zeiknummer idd, helemaal niets.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Dit is zo een ex megahit die je al niet wilde horen maar na zo een hele week al helemaaaaaal niet meer wil horen
quote:Op donderdag 4 november 2010 13:13 schreef Againzender het volgende:
axel papa marc roel mama die spelen met elkar hoera
quote:Op donderdag 4 november 2010 13:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat zal ik gaan ahlen bij de C1000? Niet te duur en mag een beetje ongezond zijn.
Hehe, zit Againzender jr. achter de knoppen?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:13 schreef Againzender het volgende:
axel papa marc roel mama die spelen met elkar hoera
Dat spreekt voor zich.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:28 schreef Againzender het volgende:
cars en bliksemmukoeween is bliksemmukoeween en dinoco en tjikhix hoera
die werden vanochtend toch door Domien gedraaid?quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 13:31 schreef Againzender het volgende:
Hm, OK, dus ook al is de jongste aanwezige 5 jaar oud, altijd je computer locken
* Againzender moet maar eens een aparte account voor Axel aanmaken
Hmmm ik zal erover nadenken.quote:
Alleen dan met dubbel G.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
die werden vanochtend toch door Domien gedraaid?
scherpquote:
Neuh, Michiel komt gewoon z'n playlist van vanavond bespreken met de muziekredactie. Gebeurt dagelijks.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:39 schreef alors het volgende:
Waarom is Michiel in da house? gaat hij invallen voor Bart? pleaseeee???
Gelukkig kun je meer zenders ontvangen op een radio.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kut showtrap.
Moneygrabber begint me ook de strot uit te hangen.
Krijg steeds meer ene hekel aan Ekdom met z'n standaard dingetjes die niet grappig zijn.
die vaak nog beter te ontvangen zijn ook, 3FM is hier (Amsterdam) in de ether echt slecht qua ontvangst.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gelukkig kun je meer zenders ontvangen op een radio.
En dat terwijl er een extra steunzender in Amsterdam Zuid staat, op de 96.5 volgens mij...quote:Op donderdag 4 november 2010 14:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
die vaak nog beter te ontvangen zijn ook, 3FM is hier (Amsterdam) in de ether echt slecht qua ontvangst.
Overigens mag die showtrap er van mij ook uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |