abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90642895
quote:
14s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:30 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, dat maakt echt verschil hè :Y Stom dat veel vrouwen er nog niet aan willen, die denken dan dat hun haar nooit langer wordt :D
Ja en ik heb al geen ontzettend volle bos haar, dus dat vind ik wel belangrijk :Y Mijn kapster zei ook al, ik kan er wel minder afhalen maar dan kun je over 6 weken weer en kom je netto op hetzelfde uit. Ik was ook al een tijd niet meer geweest, dus nu kan ik ook weer even vooruit.
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 30 december 2010 @ 19:48:50 #122
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90643364
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:38 schreef alors het volgende:

[..]

Ja en ik heb al geen ontzettend volle bos haar, dus dat vind ik wel belangrijk :Y Mijn kapster zei ook al, ik kan er wel minder afhalen maar dan kun je over 6 weken weer en kom je netto op hetzelfde uit. Ik was ook al een tijd niet meer geweest, dus nu kan ik ook weer even vooruit.
Zo doe ik het ook. Ik ga eigenlijk te weinig heen, 1 keer per jaar meestal :@ Soms 2 keer, maar dan halen we er inderdaad gewoon ook gelijk 3cm af of zo en dan is het weer prima. Als je je haar verder goed verzorgd vind ik ook het wat overdreven om vaker te gaan.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_90644119
Oke ik ben de newbie hier 8-)
Ik heb uber blond haar en wil het graag wat donkerder verven maar durf niet zo goed. :{ .. Omdat ik vaak in Chloor zit vanwege mijn werk (ik ben zwemjuf :)) en omdat het zo blond is pakt het vaak niet goed.... Tips?

Ik: mijn hoofd is niet altijd zo..
  donderdag 30 december 2010 @ 20:06:44 #124
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90644171
Ik heb nog nooit gehoord dat het niet goed pakt op blond, hier ook nooit een probleem mee gehad, t werd juist mooier vaak.

Maar los daarvan, DON'T DO IT! Je krijgt spijt en je wil weer terug :')
pi_90644274
Haha ja daar ben ik ook wel bang voor.. omdat het nu nog zo blond is.. vooral in zomer.. maar vind donkerbruin gewoon heel mooi :')
  donderdag 30 december 2010 @ 22:31:29 #126
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_90652247
quote:
10s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:06 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord dat het niet goed pakt op blond, hier ook nooit een probleem mee gehad, t werd juist mooier vaak.

Maar los daarvan, DON'T DO IT! Je krijgt spijt en je wil weer terug :')
Meld zich :') wil ook weer blond!!!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 3 januari 2011 @ 13:02:20 #127
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_90788340
Aanrader: haarmasker van Henna Plus, _O_ .

Heb het net voor de tweede keer gebruikt, maar na de eerste keer was er al zo'n verschil te merken.
Ik had altijd zo'n pluis haar en dat was zoveel minder & daarnaast was het veel zachter/gladder.

Wilde ik even melden, :+ .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_90788464
Hey. Harapoekie.

Ik heb dit gehaald:

En dit:

:Y).
pi_90788918
Ik had mooi gezond levend glanzend haar. Een aantal maanden geleden deed ik er coupe-soleil in, daarna verfde ik mijn gehele haar blond, en vervolgens een paar weken later nog eens mijn hele haar. Nu is het helemaal dood en droog. Spijt? Ja en nee. Ik ben heel blij dat het nu blond is, maar ik vind het zo'n zonde dat het nu zo kapot is.

Heeft iemand nog tips? Moet sowieso de puntjes nog laten knippen. Maar ik heb ook gehoord over mengseltjes zoals bier en olie etc. dat goed is voor het haar.

Kan iemand mij aub vertellen hoe ik mijn haar weer een levendige glans kan geven!!!! :'(
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.
  maandag 3 januari 2011 @ 13:21:39 #130
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90789058
quote:
14s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:05 schreef Anne het volgende:
Hey. Harapoekie.

Ik heb dit gehaald:

[ afbeelding ]

En dit:

[ afbeelding ]

:Y).
Wanneer ga je beginnen? :9~
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:18 schreef MissyN het volgende:
Ik had mooi gezond levend glanzend haar. Een aantal maanden geleden deed ik er coupe-soleil in, daarna verfde ik mijn gehele haar blond, en vervolgens een paar weken later nog eens mijn hele haar. Nu is het helemaal dood en droog. Spijt? Ja en nee. Ik ben heel blij dat het nu blond is, maar ik vind het zo'n zonde dat het nu zo kapot is.

Heeft iemand nog tips? Moet sowieso de puntjes nog laten knippen. Maar ik heb ook gehoord over mengseltjes zoals bier en olie etc. dat goed is voor het haar.

Kan iemand mij aub vertellen hoe ik mijn haar weer een levendige glans kan geven!!!! :'(
Begin maar met een masker, zoals die hierboven bijvoorbeeld. Bier wordt veelal gebruikt voor volume, jij moet je haar goed voeden.
pi_90789220
Ik ben al begonnen. Behalve met dat haarmasker nog niet dan. Die doe ik vanavond denk ik.
  maandag 3 januari 2011 @ 13:25:39 #132
123170 alors
zlata1234
pi_90789240
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:18 schreef MissyN het volgende:

War Hara zegt, plus dit kun je er na het wassen als het nog een beetje nat is indoen, vind ik zelf erg fijn spul

know'm sayin?
word? word.
  maandag 3 januari 2011 @ 13:26:55 #133
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_90789309
Bij de kapper van die shampoo van kerastase halen, die werkt echt heel goed, ik had in no-time weer mooie lokjes :) en mijn haar was helemaal kapot van het verven. Je hebt er ook maskertjes van, die werken nog effectiever.
pi_90789345
quote:
14s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:21 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wanneer ga je beginnen? :9~

[..]

Begin maar met een masker, zoals die hierboven bijvoorbeeld. Bier wordt veelal gebruikt voor volume, jij moet je haar goed voeden.
Een haarmasker doe ik wekelijks, maar dat werkt niet. Ik denk dat er gewoon een stuk af moet. Volgens mij is mijn haar niet meer te redden :'(
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.
pi_90792270
Geverfd haar heeft meestal een stevige dosis proteïne nodig, probeer dat eens.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 3 januari 2011 @ 14:54:58 #136
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_90793489
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:27 schreef MissyN het volgende:

[..]

Een haarmasker doe ik wekelijks, maar dat werkt niet. Ik denk dat er gewoon een stuk af moet. Volgens mij is mijn haar niet meer te redden :'(
Misschien heb je het verkeerde masker. Probeer Henna Plus hairwonder, of die andere die hierboven vermeldt. Met beiden hebben users hier goede ervaringen.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 3 januari 2011 @ 14:58:55 #137
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_90793707
ik denk dat er bij mij binnenkort ook weer de schaar in gaat/moet.

Ik ben de kleur zat, maar goed, zwart is er niet zo snel uit :')
  maandag 3 januari 2011 @ 16:46:37 #138
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90799336
quote:
14s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:54 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Misschien heb je het verkeerde masker. Probeer Henna Plus hairwonder, of die andere die hierboven vermeldt. Met beiden hebben users hier goede ervaringen.
Ik gebruik Elvive Renutrition ook voornamelijk voor het deel met verf van vier jaar oud, en dat is dus aanzienlijk minder droog sinds dat masker. Proberen waard, me dunkt.
  maandag 3 januari 2011 @ 16:54:10 #139
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90799746
Ik zag je look-a-like trouwens laatst Chips. Geblondeerd haar, precies hoe jij het ook draagt, zelfde gezicht. Freaky.
pi_90799850
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:25 schreef alors het volgende:

[..]

War Hara zegt, plus dit kun je er na het wassen als het nog een beetje nat is indoen, vind ik zelf erg fijn spul

[ afbeelding ]
Dat spul heb ik laatst weggeflikkerd. Die hele lijn heeft niets geholpen bij mij.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 3 januari 2011 @ 17:58:43 #141
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_90802284
quote:
10s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:54 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zag je look-a-like trouwens laatst Chips. Geblondeerd haar, precies hoe jij het ook draagt, zelfde gezicht. Freaky.
Precies hoe ik het ook draag? Uitgegroeid dus :D _O- .

Wel apart! Waar zag je d'r?
  maandag 3 januari 2011 @ 18:09:55 #142
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90802644
quote:
11s.gif Op maandag 3 januari 2011 17:58 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Precies hoe ik het ook draag? Uitgegroeid dus :D _O- .

Wel apart! Waar zag je d'r?
Nou ja, dezelfde scheiding enzo :') Echt serieus. Ze had t haar alleen iets voller en ze droeg veel te bruine foundation, anders zou ik Hallo Chips hebben gezegd :'0

Edit: 't Was hier, waar ik woon.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 3 januari 2011 @ 18:11:36 #143
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_90802725
quote:
10s.gif Op maandag 3 januari 2011 18:09 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nou ja, dezelfde scheiding enzo :') Echt serieus. Ze had t haar alleen iets voller en ze droeg veel te bruine foundation, anders zou ik Hallo Chips hebben gezegd :'0

Edit: 't Was hier, waar ik woon.
Hahah oke, :') .

Hm oke, daar ben ik niet geweest ;), kom er alleen langs met de trein.
pi_90837509
Is er ook een maximale tijd dat je een haarmasker in kunt houden? Het warme water is op, ik wil niet mijn haar met ijskoud water uitspoelen :(
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_90840400
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:14 schreef DevilsWhore het volgende:
Is er ook een maximale tijd dat je een haarmasker in kunt houden? Het warme water is op, ik wil niet mijn haar met ijskoud water uitspoelen :(
Goede vraag, maar ik denk dat het geen kwaad kan.
pi_90840505
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:28 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Goede vraag, maar ik denk dat het geen kwaad kan.
Ik ook niet, maar better safe than sorry. ;)
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_90856232
Nee hoor, de meeste dames hier houden 'm in totdat ze zin krijgen om te douchen :P lekker een uurtje voor de tv hangen met masker in.
pi_90856265
Kom ik nu mee :')
pi_90856828
quote:
14s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Aanrader: haarmasker van Henna Plus, _O_ .
[ afbeelding ]

Heb het net voor de tweede keer gebruikt, maar na de eerste keer was er al zo'n verschil te merken.
Ik had altijd zo'n pluis haar en dat was zoveel minder & daarnaast was het veel zachter/gladder.

Wilde ik even melden, :+ .
Pluishaar? Check. Deze maar eens proberen! Thnx
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 4 januari 2011 @ 21:51:42 #150
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_90857052
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:48 schreef bluejean het volgende:

[..]

Pluishaar? Check. Deze maar eens proberen! Thnx
Succes! Moet er wel bij vermelden dat ik het altijd een uurtje laat zitten ipv de 20 minuten op het pakje ;) .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')