En vergeet de huilende autotune R&B negers nietquote:Op donderdag 4 november 2010 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
Is dit trouwens hetzelfde als TMF Pure?
Ik zet die zender wel eens op als ik in huis bezig ben met schoonmaken ofso.
Maar die muziek die daar op komtvan die neppe marrokaantjes enzo die vet stoer rappen op van die zelf gemaakte beatjes.... nooit oko van die artiesten gehoord maar ze hebben wel een eigen clip
En dat gaat de hele dag door, het erge is nog dat al die muziek heeeeel slecht gejat en nageaapt tracht te worden van wat oudere echte hiphop uit de USA.
'TANTOE HARD, TANTOE HARD' Flikker op man negative
Mooi werkquote:Op donderdag 4 november 2010 00:09 schreef Juicyhil het volgende:
'Einde oefening voor TMF'
Dat komt door jullieTMF was een pareltje tussen alle SBS en RTL zender. Geweldige televisie. Tenminste de enige zender die van tijd tot tijd een video van Miley Cyrus liet zien. En dat is nu voor bij, door jullie.
Een beetje nuance is wel vereist.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:02 schreef BanaanTelefoon het volgende:
Deze dag gaat de geschiedenis in als een mooie dag![]()
![]()
![]()
![]()
Het zou zomaar eens kunnen dat we op Nickelodeon weer nachtelijke herhalingen krijgen van De Berenboot, Bassie & Adriaan en die 2 series met die tijgerachtige figuren.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een beetje nuance is wel vereist.
Ik vermoed dat Comedy Central en Nickelodeon tegenwoordig te weinig hebben om uit te zenden: als de huidige en nieuwe programma's in zeer korte cycli worden uitgezonden is er geen moer meer aan...
Montana dacht ik, mijn tweede ingeving is Atari...quote:Op donderdag 4 november 2010 20:56 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Het zou zomaar eens kunnen dat we op Nickelodeon weer nachtelijke herhalingen krijgen van De Berenboot, Bassie & Adriaan en die 2 series met die tijgerachtige figuren.
Oh ja, Montana idd. Die 2e is idd iets in die trant.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Montana dacht ik, mijn tweede ingeving is Atari...
Bedankt voor de correctie.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:59 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Oh ja, Montana idd. Die 2e is idd iets in die trant.
[edit]
Die 2e is Argai
Ik hoop dat geen enkele telecomaanbieder deze digitale kanaal in zijn pakket opneemt...quote:Op donderdag 4 november 2010 21:11 schreef Hyundai het volgende:
En nu start SBS de zender SBS-M, de nieuwe SBS muziekzender
Allemaal tokkiemuziek zoals Petro, Rinus etc.
Nee dus, want:quote:Op donderdag 4 november 2010 22:29 schreef Overdrive het volgende:
Misschien komt er wel een muziekzender voor in de plaats....
Lees de draad voor je blaat.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Idd, lees net hier dat Kindernet in de loop van 2011 gaat uitzenden op het kanaal van TMF van 06:00 - 15:00 en dan van 15:00 - 06:00 Comedy Central. TMF gaat dus uiteindelijk alleen digtaal uitzenden.
Beehheeehheeequote:Op donderdag 4 november 2010 23:42 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Nee dus, want:
[..]
Lees de draad voor je blaat.
ja nu krijgen we dus alleen studio 100 en hyperactive kutcartoonsquote:
VH1quote:Op donderdag 4 november 2010 01:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat was dan de laatste muziekzender
the box![]()
![]()
dezequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |