Meisje, laat ons dat nou maar uitmaken.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:28 schreef Confession het volgende:
Daarom zet ik ook nooit een masker op (foundation)
Mascara en oogschaduw is enough. Naturel veel beter dan geplamuurd nep.
Zat maar ook zat niet is.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:31 schreef o.us het volgende:
Maar zijn er dan wel vrouwen die wel te doen zijn zonder make-up?
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:28 schreef Confession het volgende:
Daarom zet ik ook nooit een masker op (foundation)
Mascara en oogschaduw is enough. Naturel veel beter dan geplamuurd nep.
En ze staat nu achter je?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:35 schreef IBAZ het volgende:
Mijn vrouw gebruikt geheel geen make-up. Die is mooi van zichzelf.
Jongen, dat maak ik zelf uit. Ik doe het hoe ik het wil en wat mij het best lijkt.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:30 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Meisje, laat ons dat nou maar uitmaken.
Staat altijd achter me, maar letterlijk, nee, nu niet. Ze is naar de sportschool.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:36 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
En ze staat nu achter je?
Dat vind ik wel altijd zo'n onzin er zullen best sterren zijn die er compleet anders(lelijk) uit zien zonder makeup.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:38 schreef Mylene het volgende:
Cheryl Tweedy zonder en met make-up.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uit topic: Cheryl Tweedy
Dit, anders dan schrik ik me helemaal lam de volgende ochtend omdat de hele huid dicht is geplamuurd en allemaal puistjes en buibeltjes in de huid ziequote:Op donderdag 4 november 2010 21:40 schreef Deliah het volgende:
Men kan beter moeite doen om zijn huid te verzorgen e.d. dan dicht te plamuren.
Ik vind haar borsten mooier als ze make-up op heeftquote:Op donderdag 4 november 2010 21:38 schreef Mylene het volgende:
Cheryl Tweedy zonder en met make-up.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uit topic: Cheryl Tweedy
Nee.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:31 schreef o.us het volgende:
Maar zijn er dan wel vrouwen die wel te doen zijn zonder make-up?
Voor mij doet ze wel make-up op en haar lingerie uit. Het huwelijk is een vreemd fenomeen niet?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:35 schreef IBAZ het volgende:
Mijn vrouw gebruikt geheel geen make-up. Die is mooi van zichzelf.
Wat een troll-postquote:Op donderdag 4 november 2010 21:25 schreef Ritmo het volgende:
Terechte klacht. Teveel make-up is niet mooi, maar te weinig (lees: geen) al helemaal niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |