Want jij was er ook bij. Je weet toch niet hoe diep dat gat was of hoe goed te zien. Aap.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:58 schreef Meddo het volgende:
Je hebt dus harder gereden dan de omstandigheden toelietenWaarom dan nog een ander aansprakelijk stellen...
dus je hebt te hard gereden voor de omstandighedenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:00 schreef HunterSThompson het volgende:
[..]
Want jij was er ook bij. Je weet toch niet hoe diep dat gat was of hoe goed te zien. Aap.
Goeie tip !quote:Op woensdag 3 november 2010 22:02 schreef Anne het volgende:
Ik zou even terug gaan en foto's van de situatie maken.
als je niet weet wat er lekt niet rijdenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:04 schreef knakworst3d het volgende:
[..]
Goeie tip !
Dankje.
@Meddo - Je lag bij mij in de kofferbak op het moment dat het gebeurde? Zeker je hoofd hard gestoten.
Maar om even op je reactie terug te komen. Ik reed een gewenste snelheid aldaar. Precies goed.
Als het de versnellingsbakolie is he. Merk ik dat dan aan het schakelen? Kan ik daarmee rijden als dat ding compleet leeggestroomt is?
En hoe zit het bij normale garages (merkdealers). Komen die ook aan huis als je niet kan rijden?
Moet morgenvroeg maar eens gaan bellen naar mijn vaste garage. Ben eens benieuwd.
Dat dus; altijdquote:Op woensdag 3 november 2010 22:02 schreef Anne het volgende:
Ik zou even terug gaan en foto's van de situatie maken.
of de koeling, én met enige zekerheid een velgje krom/beschadigd, bandjes vinden kuilen niet fijn, draagarmen en stabilisatiestangen ook niet.. je kunt best serieus schade oplopen van een flinke kuil met hoge snelheid..quote:
Spatiegebruik...quote:Op woensdag 3 november 2010 21:55 schreef densmee het volgende:
het kan zijn,
versnellingsbak olie
motor olie
rem vloeistof
koel vloeistof
airco vulling
en de rest dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |