De kans dat de slachtblikjesspecificaties en bijbehorend slachtblikjesbeleid levenslang duurt, lijkt me uitgesloten.quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:55 schreef Gellius het volgende:
Maar goed, zo'n slachtblikjestang gaat een leven mee, neem ik aan? (Het jouwne, niet dat van het varken)
Ik denk dat mijn warmtepompboiler het (opnieuw) begeven heeft. Heeft-ie het toch bijna een jaar uitgehouden na de vorige reparatie.quote:Op zaterdag 6 november 2010 07:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
Onze vaatwasser heeft het begeven
Hee, mijn wasmachine. Misschien kunnen we onderdelen ruilen zodat ze het allebei weer gaan doenquote:Op zaterdag 6 november 2010 07:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
Onze vaatwasser heeft het begeven
Het was al een oudje, maar ik heb zo'n hekel aan afwassen. Ik ga hem vandaag er eens uithalen en open schroeven
Goede vraag. Het lijkt er wel op. Zelfde serienummer in ieder geval.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:12 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Weet je zeker dat het nog hetzelfde kind is?
Ik vond het al zo verdacht gezellig.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:09 schreef ShadyLane het volgende:
Ah, we hebben 'n proximitymeet gehad k_man. De schouwburg is zo ongeveer naast de Melkweg. Ik was bij 'n stuk dat niet echt het mijne was, maar Heel Goede Acteurs aan het werk zien is altijd tof.
Ik raad altijd het Anne Frank Museum aan want normaal moet je een uur wachten en sta je met 100 man op de trap, tijdens de museumnacht is het heel rustig. Het pianolamuseum is heel charmant en de Hortus vind ik ook leuk. Liggen allemaal wel behoorlijk uit elkaar alleen ...quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:50 schreef Ringo het volgende:
Ik ga vanavond naar de Museumnacht in Amsterdam. Kan iemand mij een aanbeveling doen? Ik heb begrepen dat alle mooie Mokumse musea in puin liggen of anderszins gesloten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |