zou het even ruimte geven om niets te forceren en als het naar jou zin iets te lang duurt, bespreekbaar maken.
pi_88397212
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 02:24 schreef 08gnoT. het volgende:
Ze zou gewoon verlegen kunnen zijn ja. Of geen behoefte om op dat moment met je te praten, ofwel omdat ze je leuk vindt en bang is om iets verkeerds te zeggen, ofwel omdat ze je niet ziet zitten.

Oke, daar schiet je ook niks meer op :')
Niet heel veel nee, ik zal dit zelf uit moeten zoeken denk ik :P .

Maar de tweede optie lijkt me zo onlogisch.
Ik bedoel, als ik iemand niet zie zitten die mij schijnbaar ook niet ziet zitten ga ik die niet ontwijken. Dan is t gewoon een normaal persoon zoals alle anderen. Of t moet een enorme kuttekop zijn, die zou ik misschien ontwijken. Maar dan ga ik ook niet gezellig met dr staan kletsen op een personeelsfeest.

Nja goed, ik vermoed dat mijn gedrag niet als vergelijkingsmateriaal toepasbaar is op vrouwen ofzo.
  zaterdag 6 november 2010 @ 12:26:39 #21
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_88397276
quote:
Ze is verlegen. Zie het als een uitdaging het lieve poppetje te onteren
pi_88397328
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 08:10 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb nu precies zo'n probleem!

Er was een meisje op school die regelmatig met mij kwam praten en ze wilde graag iets meer contact. Vanwege haar afkomst heb ik niet meteen een move proberen te maken.

Maar nu praat ze de hele tijd met me op MSN terwijl ik weinig terug zeg (ben geen fan van MSN). Vroeger groette ze me heel spontaan nu kijkt ze mij niet eens in de ogen.

Maar ik heb haar gewoon gevraagd om volgende week een keer een drankje te gaan halen en ze zei ja. Maar ik zag haar gisteren op school en ze keek weer niet mijn richting.

Maar in ieder geval zou je gewoon duidelijk moeten groeten. Waarom ben jij aan het afwachten wat zij gaat doen? Volgende keer dat je dat meisje ziet, loop gewoon naar haar toe, groet haar vriendelijk en loop verder door. Kijken hoe ze reageert.
Nja, op mijn werk zie je mekaar continu. Dan ga je geen rug groeten ofzo. Dan zeg je gewoon gedag op t moment dat de blikken elkaar kruisen.

Op haar af lopen en gedag zeggen terwijl ze bewust ergens anders naar kijkt leidt alleen maar tot een rare situatie. Maar ik zal t es proberen, misschien dat ze dan doorheeft dat ze maf doet ;) .
pi_88397404
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 november 2010 02:02 schreef Seam het volgende:
Dit kan wijzen op een paranoide waan.
Dat lijkt me wat overdreven, maar de reden dat ik hier zo mee zit is dat je gewoon aan jezelf gaat twijfelen als iemand zo maf doet.
  zaterdag 6 november 2010 @ 12:48:47 #24
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_88397825
Komt ze misschien uit een andere cultuur? In sommige culturen is het namelijk onbeleefd om elkaar aan te kijken :D
My mama didn't raise no fool
  zaterdag 6 november 2010 @ 12:49:37 #25
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88397849
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 12:31 schreef Westerling het volgende:

[..]

Dat lijkt me wat overdreven, maar de reden dat ik hier zo mee zit is dat je gewoon aan jezelf gaat twijfelen als iemand zo maf doet.
Daarom moet je haar juist gewoon groeten. Kijken hoe ze reageerd en dan weet je ook meteen wat meer. En het is niet abnormaal om iemand te groeten waar je vaker mee hebt gesproken. Waarom heb je het idee dat haar groeten terwijl ze haar rug omgedraaid heeft abnormaal is? :?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')