Het valt me nog mee, heb ook vaak zat VERY LOW gehad bij mensen.quote:Op maandag 8 november 2010 14:57 schreef Ayca het volgende:
Your musical compatibility with Icedwyvern is LOW
Goh!hahaha
Hahaquote:Op maandag 8 november 2010 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
En het kan nog steeds, gewoon wat metal gaan luisteren.![]()
Al was het waarschijnlijk een hogere compatibiliteit geweest als ik niet was gaan resetten.
Check m'n last.fm.quote:
Er zitten ook best heel veel dingen in je lijst die me weinig boeien, dus dat verbaast me niet.quote:Op maandag 8 november 2010 15:43 schreef douche-eendje het volgende:
Draak ik heb bij jou ook very low, haha.
Your musical compatibility with Icedwyvern is Very Low
Music you have in common includes Placebo, Within Temptation, Deathstars, Apocalyptica and Disturbed.
Linkje naar jouw account?quote:Op maandag 8 november 2010 15:43 schreef douche-eendje het volgende:
Draak ik heb bij jou ook very low, haha.
Your musical compatibility with Icedwyvern is Very Low
Music you have in common includes Placebo, Within Temptation, Deathstars, Apocalyptica and Disturbed.
Haha ik heb mijn account tijdje geleden ook gereset, dus dat zou wel eens kunnen kloppen dat er niet veel boeiends tussen staat.quote:Op maandag 8 november 2010 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zitten ook best heel veel dingen in je lijst die me weinig boeien, dus dat verbaast me niet.
Haha is goed hoor.quote:Op maandag 8 november 2010 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check m'n last.fm.
Nah, zal wanneer ik klaar ben voor school (deadline) wel even kijken wat een paar leuke begindingen zijn. Om er nu meteen extreme metal in te gooien is ook zoiets.![]()
Maar vanuit m'n top 10 overall zou je (recente) Amorphis en Sentenced kunnen proberen. (Oude Amorphis is het vetst, maar waarschijnlijk te extreem nog.)
Ook low! Hahaquote:Op maandag 8 november 2010 15:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Haha ik heb mijn account tijdje geleden ook gereset, dus dat zou wel eens kunnen kloppen dat er niet veel boeiends tussen staat.
Ayca, http://www.last.fm/user/lianne87
Je maakte een tikfout, ik heb het even verbeterd voor je.quote:
Nee hoor. Hoe ging je sollicitatie?quote:
precies.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:45 schreef Bart het volgende:
Dat is toch alleen mooi als je de routebeschrijving niet nodig hebt?
Bambi.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:55 schreef lynda het volgende:
Waarvoor heb je gesolliciteerd?
Iemand die nog goede films weet..? (Geen domme film.. Psychologische thriller ofzo)
als medewerker debiteuren bij een assurantiekantoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:55 schreef lynda het volgende:
Waarvoor heb je gesolliciteerd?
Iemand die nog goede films weet..? (Geen domme film.. Psychologische thriller ofzo)
Eh, dat is het niet.quote:
preciesquote:
Alleen bij jou eigenlijk.quote:
das waarquote:
Gefeliquote:
dank u.quote:
dat dacht ik ook.quote:
Ik was 'm weer zat. Heb ze nog wel hoor.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:21 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dat dacht ik ook.
he waar is jokertje en smily gebleven in je UI?
vandaar!quote:Op woensdag 10 november 2010 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was 'm weer zat. Heb ze nog wel hoor.
normaal gesproken wel.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Handig. Heb je geen bergje pennen dan? Ik wel.
Wat moet je nou met een pen als je een toetsenbord hebt.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:25 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
vandaar!
ben al 10 minuten aan het zoeken naar mn pen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |