abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88385508
pffff heel lang verhaal maar k begin bij het begin
laatste menstruatie was op 28 september , ( heel erg kort en mild)
dinsdag zwangerschaps test gedaan,, negatief een klein poosje later denk ik een schuwtje te zien wat positief zou kunnen zijn

3 uurtjes later toch die streep wat ik dacht een schaduw te zijn (testje van de kruidvat , positief is dan een plus tekentje)
NOD= 27 oktober
heel erg onzeker dus vrijdag 05-11-2010 ff testje van clear blue
nog geen duidelijkheid , eerst niet zwanger , pak hem op ineens zwanger 1-2 weken en daarna 3+
aaaaaaaaaaa dus wordt ik helemaal gek.

maar mijn volgende dilemma zwanger of niet . ik voel me wel zwanger en heb ongeveer ergens in september / augustes onveilig gevreeen met mijn man
kan me ook herinneren dat er een periode is geweest dat ik misselijk was, bekaf was kon de dag niet door zonder een durje te doen , verstopping en behoorlijk humeurig( volgens mijn man)

nu ook vandaag na het bellen met de huisarts , doorverwezen naar de verloskundige praktijk , kan ik dinsdag komen voor een echo, verlies ik bloed ,,,,,,, geen gewone menstuatie , alleen met afvegen en een klein beetje vloeiend in het maandverbandje ( helderrood) en verneem kleine beetje wat gerommel in me buik vind het moeilijk te onderscheiden van menstuatie kramp of eventuele banden pijn

maar mijn grote vraag ZIT HET TUSSEN ME OREN
ik verneem nu weinig van de lasten die ik heb gehad zoals moeheid , wel klein beetje maar niet zo extreem , maar heb stieken wel het idee dat ik zwanger ben en misschien al vanaf augustus/ september
heeft iemand hier ook ervaringen mee of ben ik uniek in dit geval and im just loosing my mind
  vrijdag 5 november 2010 @ 23:07:00 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_88385596
Dat kunnen anderen natuurlijk moeilijk beoordelen vanachter hun computer he..
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 5 november 2010 @ 23:07:34 #3
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88385628
zo'n test is alleen betrouwbaar af te lezen na ca. vijf minuten. na drie uur is hij niet meer betrouwbaar (staat ook in de bijsluiters). Je kan de echo afwachten, en ja, je kunt die symptomen hebben omdat je het heel graag wil..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 5 november 2010 @ 23:09:53 #4
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_88385739
Sinds wanneer krijg je plusjes bij een Kruidvat test?
Die zijn er alleen met streepjes (1 = negatief/2 = postitief)

Maar ga even langs de huisarts ofzo.
pi_88385878
ja dat kan dat ik het toch misschien onbewust grager wil dat ik het dacht ,.

en de testjes bij de kruidvat ik heb die de hele goedkope genomen die van 2 voor 5 euro ofzo
dit was gewoon een enkele test en daarbij komt dan een plusje te staan

maar niemand heeft dit ook zo ongeveer mee gemaakt,,, sta namenlijk echt voor een raadsel
  vrijdag 5 november 2010 @ 23:15:50 #6
298315 SacreCoeur
pi_88385994
Grager? :P

En ik snap je zin niet zo goed, had je nou 2 voor 5 euro of een andere test?
  vrijdag 5 november 2010 @ 23:16:38 #7
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_88386036
Als er in september een bevruchting zou zijn geweest, moet je HCG ondertussen sky-high zijn en een zwangerschapstest dikke, vette plussen laten zien.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_88386074
nee die 2 voor 5 euro had ik niet gekocht , dat is ook met een pipetje

deze van 7 euro ofzo kun je gewoon in de plasstraal houden, vond ik wel wat prettiger dan je urine opvangen
  vrijdag 5 november 2010 @ 23:17:27 #9
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_88386076
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 23:15 schreef SacreCoeur het volgende:
Grager? :P

En ik snap je zin niet zo goed, had je nou 2 voor 5 euro of een andere test?
Ze had 2 testen voor 5 euro zo te zien. Die had ze grager dan een andere :P

O toch niet dus.
pi_88386094
Kruidvat testen zijn er wel degelijk met plusjes. Zelf gebruikt in mei.

Maar verder wat ET zegt.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 5 november 2010 @ 23:19:22 #11
298315 SacreCoeur
pi_88386183
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 23:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Maar verder wat ET zegt.
Die 2 voor 5 euro niet.
Maar dat maakt verder niet uit.

Ik ga nog steeds voor optie huisarts.
Dan weet je alles zeker enzo.
pi_88386323
Nee die van 7 euro zoals ze zegt :P

Maar goed, er staat al een afspraak bij de vk dus wacht daar op zou ik zeggen. Wij kunnen het vanaf hier ook niet zien al is volgens de OP de gemeenschap te lang geleden om nog steeds twijfelachtige testjes te hebben.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_88386526
ja E.T.

dat zou ik ook denken ,,

maar het is onmogelijk dat ik eventueel bevrucht kan zijn in oktober

vandaar mijn grote raadsel en enorme onzekerheid , ik had op 28 oktober ongestelt moeten worden
maar vandaag hele milde bloedverlies ,, normaal is het bij mij zo eerste menstuatie dag is net alsof je een waterbalon lekprikt hahaha

menstuatie van september was ook behoorlijk mild

dus ja had ook een dikke vette plus verwacht , maar heb een mager plusje die niet eens direct op kwam zetten ( het schuwdtje wel binnen de 10 min, maar daar ben ik ook behoorlijk onzeker of ik het echt zag of waar wilde zien , ma na 3 uur er toch duidelijk een mager extra streepje zag

ik begrijp dat het of behoorlijk ongeloofwaardig overkomt of behoorlijk stom maar zoek echt mensen die dit ook soort van hebben mee gemaakt
  vrijdag 5 november 2010 @ 23:29:29 #14
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_88386639
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 23:26 schreef skatteke het volgende:
ik begrijp dat het of behoorlijk ongeloofwaardig overkomt of behoorlijk stom maar zoek echt mensen die dit ook soort van hebben mee gemaakt
Waarom? Hoop je te horen dat er misschien toch nog een kansje is dat je zwanger bent? Want in plaats van die mensen te gaan zitten zoeken op internet kun je natuurlijk ook gewoon even lekker van je weekend genieten met je man, en dinsdag afwachten :) Meer kun je toch niet doen.
pi_88387032
ja daar heb je gelijk in

denk eigenlijks beetje gek te worden van onzekerheid, misschien beetje schaamte dat het tussen me oren zit,

zou een fijn idee zijn als ik niet de enige ben die zo iets meemaakt
pi_88393838
Ik denk dat er vrij veel mensen in deze situatie hebben gezeten hoor ;)

Na hoeveel tijd gaf de clearbluetest wel zwanger aan?

De kruidvat 2-voor-5-euro test is vrij gevoelig. Je zou nog even 2 kunnen halen, die kunnen doen en dan na 5 minuten gewoon weggooien als het negatief is ;)
  zaterdag 6 november 2010 @ 10:51:31 #17
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_88395415
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 23:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Maar verder wat ET zegt.
Klopt, zo kreeg ik een tijdje terug een rolberoerte toen er vrij snel een streep verscheen en ik nog niet op de verpakking had gelezen dat het een plusje moest worden :').
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zaterdag 6 november 2010 @ 10:55:43 #18
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_88395487
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 november 2010 10:51 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Klopt, zo kreeg ik een tijdje terug een rolberoerte toen er vrij snel een streep verscheen en ik nog niet op de verpakking had gelezen dat het een plusje moest worden :').
Had ik eerste keer ook hihi
maar tweede maand verscheen het streepje van zwanger sneller dan het andere streepje dus was wel overduidelijk. Was een kruidvat test trouwens; alleen niet 2 voor 5 euro maar die andere.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_88395937
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 23:26 schreef skatteke het volgende:
ja E.T.

dat zou ik ook denken ,,

maar het is onmogelijk dat ik eventueel bevrucht kan zijn in oktober

vandaar mijn grote raadsel en enorme onzekerheid , ik had op 28 oktober ongestelt moeten worden
maar vandaag hele milde bloedverlies ,, normaal is het bij mij zo eerste menstuatie dag is net alsof je een waterbalon lekprikt hahaha

menstuatie van september was ook behoorlijk mild

dus ja had ook een dikke vette plus verwacht , maar heb een mager plusje die niet eens direct op kwam zetten ( het schuwdtje wel binnen de 10 min, maar daar ben ik ook behoorlijk onzeker of ik het echt zag of waar wilde zien , ma na 3 uur er toch duidelijk een mager extra streepje zag

Na 3 uur is zo'n test toch al lang niet goed meer? :?
pi_88414224
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 23:38 schreef skatteke het volgende:
ja daar heb je gelijk in

denk eigenlijks beetje gek te worden van onzekerheid, misschien beetje schaamte dat het tussen me oren zit,

zou een fijn idee zijn als ik niet de enige ben die zo iets meemaakt
Je moet je niet schamen hoor! Maar ik snap wel dat je het idee hebt dat je zo'n beetje de enige bent. Op internet kun je bijna alleen maar info vinden over schijnzwangere honden en paarden. :{
Schrale troost, ik ben het ook eens geweest...
Sterkte.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_88424789
Ik ken ook iemand die schijnzwanger is geweest. Maar haar is door de artsen verteld dat er waarschijnlijk een echte zwangerschap van start is gegaan (zij had ook echt een duidelijk positieve test enzo), maar dat het lichaam gemist had dat het toch een miskraam was en zich is blijven gedragen alsof ze zwanger was. Ze heeft nog heel lang een pos test gehad en werd ook al dikker enzo. Heel moeilijk en verdrietig. ;(
pi_88429770
Een familielid van mij is ook schijnzwanger geweest, heel verwarrend. De ene test was positief, de ander negatief. De ene huisarts zei dat ze wel zwanger was, de ander van niet (ze is ook bij die van haar partner geweest). Die onzekerheid lijkt me vreselijk.. Succes dus met afwachten! Want meer kun je helaas niet doen :{
pi_88430036
Tjah ik zou langs de dokter voor een doorverwijzing gaan voor bloedtesten etc
Een dokter zelf kan ook niet veel. :)
pi_88430413
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 10:51 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Afgelopen week nog een test gedaan, ik denk dat ik nog nooit zo blij ben geweest met een negatieve test.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 7 november 2010 @ 13:29:04 #25
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88430730
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 11:17 schreef Sosha het volgende:

[..]

Na 3 uur is zo'n test toch al lang niet goed meer? :?
Oh jawel, die van mij geeft na 2 jaar nog steeds 2 streepjes aan...

Sterkte hoor, want dit is echt heel vervelend... Idd, een bloedtest zou denk ik wel uitsluitsel kunnen geven. Ik ken ook iemand die dit is overkomen, maar destijds deden ze die bloedtesten niet. Zij voelde zelf wel dat het niet oké was zeg maar, ze bleek ook niet zwanger...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')