Dit is incorrect, ik heb ze zojuist geteld, het zijn er 32.quote:
Mijn G/R ratio is 2.4. Ik raak 2.4 mensen met één aardbei.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit is incorrect, ik heb ze zojuist geteld, het zijn er 32.
Tevens heb ik een gooi-raakratio van 1.0, ik gooi alles raak.
Ik heb een raak-komjemeemetmijnaarhuisratio van 1.0.
Deze getallen tesamen resulteert in 32 geile neukpartijen met mooie dames en hete sletten morgen.
Allemaal op 1 dag? Dan moet je ze snel afwerken. Of doe je er meerdere tegelijk?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Deze getallen tesamen resulteert in 32 geile neukpartijen met mooie dames en hete sletten morgen.
Lekker boeiend hoeveel het er zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
aantal SOA's = aantal aardbeien x Michhasfactorquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aardbeidenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
aantal SOA's = aantal aardbeiden x Michhasfactor
Dit kan kloppen, maar jij hebt de 'Michhasfactor' niet, je mist de mojo man.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:16 schreef Wickedjoon het volgende:
[..]
Mijn G/R ratio is 2.4. Ik raak 2.4 mensen met één aardbei.
Ik ben dan ook geweldig.
Ik doe wat me uitkomt, anders ga ik zaternacht door. Kom jij ook langsfietsen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Allemaal op 1 dag? Dan moet je ze snel afwerken. Of doe je er meerdere tegelijk?
In Nederland merken we er weinig van. Maar met al die rampen in't buitenland is het toch even schrikken. Het kan hier ook zomaar gebeuren weetje.quote:
Sorry, ik vrees dat ik iemand dan heel boos maak. Ik neem toch aan dat je aan die 32 wel genoeg hebt?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit kan kloppen, maar jij hebt de 'Michhasfactor' niet, je mist de mojo man.
Waardoor je R/Kratio veel lager is. Uiteindelijk zul je minder succesvol zijn.
[..]
Ik doe wat me uitkomt, anders ga ik zaternacht door. Kom jij ook langsfietsen?
Daarom gooi ik ermee.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
de aardbeien zijn in november niet te eten, bah bah bah
Mijn ballen likken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is een grote bak, ik ga hard aan de slag morgen.
Ik moest hier hardop om lachen. Het is echt erg met me gesteld..quote:
Ja.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:24 schreef Wickedjoon het volgende:
[..]
Ik moest hier hardop om lachen. Het is echt erg met me gesteld..
Sorry, echt, het spijt me vreselijk.quote:
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Sorry, echt, het spijt me vreselijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |