Je moet toch wel, of je wil of niet. Kun je beter nu om.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:31 schreef mike_hunt het volgende:
Xie steeds erboven staan. 'Deze layout verdwijnt binnenkort. De nieuwe layout is reeds beschikbaar en kan op de optiespagina worden geselecteerd door voor 'New Decade' te kiezen.
In het Feedback forum lopen meerdere relevante topics over de nieuwe layout.'
Is het wat? Voor nu geloof ik het wel..
ik blijf de oude zo lang mogelijk houdenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je moet toch wel, of je wil of niet. Kun je beter nu om.
ja maar voor die keren dat ik inlog denk ik, ach komt later wel...quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je moet toch wel, of je wil of niet. Kun je beter nu om.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik blijf de oude zo lang mogelijk houden
Gewoon nu doen. Nu. NU!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar voor die keren dat ik inlog denk ik, ach komt later wel...
Ja klopt... daarom ook zo snel mogelijk klaar zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar, dan kan je toch niet bepalen of ie leuk is of niet? Kijk, als je ze allemaal hebt gezien.....![]()
[..]
o fuck ja, januari... klopt heb je eerder aangegeven.![]()
maar ja elke maand langer kost toch geld?
OMGquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:18 schreef YouKnowItsMe het volgende:
[..]
Ik ben 20 en iets te oud ervoor vind ik, en me zoontje van 4 is te jong
Zelfs toen ze rond de 15 was speelde ze liever andere spelletjes.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:06 schreef Ang3l het volgende:
Iemand die de Playstation Move wil verkopen en dan deze reden post:
[..]
OMG
aren't we all...quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zelfs toen ze rond de 15 was speelde ze liever andere spelletjes.
amenquote:
Om de één of andere vage reden moest ik denken aan een kunstwerk van Wim T Schippers, wat dan weer "Het Is Me Wat" heet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |