abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88321075
UTRECHT - Criminele jongeren in Utrecht hebben vorig jaar stagegeld opgestreken zonder daarvoor gewerkt te hebben. Dat staat in een uitgelekte scriptie over het jongerenloket in Utrecht. Die scriptie is opgedoken op internet, maar dat was volgens de Utrechtse VVD niet de bedoeling van de gemeente.

Het werk van een student van de Universiteit Utrecht is namelijk eerder van internet afgehaald en onder embargo geplaatst tot 2050. Dat is gebeurd op last van de gemeente, zegt de VVD.

De scriptie geeft een beeld van de chaos bij reïntegratiebedrijf Fourstar. Dat moest jongeren aan een baan helpen en gaf daarvoor stagevergoedingen weg.

Door administratieve problemen tijdens het opstarten van het project, kregen veel jongeren een vergoeding terwijl ze hier niks voor deden. Daarnaast trok het bedrijf veel criminele jongeren aan. Daardoor ontstond een agressieve sfeer op de werkvloer waardoor jongeren die wél wilden werken, wegbleven.

Nog geen maand geleden meldde de gemeente nog in een persbericht dat het Jongerenloket een succes was. Het initiatief werd toen 'herkenbaar en laagdrempelig' genoemd waardoor zich jongeren aanmelden die 'eerder niet aanklopten bij de gemeente'.

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/282886

En wederom een doofpotaffaire in het pittoreske Utrecht... :')
pi_88321091
't Is toch get.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_88321322
wat hebben wij toch een stel zielige kutbestuurders in alle lagen van de bevolking zitten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_88321480
Waar kan ik de beroepsopleiding tot crimineel volgen? Zo te zien loont het.
pi_88321678
quote:
Op donderdag 4 november 2010 12:18 schreef Vreemde_Vogel het volgende:
Waar kan ik de beroepsopleiding tot crimineel volgen? Zo te zien loont het.
opkankeren viese vuile teringhoerenjong, iek was die da eerste wil sijn.
anders iek je opzoeken en je steken, je weetz.

(ik oefen alvast voor mijn eerste examen "straattaal van bontkraagcriminelen")
pi_88321989
En dan werk ik netjes voor mijn geld. Lekker lullig. Ik wil ook een scooterklootzakje worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')