Ze had 2 testen voor 5 euro zo te zien. Die had ze grager dan een anderequote:Op vrijdag 5 november 2010 23:15 schreef SacreCoeur het volgende:
Grager?
En ik snap je zin niet zo goed, had je nou 2 voor 5 euro of een andere test?
Die 2 voor 5 euro niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kruidvat testen zijn er wel degelijk met plusjes. Zelf gebruikt in mei.
Maar verder wat ET zegt.
Waarom? Hoop je te horen dat er misschien toch nog een kansje is dat je zwanger bent? Want in plaats van die mensen te gaan zitten zoeken op internet kun je natuurlijk ook gewoon even lekker van je weekend genieten met je man, en dinsdag afwachtenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:26 schreef skatteke het volgende:
ik begrijp dat het of behoorlijk ongeloofwaardig overkomt of behoorlijk stom maar zoek echt mensen die dit ook soort van hebben mee gemaakt
Klopt, zo kreeg ik een tijdje terug een rolberoerte toen er vrij snel een streep verscheen en ik nog niet op de verpakking had gelezen dat het een plusje moest wordenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kruidvat testen zijn er wel degelijk met plusjes. Zelf gebruikt in mei.
Maar verder wat ET zegt.
Had ik eerste keer ook hihiquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Klopt, zo kreeg ik een tijdje terug een rolberoerte toen er vrij snel een streep verscheen en ik nog niet op de verpakking had gelezen dat het een plusje moest worden.
Na 3 uur is zo'n test toch al lang niet goed meer?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:26 schreef skatteke het volgende:
ja E.T.
dat zou ik ook denken ,,
maar het is onmogelijk dat ik eventueel bevrucht kan zijn in oktober
vandaar mijn grote raadsel en enorme onzekerheid , ik had op 28 oktober ongestelt moeten worden
maar vandaag hele milde bloedverlies ,, normaal is het bij mij zo eerste menstuatie dag is net alsof je een waterbalon lekprikt hahaha
menstuatie van september was ook behoorlijk mild
dus ja had ook een dikke vette plus verwacht , maar heb een mager plusje die niet eens direct op kwam zetten ( het schuwdtje wel binnen de 10 min, maar daar ben ik ook behoorlijk onzeker of ik het echt zag of waar wilde zien , ma na 3 uur er toch duidelijk een mager extra streepje zag
ik begrijp dat het of behoorlijk ongeloofwaardig overkomt of behoorlijk stom maar zoek echt mensen die dit ook soort van hebben mee gemaakt
Je moet je niet schamen hoor! Maar ik snap wel dat je het idee hebt dat je zo'n beetje de enige bent. Op internet kun je bijna alleen maar info vinden over schijnzwangere honden en paarden.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:38 schreef skatteke het volgende:
ja daar heb je gelijk in
denk eigenlijks beetje gek te worden van onzekerheid, misschien beetje schaamte dat het tussen me oren zit,
zou een fijn idee zijn als ik niet de enige ben die zo iets meemaakt
Afgelopen week nog een test gedaan, ik denk dat ik nog nooit zo blij ben geweest met een negatieve test.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Klopt, zo kreeg ik een tijdje terug een rolberoerte toen er vrij snel een streep verscheen en ik nog niet op de verpakking had gelezen dat het een plusje moest worden.
Oh jawel, die van mij geeft na 2 jaar nog steeds 2 streepjes aan...quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:17 schreef Sosha het volgende:
[..]
Na 3 uur is zo'n test toch al lang niet goed meer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |