Nee, het zijn details, kan het niet echt uitleggen. Ze lijken echt weer precies op die Jiskefetlui, je ziet dat ze 'nep' zijn. Binnen het corps hier zie ik echt net iets andere ballen.quote:Op maandag 8 november 2010 19:58 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik zou net zeggen, niet zo zeer op straat maar binnen verenigingen zelf zeker wel
Niet zo vreemd, in een film/serie moet alles nét wat overdreven neergezet zijn zodat het overtuigend overkomt. Voor de studenten die 'weten' hoe een dergelijke student eruit ziet, zal het niet kloppen maar dat is maar een klein deel van de mensen die kijkt. Ik stoor mij er niet aan, trouwens. Nu je het zelf goed kunt vergelijken zie je de verschillen goed... Wat denk je dat artsen hebben die naar bv. iets als de co-assistent kijken? Of voetballers die naar All Stars kijken?quote:Op maandag 8 november 2010 22:10 schreef Honeymooner het volgende:
[..]
Nee, het zijn details, kan het niet echt uitleggen. Ze lijken echt weer precies op die Jiskefetlui, je ziet dat ze 'nep' zijn. Binnen het corps hier zie ik echt net iets andere ballen.Maar goed, zet 10 niet-leden op een rij en 1 vindi en je pikt em er direct uit. En zo vind ik dus dat je hier goed kunt zien dat het geen van allen echte leden zijn.
Hehe dat klopt wel ja. Overigens ben ik bijna arts en zijn de verschillen in de Co-assistent zó groot dat ik het volledig los van elkaar zie eigenlijk.quote:Op maandag 8 november 2010 22:40 schreef Slickk het volgende:
[..]
Niet zo vreemd, in een film/serie moet alles nét wat overdreven neergezet zijn zodat het overtuigend overkomt. Voor de studenten die 'weten' hoe een dergelijke student eruit ziet, zal het niet kloppen maar dat is maar een klein deel van de mensen die kijkt. Ik stoor mij er niet aan, trouwens. Nu je het zelf goed kunt vergelijken zie je de verschillen goed... Wat denk je dat artsen hebben die naar bv. iets als de co-assistent kijken? Of voetballers die naar All Stars kijken?
Aflevering 3 net gezien, mooie aflevering weer
waar haalde je 5 vandaan>quote:Op zondag 21 november 2010 04:23 schreef W00fer het volgende:
Aflevering 4 (morgen op tv)
http://download.omroep.nl/bnn/mediadepot/mp4/331/1068/21885.mp4
Aflevering 5
http://download.omroep.nl/bnn/mediadepot/mp4/331/1068/21887.mp4
Kan iemand 6,7,8 al vinden?
Vind je?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:15 schreef Tamashii het volgende:
Nee, fantastische serie. Kan niet wachten op aflevering 3.
Jammer, er komen mooiere afleveringen mi.quote:Op maandag 22 november 2010 12:47 schreef rubje het volgende:
[..]
Vind je?ik ben al na 1 aflevering afgehaakt en mi 3/4 van corpsballen NL ook
De ontgroening is maar 2 afleveringen ofzo, daarna wordt het al wat leuker vind ik.quote:Op maandag 22 november 2010 12:47 schreef rubje het volgende:
[..]
Vind je?ik ben al na 1 aflevering afgehaakt en mi 3/4 van corpsballen NL ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed zuuke op z'n Brabants.quote:
Nee duh, dit is ook alleen de plee-ert. URL moet je zelluf zoeken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |