Vandaar dat ik dat niet kanquote:Op donderdag 4 november 2010 15:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Herhaling van de havo jongeh.
Het duurde wel lang he?quote:Op donderdag 4 november 2010 15:17 schreef Lutte het volgende:
Geef mij ook even de kans een nieuwe te openen.
Je bent te langzaam babequote:Op donderdag 4 november 2010 15:17 schreef Lutte het volgende:
Geef mij ook even de kans een nieuwe te openen.
Twee minuten?!?! Kom op, als de LaPo na vijf minuten nog geen nieuw topic heeft geopend mag iemand anders hem maken, maar twee minuten is gewoon onzin.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je bent te langzaam babe
Ze noemen me 'Ninja'
Ben je nou boos?quote:Op donderdag 4 november 2010 15:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Twee minuten?!?! Kom op, als de LaPo na vijf minuten nog geen nieuw topic heeft geopend mag iemand anders hem maken, maar twee minuten is gewoon onzin.
Het is makkelijker dan het lijkt, alleen veel schrijfwerk.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Vandaar dat ik dat niet kan
dat geloof ik jaquote:Op donderdag 4 november 2010 15:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is makkelijker dan het lijkt, alleen veel schrijfwerk.
Havoquote:Op donderdag 4 november 2010 15:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
dat geloof ik jaNja ik heb VMBO-G gedaan, dus ja
VMBO
Dat dacht ik al jaquote:
Als ik mijn vwo afgemaakt had...quote:Op donderdag 4 november 2010 15:22 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat dacht ik al jaAch ja.. je heb altijd baas boven baas
Dat vind ik ook! Lutte moet toch de tijd krijgen om rustig een topic te openen!quote:Op donderdag 4 november 2010 15:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Boos niet, maar geef iemand even de kans het nieuwe
topic te openen.
Het is al een stuk beter dan wat i keruit kreeg met dat script.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:22 schreef Lutte het volgende:
7a-11b=18
3a+4b=2
7a=18+11b
a=2 4/7 + 1 4/7 b
3(2 4/7 + 1 4/7b) + 4b = 2
7 5/7 + 4 5/7 b + 4b = 2
8 5/7b = -7 5/7
b=-1 7/54
3a+4b=2
3a + (4 x -1 7/54) = 2
a = - 2 8/15
Dus a is -2 8/15 en b is -1 7/54.
Excuses als het niet klopt, mijn hoofd werkt niet mee.
Haha, okay. Maar dit krijg je toch al in de derde?quote:Op donderdag 4 november 2010 15:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is al een stuk beter dan wat i keruit kreeg.
quote:Op donderdag 4 november 2010 15:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Boos niet, maar geef iemand even de kans het nieuwe
topic te openen.
Ik heb niks te doen hier jaquote:Op donderdag 4 november 2010 15:25 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat vind ik ook! Lutte moet toch de tijd krijgen om rustig een topic te openen!
haha Voorruit Michhas, je heb vandaag al genoeg te lijden gehad!quote:Op donderdag 4 november 2010 15:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Ik heb niks te doen hier jaDie 2 minuten lijken 2 dagen in mijn huidige staat
Het spijt me zo LutteIk zal het niet meer doen
vanavond post ik boomknul en struikenknul voor je om het goed te maken!
Is allang goed, en als de LaPo voortaan vijf minuten krijgt is dat ook meteen opgelost.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Ik heb niks te doen hier jaDie 2 minuten lijken 2 dagen in mijn huidige staat
Het spijt me zo LutteIk zal het niet meer doen
vanavond post ik boomknul en struikenknul voor je om het goed te maken!
quote:Op donderdag 4 november 2010 15:29 schreef NBT het volgende:
[..]
haha Voorruit Michhas, je heb vandaag al genoeg te lijden gehad!
5 MINUTEN!? Halloooooo, weet je hoe lang dat is als je niks te doen hebtquote:Op donderdag 4 november 2010 15:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is allang goed, en als de LaPo voortaan vijf minuten krijgt is dat ook meteen opgelost.
Vijf minuten is in de meeste SC's gebruikelijk, en dan heb je de tijd om a) tot de conclusie te komen dat je de LaPo hebt b) het nummer te onthouden en c) een naam te bedenken.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
5 MINUTEN!? Halloooooo, weet je hoe lang dat is als je niks te doen hebt
Ja!quote:
Ja klopt, maar dat script is raar. Vandaar mijn edit ook.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, okay. Maar dit krijg je toch al in de derde?
je heb het een en ander beloofdquote:Op donderdag 4 november 2010 15:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja!Ben erg druk geweest.. nog een uurtje fokken en dan ben ik weer weg tot maandag!
![]()
( kan zijn dat ik morgen ook fok hoor, hoogstwaarschijnlijk wel, want ik heb nog het een en ander beloofd, maar van het weekend sowieso niet!
Okay, heb je ze nu allemaal?quote:Op donderdag 4 november 2010 15:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat script is raar. Vandaar mijn edit ook.
Ik heb die 4e ook opgelost trouwens, krijg er a=-50/7 en b=68/7 uit.
Ja dat weet jijquote:Op donderdag 4 november 2010 15:32 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
je heb het een en ander beloofdJa ik denk dat ik al weet wat
Morgen zou ik toch langskomen?quote:Op donderdag 4 november 2010 15:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja!Ben erg druk geweest.. nog een uurtje fokken en dan ben ik weer weg tot maandag!
![]()
( kan zijn dat ik morgen ook fok hoor, hoogstwaarschijnlijk wel, want ik heb nog het een en ander beloofd, maar van het weekend sowieso niet!
Jep, als het goed is. Even checken.quote:
Dat durfden wij toch niet!quote:Op donderdag 4 november 2010 15:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Morgen zou ik toch langskomen?
Sorry, ik was even vergeten dat niet iedereen zo scherp, snugger en creatief is als ik. Tevens was ik vergeten dat sommige mensen moeite hebben om een getal te nemen en daar +1 mee te doen.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vijf minuten is in de meeste SC's gebruikelijk, en dan heb je de tijd om a) tot de conclusie te komen dat je de LaPo hebt b) het nummer te onthouden en c) een naam te bedenken.
Suikermilf!quote:Op donderdag 4 november 2010 15:35 schreef suikertaartje het volgende:
Nog een uurtje niets doen en dan is het weekend
10+1=3quote:
Dat komt denk ik omdat ik het druk had op mijn werk..quote:Op donderdag 4 november 2010 15:36 schreef Ezechielk het volgende:
Suikermilf!
Jou heb ik echt een tijd niet gesproken!
Ohja. En ik moet cadeautje kopen voor iemand die ik nauwelijks ken.quote:
Maakt niet uit.quote:
En hij klopt ook nogquote:
Ik kom hier ook pas sinds vandaag hoor.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat komt denk ik omdat ik het druk had op mijn werk..
Maar nu even niet
Okay, prima. Alvast succes trouwens!!quote:Op donderdag 4 november 2010 15:41 schreef DevilsWhore het volgende:
Hahaha laat maar trowuens, ik zie net bij past results dat ik precies dezelfde al eerder heb gehad, dus kan 't mooi overkalken.
Neu. Ik werk gemiddeld maar 20 uur per weekquote:Op donderdag 4 november 2010 15:40 schreef Ezechielk het volgende:
Ik kom hier ook pas sinds vandaag hoor.
Maar je bent dus weer zwaar aan de bak enzulks?
Dank u.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, prima. Alvast succes trouwens!!
Oeh, nicequote:Op donderdag 4 november 2010 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neu. Ik werk gemiddeld maar 20 uur per week
Pokémon? Kan je dat eten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Dat is inderdaad een mooi verhaal Lutte, haha!quote:Op donderdag 4 november 2010 15:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Deze opmerking doet me denken aan een mooi verhaal.
Interesse? Want anders ga ik het niet helemaal typen.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een mooi verhaal Lutte, haha!Dat stukje over die kerel op de straathoek
quote:Op donderdag 4 november 2010 15:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik weet niet wat voor muziek ik moet luisteren. Iemand ideeën?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
Jaaaaquote:Op donderdag 4 november 2010 15:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Interesse? Want anders ga ik het niet helemaal typen.
Het origineel is zoveel beter.quote:
Ik was op het feest van Thomas, en die hebben dus een oude, blinde hond die spastisch wordt als je 'kaas' zegt.quote:
quote:
Ik weet niet wat voor muziek ik moet luisteren. Iemand ideeën?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
Ik moest opeens aan dit denken:quote:
Oeh, telefoontaartje?quote:
Ik weet niet wat voor muziek ik moet luisteren. Iemand ideeën?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nicequote:![]()
Ik heb zomaar het gevoel dat jij dat heel goed kan
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Waddup boyquote:Op donderdag 4 november 2010 16:05 schreef honkeytonk het volgende:
Hee! ik had vandaag een 8 (!!) voor Nederlands![]()
En ik ben natNet weer 12 KM door de regen moeten fietsen...
Veel plezier met je longen verkankerenquote:Op donderdag 4 november 2010 16:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waddup boy![]()
![]()
Ik ga mijn laatste rookpauze maar eens inlassen
Niet mogen roken op elk tijdstip dat je wilquote:Op donderdag 4 november 2010 16:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waddup boy![]()
![]()
Ik ga mijn laatste rookpauze maar eens inlassen
Hee! Sinds wanneer ben jij hier? Gezellig!quote:Op donderdag 4 november 2010 16:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet mogen roken op elk tijdstip dat je wil
Sinds vandaag.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hee! Sinds wanneer ben jij hier? Gezellig!
Hoihoi. Ging heel goed, heb superpunten gehaald, en jij ook zo te lezen met je acht.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hee! Leuk, jij bent er ook weer! Ging het goed op school? Weet je al wat over je Pfeiffer?
Haiquote:
Geen idee. Als ik zin heb.quote:
Ik mag wel roken wanneer ik dat wilquote:Op donderdag 4 november 2010 16:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet mogen roken op elk tijdstip dat je wil
\quote:Op donderdag 4 november 2010 16:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoihoi. Ging heel goed, heb superpunten gehaald, en jij ook zo te lezen met je acht.
En ik weet maandag pas meer helaas.
Dankje HT.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
\
Sterkte ermeeFoto's zijn er nog steeds niet, morgen ben ik om 12 uur vrij! Zekerste weten dat je ze dan krijgt
Uur en een kwartierquote:
Ik heb trouwens wel goed nieuws! Het zat er al een tijdje aan te komen, maar nu is het zover! Mijn vriendin gaat verhuizenquote:Op donderdag 4 november 2010 16:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dankje HT.
En ik wacht vol spanning af!!
Aaah, das fijn!! Dus je kunt dalijk nog langer/vaker afspreken?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel goed nieuws! Het zat er al een tijdje aan te komen, maar nu is het zover! Mijn vriendin gaat verhuizen![]()
![]()
Nu hoef ik niet meer zover te fietsen! Ze woont nu binnen 2 KM afstand
![]()
Als het goed gaat welquote:Op donderdag 4 november 2010 16:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aaah, das fijn!! Dus je kunt dalijk nog langer/vaker afspreken?
quote:Op donderdag 4 november 2010 16:04 schreef Ezechielk het volgende:
Nice![]()
Ik heb zomaar het gevoel dat jij dat heel goed kan
Zeker! Kun je d'r mooi helpen inpakken enzo. Hoe kom je eigenlijk aan een meid die 12 km verder woont?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als het goed gaat welIn de kersvakantie trekken ze in het nieuwe huis! Superchill
Ontmoet op hockeyfeestquote:Op donderdag 4 november 2010 16:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zeker! Kun je d'r mooi helpen inpakken enzo. Hoe kom je eigenlijk aan een meid die 12 km verder woont?
Ik pak jou wel in hihihihihquote:Op donderdag 4 november 2010 16:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zeker! Kun je d'r mooi helpen inpakken enzo. Hoe kom je eigenlijk aan een meid die 12 km verder woont?
quote:
quote:
Okay, liev. Maar je woont dus in een compleet gat?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ontmoet op hockeyfeestDaarna zijn we erachter gekomen dat we ook op dezelfde school zaten
Met strikjes?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik pak jou wel in hihihihih
Jaquote:
Nee, niet in een gat, hoe kom je daar nou op! Ik ga naar een school die wat meer met sport doet dan andere scholen... Daarom is die zo ver wegquote:Op donderdag 4 november 2010 16:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, liev. Maar je woont dus in een compleet gat?
Blij dat i kdaar niet op zit.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, niet in een gat, hoe kom je daar nou op! Ik ga naar een school die wat meer met sport doet dan andere scholen... Daarom is die zo ver weg
Jij bent geen sportief type?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Blij dat i kdaar niet op zit.
Dat is ze wel hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 16:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij bent geen sportief type?
Dat was de volgende optie, mijn neefje zit ook op zo'n school. Maar omdat twee mensen op een school nogal ver uit elkaar wonen. Is bij ons ook, maar ik woon dan ook in een gat. Naar mijn beste vriend is het een uur fietsen, en ik woon dus in het dorp van de school. Als je dus aan de andere kant ver van school woont, is het anderhalf uur.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, niet in een gat, hoe kom je daar nou op! Ik ga naar een school die wat meer met sport doet dan andere scholen... Daarom is die zo ver weg
zullen we dat even niet op fok neerzetten?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:23 schreef Ezechielk het volgende:
Welk bedrijf moet ik bellen om jou aan de lijn te krijgen?
Nee, met een paar dingen maar. (: Ik ga misschien wel binnenkort beginnen met rugby.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij bent geen sportief type?
Ah UPCquote:Op donderdag 4 november 2010 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zullen we dat even niet op fok neerzetten?
Goede uitlegquote:Op donderdag 4 november 2010 16:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat was de volgende optie, mijn neefje zit ook op zo'n school. Maar omdat twee mensen op een school nogal ver uit elkaar wonen. Is bij ons ook, maar ik woon dan ook in een gat. Naar mijn beste vriend is het een uur fietsen, en ik woon dus in het dorp van de school. Als je dus aan de andere kant ver van school woont, is het anderhalf uur.
Wat een kutuitleg.
Zullen we dat wel?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn paintskills zijn niet meer wat ze waren.quote:
Mijn PM staat ook open hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Christus? Bestaat die dan?quote:
je bent je aan het inlikken?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:30 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ben trouwens goed bezig! Sinds ik niet meer besloten heb te baggeren, heb ik geen notes meer gekregen!![]()
Ik ben trots op jeeee!quote:Op donderdag 4 november 2010 16:30 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ben trouwens goed bezig! Sinds ik niet meer besloten heb te baggeren, heb ik geen notes meer gekregen!![]()
Ik heb opeens 10 notes.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:30 schreef honkeytonk het volgende:
Ik doe afgelopen paar dagen wel verdacht veel TopicReports, en ben het met de mods eens. Ook haal ik koffie voor ze en breng ze de krantquote:Op donderdag 4 november 2010 16:31 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Christus? Bestaat die dan?
[..]
je bent je aan het inlikken?
Tot morgenquote:
Nu nog even volhouden. Ik las laatst dat iets ongeveer 21 dagen duurde voordat je eraan gewend was. Dus als ik het tot dan volhoud, ben ik heel trots op mezelf! En dan blijf ik zo!quote:
Boodschap zequote:Op donderdag 4 november 2010 16:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tot morgen![]()
![]()
Hier ook weg, boodschappentijd.
quote:Op donderdag 4 november 2010 16:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nu nog even volhouden. Ik las laatst dat iets ongeveer 21 dagen duurde voordat je eraan gewend was. Dus als ik het tot dan volhoud, ben ik heel trots op mezelf! En dan blijf ik zo!
Boodschap ze!!quote:Op donderdag 4 november 2010 16:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tot morgen![]()
![]()
Hier ook weg, boodschappentijd.
U riep?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:31 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Christus? Bestaat die dan?
Fijn weekend chick!quote:
Ik mis iemandquote:
Ben er weer hoorquote:
Jaquote:
ooit jongen.. ooit. Als je later groot bentquote:
Ik ben grootquote:Op donderdag 4 november 2010 16:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ooit jongen.. ooit. Als je later groot bent
Krijgen we je hoofd niet te zien? Ja dan zijn die foto's nutteloos.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mijn hoofd er ook nog bij!? Dan moet ik een nieuwe foto maken
Nee. Je komt net kijkenquote:
Oké!quote:Op donderdag 4 november 2010 16:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Krijgen we je hoofd niet te zien? Ja dan zijn die foto's nutteloos.
Fijn!!quote:Op donderdag 4 november 2010 16:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké!Jullie krijgen mijn hoofd te zien
Die is toch allang bekend?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké!Jullie krijgen mijn hoofd te zien
Doe geen moeitequote:Op donderdag 4 november 2010 16:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Maar niet iedereenIk PM het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
quote:Op donderdag 4 november 2010 16:47 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Doe geen moeiteJe hoofd is al bekend
Fuck! Hoe kom je daaraan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 november 2010 16:47 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Doe geen moeiteJe hoofd is al bekend
Pics van mijn pappie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoax dus. PM mij ook eens?quote:
Zo klopt hetquote:
quote:
quote:
Dat had ik toch gePMd? Over wat ik wilde?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Heb je die obsessie nog steeds?
Nou, heb je hem nou al gebeld dan? Hij is best wel makkelijk om te krijgen!quote:Op donderdag 4 november 2010 16:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat had ik toch gePMd? Over wat ik wilde?
Jaquote:Op donderdag 4 november 2010 16:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, had ik jouw nummer dan moeten geven?
Huh?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je zou toch eindelijk een keer opflikkeren met dat gekut?
Het is toch gewoon jouw 06?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, had ik jouw nummer dan moeten geven?
NINJA EDITquote:
Snappie?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat van : "Hahahah! HT IS AP!"
Snappie?
Pestkopquote:
Wilde gok.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waar heb je dat op gebaseerd?
Dat blijkt maar weer.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:54 schreef Michhas het volgende:
Sorry HT, het was te makkelijk en ik ben zwak
Nu krijg je de zweep. Lekker he?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wilde gok.
En sorry PD, mijn koppijn komt mijn Nederlands niet ten goede. Maar ik heb het zelf gevonden en verbeterd.
Oeeh, lekker op mijn kontje.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nu krijg je de zweep. Lekker he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vergeet deze emoticon!quote:Op donderdag 4 november 2010 16:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nu krijg je de zweep. Lekker he?
Emo'squote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 16:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oeeh, lekker op mijn kontje.je heb een lekker kontjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee hoor.. ik voer dat in de praktijk uitquote:
Ik ben illegaal!
Stoutert! Je weet wel dat ze geen lichaamssappen mag uitwisselen?quote:Op donderdag 4 november 2010 17:00 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
je heb een lekker kontje
[..]
nee hoor.. ik voer dat in de praktijk uit
Thomas vindt van wel.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:00 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
je heb een lekker kontje
[..]
nee hoor.. ik voer dat in de praktijk uit
Ik ben op dat gebied een uitzonderingquote:Op donderdag 4 november 2010 17:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Stoutert! Je weet wel dat ze geen lichaamssappen mag uitwisselen?
Ah, veel plezier dan!quote:Op donderdag 4 november 2010 17:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ben op dat gebied een uitzondering
Das echt moeilijk joh!! Kusje geven enzo is zo normaal en nou is het steeds: oja, kut, mag niet.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Stoutert! Je weet wel dat ze geen lichaamssappen mag uitwisselen?
Weet ikquote:Op donderdag 4 november 2010 17:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Das echt moeilijk joh!! Kusje geven enzo is zo normaal en nou is het steeds: oja, kut, mag niet.
Ik las "O ja, kut mag niet."quote:Op donderdag 4 november 2010 17:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Das echt moeilijk joh!! Kusje geven enzo is zo normaal en nou is het steeds: oja, kut, mag niet.
quote:
Jij bent 15 hè?quote:
Hm, bummer.quote:
Ze is goed te doen hoor hihihihquote:
-kut verkeerd gelezen-quote:Op donderdag 4 november 2010 17:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk nog best jong! Je mag nog niet eens bier
quote:Op donderdag 4 november 2010 17:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
jawel, mits met toestemming van de ouders of voogd
SCHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATquote:Op donderdag 4 november 2010 17:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
heey, ik ben even weg en er is weer een half topic gevuld
Elke keer dat ik terug kom, zijn ze alweer een heel topic verder!quote:Op donderdag 4 november 2010 17:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
heey, ik ben even weg en er is weer een half topic gevuld
LIEVEEEEEEEEEEEEEEEEERDquote:Op donderdag 4 november 2010 17:16 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
SCHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT![]()
![]()
![]()
Ja het is niet eerlijkquote:Op donderdag 4 november 2010 17:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Elke keer dat ik terug kom, zijn ze alweer een heel topic verder!
Wat gaat u eten mevrouw?quote:Op donderdag 4 november 2010 17:20 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben er weer. Boodschappen gedaan (trok de deur open, wou net mn homie de deur opendoen) en gekookt.
Sperzieboontjes (die te lang gekookt hebbenquote:
handig, hoop dat ze nog lekker zijn voor je!quote:Op donderdag 4 november 2010 17:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sperzieboontjes (die te lang gekookt hebben), steak en gebakken aardappelen.
Lekker hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 17:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Te lang is beter dan te kortquote:Op donderdag 4 november 2010 17:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom zit jouw foto nog niet in mn PM ,en waarom weet ik nog niet wanneer jij jarig bent?quote:Op donderdag 4 november 2010 17:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Te lang is beter dan te kortEet smakelijk!
Ik ben 10 jaar ouder, dan staan vunzige praatjes best foutquote:
quote:
Omdat ik die foto nog niet op de PC kan krijgen... Ik doe hard mijn best! (Echt waar!) en mijn verjaardag mag jij niet wetenquote:Op donderdag 4 november 2010 17:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Waarom zit jouw foto nog niet in mn PM ,en waarom weet ik nog niet wanneer jij jarig bent?
Nou waarom zeg je dan dat je ook 30 april was uitgerekend en ook 3 weken te vroeg bent geboren want dan wil ik ook weten op welke dagquote:Op donderdag 4 november 2010 17:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Omdat ik die foto nog niet op de PC kan krijgen... Ik doe hard mijn best! (Echt waar!) en mijn verjaardag mag jij niet weten![]()
Oude zak.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben 10 jaar ouder, dan staan vunzige praatjes best fout
Het blijft een raadselquote:Op donderdag 4 november 2010 17:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou waarom zeg je dan dat je ook 30 april was uitgerekend en ook 3 weken te vroeg bent geboren want dan wil ik ook weten op welke dag
Hier ermeequote:
Zal ik de boel maar weer uitkotsen dan? Heb 't grootste deel alweer op.quote:
Nee das nie so lekkurquote:Op donderdag 4 november 2010 17:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal ik de boel maar weer uitkotsen dan? Heb 't grootste deel alweer op.
Neequote:Op donderdag 4 november 2010 17:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het blijft een raadselWeet je mijn naam eigenlijk al?
1994quote:Op donderdag 4 november 2010 17:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee![]()
je zei mijn naam is en toen kwam er een of ander lulverhaal achteraan,
ik weet alleen dat je 3 weken te vroeg bent geboren en dezelfde eigenschappen hebt als mij. En dat je in 1994 geboren bent
Ik heb nog wel wat sperzieboontjes. En een beetje vlees.quote:
1994quote:Op donderdag 4 november 2010 17:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee![]()
ik weet alleen dat je 3 weken te vroeg bent geboren en dezelfde eigenschappen hebt als mij. En dat je in 1994 geboren bent
Klopt.. ik heb het helemaal bewust meegemaakt, maar ben er gelukkig niet in geborenquote:Op donderdag 4 november 2010 17:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hee niks mis met de jaren 90
nou bedankt he, zal het onthoudenquote:Op donderdag 4 november 2010 17:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Klopt.. ik heb het helemaal bewust meegemaakt, maar ben er gelukkig niet in geboren
Ploertjequote:
24 jaquote:Op donderdag 4 november 2010 17:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
PloertjeBen je nog zo jong?
Owjaquote:Op donderdag 4 november 2010 17:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik ben 13. Ik dacht eigenlijk dat jij uit eind jaren 70/begin jaren 80 kwam.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:31 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
24 jaJij?
je mag het ook per PM vertellen
![]()
quote:Op donderdag 4 november 2010 17:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben 13. Ik dacht eigenlijk dat jij uit eind jaren 70/begin jaren 80 kwam.
Mn geboortedatum staat in mn profiel
Lolquote:Op donderdag 4 november 2010 17:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben 13. Ik dacht eigenlijk dat jij uit eind jaren 70/begin jaren 80 kwam.
Mn geboortedatum staat in mn profiel
Klopt. Valt mee. We kunnen nog daten.quote:
Ik ben eng van dichtbijquote:Op donderdag 4 november 2010 17:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. Valt mee. We kunnen nog daten.
ow ben ik alweer vergetenquote:Op donderdag 4 november 2010 17:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
OwjaJe weet in ieder geval wel mijn 2e naam!
MIJN FANTASIE! WAT DOE JEquote:
Dat kan ik natuurlijk wel zeggen, maar je kan ook bij mijn profiel kijken.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow ben ik alweer vergeten![]()
waarom kan je niet gewoon zeggen op welke datum je jarig bent
Nee daar schiet ik wat mee opquote:Op donderdag 4 november 2010 17:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat kan ik natuurlijk wel zeggen, maar je kan ook bij mijn profiel kijken.
Ik pakte je fantasie, verkreukelde hem, tekende er een lul op, gooide hem op de grond, en ging erop stampen.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
MIJN FANTASIE! WAT DOE JE
Probeer het eensquote:Op donderdag 4 november 2010 17:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee daar schiet ik wat mee op
Hihihih mallerdquote:Op donderdag 4 november 2010 17:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik pakte je fantasie, verkreukelde hem, tekende er een lul op, gooide hem op de grond, en ging erop stampen.
HT is ook een nulquote:
DOE HET OPNIEUW ANDERS GA IK JE BILLENKOEK GEVENquote:Op donderdag 4 november 2010 17:38 schreef honkeytonk het volgende:
Aargh! Waarom staat er nou weer: 0000-00-00! Ik heb hem ingevoerd!
geef dat maar aan mij mopquote:Op donderdag 4 november 2010 17:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
DOE HET OPNIEUW ANDERS GA IK JE BILLENKOEK GEVEN
Pics or it didn't happen.quote:
\quote:Op donderdag 4 november 2010 17:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
DOE HET OPNIEUW ANDERS GA IK JE BILLENKOEK GEVEN
Mijn fotocamera is kapotquote:
haha ik ben 1 jaar en 4 dagen ouderquote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 17:40 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
geef dat maar aan mij mop
Oke! Kijk in je PM!quote:Op donderdag 4 november 2010 17:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ik ben 1 jaar en 4 dagen ouder![]()
Jij verdient geen Billenkoek want ik heb nog geen naam
Kom maar, maar let op: ik ben engquote:
\Geen onzin, het spijt me wel voor de manier waarop ik het heb gestuurdquote:Op donderdag 4 november 2010 17:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als je nu geen onzin lult mag je voor deze ene keer billenkoek
Ik dacht eerst dat er HT stondquote:Op donderdag 4 november 2010 17:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
\Geen onzin, het spijt me wel voor de manier waarop ik het heb gestuurd
Oeh wbquote:
Nee! Haal dat weg! Iedereen kan het lezen!quote:Op donderdag 4 november 2010 17:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat er -weg- stond
al gefixtquote:Op donderdag 4 november 2010 17:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee! Haal dat weg! Iedereen kan het lezen!
Hee! Lekker gewerkt? Jij woont/studeert toch in Rotterdam? Dan ken je waarschijnlijk wel een paar virenden van mequote:
Maar je doet het wel?quote:Op donderdag 4 november 2010 17:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dankje CC, hoi PD en ja kebab honkeytonk.
En ik MAG geen bier nee.
Groot gelijk, ik drink ook geen bier.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alleen met de carnaval.Ben heel braaf, vind het ook niet te zuipen.
Werken was wel gezellig ja. Ik woon in Rotterdam ja. Wie dan? Woon er pas een paar weken hoor.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hee! Lekker gewerkt? Jij woont/studeert toch in Rotterdam? Dan ken je waarschijnlijk wel een paar virenden van me
Ik ook! Je hebt t bewijs gezien!quote:Op donderdag 4 november 2010 17:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Kom maar, maar let op: ik ben eng
Hoi, een huisgenoot van me komt uit Hellevoetssluis.quote:
Ik PM welquote:Op donderdag 4 november 2010 17:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Werken was wel gezellig ja. Ik woon in Rotterdam ja. Wie dan? Woon er pas een paar weken hoor.
Ik meestal baco, kan door gaan voor cola, handig als je nog geen zestien bent. En ik heb een rode wodka-verslaving.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Groot gelijk, ik drink ook geen bier.
Geef mijn voorkeur aan Dropshot en Boswandeling
Rode wodka met red bullquote:Op donderdag 4 november 2010 17:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik meestal baco, kan door gaan voor cola, handig als je nog geen zestien bent. En ik heb een rode wodka-verslaving.
Alcoholistquote:Op donderdag 4 november 2010 17:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik meestal baco, kan door gaan voor cola, handig als je nog geen zestien bent. En ik heb een rode wodka-verslaving.
Zwarte wodka redbull is lekkerder.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Rode wodka met red bull
Zeg jij nou maar niks, ik zag je wel bezopen naast de weg staanquote:
Weet ikquote:Op donderdag 4 november 2010 17:51 schreef Michhas het volgende:
Harro
Eindelijk thuisTering, wat een weer
Dat was niet mijn schuld! Ik wist niet er bier in mijn alcohol zat!quote:Op donderdag 4 november 2010 17:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zeg jij nou maar niks, ik zag je wel bezopen naast de weg staan
Hoi, ik verwacht nog steeds foto;s in mijn PMquote:Op donderdag 4 november 2010 17:51 schreef Michhas het volgende:
Harro
Eindelijk thuisTering, wat een weer
Triest weer, ik moest ook naar huis rijden en toen ging ik niet harder dan 30quote:Op donderdag 4 november 2010 17:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet ikIk moest net ook 12 KM fietsen
smoesjes, smoesjes, die kennen we nu wel van jouquote:Op donderdag 4 november 2010 17:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat was niet mijn schuld! Ik wist niet er bier in mijn alcohol zat!
Ik heb er nog veel meer!quote:Op donderdag 4 november 2010 17:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Triest weer, ik moest ook naar huis rijden en toen ging ik niet harder dan 30![]()
[..]
smoesjes, smoesjes, die kennen we nu wel van jou
Jaa! Dan kom ik daar ook!quote:Op donderdag 4 november 2010 17:53 schreef Lutte het volgende:
Zal ik vanavond op FOK!roulette gaan? En zie je iemands username?
Huh? Van mij?quote:Op donderdag 4 november 2010 17:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoi, ik verwacht nog steeds foto;s in mijn PM
Volgens Kont--Haar zie je dan allemaal enge naakte mannetjesquote:Op donderdag 4 november 2010 17:53 schreef Lutte het volgende:
Zal ik vanavond op FOK!roulette gaan? En zie je iemands username?
Tof.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook! Je hebt t bewijs gezien!
[..]
Hoi, een huisgenoot van me komt uit Hellevoetssluis.
Maar hem moet je ook slaan en niet serieus nemen.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Volgens Kont--Haar zie je dan allemaal enge naakte mannetjes
Ik ga vanavond ook op Fokroulette als jullie ook komen,quote:Op donderdag 4 november 2010 17:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Maar hem moet je ook slaan en niet serieus nemen.
Dat zou hij aan mij moeten vragenquote:Op donderdag 4 november 2010 17:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook op Fokroulette als jullie ook komen,
Ja hij vroeg aan mij hoe hij een kwaliteitsuser kon worden
Commentaar geven of geen commentaar geven... Hmm..quote:Op donderdag 4 november 2010 17:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat zou hij aan mij moeten vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |