Wie is Iwan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:29 schreef Drassss het volgende:
Bij Iwan krijg ik altijd gevoel alsof hij net uit bed gerold is.....
Dit was mij ook al opgevallen jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:03 schreef Djokotron het volgende:
Kranenborg zegt iets en zoekt altijd de bevestiging bij die sterrenkoks idd. Alsof ie naar complimentjes zit te vissen dat hij het zelf ook wel weet hoe alles hoort te smaken.
En zo doet Jaspers dat altijd bij Kranenborg
Jawel. Althans, hij is het geweest.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:34 schreef DaggerOne het volgende:
Maar is Kranenborg geen 2-sterrenchef dan?
Jup, in La Rive.quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Jawel. Althans, hij is het geweest.
Dat was ook de kookschool, Librije's Atelier, waar je cursussen kan volgen. Dat zit onder het hotel en het restaurant Librije's Zusje (met één michelinster). De Librije zelf, het driesterren restaurant, zit een paar honderd meter verder.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:10 schreef Drassss het volgende:
Mooie ruime keuken. Eens wat anders dan die 2 bij 2 hokjes.
Sorry, was keihard aan het feestenquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:04 schreef Djokotron het volgende:
Goh het is vrijdag en de afhakers zijn er weer niet![]()
Hij moest ook niets hebben van het geneuzel van Kranenborg die in z'n broek scheet voor hem.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:12 schreef Dekatria het volgende:
Die chef van de Librije, wat een persoonhij kookt zoals hij is en praat viel me op - geen geouwehoer, gewoon simpel.
Dat wordt vlammen!quote:Smartcook Julius jaspers
Lunch zit er in, zeeer spannend, verassende uitslag
45 minutes ago Favorite Retweet Reply
Dat betaamt wel van een chef-waardige aanpak.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij moest ook niets hebben van het geneuzel van Kranenborg die in z'n broek scheet voor hem.
Hij liet de kandidaten ook niet alles maken, ze kregen een paar dingen al ready-made. Niet al z'n geheimen worden uit de doeken gedaan..
Allemaal terugkijken dusquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:58 schreef Windigo het volgende:
Ik ben er weer! Och jongens wat heb ik veel gemist
Koken ze de finale in Spanje?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:19 schreef wolferl het volgende:
Smartcook
Op naar de laatste finaledag......, in Spanje...!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |