Als ze stiekem doet, doet ze t goed stiekemquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
kijkt ze ook niet stiekem even? dan inderdaad maar next
Nja, das een goeie. Ze is in ieder geval niet verlegen ofzo. Daar heb ik nog nooit iets van gemerkt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:34 schreef Adfundum het volgende:
Doet ze dit alleen bij jou of ook bij anderen?
Nja ze is van zichzelf niet onzeker. Dat gaat er bij mij gewoon niet in. Misschien dan in dit geval omdat ik (de schijn heb gewekt dat ik) haar afgewezen heb.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:37 schreef broodjeeimetui het volgende:
ze meurt ongelooflijk uit d'r bek dus wend ze zich af. Of ze is gewoon heel onzeker.
Hmm, misschien kijkt ze me wel aan als ik tegen dr praat (zelfs daar ben ik niet zeker van). Maar t gaat erom dat als je twintig keer op een avond langsloopt, dan kan het geen toeval meer zijn als je elke keer straal langs me heen kijkt. Daar geloof ik niet in.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:49 schreef waht het volgende:
"Kijk me aan als ik tegen je praat, jongedame"
Ook aan gedacht. Na t feest nagevraagd, en scheen absoluut niets van te merken te zijn geweest. Waarschijnlijk zelfs nuchter.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:55 schreef LostFormat het volgende:
Personeelsfeest dus dronken. Nuchter val je tegen.
Niet heel veel nee, ik zal dit zelf uit moeten zoeken denk ikquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:24 schreef 08gnoT. het volgende:
Ze zou gewoon verlegen kunnen zijn ja. Of geen behoefte om op dat moment met je te praten, ofwel omdat ze je leuk vindt en bang is om iets verkeerds te zeggen, ofwel omdat ze je niet ziet zitten.
Oke, daar schiet je ook niks meer op
Nja, op mijn werk zie je mekaar continu. Dan ga je geen rug groeten ofzo. Dan zeg je gewoon gedag op t moment dat de blikken elkaar kruisen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 08:10 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb nu precies zo'n probleem!
Er was een meisje op school die regelmatig met mij kwam praten en ze wilde graag iets meer contact. Vanwege haar afkomst heb ik niet meteen een move proberen te maken.
Maar nu praat ze de hele tijd met me op MSN terwijl ik weinig terug zeg (ben geen fan van MSN). Vroeger groette ze me heel spontaan nu kijkt ze mij niet eens in de ogen.
Maar ik heb haar gewoon gevraagd om volgende week een keer een drankje te gaan halen en ze zei ja. Maar ik zag haar gisteren op school en ze keek weer niet mijn richting.
Maar in ieder geval zou je gewoon duidelijk moeten groeten. Waarom ben jij aan het afwachten wat zij gaat doen? Volgende keer dat je dat meisje ziet, loop gewoon naar haar toe, groet haar vriendelijk en loop verder door. Kijken hoe ze reageert.
Dat lijkt me wat overdreven, maar de reden dat ik hier zo mee zit is dat je gewoon aan jezelf gaat twijfelen als iemand zo maf doet.quote:
Daarom moet je haar juist gewoon groeten. Kijken hoe ze reageerd en dan weet je ook meteen wat meer. En het is niet abnormaal om iemand te groeten waar je vaker mee hebt gesproken. Waarom heb je het idee dat haar groeten terwijl ze haar rug omgedraaid heeft abnormaal is?quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:31 schreef Westerling het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat overdreven, maar de reden dat ik hier zo mee zit is dat je gewoon aan jezelf gaat twijfelen als iemand zo maf doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |