Tot twee jaar geleden was ik een fervent Windowsgebruiker, nog steeds kan ik heel veel oplossen. Gisteren nog een computer op de zaak waar een handige josti zijn vakantiefoto's op had laten zien waardoor die computer, en die is heel belangrijk omdat daar ook een alarmsysteem op draait. Ik had dat virus redelijk snel verwijderd.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat een bullshit
Dat jij niet weet wat je met een vastgelopen Windows installatie moet doen ligt meer aan jouw onkunde. Ik weet dat dan weer niet bij Linux.
Ik zie niet in wat een vastgelopen systeem vanwege illegale troep met een gratis antiviruspakket te maken heeft. Slechte vergelijking.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:44 schreef ouderejongere het volgende:
AVG-gebruikers kunnen Windows niet meer booten na update
[..]
Daar zit je dan met een duur en betaald OS met 1 gratis toepassing erop die je systeem om zeep helpt.
Ik heb daar in het verleden avonden lang aan verspild. Een kennis die illegale zooi had gedownload en dan Windows niet meer kon starten. Systeemherstel , fixmbr, het helpt allemaal niet, alleen een nieuwe installatie en dat gaat al zo lekker snel bij windows *not*.
Ik maak wel regelmatig back-ups van mijn systeem, maar eigenlijk is dat overbodig. Opnieuw installeren gaat net zo snel en ik heb toch alleen maar gratis toepassingen uit de repositorys.
Ik werd neergezet als anti-Windows, dat wilde even rechtzetten.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat een vastgelopen systeem vanwege illegale troep met een gratis antiviruspakket te maken heeft. Slechte vergelijking.
Nee, ligt aan FOK. Iedereen klaagt er over. Wat ook totaal tegen dovemansoren is, dus nee je kunt er niets tegen doen (behalve niet op FOK komen)quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:53 schreef cablegunmaster het volgende:
Klein vraagje ik heb nu een linux systeem genaamd Ubuntu. 10.10
Toen kwam ik op de site Fok terecht en deze is heel erg langzaam in de editie met Sneeuw bolletjes en andere visuele grapjes. Ligt dit aan Fok! Of aan de videokaart drivers?? Want alles draait soepel al lijkt Youtube filmpjes ook soms een beetje te stotteren.
Wat kan ik hier tegen doen?
Of een sneller systeem kopenquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, ligt aan FOK. Iedereen klaagt er over. Wat ook totaal tegen dovemansoren is, dus nee je kunt er niets tegen doen (behalve niet op FOK komen)
Ik zeg alleen dat het een mogelijkheid isquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een sneller systeem kopen om een forum te bekijkenRight..
2 gighz dual corequote:Op vrijdag 3 december 2010 07:54 schreef PiRANiA het volgende:
De sneeuw gaat gewoon over je CPU. Welke browser gebruik je?
Pc draait vlekkeloos onder W7. maar daarvoor is de laptop nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:41 schreef Daeron het volgende:
De enige oplossing die ik tot nu toe gevonden heb is met behulp van YesScript alle javascript op forum.fok.nl te blokkeren. Nadeel daarvan is dat een aantal knopjes niet meer werken, zoals quote en volg topic.
Het is linux die iets verprutst :p.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een sneller systeem kopen om een forum te bekijkenRight..
FF laatste versie.quote:
Ik heb nergens last van op mijn noteboekje (ubuntu 10.10 met chrome(!))quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:53 schreef cablegunmaster het volgende:
Toen kwam ik op de site Fok terecht en deze is heel erg langzaam in de editie met Sneeuw bolletjes en andere visuele grapjes. Ligt dit aan Fok! Of aan de videokaart drivers?? Want alles draait soepel al lijkt Youtube filmpjes ook soms een beetje te stotteren.
De refreshtijd staat standaard op 5 seconde. Ik heb dit aangepast naar 30, scheelt al heel veel. Je kan natuurlijk ook voor text-only kiezen of automatische updates uitschakelen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:53 schreef cablegunmaster het volgende:
Hier ubuntu 10.10 met AMD X2 2.6Ghz. met Chromium (de USC versie dus)quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
2 gighz dual core. TL-60 AMD
[..]
Het is linux die iets verprutst :p.
Firefox dus van mijn laptop flikkeren , drivers downloaden en zomaar eens fixenquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:43 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
De refreshtijd staat standaard op 5 seconde. Ik heb dit aangepast naar 30, scheelt al heel veel. Je kan natuurlijk ook voor text-only kiezen of automatische updates uitschakelen.
Hier een leuke timeline:quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een enorme hoeveelheid aan verschillende distributies bestaan er trouwens, damn.
http://distrowatch.com/
Zie rechtsonder een top-100 van gebruikte distro's.
2004 zelfs. Hier is de aankondigingquote:
Hoe los ik dat op?quote:/usr/bin/moc-qt4 -DHAVE_MODULES -DQT_NO_DEBUG -DQT_CORE_LIB -DQT_SHARED -I/usr/share/qt4/mkspecs/linux-g++ -I. -I/usr/include/qt4/QtCore -I/usr/include/qt4 -I. conf4.cpp -o conf4.moc
g++ -c -pipe -O2 -Wall -W -D_REENTRANT -DHAVE_MODULES -DQT_NO_DEBUG -DQT_CORE_LIB -DQT_SHARED -I/usr/share/qt4/mkspecs/linux-g++ -I. -I/usr/include/qt4/QtCore -I/usr/include/qt4 -I. -o conf4.o conf4.cpp
In file included from conf4.cpp:703:
libboost.qcm:8: fatal error: boost/version.hpp: No such file or directory
compilation terminated.
make: *** [conf4.o] Error 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |