Wanneer kom je weer langs?quote:Op vrijdag 5 november 2010 04:08 schreef Seven. het volgende:
Ik zou van de gelegenheid gebruik maken om eens flink te swaffelen.
Het doet me helemaal niets. Op zich wel een geil idee, maar qua gevoel is het 0,0.quote:Op vrijdag 5 november 2010 04:05 schreef remlof het volgende:
Het is geil, maar het voelt toch raar. Vind ik dan.
Ik voel me enorm kwetsbaar, ook al weet ik dat ik haar kan vertrouwen.
Hoe ervaren jullie dat?
Het doet mij wel iets, denk dat ik er van klaar kan komen, maar dan moet ik me wel helemaal kunnen geven en juist dat lukt nog niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 04:23 schreef Zehra het volgende:
[..]
Het doet me helemaal niets. Op zich wel een geil idee, maar qua gevoel is het 0,0.
Liever gewoon lekker pijpen en zuigen.
Beginnerquote:Op vrijdag 5 november 2010 04:32 schreef haShem het volgende:
Ik heb toch liever mijn eikel in haar mond
Ballen zijn voor de zaadjes tocxh
Dan moet je daar eerst zelf eens mee experimenteren. Als het je eenmaal zelf lukt, dan lukt het een ander ook veel makkelijker.quote:Op vrijdag 5 november 2010 04:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Het doet mij wel iets, denk dat ik er van klaar kan komen, maar dan moet ik me wel helemaal kunnen geven en juist dat lukt nog niet.
Ik haat swaffelen. Maar als ik een pik zou hebben, dan zou ik wel een paar mensen weten die ik dood zou willen swaffelen.quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 05:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik haat swaffelen. Maar als ik een pik zou hebben, dan zou ik wel een paar mensen weten die ik dood zou willen swaffelen.
Hey, een enkele ex betaald zetten kan geen kwaad! Ik open er een topic over.quote:
Doe dat.quote:Op vrijdag 5 november 2010 05:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hey, een enkele ex betaald zetten kan geen kwaad! Ik open er een topic over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |