Teh fuckquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:53 schreef hole1988 het volgende:
zie ze eens te keer gaan.
http://download.omroep.nl(...)1104-dwdd_tafel2.mp4
Is al eens eerder genoemd.quote:Op vrijdag 5 november 2010 02:03 schreef hole1988 het volgende:
Barend meld dat 16 november bekend wordt welke dj's het glazen huis gaan betreden.
Mogguhquote:Op vrijdag 5 november 2010 08:30 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Nou, das dan ook meteen de desillusie van de dag zeg.
Live is die MH ineens echt een teringkutplaat
dan ben ik blij dat ik de radio nu pas aanzetquote:Op vrijdag 5 november 2010 08:53 schreef oh-oh het volgende:
WAT een slechte liveband, die Handsome Poets
![]()
Of nee, de band is niet eens slecht.
Die zanger
Dan hoop ik voor je dat ze klaar zijn met hun vreselijke gezangquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:00 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan ben ik blij dat ik de radio nu pas aanzet
En Giel kwam weer woorden tekort om hun optreden de hemel in te prijzen...quote:Op vrijdag 5 november 2010 08:53 schreef oh-oh het volgende:WAT een slechte liveband, die Handsome Poets
![]()
Die zanger
ik zet voor de zekerheid de radio pas om 10 uur op 3FM.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:00 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan ben ik blij dat ik de radio nu pas aanzet
Ja das echt heel erg des Giels he...quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:05 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
En Giel kwam weer woorden tekort om hun optreden de hemel in te prijzen...
Zo slecht vond ik het helemaal niet eigenlijk, maar misschien was ik nog niet helemaal wakkerquote:Op vrijdag 5 november 2010 08:53 schreef oh-oh het volgende:
WAT een slechte liveband, die Handsome Poets
![]()
Die zanger
~quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:29 schreef Krambo het volgende:
[..]
Zo slecht vond ik het helemaal niet eigenlijk, maar misschien was ik nog niet helemaal wakker
Neuh, eerst opstaanquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Topper !. Boodschappen al in het huis??
Ola Mauquote:
quote:
Heerlijk! Bakkie koffie erbij en even tot rust komen!quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heerlijk! Bakkie koffie erbij en even tot rust komen!
quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:05 schreef oh-oh het volgende:
Alors, ik zag je over het hoofd net![]()
Bienvenue!
Nieuwe MH?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heerlijk, weer zo'n ontzettende zeikplaat van die overrated John Mayer.
zal wel weer. plaat is er kut genoeg voor.quote:
en nu Bjork, kan ik gelijk de tuin even gaan snoeien.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
KoL. Dan kan ik weer ff verder met stofzuigen.
zegt wel weer hoe kut ze is!quote:
ook dit nummer vind ik helemaal niets.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dit is de enige die ik wel kan waarderen.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:20 schreef Sirolf het volgende:
Opvallend dat er nog geen discussie over de nieuwe MH is losgebarsten. Dat is er toch meestal wel op vrijdag...
quote:
Het zal wel weer een kutplaat zijn na deze week wel een leuke MH te hebben gehad.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:20 schreef Sirolf het volgende:
Opvallend dat er nog geen discussie over de nieuwe MH is losgebarsten. Dat is er toch meestal wel op vrijdag...
wie? ik luisterde even niet..quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:28 schreef Kanariegeel het volgende:
Een cover je beste nummer ooit vinden
Ja dat is altijd, eerst weer 5 weken lijden... ik gok. John Mayer, Katy Perry, BEP ofzo....quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Het zal wel weer een kutplaat zijn na deze week wel een leuke MH te hebben gehad.
gewoon, omdat het kanquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:35 schreef ConscienceNL het volgende:
Hahaha, waarom zeggen ze zelf in dat spotje 'bij PAUND op 3FM', terwijl je het gewoon uitspreekt als POOND?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:52 schreef Againzender het volgende:
"ik ga kijken wat ik voor u kan doen"
50 jaar terug.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:56 schreef Againzender het volgende:
Leuk nummer dit, is wel wat voor MH!
beter laat dan nooit!quote:
+1!quote:
quote:
Bart gaat ook de C&S show doen volgende weekquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:14 schreef alors het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE volgende week geen C&S![]()
komen dan please please please Timur en Ramon vervangen???
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bart gaat ook de C&S show doen volgende week
Als ie het maar laat!quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Maar dat kan toch helemaal niet TheZapster ?!quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je gebeden zijn verhoord. Volgende week Timur in de middag.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:14 schreef alors het volgende:
Ooooooooooh wat gaaaaaaaaafquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je gebeden zijn verhoord. Volgende week Timur in de middag.
+1quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:27 schreef alors het volgende:
Nou had wel eerder gemogen, maar ik vind het dikke vette prima
niceeeeeeeeequote:Op vrijdag 5 november 2010 16:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je gebeden zijn verhoord. Volgende week Timur in de middag.
Whahahaha, ik vind het ook jammer dat ik op mn werk niet zo goed kan luisteren als thuis, en toen ze van de zomer vervingen vond ik het ook zooooooo balen dat ik dan altijd onder Timur en Ramon naar huist moest , dan heb ik bij Coen & Sander nooitquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1
en Timur en Ramon doen de C&S-show? ik zou er bijna vrij voor nemen zodat ik kan luisterne!
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:30 schreef Paul-89 het volgende:
En een van de beste platen van 2010 (Doncamatic) is nog geen megahit geweest, maar 3fm kennende kan dat over 4 weken ook nog gebeuren dus ik hou hoop.
Inderdaad, ik merk dat ik me de laatste tijd best wel irriteer aan de manier waarop. Waarom weet ik niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:32 schreef Waalwijker het volgende:
Bart schakelt weer over in zijn 'slecht-nieuws-modus'.
Veel saaier dan de C&S show zal het niet zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar dat kan toch helemaal niet TheZapster ?!
JAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:14 schreef alors het volgende:
Noem buiten de moord op Pim eens wat schokkende dingen die vroegâh in de/een middagshow zijn gebeurd ?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Veel saaier dan de C&S show zal het niet zijn
Waar zijn toch de tijden gebleven dat er nog eens wat shockerends gebeurde in een middagshow
Tuurlijk nietquote:
Smaken verschillen he ik vind dat de JvTW na Watskeburt alleen maar kutmuziek heeft uitgebracht.quote:
Ik vond Watskeburt niet veel aan uiteindelijk en daarna heb ik nooit meer iets van ze gehoord.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Smaken verschillen he ik vind dat de JvTW na Watskeburt alleen maar kutmuziek heeft uitgebracht.
Dat soort schokkend bedoel ik niet, ik bedoel met schokkend onderdelen van een radioprogramma of een dj die nog eens wat durfde te zeggen, kortom ik mis Jensen in de middagquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Noem buiten de moord op Pim eens wat schokkende dingen die vroegâh in de/een middagshow zijn gebeurd ?
Aah op die fiets, helaas heb ik (door mijn leeftijd) heel wat mooie radio gemist als ik dat zo her en der hoor.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat soort schokkend bedoel ik niet, ik bedoel met schokkend onderdelen van een radioprogramma of een dj die nog eens wat durfde te zeggen, kortom ik mis Jensen in de middag
Stenders deed dat ook nog wel eens toch?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat soort schokkend bedoel ik niet, ik bedoel met schokkend onderdelen van een radioprogramma of een dj die nog eens wat durfde te zeggen, kortom ik mis Jensen in de middag
Goeie ouwe tijd dat Jan Paparazzi op straat bejaarden ging interviewen over het overlijden van prinses Juliana terwijl ze nog gewoon leefdequote:Op vrijdag 5 november 2010 16:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Aah op die fiets, helaas heb ik (door mijn leeftijd) heel wat mooie radio gemist als ik dat zo her en der hoor.
Calamari in een kanoquote:
omdat het zo in het radio nieuws is/was.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:58 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Waarom post je dit in het 3FM topic?
Jij bent hier zeker niet zo vaak?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:58 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Waarom post je dit in het 3FM topic?
ik vind dat offtopic geneuzel anders ook nie tkunnen!quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij bent hier zeker niet zo vaak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Jazeker wel. Jij bent hier te vaak.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij bent hier zeker niet zo vaak?
Ik ook, ik zet lekker die nieuwe van Neil Young op:quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:08 schreef 3rdRock het volgende:
Cee-loo green....daar ben ik nu echt klaar mee!
gisteren of eergisteren had ik dat ook. momenteel nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:37 schreef ConscienceNL het volgende:
Hmm... mijn auto-refresh is volgens mij een beetje broken, en ook zie ik mijn geplaatste berichten plaats als ik gerefresht heb. Hebben jullie hier ook last van?
Had van mij ook niet gehoeven. Die gaan de hele avond geforceerd grappen maken.quote:
Jeroen is tof Roel.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, ze zaten gisteren bij P&W. Nou. Dat was niet leuk.
jurk is toch best grappig.. ik hou van holland ik kijk het nooit, maar daar schijnt ie grappig te zijnquote:
Wat zei hij dan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:50 schreef 3rdRock het volgende:
humberto heeft gereageerd op mijn zonnestudiotweet van vorige week
ehm.....ik was het woordje niet vergetenquote:
Ja, dat dacht ik al, haha.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm.....ik was het woordje niet vergeten
bijna alle vestigingen van Super de Boer worden omgetoverd naar Jumboquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:11 schreef Dagoduck het volgende:
"Jumbo is altijd de goedkoopste supermarkt bij u in de buurt"
De Jumbo het dichtstbij zit 68,7 KM verderop
C1000quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]
bijna alle vestigingen van Super de Boer worden omgetoverd naar Jumbo
Sterrenstof!!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:16 schreef -Hans- het volgende:
Wat een kud MH. Was wel te verwachten dit.
Dan is het alsnog 15 KM en moet ik met de bootquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]
bijna alle vestigingen van Super de Boer worden omgetoverd naar Jumbo
Die zit ook 17,2 KM verwijderdquote:
De SRVwagen komt nog bij jullie?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan is het alsnog 15 KM en moet ik met de boot
[..]
Die zit ook 17,2 KM verwijderd
neuh, Bart = Supermixer!quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:32 schreef Waalwijker het volgende:
En request programma wat al gemixed is, ik blijft het bijzonder vinden.
Doet hij thuis al.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:32 schreef Waalwijker het volgende:
En request programma wat al gemixed is, ik blijft het bijzonder vinden.
Nee, we hebben 4 ah's, 2 vomars, 1 lidl en een aldi binnen 40 vierkante kilometerquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
De SRVwagen komt nog bij jullie?
[..]
neuh, Bart = Supermixer!
en de pizza ligt in de oven
Ja, maar dan is het toch geen request meer.quote:
haha, in Uithuizen (Noord Grunn) delen de Lidl, Aldi en Jumbo 1 pand! en dan zit er ook nog een AH binnen loopafstandquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, we hebben 4 ah's, 2 vomars, 1 lidl en een aldi binnen 40 vierkante kilometer
edit; en twee dekamarkten.
Zijn bijv. nog verzoekjes van vandaag of van tweets of nog wat mailetjes etc.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het toch geen request meer.
Bart mixt thuis wat je nu aanvraagt en dat draait ie volgende week!quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het toch geen request meer.
quote:
Dit zijn twee Albert Heijn's van dezelfde franchiserquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, in Uithuizen (Noord Grunn) delen de Lidl, Aldi en Jumbo 1 pand! en dan zit er ook nog een AH binnen loopafstand
ow, kryptonite!
ik denk dat ie met 2 winkels meer mensen bereikt?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit zijn twee Albert Heijn's van dezelfde franchiser
http://maps.google.nl/map(...),+1781HA+Den+Helder+(Albert+Heijn+Boonstra)&daddr=meeuwenstraat+2,+1781XA+Den+helder+(Supermarkt+Albert+Heijn+Boonstra)&geocode=FaoUKAMd2qNIACEssyPQRLX3FylxhwMd-TfPRzGVMCrMQ5fWNg%3BFf8BKAMdHrBIACH2WHf17H3RWymr2OQt_DfPRzEeO0iVBSi46Q&hl=nl&mra=pd&mrcr=0&sll=52.955671,4.762101&sspn=0.020321,0.038581&ie=UTF8&ll=52.956058,4.762938&spn=0.01016,0.01929&t=h&z=16
Waarom hij zichzelf concureerd?
die koter wordt goed opgevoed!quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:50 schreef Againzender het volgende:
Marc (3 jaar) gaat compleet uit zn dak![]()
![]()
je bent veel te vroeg knuppel!quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:01 schreef Timo20 het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!![]()
![]()
jij ook te vroeg.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:05 schreef Waalwijker het volgende:
WEEEEEEEEEEEEERKWEEEEEEEEEEEEEEEEEEK!!!
Het is nooit te vroeg voor weekendquote:
Lees eens goed wat 'ie post... en daarnaast doen Coen en Sander dat ook altijd al zo rond 17.30 uur.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij ook te vroeg.
mag pas als Michiel en Gerard het zeggen!
De ene winkel is klein oud en versleten, de andere winkel is nieuw heeft scan apparaten gratis wifi, is modern, groot etc..quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat ie met 2 winkels meer mensen bereikt?
[..]
die koter wordt goed opgevoed!
Nee hoor, ik niet. Lees maar eens goed.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij ook te vroeg.
mag pas als Michiel en Gerard het zeggen!
Met jou kan ik praten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Lees eens goed wat 'ie post... en daarnaast doen Coen en Sander dat ook altijd al zo rond 17.30 uur.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:05 schreef Qunix het volgende:
/Meld!
Zojuist nieuwe tandori met rijst cashewnoot en ijsberg sla gegeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |