En die chick is er nog steeds?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, was een prima ervaring. en als ik geen vriendinnetje in Groningen had gehad (school stond bij Nijmegen in de buurt) had ik er misschien wel een baan aan overgehouden. Tja, dan gaat t meisje toch voor)
Beste stuk van de plaatquote:Op woensdag 3 november 2010 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
rudy doet het beste stukje nog een keer! held!
mmm, nee...daar had ik totaal geen last van. nooit overgesproken zelfs. wel werkte mijn moeder op een andere middelbare school en deed oa eindexamenadministratie, maar niet in het jaar dat ik op een andere school eindexamen deed. belangenverstrengelingquote:Op woensdag 3 november 2010 23:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik zou ook bijna op mijn oude middelbare school stage lopen, maar ging uiteindelijk niet door vanwege "belangenverstrengeling". wat ik tot de dag van vandaag niet begrijp.
ze leeft nog ja. ik heb haar tijdens of na onze relatie niet vermoordquote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:09 schreef 3rdRock het volgende:
ze leeft nog ja. ik heb haar tijdens of na onze relatie niet vermoord
dat kan, omdat examens ook door een extern iemand worden nagekeken en dan kan het zomaar een leraar zijn van de school waar je moeder werkt.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, nee...daar had ik totaal geen last van. nooit overgesproken zelfs. wel werkte mijn moeder op een andere middelbare school en deed oa eindexamenadministratie, maar niet in het jaar dat ik op een andere school eindexamen deed. belangenverstrengeling
dat heb je ook wel eens geiler gezegd Roel!quote:Op woensdag 3 november 2010 23:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Warm haar schouder es op, Hans.
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb je ook wel eens geiler gezegd Roel!
[ afbeelding ]
Roelquote:Op woensdag 3 november 2010 23:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Warm haar schouder es op, Hans.
Dusquote:Op woensdag 3 november 2010 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb je ook wel eens geiler gezegd Roel!
[ afbeelding ]
Pino weet het wel !quote:Op woensdag 3 november 2010 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
maar welke regel is nu van de beatles gejat? dat is de vraag...;)
Mooie vrouwquote:Op woensdag 3 november 2010 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
nee, haal ik niet weg. tis op zich best een mooie vrouw imhoen dit is best een ok foto
Dat kan beterquote:
soort voorloper van Take That, maar dan gemixt met Far East Movement en een vleugje Slipknotquote:
nja, ze heeft imho wel wat (behalve dan een paar kilo teveel). noem het maar uitstralingquote:
Respect idd!quote:Op woensdag 3 november 2010 23:48 schreef Timo20 het volgende:!
!
! op je 14e alle cd`s van The Beatles hebben: held
![]()
Een héél goede opvoeding.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:48 schreef Timo20 het volgende:
!
!
! op je 14e alle cd`s van The Beatles hebben: held
![]()
Trustenquote:Op woensdag 3 november 2010 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
kinders, ik ga pitten!
tot morgen ofzo!
quote:Op donderdag 4 november 2010 00:08 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Die stem van Sharid
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
flikker echt op met je rotte pleuris stem...
![]()
![]()
![]()
Die stem van Sharid
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die stem van Sharid
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die stem van Sharid
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als je het mij vraagt is het gewoon hetzelfdequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |