maar als ik thuis kom is het al geslotenquote:
vrijdag ben ik vrij. als ik nog niets gehad heb gaan ik even langs.quote:
ik heb bijna 170 uur staan. ik werk 32 uur in de week. dat zijn ruim 4 weken...quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:35 schreef Bart het volgende:
1 december is nog knap aangezien je je oude baan nog moet opzeggen neem ik aan. En dat is normaal met 1 maand opzegtermijn vanaf de 1e, dus dan zou je sowieso pas 1 januari kunnen beginnen bij je nieuwe baas...
Dat is theoretisch mogelijk, maar in je contract staat altijd iets als "in overleg". Dus als je baas zegt dat ze je niet kunnen missen, dan kun je je verlof niet opnemen en wordt het gewoon uitbetaald.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
Tenzij je de rest van je opzegtermijn opzegt met vrije dagen toch?
Kan toch ook?
weet ik... maar ze zijn wel zo schappelijk dat ze mee werken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is theoretisch mogelijk, maar in je contract staat altijd iets als "in overleg". Dus als je baas zegt dat ze je niet kunnen missen, dan kun je je verlof niet opnemen en wordt het gewoon uitbetaald.
precies. dus eigenlijk afbouwen nuquote:
heb ik ook wel eens gedaan, al was het eerder 15 centquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:18 schreef Bart het volgende:
Ik heb net een collectante 5 cent gegeven.
Ik had niet meer in huis.
Alle kleine beetjes helpenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:18 schreef Bart het volgende:
Ik heb net een collectante 5 cent gegeven.
Ik had niet meer in huis.
Dat wel ja... ik heb een potje daar voor... die staat hier in de keuken en daar mieter ik wel eens wat kleingeld in als mijn portomonnee niet meer dicht kan van al dat kleingeldquote:
ik bewaar het kleingeld meestal als ik boodschappen ga doen. daar zijn de winkeliers in het algemeen wel blij mee.quote:Op woensdag 17 november 2010 08:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat wel ja... ik heb een potje daar voor... die staat hier in de keuken en daar mieter ik wel eens wat kleingeld in als mijn portomonnee niet meer dicht kan van al dat kleingeld
Heb altijd wel wat voor collectantes enzo
En het is ook handig voor de parkeerautomaat![]()
succesquote:
quote:
woepsquote:
Dan moet je met je onderkamer denkenquote:Op woensdag 17 november 2010 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is een beetje chaotisch in mijn bovenkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |