In een sprayflesje:quote:Op zaterdag 27 november 2010 08:26 schreef Evil-Cherry het volgende:
Waar heb je die mangoboter en advocadoolie vandaan BBQ?
Ik heb nu een pot 'whip' staan met sheaboter, cacaoboter, jojobaolie, amandelolie. Ook te weinig olie, want een beetje te hard, net als BBQ. Ik denk dat het de cacao is die het heel hard maakt, die is harder dan shea. Beethe tea tree voor conservering en parfumolie tegen de tea tree lucht. Ik wacht nog op de vitamine E olie, want tea tree is echt niet lekker![]()
Dit gebruik ik nu als leave in en heel soms 's avonds op de puntjes.
Ik ben nog op zoek naar een goede spray (én gel, én "shampoo"), die ik kan gebruiken ipv oliën elke ochtend. Dat oliën is niet erg, maar niet heel 'fancy' en sjiek![]()
Olie is echt (l)
Toen ik het zo zwart met rood had was ik ook 13quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
Ooohh, dat ziet er veul beter uit.
Ja, dat verschil kan je echt heel goed zien. Lekker zo laten. En je nu-kapsel is ook leuk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:30 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik had er op de 1e foto ook heel veel shit in gedaantegenwoordig is kammen genoeg, en alleen in extreme gevallen wat haarlak.
Tokoquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:22 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hmm, valt te proberen.. Aloe en mijn haar gaan niet echt samen (aloe en mijn huid ook niet, trouwens), maar wellicht verdunt wel.
Rozenwater trouwens? Waar vind ik dat?
Wat ik nu meestal doe is eerst een staart in, en dan de pluk eromheen draaien. In totaal 2 elastiekjes dus, want ik ben een noobquote:Op zondag 28 november 2010 14:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Toko
Mooi pasopikbijt! Er zijn heeeeeel veel manieren om je haar op te steken. Als ik jou was zou ik daar eerst eens mee experimenteren voor je het afknipt. Er zijn nog genoeg opsteekmanieren waarvoor je haar ook nu nog te kort is dus misschien wil je het straks wel nog langer als je het opsteken een beetje leuk vindt.
ik heb het een paar jaar geleden voor de grap mn haar ook geverfd. Op de verpakking stond "prikkeld koper" maar je kon het beter brandweerwagen-rood noemenquote:Op zondag 28 november 2010 15:37 schreef alors het volgende:
Ik zou trouwens ook oppassen met oranje in je haar. Je hoort zoveel horrorverhalen over geel of oranje haar dat pas na weken of dure kappersbezoeken weer weg is.
Geen sls dus. Ik wou net als Sulley die van de bodyshop aanraden om te proberen, net als die van De Tuinen.quote:Op maandag 13 december 2010 22:39 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn volgende vraag was wat een shampoo nu eigenlijk mild maakt, dus ik heb geen idee
Bij de Tuinen moet je alleen geen Dr Organic pakken. Dat is namelijk echt rommel (vind ik dan). Erg droog haar, klitten onder de douche die je er niet uit krijgt, zodra je haar nat wordt van de regen nog meer klitten, geen schuim enzovoortsquote:Op woensdag 15 december 2010 05:49 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Geen sls dus. Ik wou net als Sulley die van de bodyshop aanraden om te proberen, net als die van De Tuinen.
Ik ben begonnen met shampoobars (geen lush) en wow. Zelfs zonder conditioner, slechts een beetje olie, en het is superzacht. Allen die azijnspoeling, bah!
Gewoon lekker babyshampooquote:Op maandag 13 december 2010 18:31 schreef Harajuku. het volgende:
Weet iemand een goede milde shampoo? Ik heb er geen verstand van.
Sorry, had je reactie niet gezien. Wat voor soort toko en hoe ziet dat eruit dan? Ik kan zoiets echt niet vinden..quote:
van waar heb je die shampoobars? ik heb er ook 1 van lush en die werkt niet zo best.quote:Op woensdag 15 december 2010 05:49 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Geen sls dus. Ik wou net als Sulley die van de bodyshop aanraden om te proberen, net als die van De Tuinen.
Ik ben begonnen met shampoobars (geen lush) en wow. Zelfs zonder conditioner, slechts een beetje olie, en het is superzacht. Allen die azijnspoeling, bah!
Ik heb een flesje gekocht bij Oriental in Groningen maar ik denk dat de meeste toko's wel rozenwater hebben. Het wordt veel gebruikt in gebak e.d.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:10 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Sorry, had je reactie niet gezien. Wat voor soort toko en hoe ziet dat eruit dan? Ik kan zoiets echt niet vinden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |