Vandaar dat ik dat niet kanquote:Op donderdag 4 november 2010 15:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Herhaling van de havo jongeh.
Het duurde wel lang he?quote:Op donderdag 4 november 2010 15:17 schreef Lutte het volgende:
Geef mij ook even de kans een nieuwe te openen.
Je bent te langzaam babequote:Op donderdag 4 november 2010 15:17 schreef Lutte het volgende:
Geef mij ook even de kans een nieuwe te openen.
Twee minuten?!?! Kom op, als de LaPo na vijf minuten nog geen nieuw topic heeft geopend mag iemand anders hem maken, maar twee minuten is gewoon onzin.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je bent te langzaam babe
Ze noemen me 'Ninja'
Ben je nou boos?quote:Op donderdag 4 november 2010 15:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Twee minuten?!?! Kom op, als de LaPo na vijf minuten nog geen nieuw topic heeft geopend mag iemand anders hem maken, maar twee minuten is gewoon onzin.
Het is makkelijker dan het lijkt, alleen veel schrijfwerk.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Vandaar dat ik dat niet kan
dat geloof ik jaquote:Op donderdag 4 november 2010 15:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is makkelijker dan het lijkt, alleen veel schrijfwerk.
Havoquote:Op donderdag 4 november 2010 15:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
dat geloof ik jaNja ik heb VMBO-G gedaan, dus ja
VMBO
Dat dacht ik al jaquote:
Als ik mijn vwo afgemaakt had...quote:Op donderdag 4 november 2010 15:22 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat dacht ik al jaAch ja.. je heb altijd baas boven baas
Dat vind ik ook! Lutte moet toch de tijd krijgen om rustig een topic te openen!quote:Op donderdag 4 november 2010 15:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Boos niet, maar geef iemand even de kans het nieuwe
topic te openen.
Het is al een stuk beter dan wat i keruit kreeg met dat script.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:22 schreef Lutte het volgende:
7a-11b=18
3a+4b=2
7a=18+11b
a=2 4/7 + 1 4/7 b
3(2 4/7 + 1 4/7b) + 4b = 2
7 5/7 + 4 5/7 b + 4b = 2
8 5/7b = -7 5/7
b=-1 7/54
3a+4b=2
3a + (4 x -1 7/54) = 2
a = - 2 8/15
Dus a is -2 8/15 en b is -1 7/54.
Excuses als het niet klopt, mijn hoofd werkt niet mee.
Haha, okay. Maar dit krijg je toch al in de derde?quote:Op donderdag 4 november 2010 15:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is al een stuk beter dan wat i keruit kreeg.
quote:Op donderdag 4 november 2010 15:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Boos niet, maar geef iemand even de kans het nieuwe
topic te openen.
Ik heb niks te doen hier jaquote:Op donderdag 4 november 2010 15:25 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat vind ik ook! Lutte moet toch de tijd krijgen om rustig een topic te openen!
haha Voorruit Michhas, je heb vandaag al genoeg te lijden gehad!quote:Op donderdag 4 november 2010 15:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Ik heb niks te doen hier jaDie 2 minuten lijken 2 dagen in mijn huidige staat
Het spijt me zo LutteIk zal het niet meer doen
vanavond post ik boomknul en struikenknul voor je om het goed te maken!
Is allang goed, en als de LaPo voortaan vijf minuten krijgt is dat ook meteen opgelost.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Ik heb niks te doen hier jaDie 2 minuten lijken 2 dagen in mijn huidige staat
Het spijt me zo LutteIk zal het niet meer doen
vanavond post ik boomknul en struikenknul voor je om het goed te maken!
quote:Op donderdag 4 november 2010 15:29 schreef NBT het volgende:
[..]
haha Voorruit Michhas, je heb vandaag al genoeg te lijden gehad!
5 MINUTEN!? Halloooooo, weet je hoe lang dat is als je niks te doen hebtquote:Op donderdag 4 november 2010 15:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is allang goed, en als de LaPo voortaan vijf minuten krijgt is dat ook meteen opgelost.
Vijf minuten is in de meeste SC's gebruikelijk, en dan heb je de tijd om a) tot de conclusie te komen dat je de LaPo hebt b) het nummer te onthouden en c) een naam te bedenken.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
5 MINUTEN!? Halloooooo, weet je hoe lang dat is als je niks te doen hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |