gewoon ruk geslapen?quote:
quote:
Hoi hoiquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:16 schreef Dunkie het volgende:
Mogguh!![]()
Vandaag een dagje vrij is. Blij want ik heb na het kickboksen van gister nog geen spierpijn!![]()
Maar vorige week kwam dat ook pas woensdagHaha
hopen dat het goed gaat komenquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de moeder van J is gister opgenomen in het ziekenhuis dus was ff schrikken en wat we weten is dat het een ontsteking(en) is(zijn) (iig zijn haar bloedwaardes niet goed) en meer niet
![]()
Dank jequote:Op dinsdag 16 november 2010 09:27 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Hoi hoi![]()
![]()
[..]
hopen dat het goed gaat komen
Hopen wij ook natuurlijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:30 schreef Dunkie het volgende:
Ojee das niet leuk!![]()
Hopen dat het snel weer beter gaat!
Uhhhh neequote:Op dinsdag 16 november 2010 09:52 schreef ErwinDikkie het volgende:
Wen, is de macaroni voor vanavond al klaar?
nee. ik weet niet of het per post of mail komt.quote:
Begin van de week zou je het krijgen toch? (staking weet ik)quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:25 schreef ErwinDikkie het volgende:
nee. ik weet niet of het per post of mail komt.
en vandaag krijgen we geen post, want de TNT staakt
zsm zeiden ze.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:40 schreef Dunkie het volgende:
[..]
Begin van de week zou je het krijgen toch? (staking weet ik)
ook al niet?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:03 schreef Bart het volgende:
Gaat. Beetje moe, twee dagen niet goed geslapen.
oh noes...quote:
Over twee weken tweede gesprek. En wanneer mag jij beginnen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:16 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
oh noes...
nog wat gehoord van je sollicitatie?
ze willen voor 1 december, maar ik heb de aanbieding nog niet binnen. vandaag of morgen of ik het niet te verwachten ivm staking TNTquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Over twee weken tweede gesprek. En wanneer mag jij beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |