Omdat ik nog helemaal in de wolken ben van onze echoquote:
Dat jij met je benen wijd moest gaan liggen, de verloskundige je flamoes opentrok en erin riep "Wie is de burgermeester van Wezel?" "Ezel..... ezel.... ezel...."quote:Op maandag 8 november 2010 09:57 schreef Tally het volgende:
Omdat ik nog helemaal in de wolken ben van onze echo
Bijna goed. Alleen tegenwoordig doen ze dat via mijn navelquote:Op maandag 8 november 2010 10:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat jij met je benen wijd moest gaan liggen, de verloskundige je flamoes opentrok en erin riep "Wie is de burgermeester van Wezel?" "Ezel..... ezel.... ezel...."
Zoiets?
Alsof ze op zoek zijn naar Chileense mijnwerkers?quote:Op maandag 8 november 2010 10:01 schreef Tally het volgende:
Bijna goed. Alleen tegenwoordig doen ze dat via mijn navel
Die zijn kwijt! Opgesloktquote:Op maandag 8 november 2010 10:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alsof ze op zoek zijn naar Chileense mijnwerkers?.
Dit dus met als Toetje een stagiar die het cluster onderuit haaltquote:
Onze stagiar wilde even een nieuw volume toevoegen aan de storage en heeft toen ja gedrukt op de vraag of die wilde restartenquote:Op maandag 8 november 2010 19:30 schreef KingOfMars het volgende:
Oh dat had ik kunnen zijn. Had vandaag even het idee dat ik met een storage vmotion onze esx farm om zeep had geholpen
.
Uiteraard begon ik niet te trillen maar heb ik het een 2e lijner uit laten zoeken..
ZET DAN EEN FOTO NEERquote:Op maandag 8 november 2010 20:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom staat er naast mijn nick zo een mannetje met een stropdas?
Zo zie ik er helemaal niet uit, verdomme.
Dat klopt.quote:Op maandag 8 november 2010 20:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik kan van deze: [ afbeelding ] niet mijn eigen versie neerzetten, dunkt me.
checkquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:49 schreef KingOfMars het volgende:
Ok drukke kutdag nummero 2 deze week..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |