Pittige Kapselsquote:Op woensdag 3 november 2010 22:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
TROS Muziekfeest, maar dan erger en 24 uur per dag?
Nee, TMF bestaat dankzij Jamba.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:16 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Jamba gaat toch niet via TMF?
Nee. TROS Muziekfeest, maar dan veel erger.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
TROS Muziekfeest, maar dan erger en 24 uur per dag?
Ja dag, dat kan niet, dan bestaat Sinterklaas zeker ook ineens..quote:Op woensdag 3 november 2010 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee. TROS Muziekfeest, maar dan veel erger.
Geloof me nou maar. Het kan. Ik heb het gezien en het kan.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja dag, dat kan niet, dan bestaat Sinterklaas zeker ook ineens..
Idd, kutzender met progamma's van breezerkaliber.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:40 schreef nattermann het volgende:
Wilde hier net een topic over openen. Ik hoop het. Waardeloze ballenzender
quote:Op woensdag 3 november 2010 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Geloof me nou maar. Het kan. Ik heb het gezien en het kan.
Eens. Als ik tijdens het langszappen zie wat er voorbij komt dan is het tegenwoordig echt bagger.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:48 schreef Paul het volgende:
Boeiend, TMF is al sinds 2000 dood, TMF was alleen leuk in de jaren 90!
De enige reden waarom ik TMF nog wel eens aan liet staan..quote:Op woensdag 3 november 2010 23:07 schreef King_Merc het volgende:
, tja waar moet Gamekings dan heen ?
Yes nog meer herhalingenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:12 schreef Kutjelik het volgende:
Comedy Central gaat 24 uur per dag uitzenden op het kanaal
Comedy Centralquote:Op woensdag 3 november 2010 23:25 schreef DrDentz het volgende:
SHIIIIIITTTT WAAR KOMT NU DAN GAMEKINGS OP
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |